Informačný systém pre podávanie a správu projektov

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Informačný systém pre podávanie a správu projektov
Kód zákazky: 2024/APVV/01
Kód oznámenia: 14164 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72000000-5
Predpokladaná hodnota: 176 530,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 18.6.2024 10:00
Vyhlásenie: 5.6.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Mýtna
81107 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Mýtna Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81107 Slovensko Mýtna 23, 811 07 Bratislava
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je: a) zhotovenie diela, pozostávajúceho z technického návrhu, zhotovenia, dodania, konfigurácie a inštalácie informačného systému, ktoré zabezpečí kompletnú správu projektovej a grantovej agendy v zmysle platnej legislatívy počas ich životného cyklu a ďalšie služby s ňou spojené (ďalej len „informačný systém“ alebo „systém“). Informačný systém bude webová aplikácia, ktorá bude slúžiť predovšetkým na automatizovanú podporu procesov pri vytváraní žiadostí na financovanie projektov z oblasti výskumu a vývoja a na podporu ostatných procesov pri riešení projektov. Súčasťou diela bude aj zavedenie informačného systému do produkčnej prevádzky a poskytnutie kompletnej dokumentácie, a to prevádzkovej, bezpečnostnej, administrátorskej a používateľskej, ako aj okomentovaných zdrojových kódov dodaného informačného systému. Súčasťou diela bude taktiež migrácia dokumentov a údajov z aktuálneho systému. b) poskytovanie služieb podpory prevádzky, údržby a rozvoja dodaného riešenia (ďalej len „Servisné služby“).

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1293697
1. Základné údaje
  • Organizácia: Agentúra na podporu výskumu a vývoja (ID: 69471)
  • Zákazka: Informačný systém pre podávanie a správu projektov (ID: 507346)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Agentúra na podporu výskumu a vývoja
  • IČO: 30797764
  • DIČ: 2022132563
  • Adresa
  • Ulica: Mýtna
  • Číslo: 23
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81107
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: agentura@apvv.sk
  • Telefónne číslo: +421257204554
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ing. Igor Čajda - IC Consultancy
  • IČO: 37496468
  • DIČ: 1020164145
  • Adresa
  • Ulica: Štrkovecká
  • Číslo: 1
  • Mesto: Vozokany
  • PSČ: 92505
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: vo.icconsultancy@gmail.com
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Agentúra na podporu výskumu a vývoja)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9927
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2024/APVV/01
  • Názov: Informačný systém pre podávanie a správu projektov
  • Opis: Predmetom zákazky je: a) zhotovenie diela, pozostávajúceho z technického návrhu, zhotovenia, dodania, konfigurácie a inštalácie informačného systému, ktoré zabezpečí kompletnú správu projektovej a grantovej agendy v zmysle platnej legislatívy počas ich životného cyklu a ďalšie služby s ňou spojené (ďalej len „informačný systém“ alebo „systém“). Informačný systém bude webová aplikácia, ktorá bude slúžiť predovšetkým na automatizovanú podporu procesov pri vytváraní žiadostí na financovanie projektov z oblasti výskumu a vývoja a na podporu ostatných procesov pri riešení projektov. Súčasťou diela bude aj zavedenie informačného systému do produkčnej prevádzky a poskytnutie kompletnej dokumentácie, a to prevádzkovej, bezpečnostnej, administrátorskej a používateľskej, ako aj okomentovaných zdrojových kódov dodaného informačného systému. Súčasťou diela bude taktiež migrácia dokumentov a údajov z aktuálneho systému. b) poskytovanie služieb podpory prevádzky, údržby a rozvoja dodaného riešenia (ďalej len „Servisné služby“).
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 176 530.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Mýtna 23, 811 07 Bratislava
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa všetky podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, definované podľa § 32 ods. 1, písm. a) - f) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač musí preukázať, že: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančny´ch záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti v SR a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá daňové nedoplatky voči daňovému úradu, colnému úradu v SR a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1, písm. a) - f) zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokladmi: - k bodu a): výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace za právnickú osobu (alebo fyzickú osobu -podnikateľa), a súčasne výpisom z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnymi orgánmi uchádzača a členmi štatutárnych orgánov uchádzača, - bodu b): potvrdením zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace, - k bodu c): potvrdením miestne príslušného daňového úradu a colného úradu nie starším ako 3 mesiace, - k bodu d): potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace, - k bodu e): dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, - k bodu f): čestným vyhlásením. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, je možné nahradiť platným zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. Uchádzacˇ môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením alebo Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ak má uchádzač sídlo v Slovenskej republike, v rámci preukázania splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, nemusí v ponuke predkladať doklady podľa § 32 ods. 2, písm. a), b), c) a e) zákona o verejnom obstarávaní. K uvedeným dokladom má verejný obstarávateľ prístup v rámci databáz verejnej správy. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Informačný systém pre podávanie a správu projektov
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2024/APVV/02
  • Názov : Informačný systém pre podávanie a správu projektov
  • Opis: Predmetom zákazky je: a) zhotovenie diela, pozostávajúceho z technického návrhu, zhotovenia, dodania, konfigurácie a inštalácie informačného systému, ktoré zabezpečí kompletnú správu projektovej a grantovej agendy v zmysle platnej legislatívy počas ich životného cyklu a ďalšie služby s ňou spojené. Informačný systém bude webová aplikácia, ktorá bude slúžiť predovšetkým na automatizovanú podporu procesov pri vytváraní žiadostí na financovanie projektov z oblasti výskumu a vývoja a na podporu ostatných procesov pri riešení projektov. Súčasťou diela bude aj zavedenie informačného systému do produkčnej prevádzky a poskytnutie kompletnej dokumentácie, a to prevádzkovej, bezpečnostnej, administrátorskej a používateľskej, ako aj okomentovaných zdrojových kódov dodaného informačného systému. Súčasťou diela bude taktiež migrácia dokumentov a údajov z aktuálneho systému. b) poskytovanie služieb podpory prevádzky, údržby a rozvoja dodaného riešenia.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 176 530.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Mýtna 23, 811 07 Bratislava
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 4
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Rok
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia v zmysle § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a predložiť prehľad vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Minimálna úroveň štandardov: Uchádzač predloží a preukáže vyjadrením každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorej/ktorých má uchádzač vedený účet podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, že - uchádzač nebol v nepovolenom debete za predchádzajúce obdobie 12 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu; - bežný účet uchádzača nebol predmetom exekúcie a blokácie za predchádzajúce obdobie 12 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu; - v prípade splácania úveru, uchádzač dodržuje splátkový kalendár. Verejný obstarávateľ bude akceptovať len vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Predložené vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. Uchádzač súčasne predloží Čestné vyhlásenie, že ku dňu predloženia ponuky má otvorené účty len v banke/bankách alebo pobočky zahraničnej banke/bankách, od ktorých predložil vyššie požadované vyjadrenie/ia. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením zmysle § 114 zákona o verejnom obstarávaní, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti, určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok aj Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti využiť kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti: A) v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a predložiť zoznam poskytnutých služieb uskutočnených za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna úroveň štandardov: a) Verejný obstarávateľ požaduje preukázať realizáciu zákaziek poskytnutých služieb rovnakého alebo typovo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky pre dielo a to preukázaním uskutočnenia služieb v kumulatívnej hodnote minimálne 80 tisíc EUR. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať realizáciu zákaziek poskytnutých služieb rovnakého alebo typovo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky pre dielo v počte minimálne 2 zákazky. Za poskytnuté služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky pre dielo sa považuje poskytnutie služieb, ktorými sa preukáže realizácia projektov / plnení / zmlúv podľa minimálne nižšie uvedeného funkčného a technického rozsahu: návrh a implementácia informačných systémov, ktorých súčasťou boli minimálne nasledovné oblasti: o analýza a detailný návrh riešenia, o návrh aplikačnej a technickej architektúry, o vývoj, implementácia (programovanie, customizácia, integrácia) o testovanie, dodanie technickej dokumentácie a nasadenie do prevádzky, a súčasne sa za poskytnuté služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky pre dielo rozumie informačný systém poskytujúci minimálne nasledovné služby: o vytváranie a správa grantových schém, o podávanie a správa žiadostí o grant, o posudzovanie a hodnotenie žiadostí, o správa projektov, o tvorba reportov a inej dokumentácie, o správa používateľských účtov, o správa organizácií, o interaktívne grafické webové rozhranie pre interných aj externých užívateľov b) Verejný obstarávateľ požaduje preukázať realizáciu zákaziek poskytnutých služieb rovnakého alebo typovo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky pre servisné služby k Dielu a to preukázaním uskutočnenia služieb v kumulatívnej hodnote minimálne 90 tisíc EUR. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať realizáciu zákaziek poskytnutých služieb rovnakého alebo typovo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky pre servisné služby k Dielu v počte minimálne 2 zákazky. Za poskytnuté služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky pre servisné služby k Dielu sa považuje poskytnutie služieb, ktorými sa preukáže realizácia projektov / plnení / zmlúv podľa minimálne nižšie uvedeného rozsahu: - zabezpečenie prevádzky a údržby diela, - zabezpečenie starostlivosti (update, upgrade) aplikačného softvéru - zabezpečenie služieb rozvoja systému (zmenové požiadavky). Verejný obstarávateľ požaduje ku každej poskytnutej službe uviesť aj cenu, lehotu dodania, názov a sídlo odberateľa a kontaktnú osobu odberateľa (meno a priezvisko, funkcia, telefón, e-mailová adresa), prípadne odkaz na Centrálny register zmlu´v. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v Evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní. V takom prípade požaduje verejný obstarávateľ za účelom jednoznačnej identifikácie danej referencie, aby uchádzač vo svojej ponuke uviedol link, resp. presne identifikoval konkrétnu zákazu/referenciu, ktorou preukazuje splnenie podmienky účasti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti: B) Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní a preukázať údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za plnenie. Verejný obstarávateľ požaduje, aby riadiaci pracovníci, ktorí sa budú osobne podieľať na plnení, spĺňali nižšie uvedené minimálne odborné požiadavky. Splnenie požiadaviek preukáže uchádzač predložením požadovaných dokumentov. Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu minimálne jedného experta u nasledovných pozícií: Pre Vývoj Diela: Projektový manažér, Špecialista pre bezpečnosť, IT analytik - dátový, Aplikačný špecialista, IT Tester. Pre Služby podpory a údržby: IT Tester, Správca aplikačného softvéru, Špecialista aplikačný, Expert pre oblasť bezpečnosti. Viac informácií je uvedených v Súťažných podkladoch. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením v zmysle § 114 zákona o verejnom obstarávaní, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti, určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok aj Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti využiť kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za dodanie predmetu zákazky (EUR, vrátane DPH)
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Agentúra na podporu výskumu a vývoja)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Agentúra na podporu výskumu a vývoja)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 18.06.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 18.06.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční dňa v rámci systému IS EVO. Verejny´ obstara´vatelˇ otva´ranie ponu´k zabezpecˇi´ prostredni´ctvom funkcionality informacˇne´ho syste´mu IS EVO, tzn. zˇe v okamihu otvorenia ponu´k systém IS EVO vygeneruje a odosˇle Za´pisnicu z otva´rania ponu´k vsˇetky´m ucha´dzacˇom, ktori´ predlozˇili ponuku do lehoty na predkladanie ponu´k. Odoslana´ za´pisnica bude obsahovať počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom. Systém IS EVO odosˇle uchádzačom notifika´ciu s informa´ciou, zˇe na za´kazke boli otvorene´ ponuky a s linkou, na ktorej je pri´stupna´ dana´ za´pisnica z otva´rania ponu´k. Notifika´cia bude odoslana´ do schra´nky spra´v na porta´li U´VO a na e-mail pouzˇi´vatelˇa.
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/507346
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Agentúra na podporu výskumu a vývoja)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Agentúra na podporu výskumu a vývoja)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)