Vykonávanie elektrických revízií, odborných prehliadok a skúšok, kontrola stavu a bezpečnosti elektrických nezdravotníckych zariadení

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Vykonávanie elektrických revízií, odborných prehliadok a skúšok, kontrola stavu a bezpečnosti elektrických nezdravotníckych zariadení
Kód zákazky: UNLP-2024-47-PZ
Kód oznámenia: 13959 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71630000-3
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.6.2024 10:00
Vyhlásenie: 3.6.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Rastislavova
04190 Košice - mestská časť Juh
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Rastislavova Košice - mestská časť Juh 04190 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vykonávanie kontroly stavu bezpečnosti elektrických nezdravotníckych zariadení, ktoré sú umiestnené na jednotlivých pracoviskách objednávateľa nachádzajúcich sa v areáli pracovísk objednávateľa na Triede SNP 1, 040 11 Košice a v areáli pracovísk objednávateľa na Rastislavova 43, 041 90 Košice (ďalej len „pracoviská objednávateľa“ a súhrnne “revízie/kontroly“). Stav bezpečnosti technického zariadenia - elektrického nezdravotníckeho zariadenia - kontroluje revíziou elektrického ručného náradia počas používania a revíziou elektrického spotrebiča počas používania a kontrolou elektrického ručného náradia počas používania a kontrolou elektrického spotrebiča počas používania prevádzkovateľom – verejným obstarávateľom určená osoba s odbornou spôsobilosťou. Rozsah revízie a lehoty revízie, ako aj rozsah kontroly a lehoty kontroly upravujú slovenské technické normy (ďalej len „STN“). Elektrickým nezdravotníckym zariadením sú elektrická nezdravotnícka technika - spotrebiče (napr. chladnička, počítač, mikrovlnná rúra, atď.), predlžovacie káble a elektrické ručné náradie, v celkovom predpokladanom počte 12 000 kusov za celú dobu platnosti zmluvy (24 mesiacov) (t.j. predpokladaný počet 6 000 ks elektrických nezdravotníckych zariadení, pričom vykonanie revízie/kontroly 2-krát za celú doby platnosti zmluvy - 24 mesiacov). Rozsah plnenia predmetu zákazky t.j. skutočný počet elektrických nezdravotníckych zariadení, ktoré budú predmetom plnenia závisí od prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa, preto predpokladaný počet elektrických nezdravotníckych zariadení (12 000 kusov) nie je pre verejného obstarávateľa záväzný a poskytovateľ nie je oprávnený domáhať sa plnenia v rozsahu predpokladaného počtu t.j. poskytovateľovi nevzniká nárok na plnenie tejto zmluvy v rozsahu predpokladaného počtu elektrických nezdravotníckych zariadení (12 000 ks). Súčasťou predmetu zákazky je: a) vyhotovenie evidencie a dokladov o výsledku kontroly v zmysle zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o BOZP“) a §9 ods. 4 Vyhl. č. 508/2009 Z. z., STN 33 1600 : 1996 (Elektrotechnické predpisy, Revízie a kontroly elektrického ručného náradia počas používania), STN 33 1610 (Revízie a kontroly elektrických spotrebičov počas ich používania), b) vyhotovenie karty a to osobitne pre každý kus elektrického nezdravotníckeho zariadenia, c) spracovanie protokolov o vykonaní revízie/kontroly pre každé pracovisko objednávateľa osobitne. Do celkovej ceny je poskytovateľ povinný započítať všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky (napr. náklady na poskytnutie služby, náklady na dopravu do miesta a z miesta plnenia, náklady na vyhotovenie a odovzdanie evidencie a dokladov o výsledku kontroly, náklady na vyhotovenie karty a to osobitne pre každý kus elektrického nezdravotníckeho zariadenia, náklady na spracovanie protokolov o vykonaní revízie/kontroly pre každé pracovisko objednávateľa osobitne a pod.) počas zmluvného obdobia. Presná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 9 - Zmluva o kontrole stavu bezpečnosti elektrických nezdravotníckych zariadení.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1293441
1. Základné údaje
  • Organizácia: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice (ID: 14363)
  • Zákazka: Vykonávanie elektrických revízií, odborných prehliadok a skúšok, kontrola stavu a bezpečnosti elektrických nezdravotníckych zariadení (ID: 507298)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: c427a233-911d-4f21-b386-e36dab75782c
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
  • IČO: 00606707
  • DIČ: 2021141969
  • Adresa
  • Ulica: Rastislavova
  • Číslo: 43
  • Mesto: Košice - mestská časť Juh
  • PSČ: 04190
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: ladislav.gombos@unlp.sk
  • Telefónne číslo: 0556153080
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1295
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: UNLP-2024-47-PZ
  • Názov: Vykonávanie elektrických revízií, odborných prehliadok a skúšok, kontrola stavu a bezpečnosti elektrických nezdravotníckych zariadení
  • Opis: Predmetom zákazky je vykonávanie kontroly stavu bezpečnosti elektrických nezdravotníckych zariadení, ktoré sú umiestnené na jednotlivých pracoviskách objednávateľa nachádzajúcich sa v areáli pracovísk objednávateľa na Triede SNP 1, 040 11 Košice a v areáli pracovísk objednávateľa na Rastislavova 43, 041 90 Košice (ďalej len „pracoviská objednávateľa“ a súhrnne “revízie/kontroly“). Stav bezpečnosti technického zariadenia - elektrického nezdravotníckeho zariadenia - kontroluje revíziou elektrického ručného náradia počas používania a revíziou elektrického spotrebiča počas používania a kontrolou elektrického ručného náradia počas používania a kontrolou elektrického spotrebiča počas používania prevádzkovateľom – verejným obstarávateľom určená osoba s odbornou spôsobilosťou. Rozsah revízie a lehoty revízie, ako aj rozsah kontroly a lehoty kontroly upravujú slovenské technické normy (ďalej len „STN“). Elektrickým nezdravotníckym zariadením sú elektrická nezdravotnícka technika - spotrebiče (napr. chladnička, počítač, mikrovlnná rúra, atď.), predlžovacie káble a elektrické ručné náradie, v celkovom predpokladanom počte 12 000 kusov za celú dobu platnosti zmluvy (24 mesiacov) (t.j. predpokladaný počet 6 000 ks elektrických nezdravotníckych zariadení, pričom vykonanie revízie/kontroly 2-krát za celú doby platnosti zmluvy - 24 mesiacov). Rozsah plnenia predmetu zákazky t.j. skutočný počet elektrických nezdravotníckych zariadení, ktoré budú predmetom plnenia závisí od prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa, preto predpokladaný počet elektrických nezdravotníckych zariadení (12 000 kusov) nie je pre verejného obstarávateľa záväzný a poskytovateľ nie je oprávnený domáhať sa plnenia v rozsahu predpokladaného počtu t.j. poskytovateľovi nevzniká nárok na plnenie tejto zmluvy v rozsahu predpokladaného počtu elektrických nezdravotníckych zariadení (12 000 ks). Súčasťou predmetu zákazky je: a) vyhotovenie evidencie a dokladov o výsledku kontroly v zmysle zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o BOZP“) a §9 ods. 4 Vyhl. č. 508/2009 Z. z., STN 33 1600 : 1996 (Elektrotechnické predpisy, Revízie a kontroly elektrického ručného náradia počas používania), STN 33 1610 (Revízie a kontroly elektrických spotrebičov počas ich používania), b) vyhotovenie karty a to osobitne pre každý kus elektrického nezdravotníckeho zariadenia, c) spracovanie protokolov o vykonaní revízie/kontroly pre každé pracovisko objednávateľa osobitne. Do celkovej ceny je poskytovateľ povinný započítať všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky (napr. náklady na poskytnutie služby, náklady na dopravu do miesta a z miesta plnenia, náklady na vyhotovenie a odovzdanie evidencie a dokladov o výsledku kontroly, náklady na vyhotovenie karty a to osobitne pre každý kus elektrického nezdravotníckeho zariadenia, náklady na spracovanie protokolov o vykonaní revízie/kontroly pre každé pracovisko objednávateľa osobitne a pod.) počas zmluvného obdobia. Presná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 9 - Zmluva o kontrole stavu bezpečnosti elektrických nezdravotníckych zariadení.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Technická inšpekcia a skúšanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci a nie je oprávnený overovať si údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 ZVO, preto požaduje predloženie konkrétnych dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (ak nie je zapísaný v registri hospodárskych subjektov). Týka sa to tiež zahraničných uchádzačov. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 ZVO predložením naskenovaných originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií vo formáte .pdf. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe. Uchádzač musí spĺňať aj podmienku ustanovenia zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 1. júla 2016. V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu. Výpis z registra trestov právnickej osoby vydá Generálna prokuratúra Slovenskej republiky na základe písomnej žiadosti, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým čestným vyhlásením. Uchádzač zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov (ďalej len "ZHS") vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) ZVO nahradiť predložením informácie o jeho zapísaní do ZHS, prípadne potvrdením o jeho zapísaní do ZHS podľa § 152 ZVO. Zápis do ZHS je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v ZHS, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa §152 ods. 3 ZVO. Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 32 ZVO vo vzťahu k predmetu zákazky: Uvedené doklady verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle ZVO.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Vykonávanie elektrických revízií, odborných prehliadok a skúšok, kontrola stavu a bezpečnosti elektrických nezdravotníckych zariadení
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Vykonávanie elektrických revízií, odborných prehliadok a skúšok, kontrola stavu a bezpečnosti elektrických nezdravotníckych zariadení
  • Opis: Predmetom zákazky je vykonávanie kontroly stavu bezpečnosti elektrických nezdravotníckych zariadení, ktoré sú umiestnené na jednotlivých pracoviskách objednávateľa nachádzajúcich sa v areáli pracovísk objednávateľa na Triede SNP 1, 040 11 Košice a v areáli pracovísk objednávateľa na Rastislavova 43, 041 90 Košice (ďalej len „pracoviská objednávateľa“ a súhrnne “revízie/kontroly“). Stav bezpečnosti technického zariadenia - elektrického nezdravotníckeho zariadenia - kontroluje revíziou elektrického ručného náradia počas používania a revíziou elektrického spotrebiča počas používania a kontrolou elektrického ručného náradia počas používania a kontrolou elektrického spotrebiča počas používania prevádzkovateľom – verejným obstarávateľom určená osoba s odbornou spôsobilosťou. Rozsah revízie a lehoty revízie, ako aj rozsah kontroly a lehoty kontroly upravujú slovenské technické normy (ďalej len „STN“). Elektrickým nezdravotníckym zariadením sú elektrická nezdravotnícka technika - spotrebiče (napr. chladnička, počítač, mikrovlnná rúra, atď.), predlžovacie káble a elektrické ručné náradie, v celkovom predpokladanom počte 12 000 kusov za celú dobu platnosti zmluvy (24 mesiacov) (t.j. predpokladaný počet 6 000 ks elektrických nezdravotníckych zariadení, pričom vykonanie revízie/kontroly 2-krát za celú doby platnosti zmluvy - 24 mesiacov). Rozsah plnenia predmetu zákazky t.j. skutočný počet elektrických nezdravotníckych zariadení, ktoré budú predmetom plnenia závisí od prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa, preto predpokladaný počet elektrických nezdravotníckych zariadení (12 000 kusov) nie je pre verejného obstarávateľa záväzný a poskytovateľ nie je oprávnený domáhať sa plnenia v rozsahu predpokladaného počtu t.j. poskytovateľovi nevzniká nárok na plnenie tejto zmluvy v rozsahu predpokladaného počtu elektrických nezdravotníckych zariadení (12 000 ks). Súčasťou predmetu zákazky je: a) vyhotovenie evidencie a dokladov o výsledku kontroly v zmysle zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o BOZP“) a §9 ods. 4 Vyhl. č. 508/2009 Z. z., STN 33 1600 : 1996 (Elektrotechnické predpisy, Revízie a kontroly elektrického ručného náradia počas používania), STN 33 1610 (Revízie a kontroly elektrických spotrebičov počas ich používania), b) vyhotovenie karty a to osobitne pre každý kus elektrického nezdravotníckeho zariadenia, c) spracovanie protokolov o vykonaní revízie/kontroly pre každé pracovisko objednávateľa osobitne. Do celkovej ceny je poskytovateľ povinný započítať všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky (napr. náklady na poskytnutie služby, náklady na dopravu do miesta a z miesta plnenia, náklady na vyhotovenie a odovzdanie evidencie a dokladov o výsledku kontroly, náklady na vyhotovenie karty a to osobitne pre každý kus elektrického nezdravotníckeho zariadenia, náklady na spracovanie protokolov o vykonaní revízie/kontroly pre každé pracovisko objednávateľa osobitne a pod.) počas zmluvného obdobia. Presná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 9 - Zmluva o kontrole stavu bezpečnosti elektrických nezdravotníckych zariadení.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Technická inšpekcia a skúšanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.06.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.06.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO - online
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/507298
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)