Revitalizácia Námestia Sv. Anny

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Revitalizácia Námestia Sv. Anny
Kód zákazky: 2024/42966
Kód oznámenia: 14521 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45236250-7
Predpokladaná hodnota: 899 368,27 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 3.7.2024 09:00
Vyhlásenie: 11.6.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Trenčín
Adresa: Mierové nám.
91101 Trenčín
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: Mierové nám. Trenčín 91101 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom verejného obstarávania je revitalizácia Námestia Sv. Anny, ktoré je vymedzené cestnými komunikáciami, ktoré nadväzujú na Legionársku, Súdnu a Jilemnického ulicu. Cieľom projektu je transformovať funkciu z dopravného a pešieho koridoru na čiastočne oddychovú pešiu zónu. Územie bude mať charakter mestského parku menších rozmerov („pocket park“), pričom hlavná oddychová plocha vznikne pod jestvujúcimi vzrastlými lipami. Hlavnou myšlienkou projektu je revitalizovať a funkčne využiť centrálny priestor námestia, priblížiť, sprístupniť a skvalitniť jestvujúcu zeleň, a v neposlednom rade aj dostať ľudí medzi letité stromy. Druhou nosnou myšlienkou je vytvorenie kompaktnej plochy v priestore pri bývalých wc, ktorá bude využitá pre realizáciu menšej kaviarne. Obe navrhované zmeny sa vhodným vizuálnym aj funkčným spôsobom dopĺňajú, pričom cieľom je vniesť život do aktuálne zanedbaného územia a poskytnúť jeho budúcim užívateľom možnosť krátkodobého oddychu. Zákazka je rozdelená na 2 samostatné časti: 1. časť zákazky – Revitalizácia Námestia Sv. Anny: stavebné práce a sadové úpravy 2. časť zákazky – Revitalizácia Námestia Sv. Anny: mobiliár a prvky drobnej architektúry Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Trenčín

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1294679
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Trenčín (ID: 94198)
  • Zákazka: Revitalizácia Námestia Sv. Anny (ID: 508168)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: f0eaed9f-197d-458a-9dc9-14b1de779071
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Trenčín
  • IČO: 00312037
  • DIČ: 2021079995
  • Adresa
  • Ulica: Mierové nám.
  • Číslo: 2
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 91101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: eva.dordaiova@trencin.sk
  • Telefónne číslo: 0326504222
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Trenčín)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4695
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2024/42966
  • Názov: Revitalizácia Námestia Sv. Anny
  • Opis: Predmetom verejného obstarávania je revitalizácia Námestia Sv. Anny, ktoré je vymedzené cestnými komunikáciami, ktoré nadväzujú na Legionársku, Súdnu a Jilemnického ulicu. Cieľom projektu je transformovať funkciu z dopravného a pešieho koridoru na čiastočne oddychovú pešiu zónu. Územie bude mať charakter mestského parku menších rozmerov („pocket park“), pričom hlavná oddychová plocha vznikne pod jestvujúcimi vzrastlými lipami. Hlavnou myšlienkou projektu je revitalizovať a funkčne využiť centrálny priestor námestia, priblížiť, sprístupniť a skvalitniť jestvujúcu zeleň, a v neposlednom rade aj dostať ľudí medzi letité stromy. Druhou nosnou myšlienkou je vytvorenie kompaktnej plochy v priestore pri bývalých wc, ktorá bude využitá pre realizáciu menšej kaviarne. Obe navrhované zmeny sa vhodným vizuálnym aj funkčným spôsobom dopĺňajú, pričom cieľom je vniesť život do aktuálne zanedbaného územia a poskytnúť jeho budúcim užívateľom možnosť krátkodobého oddychu. Zákazka je rozdelená na 2 samostatné časti: 1. časť zákazky – Revitalizácia Námestia Sv. Anny: stavebné práce a sadové úpravy 2. časť zákazky – Revitalizácia Námestia Sv. Anny: mobiliár a prvky drobnej architektúry Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 899 368.27
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe plôch pre parky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45233161, 45236000, 45233160, 45310000, 45311000, 45262220, 45232120
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Námestie sv. Anny
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 91101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: V súlade s § 32 ods. 1 ZVO, verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného, orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, V súlade s § 32 ods. 2 ZVO, uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1 : a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 2
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: 1. časť: stavebné práce a sadové úpravy
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 1
  • Názov : 1. časť: stavebné práce a sadové úpravy
  • Opis: Predmetom verejného obstarávania je revitalizácia Námestia Sv. Anny, ktoré je vymedzené cestnými komunikáciami, ktoré nadväzujú na Legionársku, Súdnu a Jilemnického ulicu. Cieľom projektu je transformovať funkciu z dopravného a pešieho koridoru na čiastočne oddychovú pešiu zónu. Územie bude mať charakter mestského parku menších rozmerov („pocket park“), pričom hlavná oddychová plocha vznikne pod jestvujúcimi vzrastlými lipami. Hlavnou myšlienkou projektu je revitalizovať a funkčne využiť centrálny priestor námestia, priblížiť, sprístupniť a skvalitniť jestvujúcu zeleň, a v neposlednom rade aj dostať ľudí medzi letité stromy. Druhou nosnou myšlienkou je vytvorenie kompaktnej plochy v priestore pri bývalých wc, ktorá bude využitá pre realizáciu menšej kaviarne. Obe navrhované zmeny sa vhodným vizuálnym aj funkčným spôsobom dopĺňajú, pričom cieľom je vniesť život do aktuálne zanedbaného územia a poskytnúť jeho budúcim užívateľom možnosť krátkodobého oddychu. 1. časť zákazky – Revitalizácia Námestia Sv. Anny: stavebné práce a sadové úpravy ( v zmysle nižšie uvedeného SO 001 až SO 501.1) SO 001 Odstránenie objektu verejných WC SO 101 Spevnené plochy a chodníky pre peších SO 101.1 Spevnené plochy a chodníky "časť Kaviareň" SO 102.1 Kaviareň - základové konštrukcie SO 201 Studňa SO 201 a 201.1 Závlaha SO 202 Vodovodná prípojka SO 202.1 Vodovodná prípojka "časť Kaviareň" SO 203 Prípojka kanalizácie SO 203.1 Prípojka kanalizácie "časť Kaviareň" SO 301 Prípojka NN a napojenie podružných rozvádzačov SO 301.2 Preložka existujúceho NN SO 401 Vonkajšie osvetlenie SO 501 a 501.1 Sadové úpravy
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 769 975.27
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe plôch pre parky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45233161, 45236000, 45310000, 45262220, 45232120
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Námestie sv. Anny
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 91101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 6
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ku dňu vystavenia potvrdenia (podľa § 33 ods. 1 písm. a), nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. Z predmetného vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia banky nie je v nepovolenom debete, peňažné prostriedky vedené na jeho účte nie sú predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár a uvedie aj ďalšie skutočnosti, ak sú relevantné. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje (odbornú) technickú spôsobilosť: Zoznamom stavebných prác (podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (podľa nižšie uvedeného) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (za stavebné práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú zákazky na výstavbu a/alebo rekonštrukciu/revitalizáciu námestí, verejných priestranstiev, oddychových zón) v rozhodnom období v minimálnej kumulatívnej hodnote 500.000,-€ bez DPH, pričom aspoň jedna referencia musí byť v objeme min. 200.000,-€ bez DPH. Pre odstránenie pochybností uvádzame, že verejný obstarávateľ požaduje minimálne jednu referenciu v min. objeme 200.000,- € bez DPH. Pri každej referencii (t.z. pri každých uskutočnených stavebných prácach) platí: - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, -ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené Zoznam poskytnutých služieb (podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného) za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, (tzv. „rozhodné obdobie“), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal poskytovanie služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky- tzn. sadové úpravy (súhrnná referencia musí obsahovať tieto činnosti: výsadba stromov, trvaliek, založenie trávnika/položenie trávnych kobercov, montáž a dodávka prekoreniteľných buniek – tzn. v referencii musia byť zahrnuté všetky uvedené činnosti) v rozhodnom období v súhrnnom objeme 50.000,-€ bez DPH, pričom minimálny objem jednej referencie musí byť 15.000,-€ bez DPH.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet tejto časti zákazky s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Uvedené v časti B.3 súťažných podkladov.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 46
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Týždeň
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 03.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk elektronicky prostredníctvom systému IS EVO.
  • Miesto otvárania ponúk: Systém IS EVO.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 15.000,- € (slovom: pätnásťtisíc Eur). Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške 15.000,- € na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu minimálne vo výške min. 15.000,- € v prospech verejného obstarávateľa Bližšie informácie sú uvedené v časti A.1 súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/508168
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/508168
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO (elektronická platforma)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: 2. časť: mobiliár a prvky drobnej architektúry
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2
  • Názov : 2. časť: mobiliár a prvky drobnej architektúry
  • Opis: Predmetom verejného obstarávania je revitalizácia Námestia Sv. Anny, ktoré je vymedzené cestnými komunikáciami, ktoré nadväzujú na Legionársku, Súdnu a Jilemnického ulicu. Cieľom projektu je transformovať funkciu z dopravného a pešieho koridoru na čiastočne oddychovú pešiu zónu. Územie bude mať charakter mestského parku menších rozmerov („pocket park“), pričom hlavná oddychová plocha vznikne pod jestvujúcimi vzrastlými lipami. Hlavnou myšlienkou projektu je revitalizovať a funkčne využiť centrálny priestor námestia, priblížiť, sprístupniť a skvalitniť jestvujúcu zeleň, a v neposlednom rade aj dostať ľudí medzi letité stromy. Druhou nosnou myšlienkou je vytvorenie kompaktnej plochy v priestore pri bývalých wc, ktorá bude využitá pre realizáciu menšej kaviarne. Obe navrhované zmeny sa vhodným vizuálnym aj funkčným spôsobom dopĺňajú, pričom cieľom je vniesť život do aktuálne zanedbaného územia a poskytnúť jeho budúcim užívateľom možnosť krátkodobého oddychu. 2. časť zákazky – Revitalizácia Námestia Sv. Anny: mobiliár a prvky drobnej architektúry
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 129 393
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Zariadenia pre parky a ihriská
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Námestie sv. Anny
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 91101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 2
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ku dňu vystavenia potvrdenia (podľa § 33 ods. 1 písm. a), nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. Z predmetného vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia banky nie je v nepovolenom debete, peňažné prostriedky vedené na jeho účte nie sú predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár a uvedie aj ďalšie skutočnosti, ak sú relevantné. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje (odbornú) technickú spôsobilosť: Zoznam dodávok tovaru (podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného) za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, (tzv. „rozhodné obdobie“), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal dodanie tovarov rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (tzn. dodávka a montáž mestského mobiliáru), v minimálnom objeme 100.000,- € bez DPH na jednu referenciu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet tejto časti zákazky s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Uvedené v časti B.3 súťažných podkladov.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 46
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Týždeň
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 03.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk elektronicky prostredníctvom systému IS EVO.
  • Miesto otvárania ponúk: Systém IS EVO.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 3.000,- € (slovom: tritisíc Eur). Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške 3.000,- € na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu minimálne vo výške min. 3.000,- € v prospech verejného obstarávateľa Bližšie informácie sú uvedené v časti A.1 súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/508168
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/508168
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO (elektronická platforma)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)