Nákup osobných ochranných pracovných pomôcok

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Nákup osobných ochranných pracovných pomôcok
Kód zákazky: TSB-VO-2024/05
Kód oznámenia: 14136 - WNT
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 18100000-0
Predpokladaná hodnota: 65 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.6.2024 09:00
Vyhlásenie: 5.6.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Technické siete Bratislava, a.s.
Adresa: Primaciálne nám.
81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Primaciálne nám. Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81499 Slovensko Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať dodanie na inú adresu v meste Bratislava.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je nákup osobných ochranných pracovných pomôcok (ďalej aj „OOPP“) na základe rámcovej dohody podľa potrieb verejného obstarávateľa, a to najmä, nie však výlučne pre pracovníkov zodpovedných za údržbu, prevádzku a modernizáciu verejného osvetlenia v Bratislave. Predmetom zákazky je dodávka osobných ochranných pracovných pomôcok v zmysle prílohy č. 1 – Technická špecifikácia predmetu zákazky. Ide najmä o pracovné odevy, rukavice, obuv, ochranné prilby a ochranné okuliare. Vybrané položky musia byť dodané s potlačou loga verejného obstarávateľa spĺňajúce požiadavky Dizajn manuálu pre Technické siete Bratislava, a.s. Nasledovné položky budú dodané s logom: reflexné tričko, reflexná blúza, zateplená bunda, nepremokavá bunda a prilba. Súčasťou dodávky je aj doručenie tovaru na základe objednávok do skladu verejného obstarávateľa (Kopčianska 72, Bratislava – Petržalka), prípadne na inú adresu v meste Bratislava, pričom náklady na doručenie tovaru uchádzači premietnu vo svojich jednotkových cenách. Konkrétne veľkosti požadovaných položiek budú uvedené v jednotlivých objednávkach.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Technické siete Bratislava, a.s.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1294056
1. Základné údaje
  • Organizácia: Technické siete Bratislava, a.s. (ID: 99880)
  • Zákazka: Nákup osobných ochranných pracovných pomôcok (ID: 507859)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Technické siete Bratislava, a.s.
  • IČO: 54302102
  • DIČ: 2121665887
  • Adresa
  • Ulica: Primaciálne nám.
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81499
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Andrea Chlebcová
  • E-mail: andrea.chlebcova@tsb.sk
  • Telefónne číslo: 0911427796
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/21218
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: TSB-VO-2024/05
  • Názov: Nákup osobných ochranných pracovných pomôcok
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup osobných ochranných pracovných pomôcok (ďalej aj „OOPP“) na základe rámcovej dohody podľa potrieb verejného obstarávateľa, a to najmä, nie však výlučne pre pracovníkov zodpovedných za údržbu, prevádzku a modernizáciu verejného osvetlenia v Bratislave. Predmetom zákazky je dodávka osobných ochranných pracovných pomôcok v zmysle prílohy č. 1 – Technická špecifikácia predmetu zákazky. Ide najmä o pracovné odevy, rukavice, obuv, ochranné prilby a ochranné okuliare. Vybrané položky musia byť dodané s potlačou loga verejného obstarávateľa spĺňajúce požiadavky Dizajn manuálu pre Technické siete Bratislava, a.s. Nasledovné položky budú dodané s logom: reflexné tričko, reflexná blúza, zateplená bunda, nepremokavá bunda a prilba. Súčasťou dodávky je aj doručenie tovaru na základe objednávok do skladu verejného obstarávateľa (Kopčianska 72, Bratislava – Petržalka), prípadne na inú adresu v meste Bratislava, pričom náklady na doručenie tovaru uchádzači premietnu vo svojich jednotkových cenách. Konkrétne veľkosti požadovaných položiek budú uvedené v jednotlivých objednávkach.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 65 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 65 000
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Kopčianska 72
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Petržalka
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať dodanie na inú adresu v meste Bratislava.
  • 4.2 Informácie o postupe
  • 4.2.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.2.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom alebo českom jazyku výhradne prostredníctvom elektronickej platformy (IS EVO), na webovom sídle https://www.isepvo.sk/. Skratkou "ZVO" sa rozumie zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (v znení účinnom v čase odoslania tohto Oznámenia). Výsledkom zákazky bude uzatvorenie Rámcovej dohody s jedným úspešným uchádzačom. Dĺžka trvania Rámcovej dohody (zmluvného vzťahu) je 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu Rámcovej dohody, ak táto skutočnosť nastane skôr. Množstvá jednotlivých tovarov uvedené v technickej špecifikácii OOPP sú informatívne a pre verejného obstarávateľa nie sú záväzné. Po uzatvorení Rámcovej dohody bude verejný obstarávateľ v zmysle Rámcovej dohody vystavovať záväzné objednávky dodávateľovi s uvedením presných množstiev jednotlivých tovarov, ktoré majú byť dodané. Cena jednotlivých položiek sa bude k 01.01. upravovať o mieru inflácie.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Nákup osobných ochranných pracovných pomôcok
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: TSB-VO-2024/05
  • Názov : Nákup osobných ochranných pracovných pomôcok
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup osobných ochranných pracovných pomôcok (ďalej aj „OOPP“) na základe rámcovej dohody podľa potrieb verejného obstarávateľa, a to najmä, nie však výlučne pre pracovníkov zodpovedných za údržbu, prevádzku a modernizáciu verejného osvetlenia v Bratislave. Predmetom zákazky je dodávka osobných ochranných pracovných pomôcok v zmysle prílohy č. 1 –Návrh na plnenie kritérií a Technická špecifikácia predmetu zákazky. Ide najmä o pracovné odevy, rukavice, obuv, ochranné prilby a ochranné okuliare. Vybrané položky musia byť dodané s potlačou loga spĺňajúceho požiadavky Dizajn manuálu pre Technické siete Bratislava, a.s. Položky, ktoré budú dodané s logom: reflexné tričko, reflexná blúza, zateplená bunda, nepremokavá bunda a prilba. Súčasťou dodávky je aj doručenie tovaru na základe objednávok do skladu verejného obstarávateľa (Kopčianska 72, Bratislava – Petržalka), prípadne na inú adresu v meste Bratislava, pričom náklady na doručenie tovaru uchádzači premietnu vo svojich jednotkových cenách. Konkrétne veľkosti požadovaných položiek budú uvedené v jednotlivých objednávkach.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 65 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím nie sú zahrnuté, keďže zákazka nie je určená na použitie fyzickými osobami
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Kopčianska 72
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Petržalka
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať dodanie na inú adresu v meste Bratislava.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 65 000
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Opis podmienky účasti: Vyžaduje sa splnenie nasledovných podmienok účasti osobného postavenia: a) podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t. j. uchádzač musí byť oprávnený dodávať predmet zákazky – uchádzač preukazuje dokladom o oprávnení na plnenie predmetu zákazky, ktoré môže v ponuke nahradiť čestným vyhlásením, ktoré je súčasťou prílohy č. 1 Výzvy. b) podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní – uchádzač preukazuje čestným vyhlásením, ktoré je súčasťou prílohy č. 1 Výzvy. Uchádzač môže tieto doklady slúžiace na preukázanie podmienok účasti osobného postavenia v zmysle § 32 ZVO v ponuke nahradiť čestným vyhlásením, ktoré je súčasťou prílohy č. 1 Výzvy s názvom Návrh na plnenie kritérií. Na predloženie daných dokladov, v takom prípade verejný obstarávateľ vyzve úspešného uchádzača, pokiaľ si skutočnosti, ktoré majú byť preukázané týmito dokladmi nevie overiť inak.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Stanoveným kritériom na vyhodnotenie ponúk je v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) ZVO najnižšia cena. Verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať jediné kritérium, ktorým je uchádzačom navrhovaná Celková cena za dodanie predmetu zákazky v mene euro s DPH, t. j. cena za všetky položky spolu v predpokladanom objeme uvedenom v návrhu na plnenie kritérií.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: celková cena za dodanie predmetu zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ z dôvodu riadneho plnenia zmluvných vzťahov uzatváraných na základe výsledku tohto postupu zadávania zákazky požaduje, aby v prípade úspešnosti skupiny dodávateľov, najneskôr pred podpisom zmluvy táto skupina uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu o združení podľa ustanovení § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov alebo inú obdobnú zmluvu s minimálnymi obsahovými náležitosťami uvedenými nižšie. Zmluva o združení musí byť písomná, a musí obsahovať minimálne: a) splnomocnenie jedného člena zo skupiny dodávateľov, ktorý bude mať postavenie hlavného člena skupiny dodávateľov, udelené ostatnými členmi skupiny dodávateľov na uskutočňovanie a prijímanie akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré sa budú uskutočňovať a prijímať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov v súvislosti s plnením zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania. Toto splnomocnenie musí byť neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o združení; b) opis vzájomných práv a povinností členov skupiny dodávateľov s uvedením činností, ktorými sa jednotliví členovia skupiny dodávateľov budú podieľať na plnení predmetu zákazky; c) ustanovenie o tom, že všetci členovia skupiny dodávateľov zodpovedajú za záväzky združenia voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.06.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.06.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:01
  • Opis otvárania ponúk: neverejné
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/507859
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/507859
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma (IS EVO)
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)