Stavebné úpravy MŠ v obci Iliašovce s navýšením kapacít

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Stavebné úpravy MŠ v obci Iliašovce s navýšením kapacít
Kód zákazky: 507322
Kód oznámenia: 14040 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 463 015,59 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 25.6.2024 10:00
Vyhlásenie: 4.6.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Iliašovce
Adresa: Iliašovce
05311 Iliašovce
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Iliašovce Iliašovce 05311 Slovensko Miesto realizácie a dodania predmetu zákazky: Obec Iliašovce, parcela číslo KN-C 764 k.ú. Iliašovce, okres Spišská Nová Ves, Košický kraj, bližšie viď. projektová dokumentácia.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky sú drobné stavebné úpravy materskej školy v obci Iliašovce s navýšením kapacít.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Iliašovce

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1293279
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Iliašovce (ID: 15528)
  • Zákazka: Stavebné úpravy MŠ v obci Iliašovce s navýšením kapacít (ID: 507322)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 845f9480-2384-4a58-8c4e-015de16e0131
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Iliašovce
  • IČO: 00329185
  • DIČ: 2020717710
  • Internetová adresa (URL): https://www.iliasovce.sk
  • Adresa
  • Ulica: Iliašovce
  • Číslo: 231
  • Mesto: Iliašovce
  • PSČ: 05311
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : INPRO POPRAD, s.r.o., Ústecko-Orlická 3300/25, 058 01 Poprad
  • E-mail: inpropoprad44@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421903785720
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Kontaktné miesto
  • Kontaktné miesto
  • Názov organizácie: INPRO POPRAD, s.r.o.
  • Internetová adresa (URL): https://www.iliasovce.sk
  • Adresa kontaktného miesta
  • Ulica: Ústecko-Orlická
  • Číslo: 3300/25
  • Mesto: Poprad
  • PSČ: 05801
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: inpropoprad44@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421903785720
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Iliašovce)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6100
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 507322
  • Názov: Stavebné úpravy MŠ v obci Iliašovce s navýšením kapacít
  • Opis: Predmetom zákazky sú drobné stavebné úpravy materskej školy v obci Iliašovce s navýšením kapacít.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 463 015.59
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45100000, 45214000, 45214100, 45310000, 45331000, 45313100
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Iliašovce
  • Mesto: Iliašovce
  • PSČ: 05311
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto realizácie a dodania predmetu zákazky: Obec Iliašovce, parcela číslo KN-C 764 k.ú. Iliašovce, okres Spišská Nová Ves, Košický kraj, bližšie viď. projektová dokumentácia.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Dôvody na vylúčenie uchádzača a ponuky v súlade so ZoVO sú uvedené v súťažných podkladoch. Ponuka uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí musí spĺňať všetky požiadavky na predmet zákazky, ponuka musí byť kompletná a úplná. Úspešný uchádzač musí splniť všetky podmienky účasti stanovené v predmetnom verejnom obstarávaní v súlade so ZoVO.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. V zmysle § 20 ods. 2 ZoVO uvádzame podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácii vrátane doručovania a identifikácie informačného systému, prostredníctvom ktorého sa verejné obstarávanie realizuje: prostredníctvom informačného systému Elektronického verejného obstarávania – IS EVO ver. 18.0 dostupného na: https://www.isepvo.sk/. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch (ďalej len „SP“). 2. V zmysle § 25 ods. 3 ZoVO uvádzame informácie o prípravných trhových konzultáciách a predbežnom zapojení záujemcov alebo uchádzačov: nerelevantné. V predmetnom verejnom obstarávaní uvedený postup nebol použitý. 3. Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody: do 12 mesiacov odo dňa zadania zákazky, nakoľko formulár iné neumožňuje. Týmto upresňujeme: Termín realizácie a dodania predmetu zákazky, ukončené úspešným odovzdávacím a preberacím konaním, prihliadajúc pritom na rozsah, zložitosť a náročnosť stavebného diela; možnosti financovania a pod.: do 12 mesiacov (v zmysle ZoD) odo dňa odovzdania staveniska pre úspešného uchádzača – zhotoviteľa, pri zabezpečení dostatku finančných prostriedkov na realizáciu. Ďalšie informácie sú uvedené v SP a prílohách. 4. V zmysle § 114 ods. 1 ZoVO: Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ďalšie informácie sú uvedené v SP. 5. V rámci zadávania zákazky sa neuplatňuje: § 113 ods. 2 písm. e) a k) ZoVO. Neuplatňuje sa vyžadovanie konkrétnej značky v zmysle § 42 ods. 7 ZoVO. 6. V súlade s § 108 ods. 2 písm. a) si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre registrovaný sociálny podnik. 7. Verejný obstarávateľ v zmysle § 112 ods. 7 psím. b) ZoVO vyhodnotí splnenie podmienok účasti a vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk (u uchádzača, ktorého ponuka bude vyhodnotená na základe kritérií na prvom mieste v poradí). 8. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a SP, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZoVO pre daný postup zadávania zákazky, záväznými výkladovými stanoviskami Úradu pre verejné obstarávanie, všeobecnými metodickými usmerneniami vydanými Úradom a pod. 9. Predmetné verejné obstarávanie, vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávaním inovácií. 10. Zmluvné strany sa riadia zákonom č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov platným a účinným v čase realizácie zákazky. Z uvedeného dôvodu je vo výzve uvedené, že sa bude akceptovať elektronická fakturácia. V prípade, že to bude relevantné, zmluvné strany sú povinné pristúpiť k úprave ZoD formou Dodatku k ZoD.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Stavebné úpravy MŠ v obci Iliašovce s navýšením kapacít
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 507322
  • Názov : Stavebné úpravy MŠ v obci Iliašovce s navýšením kapacít
  • Opis: Predmetom zákazky sú drobné stavebné úpravy materskej školy v obci Iliašovce s navýšením kapacít. Podrobný opis: Jestvujúca budova materskej školy sa nachádza v centre obce Iliašovce na parcele č. 764. Budova materskej školy je murovaná o pôdoryse v tvare „L“ o rozmeroch 33,6x19,2 metra. Objekt je dvojpodlažný z polovice podpivničený, zastrešený kombináciou pultovej a sedlovej strechy. V suteréne sa nachádza kotolňa, hrubá príprava, sklady, toalety a kancelária ktorý tvorí samostatnú časť objektu mimo prevádzky materskej školy. Suterén je prístupný priamo z exteriéru ale je možné sa naň dostať aj z prvého nadzemného podlažia po interiérovom schodisku. Na prvom nadzemnom podlaží sa nachádza hlavný vstup do objektu MŠ, schodisko, kuchyňa s jedálňou, sklady, kancelárie, umyváreň, šatne a herňa so spálňou. Na druhom podlaží sa nachádzajú šatne, umyváreň, kancelárie, toalety a taktiež veľká trieda teda herňa so spálňou. V časti ľavého krídla sa nachádza hrubý nedokončený priestor ktorý doposiaľ nemal žiadne využitie. V návrhu projektovej dokumentácie sa počíta práve s využitím priestoru ľavého krídla v ktorom sa drobnými dispozičnými zmenami vytvoria dve samostatné triedy, umyváreň, kabinet a sklad pre potreby triedy. Dobudovaný bude exteriérový výťah a únikové schodisko ktoré budú prístupné z oboch nadzemných podlaží. Celý objekt sa zateplí a v pravom krídle sa v časti šatní vytvoria plnohodnotné priestory pre personál s obnovenými novými toaletami. Stavba svojim charakterom bude slúžiť pre potreby obyvateľov. Jej situovanie je vzhľadom k účelu využitia a vzhľadom k príslušným normám a vyhláškam pre vonkajšie a exteriérové prostredie pre daný druh stavby na voľnom priestrannom pozemku v školskom areály výhodne, Nebude dochádzať k rušeniu okolitého prostredia. Predmet zákazky - stavebné dielo bude realizované podľa Výkazu výmer – Rozpočtu a PD, ktoré sú súčasťou príloh súťažných podkladov. V prípade nesúladu Výkazu výmer - Rozpočtu a PD sa uchádzač riadi Výkazom výmer – Rozpočtom, t.j. ocení položky Výkazu výmer – Rozpočtu, ktoré sú pre uchádzača záväzné. Pokiaľ úspešný uchádzač bude potrebovať dopracovať realizačnú PD alebo výrobnú dokumentáciu, tak si zabezpečí ich spracovanie na vlastné náklady. V prípade, že je v PD alebo Výkaze výmer - Rozpočte uvedený konkrétny výrobca, dodávateľ alebo konkrétny názov výrobku alebo materiálu, výrobný postup, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, ak by tým dochádzalo k znevýhodneniu alebo vylúčeniu určitých záujemcov alebo výrobkov prác, je možné v ponuke použiť alternatívny výrobok (ekvivalent) od alternatívneho výrobcu, pričom musia byť zachované rozmery, farebné riešenie, kvalitatívne vlastnosti a technické parametre pôvodného v PD a Výkaze výmer - Rozpočte uvedeného výrobku alebo materiálu, t.j. záujemca môže tieto špecifikácie nahradiť v ponuke ekvivalentnými (porovnateľnými) s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami, pokiaľ to nebude v rozpore s európskymi a slovenskými normami, so stanoviskami dotknutých orgánov, organizácií, so stavebným povolením a pod. V takom prípade je uchádzač oprávnený výraznejším písmom dopísať za predpísaný text danej položky napr. obchodný názov ekvivalentného výrobku a pod. Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Záujemca/uchádzač je povinný oceniť všetky položky Výkazu výmer - Rozpočtu. Záväzný pre spracovanie ponuky a ocenenie uchádzačmi je priložený Výkaz výmer – Rozpočet.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 463 015.59
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45100000, 45214000, 45214100, 45310000, 45331000, 45313100
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Iné
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: V súlade s § 108 ods. 2 písm. a) ZoVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre registrovaný sociálny podnik.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Iliašovce
  • Mesto: Iliašovce
  • PSČ: 05311
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto realizácie a dodania predmetu zákazky: Obec Iliašovce, parcela číslo KN-C 764 k.ú. Iliašovce, okres Spišská Nová Ves, Košický kraj, bližšie viď. projektová dokumentácia.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky ako celok (stavebné dielo) bude financované z prostriedkov obce - verejného obstarávateľa (objednávateľa), prípadne z prostriedkov poskytnutých verejnému obstarávateľovi (objednávateľovi) formou dotácie alebo príspevku. Verejný obstarávateľ (objednávateľ) sa bude uchádzať o finančné prostriedky z Plánu obnovy: Názov výzvy: Zvýšenie kapacít materských škôl Kód výzvy: 06R01-20-V02 Komponent: Komponent 6: Dostupnosť, rozvoj a kvalita inkluzívneho vzdelávania na všetkých stupňoch
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: V zmysle § 112 ods. 5 písm. a) ZoVO verejný obstarávateľ na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (§ 32 ods. 2 písm. e) ZoVO) a doloženým čestným vyhlásením (§ 32 ods. 2 písm. f) ZoVO). Splnenie podmienok účasti bude vyhodnocované v súlade § 112 ods. 6 v nadväznosti na § 32 ods. 2 až 7 ZoVO a v súlade s § 152 ZoVO. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Ďalej viď. bod 16.2.3.1 súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena celkom v € s DPH, resp. konečná cena pre neplatcov DPH = 100 %. Na prvom mieste sa umiestni ponuka s najnižšou celkovou cenou s DPH, resp. konečnou cenou pre neplatcov DPH. Poradie ostatných ponúk sa určí vzájomným porovnaním ponukových cien (vyššia cena – nižšie poradové miesto). Doplnkové rozhodovacie pravidlo: V prípade rovnosti celkových ponukových cien dvoch alebo viacerých uchádzačov o výslednom poradí rozhodne nižšia ponúknutá cena časti: 01 Zateplenie obvodového plášťa.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena, t.j. cena celkom spolu v € s DPH, resp. konečná cena pre neplatcov DPH = 100 %.
  • Odôvodnenie neuvedenia váhy pri kritériách na vyhodnotenie ponúk: nerelevantné pre predmetné verejné obstarávanie.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Účasť je vyhradená pre chránené pracoviská a hospodárske subjekty, ktoré sa zameriavajú na sociálne a profesionálne začlenenie osôb so zdravotným postihnutím alebo znevýhodnených osôb
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Áno
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: V súlade s § 108 ods. 2 písm. a) ZoVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre registrovaný sociálny podnik.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: TPO-0001 (INPRO POPRAD, s.r.o.)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: TPO-0001 (INPRO POPRAD, s.r.o.)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.06.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 25.06.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk alebo v lehote na predkladanie konečných ponúk. Uchádzač - štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (registrovaný sociálny podnik) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti; poverený zástupca uchádzača sa takisto preukáže preukazom totožnosti a odovzdá splnomocnenie na zastupovanie. Pred otvorením ponúk predložených v listinnej podobe sa overí ich neporušenosť. V zmysle § 52 ods. 2 ZoVO komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. Nakoľko sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu podľa predchádzajúcej vety.
  • Miesto otvárania ponúk: INPRO POPRAD, s.r.o., Ústecko-Orlická 3300/25, 058 01 Poprad.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/507322
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/507322
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO (IS EVO)
  • Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://evo.isepvo.sk/
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: TPO-0001 (INPRO POPRAD, s.r.o.)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: TPO-0001 (INPRO POPRAD, s.r.o.)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)