Technologický UPGRADE IS Správy registratúry SPF

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Technologický UPGRADE IS Správy registratúry SPF
Kód zákazky: SPFS97000/2024/103
Kód oznámenia: 13553 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72000000-5
Predpokladaná hodnota: 68 845,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 6.6.2024 10:00
Vyhlásenie: 28.5.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Slovenský pozemkový fond
Adresa: Búdková
81715 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Búdková Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81715 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je realizácia technologického upgradu IS Správy registratúry SPF (Fabasoft 2016) na verziu Fabasoft eGov-Suite 2023 alebo ekvivalent, pri zachovaní všetkých aktuálnych doterajších funkcionalít systému v pracovnom prostredí SPF. Upgrade zahŕňa inštaláciu najnovšej verzie IS a jeho nasadenia v testovacom a produkčnom prostredí zákazníka alebo formou SaaS (softvér ako služba) za predpokladu zachovania plnej funkčnosti t. j. zachovanie implementovanej zákazníckej nadstavby, vrátane zabezpečovania služieb údržby/podpory. Podrobný opis je uvedený v časti B súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Slovenský pozemkový fond

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1292590
1. Základné údaje
  • Organizácia: Slovenský pozemkový fond (ID: 68852)
  • Zákazka: Technologický UPGRADE IS Správy registratúry SPF (ID: 506891)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Slovenský pozemkový fond
  • IČO: 17335345
  • DIČ: 2021007021
  • Internetová adresa (URL): https://www.pozfond.sk
  • Adresa
  • Ulica: Búdková
  • Číslo: 36
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81715
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: helena.polonyi@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421905826576
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Slovenský pozemkový fond)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/7050
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: SPFS97000/2024/103
  • Názov: Technologický UPGRADE IS Správy registratúry SPF
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia technologického upgradu IS Správy registratúry SPF (Fabasoft 2016) na verziu Fabasoft eGov-Suite 2023 alebo ekvivalent, pri zachovaní všetkých aktuálnych doterajších funkcionalít systému v pracovnom prostredí SPF. Upgrade zahŕňa inštaláciu najnovšej verzie IS a jeho nasadenia v testovacom a produkčnom prostredí zákazníka alebo formou SaaS (softvér ako služba) za predpokladu zachovania plnej funkčnosti t. j. zachovanie implementovanej zákazníckej nadstavby, vrátane zabezpečovania služieb údržby/podpory. Podrobný opis je uvedený v časti B súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 68 845
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Búdková 36
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81715
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa: - § 32ods. 1 písm. e) a f) a ich preukázanie podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) formou predloženia dokladov (oprávnenie na podnikanie a čestné vyhlásenie o zákaze účasti vo verejnom obstarávaní), alebo formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa §152 a nasledujúcich zákona - § 40 ods. 6 písm. f) formou čestného vyhlásenia
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Technologický UPGRADE IS Správy registratúry SPF
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: SPFZ095661/2024
  • Názov : Technologický UPGRADE IS Správy registratúry SPF
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia technologického upgradu IS Správy registratúry SPF (Fabasoft 2016) na verziu Fabasoft eGov-Suite 2023 alebo ekvivalent, pri zachovaní všetkých aktuálnych doterajších funkcionalít systému v pracovnom prostredí SPF. Upgrade zahŕňa inštaláciu najnovšej verzie IS a jeho nasadenia v testovacom a produkčnom prostredí zákazníka alebo formou SaaS (softvér ako služba) za predpokladu zachovania plnej funkčnosti t. j. zachovanie implementovanej zákazníckej nadstavby, vrátane zabezpečovania služieb údržby/podpory. Podrobný opis je uvedený v časti B súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 68 845
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím nie sú zahrnuté, keďže zákazka nie je určená na použitie fyzickými osobami
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Búdková 36
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81715
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 180
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (údaje o kľúčových expertov) formou predloženia profesijných životopisov podpísaných dotknutou osobou a predložením dokladov, ktoré sú vyžadované pri jednotlivých pozíciách kľúčových expertov (resp. formou predloženia ekvivalentných dokladov). Každý uchádzačom predložený profesijný životopis, alebo ekvivalentný doklad, podpísaný dotknutou osobou, musí obsahovať minimálne: 1) meno a priezvisko príslušného kľúčového experta; 2) najvyššie dosiahnuté vzdelanie príslušného kľúčového experta 3) história zamestnania/odbornej praxe príslušného kľúčového experta vo vzťahu k predmetu zákazky (zamestnávateľ/odberateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie odbornej praxe/, rok a mesiac od – do, pozícia, ktorú príslušný kľúčový expert zastával); 4) praktické skúsenosti príslušného kľúčového experta (názov zmluvy/projektu/predmetu plnenia zmluvy, názov odberateľa/zamestnávateľa, pozícia na zmluve/projekte/predmete plnenia zmluvy, stručný opis zmluvy/projektu/predmetu plnenia zmluvy, obdobie rok a mesiac od - do poskytovania služieb, kontaktné údaje odberateľa – názov, sídlo, emailový a telefonický kontakt, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie); 5) dátum a podpis príslušného kľúčového experta. Minimálna úroveň: Kvalifikovaný špecialista č. 1 (Projektový manažér) – min. jedna osoba v tejto pozícii a) minimálne 3-ročné praktické skúsenosti (odborná prax) v oblasti projektového riadenia IT projektov; túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom; b) minimálne 3 (tri) praktické skúsenosti (odborná prax) s realizáciou projektov v pozícii projektového manažéra v oblasti IT, pričom minimálne jeden projekt musí byť zameraný na implementáciu alebo podporu SW riešenia zabezpečujúceho elektronické spracovanie spisov a administratívnych procesov t.j. registratúrny systém s vysokým stupňom zhody s požiadavkami výnosu č. 525/2011 Z. z., túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom; Kvalifikovaný špecialista č. 2. (Support manažér) a) minimálne 3-ročné praktické skúsenosti (odborná prax) v oblasti poskytovania služieb hotline podpory, poskytovania podpory prevádzky a pohotovosti. Kľúčoví experti, ktorí budú uvedení v ponuke uchádzača sa musia reálne podieľať na plnení predmetu zákazky. Uchádzač zároveň doloží podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi, alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie predmetu zákazky, alebo riadiacich zamestnancov – uchádzač musí doložiť životopisy min. dvoch osôb (špecialista SLA/PM manažér), ktoré budú vykonávať dodanie predmetu zákazky, z obsahu ktorých bude vyplývať pracovná skúsenosť s min. dvoma (2) poskytovaniami obdobnej služby ako predmet zákazky – implementácia, podpora, rozvoj IS Správy registratúry. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje svoju odbornú spôsobilosť a ktoré sú vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v inom ako slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov a dokumentov predložených v českom jazyku.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: sú uvedené v návrhu ZoD
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Slovenský pozemkový fond)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Slovenský pozemkový fond)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.06.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 06.06.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je neverejné
  • Miesto otvárania ponúk: https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=506891&orgId=7050
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=506891&orgId=7050
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/506891
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Slovenský pozemkový fond)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Slovenský pozemkový fond)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)