1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: 110 kV kábel a káblové súbory II-PCI
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 2024-VS-06-ZVO
- Názov : 110 kV kábel a káblové súbory II-PCI
- Opis: Predmetom zákazky sú: 1. Jednožilové káble s izoláciou zo sieťovaného polyetylénu (XLPE) pre menovité napätie siete 64/110kV v zmysle v zmysle STN 34 7605 (akceptované budú aj káble typovo schválené podľa IEC 60840 ak dodávateľ dodá výsledky požadovaných výberových a kusových skúšok v zmysle tejto TŠ) 2. Káblové súbory (spojky a koncovky káblov) 3. Káblové príslušenstvo 4. Montážne práce Káble sú určené pre distribúciu elektrickej energie v rozvodoch veľmi vysokého napätia s účinne uzemneným neutrálnym bodom. Káble sú určené na pevné uloženie vo vnútorných a vonkajších priestoroch. Môžu byť uložené priamo v zemi, v káblových kanáloch, do žľabov, do rúr a pod., alebo pevne uložené vo vnútorných a vonkajších priestoroch na nosné konštrukcie, stavebné prvky, alebo časti technologických zariadení.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Káble vysokého napätia
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 31224000, 31224700, 31224500, 31224800, 44322200
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prevencia a kontrola znečistenia
- Podporované sociálne hľadisko: Iné
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: v zmysle TŠ: - Kategorizácia odpadov podľa Katalógu odpadov v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. - Karta bezpečnostných údajov (v prípade, že dodávaný tovar obsahuje látky zaradené ako chemické látky v zmysle zákona č. 67/2010 Z.z) - Certifikát systému environmentálneho manažérstva výrobcu
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Predávajúci je povinný zabezpečiť zmluvou so subdodávateľom, aby lehoty splatnosti platieb Predávajúceho subdodávateľovi neboli dlhšie ako 60 dní po lehote alebo lehotách splatnosti platieb ustanovených zmluvou. Tento aspekt je súčasťou plnenia zmluvy.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Novozámocká 3
- Mesto: Nitra
- Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto dodávky predmetu zákazky: Centrálny sklad, Novozámocká 3, 94952 Nitra, ak v Objednávke nie je uvedené iné miesto dodania Tovaru (ohraničené distribučným územím ZSD).
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Maximálny počet obnovení: 2
-
Opis opcií a obnovení
- Opis obnovenia: Trvanie rámcovej dohody na dodanie predmetu zákazky a/alebo lehoty ukončenia dodania predmetu zákazky: 48 mesiacov odo dňa podpisu Rámcovej dohody s možnosťou jej predĺženia zo strany Obstarávateľa vždy o ďalších dvanásť mesiacov a to maximálne dvakrát, ak nedôjde k vyčerpaniu finančného limitu uvedeného ako Maximálna celková cena. Písomné oznámenie o predĺžení Rámcovej dohody je Obstarávateľ povinný zaslať Predávajúcemu najneskôr tri mesiace pred uplynutím Doby platnosti.
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Informácie o elektronickej aukcii sú bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 3
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: 36.1. Uchádzač v ponuke predloží doklady, ktorými preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť na plnenie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako Rámcová dohoda, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto Rámcovú dohodu. Požadovanú spôsobilosť na zrealizovanie predmetu zmluvy uchádzač preukáže predložením: 36.1.1. zoznamu dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky realizovaných za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. 36.1.1.1. Ako tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude obstarávateľ akceptovať iba dodanie tovaru, ktorých predmetom boli min. VVN káble a káblové súbory a montáž káblových súborov. 36.1.1.2. Uchádzač je v zozname dodávok tovaru povinný uviesť údaje, na základe ktorých bude možné určiť splnenie min. požiadavky na dodaný tovar VVN káble a káblové súbory a montáž káblových súborov (napr. opis predmetu dodávky, názov dodávky, vrátane informácie o montáži káblových súborov a informácia o zabezpečení šéfmontáže atď.). 36.1.1.3. Za dodanie tovaru sa považuje aj prebiehajúca zákazka s priebežným pravidelným plnením, pričom v takom prípade sa do hodnoty zákazky započíta iba pomerná časť odpovedajúca dodaným a vyfakturovaným dodávkam tovaru ku dňu zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejnej súťaže. Zo zoznamu dodaných tovarov, súčasťou ktorého budú referencie alebo ekvivalentné doklady, predloženého uchádzačom, musia vyplývať vyššie uvedené požiadavky, a to tak po formálnej ako aj obsahovej stránke. Ak uchádzač použije namiesto referencie ekvivalentný doklad, požaduje sa aj uvedenie kontaktu na osobu, ktorá dodanie tovaru môže potvrdiť. 36.1.1.4. Na vyčíslenie zákaziek sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie v Dodatku k Úradnému vestníku EÚ. 36.1.1.5. Uchádzač musí takto preukázať v minimálne 3 zákazkách na dodanie tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovom finančnom objeme za všetky preukazované zákazky minimálne 250 000,00 EUR bez DPH v stanovenom období (tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania).
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom je najnižšia Celková cena, bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v € bez DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Elektronickú ponuku v systéme ERANET predkladá za skupinu dodávateľov len vedúci člen skupiny dodávateľov pod svojím účtom
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Informácie o opakovaní
- Toto obstarávanie sa bude opakovať: áno
- Opis opakovania: V prípade potreby.
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v rámcovej dohode, ktorej návrh je súčasťou súťažných podkladov.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: Vlastné finančné prostriedky Obstarávateľa a financie z Európskej únie. Číslo projektu alebo referenčné číslo: 10.4-0017-CZSK-W-M-18 "ACON Smart Grids" 10.7-0008-SKHU-W-M-20 "DANUBE InGrid" a ďalšie PCI projekty.
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 15.07.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 138
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 15.07.2024
- Čas otvárania ponúk: 14:00
- Opis otvárania ponúk: otváranie ponúk je neverejné
- Miesto otvárania ponúk: Eranet
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Hodnota zábezpeky: 10 000,00 eur (slovom desaťtisíc eur); Obstarávateľ upresňuje dátum lehoty viazanosti ponúk v bode 9.2 súťažných podkladov na 30.11.2024
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://zsdis.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/3836
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/507912
- Označenie dokumentu/zákazky: 2024-VS-06-ZVO
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Eranet
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)