Interiérové upratovacie služby

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Interiérové upratovacie služby
Kód zákazky: MAGS OVO 58308/2023
Kód oznámenia: 13936 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 90910000-9
Ostatné CPV: 90911200-8
90911300-9
Predpokladaná hodnota: 2 732 500,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 2.7.2024 10:00
Vyhlásenie: 3.6.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Primaciálne námestie
81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Primaciálne námestie Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81499 Slovensko Bratislava Záporožská 5, Blagoevova 9, Markova 1, Česká 4
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pravidelného a mimoriadneho upratovania v priestoroch verejného obstarávateľa, ktoré spĺňa štandardy ekologického upratovania. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky pre jednotlivé časti predmetu zákazky je dostupná v súťažných podkladoch a ich prílohách.

Linky a dokumenty

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1293222
1. Základné údaje
  • Organizácia: Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava (ID: 39686)
  • Zákazka: Interiérové upratovacie služby (ID: 507337)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 29bc9ea3-d2f4-4571-b2dc-6c0dd218db7c
  • Identifikátor verzie oznámenia: 3a2d1766-e2e1-4516-ac82-5988f6864b20
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
  • IČO: 00603481
  • DIČ: 2020372596
  • Adresa
  • Ulica: Primaciálne námestie
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81499
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: obstaravanie@bratislava.sk
  • Telefónne číslo: +421900000000
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6563
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: MAGS OVO 58308/2023
  • Názov: Interiérové upratovacie služby
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pravidelného a mimoriadneho upratovania v priestoroch verejného obstarávateľa, ktoré spĺňa štandardy ekologického upratovania. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky pre jednotlivé časti predmetu zákazky je dostupná v súťažných podkladoch a ich prílohách.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Upratovacie služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 90911200, 90911300
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Korupcia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Účasť v zločineckej organizácii
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Pranie špinavých peňazí alebo financovanie terorizmu
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podvod
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Detská práca a iné formy obchodovania s ľuďmi
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Teroristické trestné činy alebo trestné činy spojené s teroristickými aktivitami
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie sociálnych odvodov
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie daní
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podobná situácia ako konkurz podľa vnútroštátneho práva
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Konkurz
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dohoda s veriteľmi / reštrukturalizácia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platobná neschopnosť
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Majetok spravuje likvidátor
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podnikateľské aktivity sú pozastavené
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 4
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 4
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Interiérové upratovacie služby – Skupina 1 
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: MAGS OVO 58308/2023
  • Názov : Interiérové upratovacie služby – Skupina 1 
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pravidelného a mimoriadneho upratovania v priestoroch verejného obstarávateľa, ktoré spĺňa štandardy ekologického upratovania. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky pre jednotlivé časti predmetu zákazky je dostupná v súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 670 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Upratovacie služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 90911200, 90911200, 90911300
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prevencia a kontrola znečistenia
  • Podporované sociálne hľadisko: Náležitá starostlivosť o ľudské práva v globálnych dodávateľských reťazcoch
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Podrobnosti o zelenom verejnom obstarávaní sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Podrobnosti o sociálnych aspektoch sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Bratislava, Nová radnica a Primaciálny palác
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 1 670 000
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Zoznam poskytnutých služieb
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia. Časť č. 1 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 1 Zoznam poskytnutých služieb: uchádzač v predloženom zozname poskytnutých služieb (odporúčame použiť zoznam služieb, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie k službám poskytnutým za predchádzajúce 3 roky odo dňa vyhlásenia tejto verejnej súťaže. Uchádzač preukáže, že sa podieľal na plnení zákaziek, ktorých predmetom bolo poskytovanie upratovacích služieb historických alebo kultúrnych priestorov, s min. podlahovou plochou 500 m2 . Za historické alebo kultúrne priestory verejný obstarávateľ považuje galérie, múzeá, obrazárne, palác, hrady, resp. ekvivalentné typy priestorov, v ktorých mal uchádzač pri poskytovaní služieb možnosť prísť do kontaktu s prírodnými materiálmi – drevené parkety, schodisko z kameňa; s historickými doplnkami interiéru – historické obrazy s dreveným rámom, zrkadlá, kryštálové lustre. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať súčtom viacerých referencií s menšou podlahovou plochou. Uchádzač preukáže, že sa podieľal na plnení zákaziek, ktorých predmetom bolo poskytovanie pravidelných upratovacích služieb kancelárskych a prevádzkových priestorov s min. podlahovou plochou 3 500 m2. Za pravidelné poskytovanie upratovacích služieb verejný obstarávateľ považuje poskytovanie upratovacích služieb kontinuálne min. počas jedného kalendárneho roka. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať súčtom viacerých referencií s menšou podlahovou plochou. Príklad: Uchádzač poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov pre dvoch rôznych odberateľov služieb, kde upratované plochy boli o veľkosti 1750 m2, pričom služby boli poskytované v období od 1.1.2022 do 31.12.2022. Uchádzač v zozname poskytnutých služieb uvedie nasledovné informácie: a) podrobný popis poskytovaných služieb spolu s uvedením veľkosti podlahovej plochy, b) trvanie poskytovania služieb, c) identifikácia odberateľa poskytovaných služieb spolu s kontaktnými údajmi v rozsahu min. email a telefónne číslo. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky je povinný predložiť zoznam poskytnutých služieb v súhrnnom objeme pre všetky časti predmetu zákazky, pre ktoré predkladá ponuku. Príklad: Ak uchádzač predkladá ponuku pre Časť č. 2 a Časť č. 3 je povinný preukázať, že poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov, kde upratované plochy boli o veľkosti 6 000 m2 (2 500 m2 pre Časť č. 2 a 3 500 m2 pre Časť č. 3).
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytovanie služieb. Časť č. 1 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 1 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo kvalifikácii: uchádzač v predloženom zozname odborníkov (odporúčame použiť zoznam odborníkov, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie o zodpovednom zástupcovi poskytovateľa služieb, ktorý bude následne zmluvne povinný podieľať sa na plnení tejto zákazky. Zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb musí preukázať, že má skúsenosti v trvaní najmenej 3 roky s riadením min. 5 členného tímu zamestnancov v oblasti predmetu zákazky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb). Uvedené možno preukázať aj viacerými skúsenosťami. Uchádzač v predloženom zozname odborníkov uvedie nasledovné informácie: a) popis zloženia a veľkosti riadeného tímu, b) identifikácia zákazky a popis predmetu zákazky, kt. musí spĺňať vyššie stanovené požiadavky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb), c) trvanie jednotlivých skúseností, d) identifikácia odberateľa služieb, ktorému boli poskytované služby. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky môže uchádzač preukázať splnenie podmienky účasti zapojením totožného zodpovedného zástupcu poskytovateľa služieb. Verejný obstarávateľ nevyžaduje, aby mal uchádzač k dispozícii iného zodpovedného zástupcu pre každú časť predmetu zákazky. V prípade ak sa uchádzač rozhodne, že sa zapojí do viacerých častí predmetu zákazky a pre každú poskytne iného zodpovedné zástupcu, je nevyhnutné, aby každý tento zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb spĺňal podmienky účasti definované vyššie v celom rozsahu.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 96.53
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za dodanie celého predmetu zákazky v eur s DPH
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 2.89
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Garantovaná hodinová mzda pracovníka
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 0.58
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Skúsenosti zodpovedného zástupcu poskytovateľa služieb
  • Odôvodnenie neuvedenia váhy pri kritériách na vyhodnotenie ponúk: Váha je pri kritériách uvedená len z dôvodu nedokonalosti formuláru, ktorý neumožňuj tieto hodnoty nevyplniť. Verejný obstarávateľ v tejto súťaži zvolil kritérium „Najlepší pomer ceny a kvality“. Tradičný postup pri tomto spôsobe hodnotenia je, že sa ponuková cena uchádzača prevedie na body a k bodom za cenu sa následne pripočítajú body za ostatné, necenové kritériá. Tak sa môže stať, že sa uchádzač s najnižšou cenou nestane úspešným, pretože v súčte bodov za všetky kritériá nedosiahne najvyšší výsledný počet bodov. V tejto súťaži verejný obstarávateľ zvolil na prvý pohľad odlišný, ale matematicky totožný prístup. Cena a ostatné kritériá sa neprepočítavajú na body, ale na eurá. Vo výsledku tak ponuka každého uchádzača môže mať dve rôzne ceny: a) Cena za dodanie celého predmetu zákazky (v EUR s DPH), ktorá je ponukovou cenou b) Cena pre účely vyhodnotenia ponúk Podrobný opis kritérií na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia je uvedený v časti "C. Kritériá na vyhodnotenie ponúk" súťažných podkladov.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V súlade so zákonom.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 02.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 02.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality IS Josephine.
  • Miesto otvárania ponúk: IS Josephine, rovnaká adresa ako pri predkladaní ponúk
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/43520/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/507337
  • Označenie dokumentu/zákazky: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/43520/summary
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS Josephine
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Interiérové upratovacie služby - Skupina 2
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: MAGS OVO 58308/2023
  • Názov : Interiérové upratovacie služby - Skupina 2
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pravidelného a mimoriadneho upratovania v priestoroch verejného obstarávateľa, ktoré spĺňa štandardy ekologického upratovania. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky pre jednotlivé časti predmetu zákazky je dostupná v súťažných podkladoch a ich prílohách.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 410 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Upratovacie služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 90911200, 90911300
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prevencia a kontrola znečistenia
  • Podporované sociálne hľadisko: Náležitá starostlivosť o ľudské práva v globálnych dodávateľských reťazcoch
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Podrobnosti o zelenom verejnom obstarávaní sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Podrobnosti o sociálnych aspektoch sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Bratislava Záporožská 5, Blagoevova 9, Markova 1, Česká 4
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 410 000
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Zoznam poskytnutých služieb
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia. Časť č. 2 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 2 Zoznam poskytnutých služieb: uchádzač v predloženom zozname poskytnutých služieb (odporúčame použiť zoznam služieb, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie k službám poskytnutým za predchádzajúce 3 roky odo dňa vyhlásenia tejto verejnej súťaže. Uchádzač preukáže, že sa podieľal na plnení zákaziek, ktorých predmetom bolo poskytovanie pravidelných upratovacích služieb kancelárskych a prevádzkových priestorov s min. podlahovou plochou 2 500 m2. Za pravidelné poskytovanie upratovacích služieb verejný obstarávateľ považuje poskytovanie upratovacích služieb kontinuálne min. počas jedného kalendárneho roka. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať súčtom viacerých referencií s menšou podlahovou plochou. Príklad: Uchádzač poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov pre dvoch rôznych odberateľov služieb, kde upratované plochy boli o veľkosti 1 250 m2, pričom služby boli poskytované v období od 1.1.2022 do 31.12.2022. Uchádzač v zozname poskytnutých služieb uvedie nasledovné informácie: a) podrobný popis poskytovaných služieb spolu s uvedením veľkosti podlahovej plochy, b) trvanie poskytovania služieb, c) identifikácia odberateľa poskytovaných služieb spolu s kontaktnými údajmi v rozsahu min. email a telefónne číslo. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky je povinný predložiť zoznam poskytnutých služieb v súhrnnom objeme pre všetky časti predmetu zákazky, pre ktoré predkladá ponuku. Príklad: Ak uchádzač predkladá ponuku pre Časť č. 2 a Časť č. 3 je povinný preukázať, že poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov, kde upratované plochy boli o veľkosti 6 000 m2 (2 500 m2 pre Časť č. 2 a 3 500 m2 pre Časť č. 3).
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytovanie služieb. Časť č. 2 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 2 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo kvalifikácii: uchádzač v predloženom zozname odborníkov (odporúčame použiť zoznam odborníkov, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie o zodpovednom zástupcovi poskytovateľa služieb, ktorý bude následne zmluvne povinný podieľať sa na plnení tejto zákazky. Zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb musí preukázať, že má skúsenosti v trvaní najmenej 3 roky s riadením min. 5 členného tímu zamestnancov v oblasti predmetu zákazky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb). Uvedené možno preukázať aj viacerými skúsenosťami. Uchádzač v predloženom zozname odborníkov uvedie nasledovné informácie: a) popis zloženia a veľkosti riadeného tímu, b) identifikácia zákazky a popis predmetu zákazky, kt. musí spĺňať vyššie stanovené požiadavky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb), c) trvanie jednotlivých skúseností, d) identifikácia odberateľa služieb, ktorému boli poskytované služby. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky môže uchádzač preukázať splnenie podmienky účasti zapojením totožného zodpovedného zástupcu poskytovateľa služieb. Verejný obstarávateľ nevyžaduje, aby mal uchádzač k dispozícii iného zodpovedného zástupcu pre každú časť predmetu zákazky. V prípade ak sa uchádzač rozhodne, že sa zapojí do viacerých častí predmetu zákazky a pre každú poskytne iného zodpovedné zástupcu, je nevyhnutné, aby každý tento zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb spĺňal podmienky účasti definované vyššie v celom rozsahu.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 91.11
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za dodanie celého predmetu zákazky v eur s DPH
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 6.67
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Garantovaná hodinová mzda pracovníka
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 2.22
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Skúsenosti zodpovedného zástupcu poskytovateľa služieb
  • Odôvodnenie neuvedenia váhy pri kritériách na vyhodnotenie ponúk: Váha je pri kritériách uvedená len z dôvodu nedokonalosti formuláru, ktorý neumožňuj tieto hodnoty nevyplniť. Verejný obstarávateľ v tejto súťaži zvolil kritérium „Najlepší pomer ceny a kvality“. Tradičný postup pri tomto spôsobe hodnotenia je, že sa ponuková cena uchádzača prevedie na body a k bodom za cenu sa následne pripočítajú body za ostatné, necenové kritériá. Tak sa môže stať, že sa uchádzač s najnižšou cenou nestane úspešným, pretože v súčte bodov za všetky kritériá nedosiahne najvyšší výsledný počet bodov. V tejto súťaži verejný obstarávateľ zvolil na prvý pohľad odlišný, ale matematicky totožný prístup. Cena a ostatné kritériá sa neprepočítavajú na body, ale na eurá. Vo výsledku tak ponuka každého uchádzača môže mať dve rôzne ceny: a) Cena za dodanie celého predmetu zákazky (v EUR s DPH), ktorá je ponukovou cenou b) Cena pre účely vyhodnotenia ponúk Podrobný opis kritérií na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia je uvedený v časti "C. Kritériá na vyhodnotenie ponúk" súťažných podkladov.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V súlade so zákonom.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 02.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 02.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality IS Josephine.
  • Miesto otvárania ponúk: IS Josephine, rovnaká adresa ako pri predkladaní ponúk
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/43520/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/507337
  • Označenie dokumentu/zákazky: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/43520/summary
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS Josephine
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.3 Časť
  • Názov: Interiérové upratovacie služby
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: MAGS OVO 58308/2023
  • Názov : Interiérové upratovacie služby
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pravidelného a mimoriadneho upratovania v priestoroch verejného obstarávateľa, ktoré spĺňa štandardy ekologického upratovania. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky pre jednotlivé časti predmetu zákazky je dostupná v súťažných podkladoch a ich prílohách.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 485 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Upratovacie služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 90911200, 90911300
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prevencia a kontrola znečistenia
  • Podporované sociálne hľadisko: Spravodlivé pracovné podmienky
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Podrobnosti o zelenom verejnom obstarávaní sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Podrobnosti o sociálnych aspektoch sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Bratislava Laurinská 5, Laurinská 7, Uršulínska 6, Uršulínska 11, Biela ul.6, Stará tržnica, Rudnayovo nám. 4
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 485 000
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Zoznam poskytnutých služieb
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia. Časť č. 3 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 3 Zoznam poskytnutých služieb: uchádzač v predloženom zozname poskytnutých služieb (odporúčame použiť zoznam služieb, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie k službám poskytnutým za predchádzajúce 3 roky odo dňa vyhlásenia tejto verejnej súťaže. Uchádzač preukáže, že sa podieľal na plnení zákaziek, ktorých predmetom bolo poskytovanie pravidelných upratovacích služieb kancelárskych a prevádzkových priestorov s min. podlahovou plochou 3 500 m2. Za pravidelné poskytovanie upratovacích služieb verejný obstarávateľ považuje poskytovanie upratovacích služieb kontinuálne min. počas jedného kalendárneho roka. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať súčtom viacerých referencií s menšou podlahovou plochou. Príklad: Uchádzač poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov pre dvoch rôznych odberateľov služieb, kde upratované plochy boli o veľkosti 1750 m2, pričom služby boli poskytované v období od 1.1.2022 do 31.12.2022. Uchádzač v zozname poskytnutých služieb uvedie nasledovné informácie: a) podrobný popis poskytovaných služieb spolu s uvedením veľkosti podlahovej plochy, b) trvanie poskytovania služieb, c) identifikácia odberateľa poskytovaných služieb spolu s kontaktnými údajmi v rozsahu min. email a telefónne číslo. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky je povinný predložiť zoznam poskytnutých služieb v súhrnnom objeme pre všetky časti predmetu zákazky, pre ktoré predkladá ponuku. Príklad: Ak uchádzač predkladá ponuku pre Časť č. 2 a Časť č. 3 je povinný preukázať, že poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov, kde upratované plochy boli o veľkosti 6 000 m2 (2 500 m2 pre Časť č. 2 a 3 500 m2 pre Časť č. 3).
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytovanie služieb. Časť č. 3 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 3 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo kvalifikácii: uchádzač v predloženom zozname odborníkov (odporúčame použiť zoznam odborníkov, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie o zodpovednom zástupcovi poskytovateľa služieb, ktorý bude následne zmluvne povinný podieľať sa na plnení tejto zákazky. Zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb musí preukázať, že má skúsenosti v trvaní najmenej 3 roky s riadením min. 5 členného tímu zamestnancov v oblasti predmetu zákazky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb). Uvedené možno preukázať aj viacerými skúsenosťami. Uchádzač v predloženom zozname odborníkov uvedie nasledovné informácie: a) popis zloženia a veľkosti riadeného tímu, b) identifikácia zákazky a popis predmetu zákazky, kt. musí spĺňať vyššie stanovené požiadavky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb), c) trvanie jednotlivých skúseností, d) identifikácia odberateľa služieb, ktorému boli poskytované služby. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky môže uchádzač preukázať splnenie podmienky účasti zapojením totožného zodpovedného zástupcu poskytovateľa služieb. Verejný obstarávateľ nevyžaduje, aby mal uchádzač k dispozícii iného zodpovedného zástupcu pre každú časť predmetu zákazky. V prípade ak sa uchádzač rozhodne, že sa zapojí do viacerých častí predmetu zákazky a pre každú poskytne iného zodpovedné zástupcu, je nevyhnutné, aby každý tento zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb spĺňal podmienky účasti definované vyššie v celom rozsahu.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 92.38
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za dodanie celého predmetu zákazky v eur s DPH
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 5.72
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Garantovaná hodinová mzda pracovníka
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 1.9
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Skúsenosti zodpovedného zástupcu poskytovateľa služieb
  • Odôvodnenie neuvedenia váhy pri kritériách na vyhodnotenie ponúk: Váha je pri kritériách uvedená len z dôvodu nedokonalosti formuláru, ktorý neumožňuj tieto hodnoty nevyplniť. Verejný obstarávateľ v tejto súťaži zvolil kritérium „Najlepší pomer ceny a kvality“. Tradičný postup pri tomto spôsobe hodnotenia je, že sa ponuková cena uchádzača prevedie na body a k bodom za cenu sa následne pripočítajú body za ostatné, necenové kritériá. Tak sa môže stať, že sa uchádzač s najnižšou cenou nestane úspešným, pretože v súčte bodov za všetky kritériá nedosiahne najvyšší výsledný počet bodov. V tejto súťaži verejný obstarávateľ zvolil na prvý pohľad odlišný, ale matematicky totožný prístup. Cena a ostatné kritériá sa neprepočítavajú na body, ale na eurá. Vo výsledku tak ponuka každého uchádzača môže mať dve rôzne ceny: a) Cena za dodanie celého predmetu zákazky (v EUR s DPH), ktorá je ponukovou cenou b) Cena pre účely vyhodnotenia ponúk Podrobný opis kritérií na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia je uvedený v časti "C. Kritériá na vyhodnotenie ponúk" súťažných podkladov.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V súlade so zákonom.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 02.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 02.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality IS Josephine.
  • Miesto otvárania ponúk: IS Josephine, rovnaká adresa ako pri predkladaní ponúk
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/43520/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/507337
  • Označenie dokumentu/zákazky: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/43520/summary
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS Josephine
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.4 Časť
  • Názov: Interiérové upratovacie služby - Skupina 4
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: MAGS OVO 58308/2023
  • Názov : Interiérové upratovacie služby - Skupina 4
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pravidelného a mimoriadneho upratovania v priestoroch verejného obstarávateľa, ktoré spĺňa štandardy ekologického upratovania. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky pre jednotlivé časti predmetu zákazky je dostupná v súťažných podkladoch a ich prílohách.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 167 500
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Upratovacie služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 90911200, 90911300
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prevencia a kontrola znečistenia
  • Podporované sociálne hľadisko: Spravodlivé pracovné podmienky
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Podrobnosti o zelenom verejnom obstarávaní sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Podrobnosti o sociálnych aspektoch sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Bratislava - budovy MsP Bratislava: Gunduličova 10, Listová 4, Medená 2, Hálková 11, Saratovská 30, Haanova 10, Obchodná 29, Kramerov lom, Stavbárska 42, Jašíkova 2 (Kerametal)
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 167 500
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Zoznam poskytnutých služieb
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia. Časť č. 4 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 4 Zoznam poskytnutých služieb: uchádzač v predloženom zozname poskytnutých služieb (odporúčame použiť zoznam služieb, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie k službám poskytnutým za predchádzajúce 3 roky odo dňa vyhlásenia tejto verejnej súťaže. Uchádzač preukáže, že sa podieľal na plnení zákaziek, ktorých predmetom bolo poskytovanie pravidelných upratovacích služieb kancelárskych a prevádzkových priestorov s min. podlahovou plochou 2 000 m2. Za pravidelné poskytovanie upratovacích služieb verejný obstarávateľ považuje poskytovanie upratovacích služieb kontinuálne min. počas jedného kalendárneho roka. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať súčtom viacerých referencií s menšou podlahovou plochou. Príklad: Uchádzač poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov pre dvoch rôznych odberateľov služieb, kde upratované plochy boli o veľkosti 1 000 m2, pričom služby boli poskytované v období od 1.1.2022 do 31.12.2022. Uchádzač v zozname poskytnutých služieb uvedie nasledovné informácie: a) podrobný popis poskytovaných služieb spolu s uvedením veľkosti podlahovej plochy, b) trvanie poskytovania služieb, c) identifikácia odberateľa poskytovaných služieb spolu s kontaktnými údajmi v rozsahu min. email a telefónne číslo. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky je povinný predložiť zoznam poskytnutých služieb v súhrnnom objeme pre všetky časti predmetu zákazky, pre ktoré predkladá ponuku. Príklad: Ak uchádzač predkladá ponuku pre Časť č. 2 a Časť č. 3 je povinný preukázať, že poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov, kde upratované plochy boli o veľkosti 6 000 m2 (2 500 m2 pre Časť č. 2 a 3 500 m2 pre Časť č. 3).
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytovanie služieb. Časť č. 4 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 4 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo kvalifikácii: uchádzač v predloženom zozname odborníkov (odporúčame použiť zoznam odborníkov, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie o zodpovednom zástupcovi poskytovateľa služieb, ktorý bude následne zmluvne povinný podieľať sa na plnení tejto zákazky. Zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb musí preukázať, že má skúsenosti v trvaní najmenej 3 roky s riadením min. 5 členného tímu zamestnancov v oblasti predmetu zákazky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb). Uvedené možno preukázať aj viacerými skúsenosťami. Uchádzač v predloženom zozname odborníkov uvedie nasledovné informácie: a) popis zloženia a veľkosti riadeného tímu, b) identifikácia zákazky a popis predmetu zákazky, kt. musí spĺňať vyššie stanovené požiadavky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb), c) trvanie jednotlivých skúseností, d) identifikácia odberateľa služieb, ktorému boli poskytované služby. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky môže uchádzač preukázať splnenie podmienky účasti zapojením totožného zodpovedného zástupcu poskytovateľa služieb. Verejný obstarávateľ nevyžaduje, aby mal uchádzač k dispozícii iného zodpovedného zástupcu pre každú časť predmetu zákazky. V prípade ak sa uchádzač rozhodne, že sa zapojí do viacerých častí predmetu zákazky a pre každú poskytne iného zodpovedné zástupcu, je nevyhnutné, aby každý tento zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb spĺňal podmienky účasti definované vyššie v celom rozsahu.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 80.72
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za dodanie celého predmetu zákazky v eur s DPH
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 14.46
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Garantovaná hodinová mzda pracovníka
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 4.82
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Skúsenosti zodpovedného zástupcu poskytovateľa služieb
  • Odôvodnenie neuvedenia váhy pri kritériách na vyhodnotenie ponúk: Váha je pri kritériách uvedená len z dôvodu nedokonalosti formuláru, ktorý neumožňuj tieto hodnoty nevyplniť. Verejný obstarávateľ v tejto súťaži zvolil kritérium „Najlepší pomer ceny a kvality“. Tradičný postup pri tomto spôsobe hodnotenia je, že sa ponuková cena uchádzača prevedie na body a k bodom za cenu sa následne pripočítajú body za ostatné, necenové kritériá. Tak sa môže stať, že sa uchádzač s najnižšou cenou nestane úspešným, pretože v súčte bodov za všetky kritériá nedosiahne najvyšší výsledný počet bodov. V tejto súťaži verejný obstarávateľ zvolil na prvý pohľad odlišný, ale matematicky totožný prístup. Cena a ostatné kritériá sa neprepočítavajú na body, ale na eurá. Vo výsledku tak ponuka každého uchádzača môže mať dve rôzne ceny: a) Cena za dodanie celého predmetu zákazky (v EUR s DPH), ktorá je ponukovou cenou b) Cena pre účely vyhodnotenia ponúk Podrobný opis kritérií na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia je uvedený v časti "C. Kritériá na vyhodnotenie ponúk" súťažných podkladov.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V súlade so zákonom.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 02.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 02.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality IS Josephine.
  • Miesto otvárania ponúk: IS Josephine, rovnaká adresa ako pri predkladaní ponúk
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/43520/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/507337
  • Označenie dokumentu/zákazky: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/43520/summary
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS Josephine
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)