Materská škola – ulica Mlynská

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Materská škola – ulica Mlynská
Kód zákazky: 5JMM/2024
Kód oznámenia: 13768 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45214100-1
Predpokladaná hodnota: 1 439 631,60 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 19.6.2024 09:00
Vyhlásenie: 30.5.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Michalovce
Adresa: Nám. osloboditeľov
07101 Michalovce
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Nám. osloboditeľov Michalovce 07101 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác na realizáciu materskej školy a príslušenstva, práce budú realizované odborne spôsobilou osobou podľa schválenej projektovej dokumentácie. Rozsah stavebných prác je uvedený vo výkaze výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 5 týchto súťažných podkladov (SP) a v projektovej dokumentácii (PD), ktorá tvorí prílohu č. 6 SP. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov (Zmluva o dielo), ako aj v časti B.3 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“. Základnou úlohou projektu je zabezpečiť podmienky pre predškolskú prípravu detí. Novostavba je projektovaná tak, aby spĺňala všetky podmienky pre prevádzku materskej školy s potrebným zázemím v zmysle platných predpisov. Základnou požiadavkou investora je kapacita pre 80 detí v predškolskom veku ( 3 – 6 rokov). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti "B.1 – Opis predmetu zákazky"

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Michalovce

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1293029
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Michalovce (ID: 92223)
  • Zákazka: Materská škola – ulica Mlynská (ID: 506850)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 492e19bb-8bf0-4342-b70d-cdbfd85f0042
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Michalovce
  • IČO: 00325490
  • DIČ: 2020739039
  • Adresa
  • Ulica: Nám. osloboditeľov
  • Číslo: 30
  • Mesto: Michalovce
  • PSČ: 07101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: jana.moskalova@msumi.sk
  • Telefónne číslo: +421905260983
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Michalovce)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5769
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 5JMM/2024
  • Názov: Materská škola – ulica Mlynská
  • Opis: Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác na realizáciu materskej školy a príslušenstva, práce budú realizované odborne spôsobilou osobou podľa schválenej projektovej dokumentácie. Rozsah stavebných prác je uvedený vo výkaze výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 5 týchto súťažných podkladov (SP) a v projektovej dokumentácii (PD), ktorá tvorí prílohu č. 6 SP. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov (Zmluva o dielo), ako aj v časti B.3 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“. Základnou úlohou projektu je zabezpečiť podmienky pre predškolskú prípravu detí. Novostavba je projektovaná tak, aby spĺňala všetky podmienky pre prevádzku materskej školy s potrebným zázemím v zmysle platných predpisov. Základnou požiadavkou investora je kapacita pre 80 detí v predškolskom veku ( 3 – 6 rokov). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti "B.1 – Opis predmetu zákazky"
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 439 631.60
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov materských škôl
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45231300, 45231400, 45233160, 45236210
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Mlynská
  • Mesto: Michalovce
  • PSČ: 07101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledujúce podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ZVO): - § 32 ods. 1 písm. a) ZVO- Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace. (ak uchádzač nepredloží výpis z registra trestov fyzickej osoby, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov fyzickej osoby – viď vzor súhlasu, ktorý je súčasťou týchto súťažných podkladov (PRÍLOHA 11 – UDELENIE SÚHLASU PRE POSKYTNUTIE VÝPISU Z REGISTRA TRESTOV) - § 32 ods. 1 písm. b) ZVO - Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace. - § 32 ods. 1 písm. c) ZVO - Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace. - § 32 ods. 1 písm. d) ZVO- Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace. - § 32 ods. 1 písm. e) ZVO - Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. § 32 ods. 1 písm. f) ZVO- Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým čestným vyhlásením (príloha c.15 SP ) Uchádzač zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 152 ZVO. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklady v celom rozsahu podľa ustanovenia § 32 ods. 2 ZVO (s výnimkou § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a e) ZVO v prípade uchádzačov so sídlom SVK), nakoľko v ostatných podmienkach účasti osobného postavenia nevie aplikovať ustanovenia § 32 ods. 3 ZVO. POZN. :Vyžaduje sa predloženie kópií dokladov vrátane úradných prekladov (naskenované originály alebo úradne osvedčené kópie) preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia), ktoré nesmú byť staršie ako tri mesiace ku dňu stanovenej lehoty na predkladanie ponúk podľa tejto Výzvy na predkladanie ponúk, ak v súťažných podmienkach alebo Výzve nie je uvedené inak. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED) alebo čestným prehlásením v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené v časti "A.2 – Podmienky účasti _MS" Súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: - Úspešný uchádzač bude zodpovedný za plnenie zmluvy za celú zákazku. - Lehota realizácie predmetu zákazky je do 20 mesiacov od účinnosti ZoD najneskôr však do 2.3.2026 (k dátumu 30.4.2026 musí byť vydané právoplatné kolaudačné rozhodnutie k stavbe, ktoré si zabezpečuje Objednávateľ). -V cenovej ponuke uchádzača (návrh na plnenie kritéria- príloha č. 1 SP) musia byť zahrnuté všetky náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zmluvy, a teda všetky náklady vzniknuté v súvislosti s dodaním predmetu zákazky -V prípade, že sa v tejto výzve, resp. súťažných podkladoch vyskytnú uvedené konkrétne značky alebo opis navádzajúci na konkrétnu značku, je možné zo strany uchádzača predložiť ekvivalent, ktorý verejný obstarávateľ posúdi vo vzťahu k predmetu zákazky. - Výsledkom tohto verejného obstarania je zmluva o dielo uzatvorená podľa zákona č. 513/1991 Zb., - Uchádzač sa zaväzujú dodržať zmluvné podmienky uvedené v prílohe č.2_Zmluva o dielo - Dôvody vylúčenie uchádzača/ ponuky verejným obstarávateľom sú uvedené v bode 22 časti "A.1 Súťažné podklady _MS" - Požadovaný obsah ponuky je uvedený v SP v časti A.1_ Súťažné podklady - Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom elektronického systému IS EVO Ponuky sa predkladajú v EUR s DPH resp. v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže predložiť len jednu ponuku . - Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR, výzva: Zvýšenie kapacít materských škôl, kód výzvy 06R01-20-V02, a to z mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti - Výzva č. 06R01-20-V02 – Zvýšenie kapacít materských škôl. - Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr. Splatnosť faktúry je 90 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi. - V prípade záujmu o absolvovanie obhliadky kontaktovať Ing. Stavrovská, tel.č. +421917793302, e-mail: viktoria.stavrovska@msumi.sk. Obhliadka bude možná najneskôr 10- ty kalendárny deň pred lehotou na odovzdanie cenových ponúk.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Materská škola – ulica Mlynská
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 5JMM/2024
  • Názov : Materská škola – ulica Mlynská
  • Opis: Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác na realizáciu materskej školy a príslušenstva, práce budú realizované odborne spôsobilou osobou podľa schválenej projektovej dokumentácie. Rozsah stavebných prác je uvedený vo výkaze výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 5 týchto súťažných podkladov (SP) a v projektovej dokumentácii (PD), ktorá tvorí prílohu č. 6 SP. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov (Zmluva o dielo), ako aj v časti B.3 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“. Základnou úlohou projektu je zabezpečiť podmienky pre predškolskú prípravu detí. Novostavba je projektovaná tak, aby spĺňala všetky podmienky pre prevádzku materskej školy s potrebným zázemím v zmysle platných predpisov. Základnou požiadavkou investora je kapacita pre 80 detí v predškolskom veku ( 3 – 6 rokov). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti "B.1 – Opis predmetu zákazky"
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 439 631.60
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov materských škôl
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45231300, 45231400, 45233160, 45236210
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Mlynská
  • Mesto: Michalovce
  • PSČ: 07101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 20
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z.
  • Opis podmienky účasti: Podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z., tak ako je uvedené v bode 4.2.1 tohto oznámenia, ako aj v SP v časti A_2 Podmienky účasti
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - Zoznam stavebných prác
  • Opis podmienky účasti: Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (ďalej len „potvrdenie o vykonaní stavebných prác”), ktorým preukáže že v rozhodnom období: - realizoval minimálne 1 zákazku, z ktorej bude jasne a určito preukázané, že predmetom boli stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, kumulatívne v hodnote aspoň 1 300 000,00 EUR V prípade, ak uchádzač predkladá referenciu, ktorú realizoval ako člen združenia alebo skupiny dodávateľov, je povinný uviesť podiel prác finančného plnenia v €/celkovú hodnotu prác v €, za ktorý zodpovedal/ktorú realizoval vlastnými kapacitami. Ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia. Uchádzač uvedie názov stavby podľa zoznamu v evidencii referencii podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie existujú. 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak takého potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznam stavebných prác ako aj potvrdenia (referenčné listy ) obsahujú minimálne : názov (obchodné meno) a sídlo investora predmetnej stavby, názov stavby s uvedením miesta stavby a stručnej charakteristiky stavby, finančný objem diela zrealizovaného záujemcom v € bez DPH, termín začatia a ukončenia predmetnej stavby , meno s tel. číslom resp. mailom kontaktnej osoby investora, u ktorej si možno overiť uvedené informácie. V prípade potvrdenia o vykonaní stavebných prác aj pečiatku a podpis vystavujúcej osoby. Uchádzač predloží k zoznamu minimálne jedno potvrdenie (referenčný list) uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky pre príslušnú časť. / Verejný obstarávateľ neuzná hodnotu referencie, ak v požadovanom minimálnom finančnom objeme pre príslušnú časť budú zahrnuté aj iné rôzne stavebné práce, ktoré nesúvisia s požadovanou referenciou na rovnaký alebo podobný charakter stavebných prác ako je predmet zákazky/. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené v časti "A.2 – Podmienky úcasti_MS
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - odborná spôsobilosť osôb určených na plnenie zmluvy
  • Opis podmienky účasti: Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť ak ide o stavebné práce predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požiadavky: Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka na výkon činnosti stavbyvedúceho v súlade s Osvedčením vydaným SKSI alebo ekvivalentný o vykonaní odbornej skúšky s rozsahom oprávnenia pre predmet zákazky a odbornou praxou (ďalej len „odborný pracovník“). Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje overenou fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby , na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Príslušnú odbornú prax preukáže profesijným životopisom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom. Profesijný životopis musí obsahovať : - titul, meno a priezvisko - údaje o priebehu vzdelania zamestnanca, absolvované školenia - údaje o zamestnaní v rozsahu : zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru, pozícia, ktorú zamestnanec zastával, praktické skúsenosti na stavbách (prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania) , ktoré zabezpečoval s uvedením obdobia realizácie od do, dátum a podpis zamestnanca. Čestné vyhlásenie uchádzača alebo inej osoby prostredníctvom ktorej preukazuje uchádzač splnenie podmienok účasti, podpísané štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene, že odborný pracovník je jeho zamestnancom alebo má s ním iný právny vzťah a definícia tohto vzťahu. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené v časti "A.2 – Podmienky úcasti_MS".
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková zmluvná cena predmetu zákazky v EUR s DPH .Úspešnosť ponúk sa určí podľa výšky Celkovej zmluvnej ceny v EUR uvedenej v jednotlivých ponukách. Ako prvý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý predloží najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ako druhý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý druhú najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ostatným uchádzačom bude priradené poradie obdobne, vzostupne podľa navrhovanej Celkovej zmluvnej ceny v EUR s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR, výzva: Zvýšenie kapacít materských škôl, kód výzvy 06R01-20-V02, a to z mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti - Výzva č. 06R01-20-V02 – Zvýšenie kapacít materských škôl. Schválenie finančných prostriedkov z vyššie uvedeného mechanizmu, je zároveň aj podmienkou účinnosti zmluvy o dielo. Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr. Splatnosť faktúry je 90 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi. Bližšie informácie viď príloha A.1_ Súťažné podklady, B.3_ Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky , Príloha č. 2 – Zmluva o dielo
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.06.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 19.06.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:30
  • Miesto otvárania ponúk: online prostredníctvom IS EVO (Mestský úrad Michalovce)
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 40 000,00 EUR. Bližšie podmienky viď A.1 Súťažné podklady_MS.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/506850
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/506850
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)