1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Interiérové upratovacie služby – Skupina 1
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: MAGS OVO 58308/2023
- Názov : Interiérové upratovacie služby – Skupina 1
- Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pravidelného a mimoriadneho upratovania v priestoroch verejného obstarávateľa, ktoré spĺňa štandardy ekologického upratovania. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky pre jednotlivé časti predmetu zákazky je dostupná v súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 670 000
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Upratovacie služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 90911200, 90911200, 90911300
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prevencia a kontrola znečistenia
- Podporované sociálne hľadisko: Náležitá starostlivosť o ľudské práva v globálnych dodávateľských reťazcoch
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Podrobnosti o zelenom verejnom obstarávaní sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Podrobnosti o sociálnych aspektoch sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Bratislava, Nová radnica a Primaciálny palác
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 1 670 000
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Zoznam poskytnutých služieb
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia. Časť č. 1 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 1 Zoznam poskytnutých služieb: uchádzač v predloženom zozname poskytnutých služieb (odporúčame použiť zoznam služieb, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie k službám poskytnutým za predchádzajúce 3 roky odo dňa vyhlásenia tejto verejnej súťaže. Uchádzač preukáže, že sa podieľal na plnení zákaziek, ktorých predmetom bolo poskytovanie upratovacích služieb historických alebo kultúrnych priestorov, s min. podlahovou plochou 500 m2 . Za historické alebo kultúrne priestory verejný obstarávateľ považuje galérie, múzeá, obrazárne, palác, hrady, resp. ekvivalentné typy priestorov, v ktorých mal uchádzač pri poskytovaní služieb možnosť prísť do kontaktu s prírodnými materiálmi – drevené parkety, schodisko z kameňa; s historickými doplnkami interiéru – historické obrazy s dreveným rámom, zrkadlá, kryštálové lustre. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať súčtom viacerých referencií s menšou podlahovou plochou. Uchádzač preukáže, že sa podieľal na plnení zákaziek, ktorých predmetom bolo poskytovanie pravidelných upratovacích služieb kancelárskych a prevádzkových priestorov s min. podlahovou plochou 3 500 m2. Za pravidelné poskytovanie upratovacích služieb verejný obstarávateľ považuje poskytovanie upratovacích služieb kontinuálne min. počas jedného kalendárneho roka. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať súčtom viacerých referencií s menšou podlahovou plochou. Príklad: Uchádzač poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov pre dvoch rôznych odberateľov služieb, kde upratované plochy boli o veľkosti 1750 m2, pričom služby boli poskytované v období od 1.1.2022 do 31.12.2022. Uchádzač v zozname poskytnutých služieb uvedie nasledovné informácie: a) podrobný popis poskytovaných služieb spolu s uvedením veľkosti podlahovej plochy, b) trvanie poskytovania služieb, c) identifikácia odberateľa poskytovaných služieb spolu s kontaktnými údajmi v rozsahu min. email a telefónne číslo. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky je povinný predložiť zoznam poskytnutých služieb v súhrnnom objeme pre všetky časti predmetu zákazky, pre ktoré predkladá ponuku. Príklad: Ak uchádzač predkladá ponuku pre Časť č. 2 a Časť č. 3 je povinný preukázať, že poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov, kde upratované plochy boli o veľkosti 6 000 m2 (2 500 m2 pre Časť č. 2 a 3 500 m2 pre Časť č. 3).
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytovanie služieb. Časť č. 1 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 1 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo kvalifikácii: uchádzač v predloženom zozname odborníkov (odporúčame použiť zoznam odborníkov, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie o zodpovednom zástupcovi poskytovateľa služieb, ktorý bude následne zmluvne povinný podieľať sa na plnení tejto zákazky. Zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb musí preukázať, že má skúsenosti v trvaní najmenej 3 roky s riadením min. 5 členného tímu zamestnancov v oblasti predmetu zákazky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb). Uvedené možno preukázať aj viacerými skúsenosťami. Uchádzač v predloženom zozname odborníkov uvedie nasledovné informácie: a) popis zloženia a veľkosti riadeného tímu, b) identifikácia zákazky a popis predmetu zákazky, kt. musí spĺňať vyššie stanovené požiadavky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb), c) trvanie jednotlivých skúseností, d) identifikácia odberateľa služieb, ktorému boli poskytované služby. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky môže uchádzač preukázať splnenie podmienky účasti zapojením totožného zodpovedného zástupcu poskytovateľa služieb. Verejný obstarávateľ nevyžaduje, aby mal uchádzač k dispozícii iného zodpovedného zástupcu pre každú časť predmetu zákazky. V prípade ak sa uchádzač rozhodne, že sa zapojí do viacerých častí predmetu zákazky a pre každú poskytne iného zodpovedné zástupcu, je nevyhnutné, aby každý tento zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb spĺňal podmienky účasti definované vyššie v celom rozsahu.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 96.53
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za dodanie celého predmetu zákazky v eur s DPH
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 2.89
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Garantovaná hodinová mzda pracovníka
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 0.58
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Skúsenosti zodpovedného zástupcu poskytovateľa služieb
- Odôvodnenie neuvedenia váhy pri kritériách na vyhodnotenie ponúk: Váha je pri kritériách uvedená len z dôvodu nedokonalosti formuláru, ktorý neumožňuj tieto hodnoty nevyplniť. Verejný obstarávateľ v tejto súťaži zvolil kritérium „Najlepší pomer ceny a kvality“. Tradičný postup pri tomto spôsobe hodnotenia je, že sa ponuková cena uchádzača prevedie na body a k bodom za cenu sa následne pripočítajú body za ostatné, necenové kritériá. Tak sa môže stať, že sa uchádzač s najnižšou cenou nestane úspešným, pretože v súčte bodov za všetky kritériá nedosiahne najvyšší výsledný počet bodov. V tejto súťaži verejný obstarávateľ zvolil na prvý pohľad odlišný, ale matematicky totožný prístup. Cena a ostatné kritériá sa neprepočítavajú na body, ale na eurá. Vo výsledku tak ponuka každého uchádzača môže mať dve rôzne ceny: a) Cena za dodanie celého predmetu zákazky (v EUR s DPH), ktorá je ponukovou cenou b) Cena pre účely vyhodnotenia ponúk Podrobný opis kritérií na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia je uvedený v časti "C. Kritériá na vyhodnotenie ponúk" súťažných podkladov.
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V súlade so zákonom.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 02.07.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 02.07.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:10
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality IS Josephine.
- Miesto otvárania ponúk: IS Josephine, rovnaká adresa ako pri predkladaní ponúk
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/43520/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/507337
- Označenie dokumentu/zákazky: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/43520/summary
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS Josephine
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Interiérové upratovacie služby - Skupina 2
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: MAGS OVO 58308/2023
- Názov : Interiérové upratovacie služby - Skupina 2
- Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pravidelného a mimoriadneho upratovania v priestoroch verejného obstarávateľa, ktoré spĺňa štandardy ekologického upratovania. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky pre jednotlivé časti predmetu zákazky je dostupná v súťažných podkladoch a ich prílohách.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 410 000
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Upratovacie služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 90911200, 90911300
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prevencia a kontrola znečistenia
- Podporované sociálne hľadisko: Náležitá starostlivosť o ľudské práva v globálnych dodávateľských reťazcoch
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Podrobnosti o zelenom verejnom obstarávaní sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Podrobnosti o sociálnych aspektoch sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Bratislava Záporožská 5, Blagoevova 9, Markova 1, Česká 4
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 410 000
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Zoznam poskytnutých služieb
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia. Časť č. 2 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 2 Zoznam poskytnutých služieb: uchádzač v predloženom zozname poskytnutých služieb (odporúčame použiť zoznam služieb, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie k službám poskytnutým za predchádzajúce 3 roky odo dňa vyhlásenia tejto verejnej súťaže. Uchádzač preukáže, že sa podieľal na plnení zákaziek, ktorých predmetom bolo poskytovanie pravidelných upratovacích služieb kancelárskych a prevádzkových priestorov s min. podlahovou plochou 2 500 m2. Za pravidelné poskytovanie upratovacích služieb verejný obstarávateľ považuje poskytovanie upratovacích služieb kontinuálne min. počas jedného kalendárneho roka. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať súčtom viacerých referencií s menšou podlahovou plochou. Príklad: Uchádzač poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov pre dvoch rôznych odberateľov služieb, kde upratované plochy boli o veľkosti 1 250 m2, pričom služby boli poskytované v období od 1.1.2022 do 31.12.2022. Uchádzač v zozname poskytnutých služieb uvedie nasledovné informácie: a) podrobný popis poskytovaných služieb spolu s uvedením veľkosti podlahovej plochy, b) trvanie poskytovania služieb, c) identifikácia odberateľa poskytovaných služieb spolu s kontaktnými údajmi v rozsahu min. email a telefónne číslo. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky je povinný predložiť zoznam poskytnutých služieb v súhrnnom objeme pre všetky časti predmetu zákazky, pre ktoré predkladá ponuku. Príklad: Ak uchádzač predkladá ponuku pre Časť č. 2 a Časť č. 3 je povinný preukázať, že poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov, kde upratované plochy boli o veľkosti 6 000 m2 (2 500 m2 pre Časť č. 2 a 3 500 m2 pre Časť č. 3).
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytovanie služieb. Časť č. 2 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 2 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo kvalifikácii: uchádzač v predloženom zozname odborníkov (odporúčame použiť zoznam odborníkov, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie o zodpovednom zástupcovi poskytovateľa služieb, ktorý bude následne zmluvne povinný podieľať sa na plnení tejto zákazky. Zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb musí preukázať, že má skúsenosti v trvaní najmenej 3 roky s riadením min. 5 členného tímu zamestnancov v oblasti predmetu zákazky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb). Uvedené možno preukázať aj viacerými skúsenosťami. Uchádzač v predloženom zozname odborníkov uvedie nasledovné informácie: a) popis zloženia a veľkosti riadeného tímu, b) identifikácia zákazky a popis predmetu zákazky, kt. musí spĺňať vyššie stanovené požiadavky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb), c) trvanie jednotlivých skúseností, d) identifikácia odberateľa služieb, ktorému boli poskytované služby. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky môže uchádzač preukázať splnenie podmienky účasti zapojením totožného zodpovedného zástupcu poskytovateľa služieb. Verejný obstarávateľ nevyžaduje, aby mal uchádzač k dispozícii iného zodpovedného zástupcu pre každú časť predmetu zákazky. V prípade ak sa uchádzač rozhodne, že sa zapojí do viacerých častí predmetu zákazky a pre každú poskytne iného zodpovedné zástupcu, je nevyhnutné, aby každý tento zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb spĺňal podmienky účasti definované vyššie v celom rozsahu.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 91.11
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za dodanie celého predmetu zákazky v eur s DPH
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 6.67
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Garantovaná hodinová mzda pracovníka
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 2.22
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Skúsenosti zodpovedného zástupcu poskytovateľa služieb
- Odôvodnenie neuvedenia váhy pri kritériách na vyhodnotenie ponúk: Váha je pri kritériách uvedená len z dôvodu nedokonalosti formuláru, ktorý neumožňuj tieto hodnoty nevyplniť. Verejný obstarávateľ v tejto súťaži zvolil kritérium „Najlepší pomer ceny a kvality“. Tradičný postup pri tomto spôsobe hodnotenia je, že sa ponuková cena uchádzača prevedie na body a k bodom za cenu sa následne pripočítajú body za ostatné, necenové kritériá. Tak sa môže stať, že sa uchádzač s najnižšou cenou nestane úspešným, pretože v súčte bodov za všetky kritériá nedosiahne najvyšší výsledný počet bodov. V tejto súťaži verejný obstarávateľ zvolil na prvý pohľad odlišný, ale matematicky totožný prístup. Cena a ostatné kritériá sa neprepočítavajú na body, ale na eurá. Vo výsledku tak ponuka každého uchádzača môže mať dve rôzne ceny: a) Cena za dodanie celého predmetu zákazky (v EUR s DPH), ktorá je ponukovou cenou b) Cena pre účely vyhodnotenia ponúk Podrobný opis kritérií na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia je uvedený v časti "C. Kritériá na vyhodnotenie ponúk" súťažných podkladov.
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V súlade so zákonom.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 02.07.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 02.07.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:10
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality IS Josephine.
- Miesto otvárania ponúk: IS Josephine, rovnaká adresa ako pri predkladaní ponúk
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/43520/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/507337
- Označenie dokumentu/zákazky: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/43520/summary
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS Josephine
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Interiérové upratovacie služby
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: MAGS OVO 58308/2023
- Názov : Interiérové upratovacie služby
- Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pravidelného a mimoriadneho upratovania v priestoroch verejného obstarávateľa, ktoré spĺňa štandardy ekologického upratovania. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky pre jednotlivé časti predmetu zákazky je dostupná v súťažných podkladoch a ich prílohách.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 485 000
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Upratovacie služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 90911200, 90911300
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prevencia a kontrola znečistenia
- Podporované sociálne hľadisko: Spravodlivé pracovné podmienky
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Podrobnosti o zelenom verejnom obstarávaní sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Podrobnosti o sociálnych aspektoch sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Bratislava Laurinská 5, Laurinská 7, Uršulínska 6, Uršulínska 11, Biela ul.6, Stará tržnica, Rudnayovo nám. 4
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 485 000
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Zoznam poskytnutých služieb
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia. Časť č. 3 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 3 Zoznam poskytnutých služieb: uchádzač v predloženom zozname poskytnutých služieb (odporúčame použiť zoznam služieb, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie k službám poskytnutým za predchádzajúce 3 roky odo dňa vyhlásenia tejto verejnej súťaže. Uchádzač preukáže, že sa podieľal na plnení zákaziek, ktorých predmetom bolo poskytovanie pravidelných upratovacích služieb kancelárskych a prevádzkových priestorov s min. podlahovou plochou 3 500 m2. Za pravidelné poskytovanie upratovacích služieb verejný obstarávateľ považuje poskytovanie upratovacích služieb kontinuálne min. počas jedného kalendárneho roka. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať súčtom viacerých referencií s menšou podlahovou plochou. Príklad: Uchádzač poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov pre dvoch rôznych odberateľov služieb, kde upratované plochy boli o veľkosti 1750 m2, pričom služby boli poskytované v období od 1.1.2022 do 31.12.2022. Uchádzač v zozname poskytnutých služieb uvedie nasledovné informácie: a) podrobný popis poskytovaných služieb spolu s uvedením veľkosti podlahovej plochy, b) trvanie poskytovania služieb, c) identifikácia odberateľa poskytovaných služieb spolu s kontaktnými údajmi v rozsahu min. email a telefónne číslo. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky je povinný predložiť zoznam poskytnutých služieb v súhrnnom objeme pre všetky časti predmetu zákazky, pre ktoré predkladá ponuku. Príklad: Ak uchádzač predkladá ponuku pre Časť č. 2 a Časť č. 3 je povinný preukázať, že poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov, kde upratované plochy boli o veľkosti 6 000 m2 (2 500 m2 pre Časť č. 2 a 3 500 m2 pre Časť č. 3).
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytovanie služieb. Časť č. 3 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 3 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo kvalifikácii: uchádzač v predloženom zozname odborníkov (odporúčame použiť zoznam odborníkov, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie o zodpovednom zástupcovi poskytovateľa služieb, ktorý bude následne zmluvne povinný podieľať sa na plnení tejto zákazky. Zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb musí preukázať, že má skúsenosti v trvaní najmenej 3 roky s riadením min. 5 členného tímu zamestnancov v oblasti predmetu zákazky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb). Uvedené možno preukázať aj viacerými skúsenosťami. Uchádzač v predloženom zozname odborníkov uvedie nasledovné informácie: a) popis zloženia a veľkosti riadeného tímu, b) identifikácia zákazky a popis predmetu zákazky, kt. musí spĺňať vyššie stanovené požiadavky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb), c) trvanie jednotlivých skúseností, d) identifikácia odberateľa služieb, ktorému boli poskytované služby. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky môže uchádzač preukázať splnenie podmienky účasti zapojením totožného zodpovedného zástupcu poskytovateľa služieb. Verejný obstarávateľ nevyžaduje, aby mal uchádzač k dispozícii iného zodpovedného zástupcu pre každú časť predmetu zákazky. V prípade ak sa uchádzač rozhodne, že sa zapojí do viacerých častí predmetu zákazky a pre každú poskytne iného zodpovedné zástupcu, je nevyhnutné, aby každý tento zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb spĺňal podmienky účasti definované vyššie v celom rozsahu.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 92.38
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za dodanie celého predmetu zákazky v eur s DPH
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 5.72
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Garantovaná hodinová mzda pracovníka
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 1.9
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Skúsenosti zodpovedného zástupcu poskytovateľa služieb
- Odôvodnenie neuvedenia váhy pri kritériách na vyhodnotenie ponúk: Váha je pri kritériách uvedená len z dôvodu nedokonalosti formuláru, ktorý neumožňuj tieto hodnoty nevyplniť. Verejný obstarávateľ v tejto súťaži zvolil kritérium „Najlepší pomer ceny a kvality“. Tradičný postup pri tomto spôsobe hodnotenia je, že sa ponuková cena uchádzača prevedie na body a k bodom za cenu sa následne pripočítajú body za ostatné, necenové kritériá. Tak sa môže stať, že sa uchádzač s najnižšou cenou nestane úspešným, pretože v súčte bodov za všetky kritériá nedosiahne najvyšší výsledný počet bodov. V tejto súťaži verejný obstarávateľ zvolil na prvý pohľad odlišný, ale matematicky totožný prístup. Cena a ostatné kritériá sa neprepočítavajú na body, ale na eurá. Vo výsledku tak ponuka každého uchádzača môže mať dve rôzne ceny: a) Cena za dodanie celého predmetu zákazky (v EUR s DPH), ktorá je ponukovou cenou b) Cena pre účely vyhodnotenia ponúk Podrobný opis kritérií na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia je uvedený v časti "C. Kritériá na vyhodnotenie ponúk" súťažných podkladov.
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V súlade so zákonom.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 02.07.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 02.07.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:10
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality IS Josephine.
- Miesto otvárania ponúk: IS Josephine, rovnaká adresa ako pri predkladaní ponúk
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/43520/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/507337
- Označenie dokumentu/zákazky: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/43520/summary
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS Josephine
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.4 Časť
- Názov: Interiérové upratovacie služby - Skupina 4
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: MAGS OVO 58308/2023
- Názov : Interiérové upratovacie služby - Skupina 4
- Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pravidelného a mimoriadneho upratovania v priestoroch verejného obstarávateľa, ktoré spĺňa štandardy ekologického upratovania. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky pre jednotlivé časti predmetu zákazky je dostupná v súťažných podkladoch a ich prílohách.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 167 500
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Upratovacie služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 90911200, 90911300
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prevencia a kontrola znečistenia
- Podporované sociálne hľadisko: Spravodlivé pracovné podmienky
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Podrobnosti o zelenom verejnom obstarávaní sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Podrobnosti o sociálnych aspektoch sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Bratislava - budovy MsP Bratislava: Gunduličova 10, Listová 4, Medená 2, Hálková 11, Saratovská 30, Haanova 10, Obchodná 29, Kramerov lom, Stavbárska 42, Jašíkova 2 (Kerametal)
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 167 500
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Zoznam poskytnutých služieb
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia. Časť č. 4 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 4 Zoznam poskytnutých služieb: uchádzač v predloženom zozname poskytnutých služieb (odporúčame použiť zoznam služieb, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie k službám poskytnutým za predchádzajúce 3 roky odo dňa vyhlásenia tejto verejnej súťaže. Uchádzač preukáže, že sa podieľal na plnení zákaziek, ktorých predmetom bolo poskytovanie pravidelných upratovacích služieb kancelárskych a prevádzkových priestorov s min. podlahovou plochou 2 000 m2. Za pravidelné poskytovanie upratovacích služieb verejný obstarávateľ považuje poskytovanie upratovacích služieb kontinuálne min. počas jedného kalendárneho roka. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať súčtom viacerých referencií s menšou podlahovou plochou. Príklad: Uchádzač poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov pre dvoch rôznych odberateľov služieb, kde upratované plochy boli o veľkosti 1 000 m2, pričom služby boli poskytované v období od 1.1.2022 do 31.12.2022. Uchádzač v zozname poskytnutých služieb uvedie nasledovné informácie: a) podrobný popis poskytovaných služieb spolu s uvedením veľkosti podlahovej plochy, b) trvanie poskytovania služieb, c) identifikácia odberateľa poskytovaných služieb spolu s kontaktnými údajmi v rozsahu min. email a telefónne číslo. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky je povinný predložiť zoznam poskytnutých služieb v súhrnnom objeme pre všetky časti predmetu zákazky, pre ktoré predkladá ponuku. Príklad: Ak uchádzač predkladá ponuku pre Časť č. 2 a Časť č. 3 je povinný preukázať, že poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov, kde upratované plochy boli o veľkosti 6 000 m2 (2 500 m2 pre Časť č. 2 a 3 500 m2 pre Časť č. 3).
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytovanie služieb. Časť č. 4 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 4 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo kvalifikácii: uchádzač v predloženom zozname odborníkov (odporúčame použiť zoznam odborníkov, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie o zodpovednom zástupcovi poskytovateľa služieb, ktorý bude následne zmluvne povinný podieľať sa na plnení tejto zákazky. Zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb musí preukázať, že má skúsenosti v trvaní najmenej 3 roky s riadením min. 5 členného tímu zamestnancov v oblasti predmetu zákazky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb). Uvedené možno preukázať aj viacerými skúsenosťami. Uchádzač v predloženom zozname odborníkov uvedie nasledovné informácie: a) popis zloženia a veľkosti riadeného tímu, b) identifikácia zákazky a popis predmetu zákazky, kt. musí spĺňať vyššie stanovené požiadavky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb), c) trvanie jednotlivých skúseností, d) identifikácia odberateľa služieb, ktorému boli poskytované služby. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky môže uchádzač preukázať splnenie podmienky účasti zapojením totožného zodpovedného zástupcu poskytovateľa služieb. Verejný obstarávateľ nevyžaduje, aby mal uchádzač k dispozícii iného zodpovedného zástupcu pre každú časť predmetu zákazky. V prípade ak sa uchádzač rozhodne, že sa zapojí do viacerých častí predmetu zákazky a pre každú poskytne iného zodpovedné zástupcu, je nevyhnutné, aby každý tento zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb spĺňal podmienky účasti definované vyššie v celom rozsahu.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 80.72
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za dodanie celého predmetu zákazky v eur s DPH
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 14.46
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Garantovaná hodinová mzda pracovníka
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 4.82
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Skúsenosti zodpovedného zástupcu poskytovateľa služieb
- Odôvodnenie neuvedenia váhy pri kritériách na vyhodnotenie ponúk: Váha je pri kritériách uvedená len z dôvodu nedokonalosti formuláru, ktorý neumožňuj tieto hodnoty nevyplniť. Verejný obstarávateľ v tejto súťaži zvolil kritérium „Najlepší pomer ceny a kvality“. Tradičný postup pri tomto spôsobe hodnotenia je, že sa ponuková cena uchádzača prevedie na body a k bodom za cenu sa následne pripočítajú body za ostatné, necenové kritériá. Tak sa môže stať, že sa uchádzač s najnižšou cenou nestane úspešným, pretože v súčte bodov za všetky kritériá nedosiahne najvyšší výsledný počet bodov. V tejto súťaži verejný obstarávateľ zvolil na prvý pohľad odlišný, ale matematicky totožný prístup. Cena a ostatné kritériá sa neprepočítavajú na body, ale na eurá. Vo výsledku tak ponuka každého uchádzača môže mať dve rôzne ceny: a) Cena za dodanie celého predmetu zákazky (v EUR s DPH), ktorá je ponukovou cenou b) Cena pre účely vyhodnotenia ponúk Podrobný opis kritérií na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia je uvedený v časti "C. Kritériá na vyhodnotenie ponúk" súťažných podkladov.
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V súlade so zákonom.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 02.07.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 02.07.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:10
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality IS Josephine.
- Miesto otvárania ponúk: IS Josephine, rovnaká adresa ako pri predkladaní ponúk
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/43520/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/507337
- Označenie dokumentu/zákazky: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/43520/summary
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS Josephine
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)