1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Technologický UPGRADE IS Správy registratúry SPF
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: SPFZ095661/2024
- Názov : Technologický UPGRADE IS Správy registratúry SPF
- Opis: Predmetom zákazky je realizácia technologického upgradu IS Správy registratúry SPF (Fabasoft 2016) na verziu Fabasoft eGov-Suite 2023 alebo ekvivalent, pri zachovaní všetkých aktuálnych doterajších funkcionalít systému v pracovnom prostredí SPF. Upgrade zahŕňa inštaláciu najnovšej verzie IS a jeho nasadenia v testovacom a produkčnom prostredí zákazníka alebo formou SaaS (softvér ako služba) za predpokladu zachovania plnej funkčnosti t. j. zachovanie implementovanej zákazníckej nadstavby, vrátane zabezpečovania služieb údržby/podpory. Podrobný opis je uvedený v časti B súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 68 845
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o kritériách prístupnosti
-
Informácie o kritériách prístupnosti
- Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím nie sú zahrnuté, keďže zákazka nie je určená na použitie fyzickými osobami
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Búdková 36
- Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
- PSČ: 81715
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 180
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (údaje o kľúčových expertov) formou predloženia profesijných životopisov podpísaných dotknutou osobou a predložením dokladov, ktoré sú vyžadované pri jednotlivých pozíciách kľúčových expertov (resp. formou predloženia ekvivalentných dokladov). Každý uchádzačom predložený profesijný životopis, alebo ekvivalentný doklad, podpísaný dotknutou osobou, musí obsahovať minimálne: 1) meno a priezvisko príslušného kľúčového experta; 2) najvyššie dosiahnuté vzdelanie príslušného kľúčového experta 3) história zamestnania/odbornej praxe príslušného kľúčového experta vo vzťahu k predmetu zákazky (zamestnávateľ/odberateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie odbornej praxe/, rok a mesiac od – do, pozícia, ktorú príslušný kľúčový expert zastával); 4) praktické skúsenosti príslušného kľúčového experta (názov zmluvy/projektu/predmetu plnenia zmluvy, názov odberateľa/zamestnávateľa, pozícia na zmluve/projekte/predmete plnenia zmluvy, stručný opis zmluvy/projektu/predmetu plnenia zmluvy, obdobie rok a mesiac od - do poskytovania služieb, kontaktné údaje odberateľa – názov, sídlo, emailový a telefonický kontakt, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie); 5) dátum a podpis príslušného kľúčového experta. Minimálna úroveň: Kvalifikovaný špecialista č. 1 (Projektový manažér) – min. jedna osoba v tejto pozícii a) minimálne 3-ročné praktické skúsenosti (odborná prax) v oblasti projektového riadenia IT projektov; túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom; b) minimálne 3 (tri) praktické skúsenosti (odborná prax) s realizáciou projektov v pozícii projektového manažéra v oblasti IT, pričom minimálne jeden projekt musí byť zameraný na implementáciu alebo podporu SW riešenia zabezpečujúceho elektronické spracovanie spisov a administratívnych procesov t.j. registratúrny systém s vysokým stupňom zhody s požiadavkami výnosu č. 525/2011 Z. z., túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom; Kvalifikovaný špecialista č. 2. (Support manažér) a) minimálne 3-ročné praktické skúsenosti (odborná prax) v oblasti poskytovania služieb hotline podpory, poskytovania podpory prevádzky a pohotovosti. Kľúčoví experti, ktorí budú uvedení v ponuke uchádzača sa musia reálne podieľať na plnení predmetu zákazky. Uchádzač zároveň doloží podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi, alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie predmetu zákazky, alebo riadiacich zamestnancov – uchádzač musí doložiť životopisy min. dvoch osôb (špecialista SLA/PM manažér), ktoré budú vykonávať dodanie predmetu zákazky, z obsahu ktorých bude vyplývať pracovná skúsenosť s min. dvoma (2) poskytovaniami obdobnej služby ako predmet zákazky – implementácia, podpora, rozvoj IS Správy registratúry. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje svoju odbornú spôsobilosť a ktoré sú vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v inom ako slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov a dokumentov predložených v českom jazyku.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena s DPH
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: sú uvedené v návrhu ZoD
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Slovenský pozemkový fond)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Slovenský pozemkový fond)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.06.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 06.06.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je neverejné
- Miesto otvárania ponúk: https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=506891&orgId=7050
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=506891&orgId=7050
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/506891
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Slovenský pozemkový fond)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Slovenský pozemkový fond)
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)