Nákup zubných kefiek, medzizubných kefiek

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Nákup zubných kefiek, medzizubných kefiek
Kód zákazky: 7/2024
Kód oznámenia: 13666 - WNT
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 33711700-4
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 7.6.2024 09:00
Vyhlásenie: 29.5.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Panónska cesta
85104 Bratislava - mestská časť Petržalka
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Panónska cesta Bratislava - mestská časť Petržalka 85104 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmet zákazky: A) zubná kefka: s ultra jemnými, husto osadenými a dokonale zaoblenými vláknami, malou hlavičkou, pevná a tvarovaná rúčka umožňujúca ľahšiu kontrolu správnej čistiacej techniky (tlaku a smerovania vlákien). Min. počet štetiniek 4900. Balené jednotlivo – hygienicky, v množstve 5000 ks B) medzizubná kefka: s držiakom, nasadenou vymeniteľnou medzizubnou kefkou a ochrannou krytkou s tenkým drôteným jadrom pre pacientov, ktorí medzizubné kefky ešte nepoužívali alebo s nimi len začínajú. Balené jednotlivo veľkosť 0,7 mm, hygienicky, v množstve 3000 ks C) zubná kefka pre deti: jemné vlákna, malá hlavička, husto osadené vlákna a čistenie bez tlaku. Min. počet štetiniek 5000. Balené jednotlivo – hygienicky, v množstve 4000 ks E) doprava: Jednorazová doprava zákazky v definovaných množstvách, so zabezpečením potvrdenia o prevzatí a doručenia sprievodných prepravných dokladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1292999
1. Základné údaje
  • Organizácia: Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s. (ID: 62597)
  • Zákazka: Nákup zubných kefiek, medzizubných kefiek (ID: 507098)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
  • IČO: 35937874
  • DIČ: 2022027040
  • Adresa
  • Ulica: Panónska cesta
  • Číslo: 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Petržalka
  • PSČ: 85104
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: denisa.ondrusova@vszp.sk
  • Telefónne číslo: 0220824663
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Kontaktné miesto
  • Kontaktné miesto
  • Názov organizácie: Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
  • Internetová adresa (URL): https://www.vszp.sk
  • Adresa kontaktného miesta
  • Ulica: Panónska cesta
  • Číslo: 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Petržalka
  • PSČ: 85104
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: denisa.ondrusova@vszp.sk
  • Telefónne číslo: 0220854663
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9262
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 7/2024
  • Názov: Nákup zubných kefiek, medzizubných kefiek
  • Opis: Predmet zákazky: A) zubná kefka: s ultra jemnými, husto osadenými a dokonale zaoblenými vláknami, malou hlavičkou, pevná a tvarovaná rúčka umožňujúca ľahšiu kontrolu správnej čistiacej techniky (tlaku a smerovania vlákien). Min. počet štetiniek 4900. Balené jednotlivo – hygienicky, v množstve 5000 ks B) medzizubná kefka: s držiakom, nasadenou vymeniteľnou medzizubnou kefkou a ochrannou krytkou s tenkým drôteným jadrom pre pacientov, ktorí medzizubné kefky ešte nepoužívali alebo s nimi len začínajú. Balené jednotlivo veľkosť 0,7 mm, hygienicky, v množstve 3000 ks C) zubná kefka pre deti: jemné vlákna, malá hlavička, husto osadené vlákna a čistenie bez tlaku. Min. počet štetiniek 5000. Balené jednotlivo – hygienicky, v množstve 4000 ks E) doprava: Jednorazová doprava zákazky v definovaných množstvách, so zabezpečením potvrdenia o prevzatí a doručenia sprievodných prepravných dokladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Výrobky alebo prípravky na ústnu alebo zubnú hygiénu
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Zubné kefky
  • 4.2 Informácie o postupe
  • 4.2.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Nákup zubných kefiek, medzizubných kefiek
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 7/2024
  • Názov : Nákup zubných kefiek, medzizubných kefiek
  • Opis: Predmet zákazky: A) zubná kefka: s ultra jemnými, husto osadenými a dokonale zaoblenými vláknami, malou hlavičkou, pevná a tvarovaná rúčka umožňujúca ľahšiu kontrolu správnej čistiacej techniky (tlaku a smerovania vlákien). Min. počet štetiniek 4900. Balené jednotlivo – hygienicky, v množstve 5000 ks B) medzizubná kefka: s držiakom, nasadenou vymeniteľnou medzizubnou kefkou a ochrannou krytkou s tenkým drôteným jadrom pre pacientov, ktorí medzizubné kefky ešte nepoužívali alebo s nimi len začínajú. Balené jednotlivo veľkosť 0,7 mm, hygienicky, v množstve 3000 ks C) zubná kefka pre deti: jemné vlákna, malá hlavička, husto osadené vlákna a čistenie bez tlaku. Min. počet štetiniek 5000. Balené jednotlivo – hygienicky, v množstve 4000 ks E) doprava: Jednorazová doprava zákazky v definovaných množstvách, so zabezpečením potvrdenia o prevzatí a doručenia sprievodných prepravných dokladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Výrobky alebo prípravky na ústnu alebo zubnú hygiénu
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Zubné kefky
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 2
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena – Celková cena za predmet zmluvy v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 07.06.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 07.06.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:10
  • Miesto otvárania ponúk: VšZP a.s., Panónska cesta 2, 851 04 Bratislava
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/507098
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/507098
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)