1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Opravy a ošetrovanie osobných motorových vozidiel - ZÁPAD
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: SEVO-EL3/18-59/2024-OOVS
- Názov : Opravy a ošetrovanie osobných motorových vozidiel - ZÁPAD
- Opis: Predmetom zákazky je vykonávanie servisu, opráv a údržby osobných motorových vozidiel zn. BMW, MERCEDES, NISSAN a LANDROVER DISCOVERY pre Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Trenčiansky kraj a Nitriansky kraj. Podrobnejšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch k predmetnému verejnému obstarávaniu.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 676 679.33
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Oprava a údržba osobných motorových vozidiel
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Servisné strediská uchádzača do 20 km od sídla posádok
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Servisné strediská uchádzača do 20 km od sídla posádok
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Servisné strediská uchádzača do 20 km od sídla posádok
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Servisné strediská uchádzača do 20 km od sídla posádok
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum ukončenia: 31.12.2027
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 676 679.33
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Komunikácia a výmena informácii (ďalej len „komunikácia“) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom alebo českom jazyku spôsobom, ktorý zabezpečí integritu a zachovanie dôvernosti údajov uvedených v ponuke. Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (ďalej len „IS EVO“) ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej len „Úrad vlády SR“) s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na adrese: https://www.isepvo.sk. Pre prácu s IS EVO je pre záujemcov a uchádzačov určujúci opis pracovných postupov v IS EVO uvedený vo verejne dostupných aktuálne platných príručkách a video návodoch na adrese: https://www.isepvo.sk. Pre úspešnú komunikáciu a predloženie ponuky v tomto verejnom obstarávaní prostredníctvom IS EVO je potrebné, aby sa záujemcovia prihlásili do webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie (viď. v tejto súvislosti najmä príručku: https://www.isepvo.sk), po riadnom oboznámení sa s týmito príručkami a video návodmi. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku https://isepvo.sk/helpdesk/. V IS EVO sa za okamih doručenia dokumentov (listín, dokumentov, ponuky, žiadostí, žiadosti o nápravu, podanie námietky a iné) považuje odoslanie daného dokumentu t. j. dátum odoslania = dátum doručenia, ak tieto súťažné podklady v niektorých osobitných prípadoch neupravujú inak. Tento údaj bude uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom/uchádzačom, aby si v IS EVO zaktivovali funkciu „Aktivácia notifikácie“, prostredníctvom ktorej budú notifikáciou informovaní o skutočnostiach týkajúcich sa tohto verejného obstarávania (napr. vysvetlenie informácií uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v súťažných podkladoch, žiadosť o vysvetlenie ponuky, vylúčenie atď.), a ktoré verejný obstarávateľ v relevantných prípadoch zverejňuje aj na svojom profile https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/501276.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia VO s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Verejný obstarávateľ pre rozšírenie hospodárskej súťaže predĺžil rozhodné obdobie z 3 na 5 rokov v súlade s § 34 ods. 2 ZVO.
- Opis podmienky účasti: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 ZVO: uchádzač zoznamom poskytnutých služieb, za každú časť predmetu zákazky, musí preukázať, že v referenčnom období poskytnutia služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorých súčet zmluvných cien je rovnaký alebo vyšší ako: - 500 000 EUR bez DPH (za všetkých päť rokov spolu, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) vyjadrenom v EUR alebo v ekvivalentnej cudzej mene, kumulatívne za všetky zákazky Za referenčné obdobie sa považuje obdobie predchádzajúcich päť rokov pred vyhlásením verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. Za služby rovnakého alebo obdobného charakteru bude verejný obstarávateľ akceptovať opravy všetkých typov osobných motorových vozidiel. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní – údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy
- Opis podmienky účasti: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods.5 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad/certifikát, že servis, opravy a údržbu vykonávajú osoby s patričným vzdelaním resp. školené na servis, opravy a údržbu vozidiel - Prijímací technik, - Vedúci dielne (majster), - Automechanici, - Autoelektrikár. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť fotokópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní s tým, že osobné údaje (dátum narodenia, rodné číslo) budú začiernené. Certifikát kvality servisných služieb podľa normy EN ISO 9001:2015, alebo rovnocenné opatrenia na zabezpečenie kvality v oblasti opráv osobných motorových vozidiel Bližšie informácie sú uvedené v súťažných dokladoch
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Iné
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní – údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na poskytnutie služby.
- Opis podmienky účasti: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje , za každú časť predmetu zákazky, predložiť doklad alebo čestné vyhlásenie uchádzača, že uchádzač (záujemca) má k dispozícii tieto zariadenia: • Zdviháky • Kontrola geometrie náprav • Kontrola klimatizácie: • Diagnostika vozidiel (kódovanie riadiacich jednotiek, flash riadiacich jednotiek): • Pracovisko prezúvania pneumatík • Pracovisko na lakovanie vozidiel: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky uchádzačov sa budú vyhodnocovať na základe najnižšej ceny v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) ZVO. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena t. j. cena celkom za predmet zákazky uvedená v EUR s DPH za poskytnutie služby príslušnej časti predmetu zákazky, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta, vyjadrená a vypočítaná podľa bodu 15. oddielu A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov a podľa bodu 2. Spôsob uplatnenia kritérií na vyhodnotenie ponúk podľa súťažných podkladov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu na účely vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude v prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, vyžadovať vytvoriť medzi členmi skupiny dodávateľov určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka) z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Úspešný uchádzač - skupina dodávateľov musí predložiť verejnému obstarávateľovi zmluvu (napr. zmluvy o združení), a to najneskôr v deň podpisu zmluvy o dielo, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania zo strany úspešného uchádzača. Zmluva medzi členmi skupiny dodávateľov musí byť písomná a musí obsahovať minimálne: a) splnomocnenie jedného člena zo skupiny dodávateľov, ktorý bude mať postavenie hlavného člena skupiny dodávateľov, udelené ostatnými členmi skupiny na uskutočňovanie a prijímanie akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré sa budú uskutočňovať a prijímať v mene všetkých členov skupiny v súvislosti s plnením zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania. Toto splnomocnenie musí byť neoddeliteľnou súčasťou zmluvy, b) opis vzájomných práv a povinností členov skupiny dodávateľov s uvedením činností, ktorými sa jednotliví členovia skupiny budú podieľať na plnení predmetu zákazky, c) ustanovenie o tom, že všetci členovia skupiny dodávateľov zodpovedajú za záväzky vytvorenej právnej formy (napr. združenia) voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky plnenia rámcovej dohody sú uvedené v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo obrany Slovenskej republiky)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo obrany Slovenskej republiky)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 29.07.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 30.07.2024
- Čas otvárania ponúk: 09:00
- Opis otvárania ponúk: Otváraním elektronických ponúk sa rozumie ich on-line sprístupnenie v IS EVO komisiou na vyhodnotenie ponúk verejného obstarávateľa (ďalej len „komisia“) všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku. Pri otváraní ponúk bude komisia postupovať podľa § 52 ods. 2 a ods. 3 ZVO. Komisia prostredníctvom funkcionality IS EVO sprístupní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku informácie o počte predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom všetkých ponúk predložených v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu 20.1 tohto oddielu súťažných podkladov. Ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejnia.
- Miesto otvárania ponúk: Ministerstvo obrany SR, Sekcia verejného obstarávania, Za Kasárňou 3, Bratislava
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Ponuka uchádzača musí byť zabezpečená požadovanou zábezpekou počas celej lehoty viazanosti ponúk uvedenej v bode 8.1 súťažných podkladov. Zábezpeka ponuky musí byť doručená verejnému obstarávateľovi v lehote na predkladanie ponúk, ak je poskytnutá formou bankovej záruky alebo poistením záruky, resp. pripísaná na účet verejného obstarávateľa v lehote na predkladanie ponúk, ak je poskytnutá formou zloženia finančných prostriedkov na bankový účet. Zábezpeka ponuky je stanovená vo výške 30 000,- EUR (slovom: tridsaťtisíc EUR). Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/501276
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/501276
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady a prílohy
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Informačný systém pre elektronické verejné obstarávanie (ISEVO)Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Ministerstvo obrany Slovenskej republiky)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Ministerstvo obrany Slovenskej republiky)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Opravy a ošetrovanie osobných motorových vozidiel - STRED
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: SEVO-EL3/18-59/2024-OOVS
- Názov : Opravy a ošetrovanie osobných motorových vozidiel - STRED
- Opis: Predmetom zákazky je vykonávanie servisu, opráv a údržby osobných motorových vozidiel zn. BMW, MERCEDES, NISSAN a LANDROVER DISCOVERY pre Žilinský kraj a Banskobystrický kraj. Podrobnejšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch k predmetnému verejnému obstarávaniu.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 507 509.50
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Oprava a údržba osobných motorových vozidiel
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Servisné strediská uchádzača do 20 km od sídla posádok
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Servisné strediská uchádzača do 20 km od sídla posádok
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum ukončenia: 31.12.2027
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 507 509.50
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Komunikácia a výmena informácii (ďalej len „komunikácia“) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom alebo českom jazyku spôsobom, ktorý zabezpečí integritu a zachovanie dôvernosti údajov uvedených v ponuke. Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (ďalej len „IS EVO“) ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej len „Úrad vlády SR“) s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na adrese: https://www.isepvo.sk. Pre prácu s IS EVO je pre záujemcov a uchádzačov určujúci opis pracovných postupov v IS EVO uvedený vo verejne dostupných aktuálne platných príručkách a video návodoch na adrese: https://www.isepvo.sk. Pre úspešnú komunikáciu a predloženie ponuky v tomto verejnom obstarávaní prostredníctvom IS EVO je potrebné, aby sa záujemcovia prihlásili do webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie (viď. v tejto súvislosti najmä príručku: https://www.isepvo.sk), po riadnom oboznámení sa s týmito príručkami a video návodmi. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku https://isepvo.sk/helpdesk/. V IS EVO sa za okamih doručenia dokumentov (listín, dokumentov, ponuky, žiadostí, žiadosti o nápravu, podanie námietky a iné) považuje odoslanie daného dokumentu t. j. dátum odoslania = dátum doručenia, ak tieto súťažné podklady v niektorých osobitných prípadoch neupravujú inak. Tento údaj bude uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom/uchádzačom, aby si v IS EVO zaktivovali funkciu „Aktivácia notifikácie“, prostredníctvom ktorej budú notifikáciou informovaní o skutočnostiach týkajúcich sa tohto verejného obstarávania (napr. vysvetlenie informácií uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v súťažných podkladoch, žiadosť o vysvetlenie ponuky, vylúčenie atď.), a ktoré verejný obstarávateľ v relevantných prípadoch zverejňuje aj na svojom profile https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/501276.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce3 roky od vyhlásenia VO s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, dokladomje referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Verejnýobstarávateľ pre rozšírenie hospodárskej súťaže predĺžil rozhodné obdobie z 3 na 5 rokov v súlade s § 34ods. 2 ZVO.
- Opis podmienky účasti: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 ZVO: uchádzač zoznamom poskytnutých služieb, za každú časť predmetu zákazky, musí preukázať, že v referenčnom období poskytnutia služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorých súčet zmluvných cien je rovnaký alebo vyšší ako: - 500 000 EUR bez DPH (za všetkých päť rokov spolu, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) vyjadrenom v EUR alebo v ekvivalentnej cudzej mene, kumulatívne za všetky zákazky Za referenčné obdobie sa považuje obdobie predchádzajúcich päť rokov pred vyhlásením verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. Za služby rovnakého alebo obdobného charakteru bude verejný obstarávateľ akceptovať opravy všetkých typov osobných motorových vozidiel. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní – údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy
- Opis podmienky účasti: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods.5 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad/certifikát, že servis, opravy a údržbu vykonávajú osoby s patričným vzdelaním resp. školené na servis, opravy a údržbu vozidiel - Prijímací technik, - Vedúci dielne (majster), - Automechanici, - Autoelektrikár. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť fotokópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní s tým, že osobné údaje (dátum narodenia, rodné číslo) budú začiernené. Certifikát kvality servisných služieb podľa normy EN ISO 9001:2015, alebo rovnocenné opatrenia na zabezpečenie kvality v oblasti opráv osobných motorových vozidiel Bližšie informácie sú uvedené v súťažných dokladoch
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Iné
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní – údajmi o strojovom,prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na poskytnutie služby.
- Opis podmienky účasti: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje , za každú časť predmetu zákazky, predložiť doklad alebo čestné vyhlásenie uchádzača, že uchádzač (záujemca) má k dispozícii tieto zariadenia: • Zdviháky • Kontrola geometrie náprav • Kontrola klimatizácie: • Diagnostika vozidiel (kódovanie riadiacich jednotiek, flash riadiacich jednotiek): • Pracovisko prezúvania pneumatík • Pracovisko na lakovanie vozidiel Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky uchádzačov sa budú vyhodnocovať na základe najnižšej ceny v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) ZVO. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena t. j. cena celkom za predmet zákazky uvedená v EUR s DPH za poskytnutie služby príslušnej časti predmetu zákazky, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta, vyjadrená a vypočítaná podľa bodu 15. oddielu A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov a podľa bodu 2. Spôsob uplatnenia kritérií na vyhodnotenie ponúk podľa súťažných podkladov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: Áno Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu na účely vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude v prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, vyžadovať vytvoriť medzi členmi skupiny dodávateľov určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka) z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Úspešný uchádzač - skupina dodávateľov musí predložiť verejnému obstarávateľovi zmluvu (napr. zmluvy o združení), a to najneskôr v deň podpisu zmluvy o dielo, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania zo strany úspešného uchádzača. Zmluva medzi členmi skupiny dodávateľov musí byť písomná a musí obsahovať minimálne: a) splnomocnenie jedného člena zo skupiny dodávateľov, ktorý bude mať postavenie hlavného člena skupiny dodávateľov, udelené ostatnými členmi skupiny na uskutočňovanie a prijímanie akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré sa budú uskutočňovať a prijímať v mene všetkých členov skupiny v súvislosti s plnením zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania. Toto splnomocnenie musí byť neoddeliteľnou súčasťou zmluvy, b) opis vzájomných práv a povinností členov skupiny dodávateľov s uvedením činností, ktorými sa jednotliví členovia skupiny budú podieľať na plnení predmetu zákazky, c) ustanovenie o tom, že všetci členovia skupiny dodávateľov zodpovedajú za záväzky vytvorenej právnej formy (napr. združenia) voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo obrany Slovenskej republiky)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo obrany Slovenskej republiky)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 29.07.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 30.07.2024
- Čas otvárania ponúk: 09:00
- Opis otvárania ponúk: Otváraním elektronických ponúk sa rozumie ich on-line sprístupnenie v IS EVO komisiou na vyhodnotenie ponúk verejného obstarávateľa (ďalej len „komisia“) všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku. Pri otváraní ponúk bude komisia postupovať podľa § 52 ods. 2 a ods. 3 ZVO. Komisia prostredníctvom funkcionality IS EVO sprístupní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku informácie o počte predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom všetkých ponúk predložených v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu 20.1 tohto oddielu súťažných podkladov. Ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejnia. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Miesto otvárania ponúk: Ministerstvo obrany SR, Sekcia verejného obstarávania, Za Kasárňou 3, Bratislava
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Ponuka uchádzača musí byť zabezpečená požadovanou zábezpekou počas celej lehoty viazanosti ponúk uvedenej v bode 8.1 súťažných podkladov. Zábezpeka ponuky musí byť doručená verejnému obstarávateľovi v lehote na predkladanie ponúk, ak je poskytnutá formou bankovej záruky alebo poistením záruky, resp. pripísaná na účet verejného obstarávateľa v lehote na predkladanie ponúk, ak je poskytnutá formou zloženia finančných prostriedkov na bankový účet. Zábezpeka ponuky je stanovená vo výške 20 000,- EUR (slovom: dvadsaťtisíc EUR). Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/501276
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/501276
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady a prílohy
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Informačný systém pre elektronické verejné obstarávanie(ISEVO)Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.isepvo.sk
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Ministerstvo obrany Slovenskej republiky)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Ministerstvo obrany Slovenskej republiky)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Opravy a ošetrovanie osobných motorových vozidiel - VÝCHOD
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: SEVO-EL3/18-59/2024-OOVS
- Názov : Opravy a ošetrovanie osobných motorových vozidiel - VÝCHOD
- Opis: Predmetom zákazky je vykonávanie servisu, opráv a údržby osobných motorových vozidiel zn. BMW, MERCEDES, NISSAN a LANDROVER DISCOVERY pre Prešovský a Košický kraj. Podrobnejšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch k predmetnému verejnému obstarávaniu.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 507 509.50
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Oprava a údržba osobných motorových vozidiel
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Servisné strediská uchádzača do 20 km od sídla posádok
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Servisné strediská uchádzača do 20 km od sídla posádok
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum ukončenia: 31.12.2027
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 507 509.5
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Komunikácia a výmena informácii (ďalej len „komunikácia“) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom alebo českom jazyku spôsobom, ktorý zabezpečí integritu a zachovanie dôvernosti údajov uvedených v ponuke. Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (ďalej len „IS EVO“) ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej len „Úrad vlády SR“) s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na adrese: https://www.isepvo.sk. Pre prácu s IS EVO je pre záujemcov a uchádzačov určujúci opis pracovných postupov v IS EVO uvedený vo verejne dostupných aktuálne platných príručkách a video návodoch na adrese: https://www.isepvo.sk. Pre úspešnú komunikáciu a predloženie ponuky v tomto verejnom obstarávaní prostredníctvom IS EVO je potrebné, aby sa záujemcovia prihlásili do webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie (viď. v tejto súvislosti najmä príručku: https://www.isepvo.sk), po riadnom oboznámení sa s týmito príručkami a video návodmi. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku https://isepvo.sk/helpdesk/. V IS EVO sa za okamih doručenia dokumentov (listín, dokumentov, ponuky, žiadostí, žiadosti o nápravu, podanie námietky a iné) považuje odoslanie daného dokumentu t. j. dátum odoslania = dátum doručenia, ak tieto súťažné podklady v niektorých osobitných prípadoch neupravujú inak. Tento údaj bude uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom/uchádzačom, aby si v IS EVO zaktivovali funkciu „Aktivácia notifikácie“, prostredníctvom ktorej budú notifikáciou informovaní o skutočnostiach týkajúcich sa tohto verejného obstarávania (napr. vysvetlenie informácií uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v súťažných podkladoch, žiadosť o vysvetlenie ponuky, vylúčenie atď.), a ktoré verejný obstarávateľ v relevantných prípadoch zverejňuje aj na svojom profile https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/501276.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce3 roky od vyhlásenia VO s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Verejnýobstarávateľ pre rozšírenie hospodárskej súťaže predĺžil rozhodné obdobie z 3 na 5 rokov v súlade s § 34ods. 2 ZVO.
- Opis podmienky účasti: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 ZVO: uchádzač zoznamom poskytnutých služieb, za každú časť predmetu zákazky, musí preukázať, že v referenčnom období poskytnutia služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorých súčet zmluvných cien je rovnaký alebo vyšší ako: - 500 000 EUR bez DPH (za všetkých päť rokov spolu, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) vyjadrenom v EUR alebo v ekvivalentnej cudzej mene, kumulatívne za všetky zákazky. Za referenčné obdobie sa považuje obdobie predchádzajúcich päť rokov pred vyhlásením verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. Za služby rovnakého alebo obdobného charakteru bude verejný obstarávateľ akceptovať opravy všetkých typov osobných motorových vozidiel. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní – údajmi o vzdelaní aodbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy
- Opis podmienky účasti: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods.5 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad/certifikát, že servis, opravy a údržbu vykonávajú osoby s patričným vzdelaním resp. školené na servis, opravy a údržbu vozidiel - Prijímací technik, - Vedúci dielne (majster), - Automechanici, - Autoelektrikár. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť fotokópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní s tým, že osobné údaje (dátum narodenia, rodné číslo) budú začiernené. Certifikát kvality servisných služieb podľa normy EN ISO 9001:2015, alebo rovnocenné opatrenia na zabezpečenie kvality v oblasti opráv osobných motorových vozidiel Bližšie informácie sú uvedené v súťažných dokladoch
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Iné
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní – údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na poskytnutie služby
- Opis podmienky účasti: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje , za každú časť predmetu zákazky, predložiť doklad alebo čestné vyhlásenie uchádzača, že uchádzač (záujemca) má k dispozícii tieto zariadenia: • Zdviháky • Kontrola geometrie náprav • Kontrola klimatizácie: • Diagnostika vozidiel (kódovanie riadiacich jednotiek, flash riadiacich jednotiek): • Pracovisko prezúvania pneumatík • Pracovisko na lakovanie vozidiel: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky uchádzačov sa budú vyhodnocovať na základe najnižšej ceny v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) ZVO. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena t. j. cena celkom za predmet zákazky uvedená v EUR s DPH za poskytnutie služby príslušnej časti predmetu zákazky, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta, vyjadrená a vypočítaná podľa bodu 15. oddielu A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov a podľa bodu 2. Spôsob uplatnenia kritérií na vyhodnotenie ponúk uvedených v súťažných podkladoch. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu na účely vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude v prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, vyžadovať vytvoriť medzi členmi skupiny dodávateľov určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka) z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Úspešný uchádzač - skupina dodávateľov musí predložiť verejnému obstarávateľovi zmluvu (napr. zmluvy o združení), a to najneskôr v deň podpisu zmluvy o dielo, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania zo strany úspešného uchádzača. Zmluva medzi členmi skupiny dodávateľov musí byť písomná a musí obsahovať minimálne: a) splnomocnenie jedného člena zo skupiny dodávateľov, ktorý bude mať postavenie hlavného člena skupiny dodávateľov, udelené ostatnými členmi skupiny na uskutočňovanie a prijímanie akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré sa budú uskutočňovať a prijímať v mene všetkých členov skupiny v súvislosti s plnením zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania. Toto splnomocnenie musí byť neoddeliteľnou súčasťou zmluvy, b) opis vzájomných práv a povinností členov skupiny dodávateľov s uvedením činností, ktorými sa jednotliví členovia skupiny budú podieľať na plnení predmetu zákazky, c) ustanovenie o tom, že všetci členovia skupiny dodávateľov zodpovedajú za záväzky vytvorenej právnej formy (napr. združenia) voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky plnenia rámcovej dohody sú uvedené v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo obrany Slovenskej republiky)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo obrany Slovenskej republiky)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 29.07.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 30.07.2024
- Čas otvárania ponúk: 09:00
- Opis otvárania ponúk: Otváraním elektronických ponúk sa rozumie ich on-line sprístupnenie v IS EVO komisiou na vyhodnotenie ponúk verejného obstarávateľa (ďalej len „komisia“) všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku. Pri otváraní ponúk bude komisia postupovať podľa § 52 ods. 2 a ods. 3 ZVO. Komisia prostredníctvom funkcionality IS EVO sprístupní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku informácie o počte predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom všetkých ponúk predložených v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu 20.1 tohto oddielu súťažných podkladov. Ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejnia. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Miesto otvárania ponúk: Ministerstvo obrany SR, Sekcia verejného obstarávania, Za Kasárňou 3, Bratislava
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Ponuka uchádzača musí byť zabezpečená požadovanou zábezpekou počas celej lehoty viazanosti ponúk uvedenej v bode 8.1 súťažných podkladov. Zábezpeka ponuky musí byť doručená verejnému obstarávateľovi v lehote na predkladanie ponúk, ak je poskytnutá formou bankovej záruky alebo poistením záruky, resp. pripísaná na účet verejného obstarávateľa v lehote na predkladanie ponúk, ak je poskytnutá formou zloženia finančných prostriedkov na bankový účet. Zábezpeka ponuky je stanovená vo výške 20 000,- EUR (slovom: dvadsaťtisíc EUR ). Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/501276
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/501276
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady a prílohy
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Informačný systém pre elektronické verejné obstarávanie(ISEVO)Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Ministerstvo obrany Slovenskej republiky)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Ministerstvo obrany Slovenskej republiky)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)