1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: časť I. Ultrazvukový prístroj vrátane príslušenstva pre Gynekologické oddelenie
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: VOU-2024-15
- Názov : časť I. Ultrazvukový prístroj vrátane príslušenstva pre Gynekologické oddelenie
- Opis: Predmetom zákazky je nákup, dodanie a inštalácia diagnostického ultrazvukového prístroja vrátane príslušenstva (ďalej len „tovar“ resp. „prístroj“)., ktorý je určený pre Gynekologické oddelenie. Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave, musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k tovaru, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k tovaru potrebnej pre riadne a bezchybné používanie tovaru na stanovený účel v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie tovaru do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru, vykonanie prvej úradnej skúšky (resp.preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu v nevyhnutnom rozsahu potrebného pre správne použitie tovaru zamestnancami verejného obstarávateľa, poskytnutie záruky a záručného autorizovaného záručného servisu v dĺžke min. 24 mesiacov a vykonávanie všetkých preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a predpísané výrobcom na tovar počas záruky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovanej minimálnej technickej špecifikácie a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v Prílohe č. 6 Výzvy (časť I.)a ostatných dokumentoch Výzvy na predkladanie ponúk.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 110 879.64
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Diagnostické ultrazvukové prístroje
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 51410000, 50421000, 51410000, 50421000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Rastislavova 43
- Mesto: Košice - mestská časť Juh
- PSČ: 04191
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 60
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov: podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO; Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: ? obchodné meno a sídlo dodávateľa, ? obchodné meno a sídlo objednávateľa, ? zmluvný termín plnenia, skutočný termín plnenia, ? rozsah a charakter dodávok tovaru, ? kontaktná osoba objednávateľa (v rozsahu: meno a priezvisko, telefonický kontakt a e-mailový kontakt), ? celkovú zmluvnú cenu v EUR bez DPH a celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za dodanie rovnakého alebo podobného tovaru (t.j. dodanie ultrazvukových prístrojov), na ktorú uchádzač predkladá ponuku. Zoznam musí obsahovať dôkaz o uspokojivom dodaní tovaru. Ak sa dôkaz o uspokojivom dodaní tovaru tzv. referencia, nachádza v Evidencií referencií, ktorá je vedená Úradom pre verejné obstarávanie, uchádzač uvedie presný internetový odkaz na zverejnenú referenciu a verejný obstarávateľ si túto referenciu overí v Evidencií referencií. Vzor dokumentu je Prílohou č. 8 Výzvy. Minimálna úroveň požadovaná úroveň štandardov: časť I. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť referencie o dodaní tovaru na rovnaký alebo podobný tovar t.j. dodanie ultrazvukového prístroja - min. jedna (1) predložená referencia o uspokojivom dodaní, musí byť v hodnote v hodnote min. 85 000 EUR bez DPH v rámci posudzovaného obdobia Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Bližšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk (bod 9.8.3)
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: celková cena v EUR s DPH za časť I. predmetu zákazky
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: cena
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: sú uvedené v dokumente Kúpna zmluva časť I.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 20.06.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 20.06.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:30
- Opis otvárania ponúk: Otváranie sa uskutoční elektronicky, online – verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom funkcionality IS EVO, t. j. automatickým vytvorením a odoslaním zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: IS EVO
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/508154
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/508154
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: časť II. Ultrazvukový prenosný prístroj vrátane príslušenstva pre OAIM
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: VOU-2024-15
- Názov : časť II. Ultrazvukový prenosný prístroj vrátane príslušenstva pre OAIM
- Opis: Predmetom zákazky je nákup, dodanie a inštalácia diagnostického ultrazvukového prístroja vrátane príslušenstva (ďalej len „tovar“ resp. „prístroj“)., ktoré je určené pre Oddelenie anestéziológie a intenzívnej medicíny. Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave, musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k tovaru, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k tovaru potrebnej pre riadne a bezchybné používanie tovaru na stanovený účel v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie tovaru do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru, vykonanie prvej úradnej skúšky (resp.preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu v nevyhnutnom rozsahu potrebného pre správne použitie tovaru zamestnancami verejného obstarávateľa, poskytnutie záruky a záručného autorizovaného záručného servisu v dĺžke min. 24 mesiacov a vykonávanie všetkých preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a predpísané výrobcom na tovar počas záruky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovanej minimálnej technickej špecifikácie a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v Prílohe č. 6 Výzvy (ˇčasť II.) a ostatných dokumentoch Výzvy na predkladanie ponúk.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 14 596.20
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Diagnostické ultrazvukové prístroje
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 51410000, 50421000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Rastislavova 43
- Mesto: Košice - mestská časť Juh
- PSČ: 04191
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 60
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov: - podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO; Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: ? obchodné meno a sídlo dodávateľa, ? obchodné meno a sídlo objednávateľa, ? zmluvný termín plnenia, skutočný termín plnenia, ? rozsah a charakter dodávok tovaru, ? kontaktná osoba objednávateľa (v rozsahu: meno a priezvisko, telefonický kontakt a e-mailový kontakt), ? celkovú zmluvnú cenu v EUR bez DPH a celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za dodanie rovnakého alebo podobného tovaru (t.j. dodanie ultrazvukových prístrojov), na ktorú uchádzač predkladá ponuku. Zoznam musí obsahovať dôkaz o uspokojivom dodaní tovaru. Ak sa dôkaz o uspokojivom dodaní tovaru tzv. referencia, nachádza v Evidencií referencií, ktorá je vedená Úradom pre verejné obstarávanie, uchádzač uvedie presný internetový odkaz na zverejnenú referenciu a verejný obstarávateľ si túto referenciu overí v Evidencií referencií. Vzor dokumentu je Prílohou č. 8 Výzvy. Minimálna úroveň požadovaná úroveň štandardov: časť II. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť referencie o dodaní tovaru na rovnaký alebo podobný tovar t.j. dodanie ultrazvukového prístroja - min. jedna (1) predložená referencia o uspokojivom dodaní, musí byť v hodnote v hodnote min. 10 000 EUR bez DPH v rámci posudzovaného obdobia Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Bližšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk, bod 9.8.3
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: celková cena v EUR s DPH za časť II. predmetu zákazky
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: cena
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: sú uvedené v Kúpnej zmluve časť II.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 20.06.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 20.06.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:30
- Opis otvárania ponúk: Otváranie sa uskutoční elektronicky, online – verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom funkcionality IS EVO, t. j. automatickým vytvorením a odoslaním zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: IS EVO
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/508154
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/508154
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)