1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Stavebné úpravy MŠ v obci Iliašovce s navýšením kapacít
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 507322
- Názov : Stavebné úpravy MŠ v obci Iliašovce s navýšením kapacít
- Opis: Predmetom zákazky sú drobné stavebné úpravy materskej školy v obci Iliašovce s navýšením kapacít. Podrobný opis: Jestvujúca budova materskej školy sa nachádza v centre obce Iliašovce na parcele č. 764. Budova materskej školy je murovaná o pôdoryse v tvare „L“ o rozmeroch 33,6x19,2 metra. Objekt je dvojpodlažný z polovice podpivničený, zastrešený kombináciou pultovej a sedlovej strechy. V suteréne sa nachádza kotolňa, hrubá príprava, sklady, toalety a kancelária ktorý tvorí samostatnú časť objektu mimo prevádzky materskej školy. Suterén je prístupný priamo z exteriéru ale je možné sa naň dostať aj z prvého nadzemného podlažia po interiérovom schodisku. Na prvom nadzemnom podlaží sa nachádza hlavný vstup do objektu MŠ, schodisko, kuchyňa s jedálňou, sklady, kancelárie, umyváreň, šatne a herňa so spálňou. Na druhom podlaží sa nachádzajú šatne, umyváreň, kancelárie, toalety a taktiež veľká trieda teda herňa so spálňou. V časti ľavého krídla sa nachádza hrubý nedokončený priestor ktorý doposiaľ nemal žiadne využitie. V návrhu projektovej dokumentácie sa počíta práve s využitím priestoru ľavého krídla v ktorom sa drobnými dispozičnými zmenami vytvoria dve samostatné triedy, umyváreň, kabinet a sklad pre potreby triedy. Dobudovaný bude exteriérový výťah a únikové schodisko ktoré budú prístupné z oboch nadzemných podlaží. Celý objekt sa zateplí a v pravom krídle sa v časti šatní vytvoria plnohodnotné priestory pre personál s obnovenými novými toaletami. Stavba svojim charakterom bude slúžiť pre potreby obyvateľov. Jej situovanie je vzhľadom k účelu využitia a vzhľadom k príslušným normám a vyhláškam pre vonkajšie a exteriérové prostredie pre daný druh stavby na voľnom priestrannom pozemku v školskom areály výhodne, Nebude dochádzať k rušeniu okolitého prostredia. Predmet zákazky - stavebné dielo bude realizované podľa Výkazu výmer – Rozpočtu a PD, ktoré sú súčasťou príloh súťažných podkladov. V prípade nesúladu Výkazu výmer - Rozpočtu a PD sa uchádzač riadi Výkazom výmer – Rozpočtom, t.j. ocení položky Výkazu výmer – Rozpočtu, ktoré sú pre uchádzača záväzné. Pokiaľ úspešný uchádzač bude potrebovať dopracovať realizačnú PD alebo výrobnú dokumentáciu, tak si zabezpečí ich spracovanie na vlastné náklady. V prípade, že je v PD alebo Výkaze výmer - Rozpočte uvedený konkrétny výrobca, dodávateľ alebo konkrétny názov výrobku alebo materiálu, výrobný postup, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, ak by tým dochádzalo k znevýhodneniu alebo vylúčeniu určitých záujemcov alebo výrobkov prác, je možné v ponuke použiť alternatívny výrobok (ekvivalent) od alternatívneho výrobcu, pričom musia byť zachované rozmery, farebné riešenie, kvalitatívne vlastnosti a technické parametre pôvodného v PD a Výkaze výmer - Rozpočte uvedeného výrobku alebo materiálu, t.j. záujemca môže tieto špecifikácie nahradiť v ponuke ekvivalentnými (porovnateľnými) s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami, pokiaľ to nebude v rozpore s európskymi a slovenskými normami, so stanoviskami dotknutých orgánov, organizácií, so stavebným povolením a pod. V takom prípade je uchádzač oprávnený výraznejším písmom dopísať za predpísaný text danej položky napr. obchodný názov ekvivalentného výrobku a pod. Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Záujemca/uchádzač je povinný oceniť všetky položky Výkazu výmer - Rozpočtu. Záväzný pre spracovanie ponuky a ocenenie uchádzačmi je priložený Výkaz výmer – Rozpočet.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 463 015.59
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 45100000, 45214000, 45214100, 45310000, 45331000, 45313100
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Podporované sociálne hľadisko: Iné
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: V súlade s § 108 ods. 2 písm. a) ZoVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre registrovaný sociálny podnik.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Iliašovce
- Mesto: Iliašovce
- PSČ: 05311
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto realizácie a dodania predmetu zákazky: Obec Iliašovce, parcela číslo KN-C 764 k.ú. Iliašovce, okres Spišská Nová Ves, Košický kraj, bližšie viď. projektová dokumentácia.
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Predmet zákazky ako celok (stavebné dielo) bude financované z prostriedkov obce - verejného obstarávateľa (objednávateľa), prípadne z prostriedkov poskytnutých verejnému obstarávateľovi (objednávateľovi) formou dotácie alebo príspevku. Verejný obstarávateľ (objednávateľ) sa bude uchádzať o finančné prostriedky z Plánu obnovy: Názov výzvy: Zvýšenie kapacít materských škôl Kód výzvy: 06R01-20-V02 Komponent: Komponent 6: Dostupnosť, rozvoj a kvalita inkluzívneho vzdelávania na všetkých stupňoch
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné
- Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
- Opis podmienky účasti: V zmysle § 112 ods. 5 písm. a) ZoVO verejný obstarávateľ na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (§ 32 ods. 2 písm. e) ZoVO) a doloženým čestným vyhlásením (§ 32 ods. 2 písm. f) ZoVO). Splnenie podmienok účasti bude vyhodnocované v súlade § 112 ods. 6 v nadväznosti na § 32 ods. 2 až 7 ZoVO a v súlade s § 152 ZoVO. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Ďalej viď. bod 16.2.3.1 súťažných podkladov.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena celkom v € s DPH, resp. konečná cena pre neplatcov DPH = 100 %. Na prvom mieste sa umiestni ponuka s najnižšou celkovou cenou s DPH, resp. konečnou cenou pre neplatcov DPH. Poradie ostatných ponúk sa určí vzájomným porovnaním ponukových cien (vyššia cena – nižšie poradové miesto). Doplnkové rozhodovacie pravidlo: V prípade rovnosti celkových ponukových cien dvoch alebo viacerých uchádzačov o výslednom poradí rozhodne nižšia ponúknutá cena časti: 01 Zateplenie obvodového plášťa.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena, t.j. cena celkom spolu v € s DPH, resp. konečná cena pre neplatcov DPH = 100 %.
- Odôvodnenie neuvedenia váhy pri kritériách na vyhodnotenie ponúk: nerelevantné pre predmetné verejné obstarávanie.
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Účasť je vyhradená pre chránené pracoviská a hospodárske subjekty, ktoré sa zameriavajú na sociálne a profesionálne začlenenie osôb so zdravotným postihnutím alebo znevýhodnených osôb
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Áno
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: V súlade s § 108 ods. 2 písm. a) ZoVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre registrovaný sociálny podnik.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: TPO-0001 (INPRO POPRAD, s.r.o.)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: TPO-0001 (INPRO POPRAD, s.r.o.)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.06.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 25.06.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:15
- Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk alebo v lehote na predkladanie konečných ponúk. Uchádzač - štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (registrovaný sociálny podnik) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti; poverený zástupca uchádzača sa takisto preukáže preukazom totožnosti a odovzdá splnomocnenie na zastupovanie. Pred otvorením ponúk predložených v listinnej podobe sa overí ich neporušenosť. V zmysle § 52 ods. 2 ZoVO komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. Nakoľko sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu podľa predchádzajúcej vety.
- Miesto otvárania ponúk: INPRO POPRAD, s.r.o., Ústecko-Orlická 3300/25, 058 01 Poprad.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/507322
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/507322
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: EPVO (IS EVO)
- Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://evo.isepvo.sk/
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: TPO-0001 (INPRO POPRAD, s.r.o.)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: TPO-0001 (INPRO POPRAD, s.r.o.)
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)