Zníženie energetickej náročnosti Strednej odbornej školy Nováky: stavebný dozor

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: "Zníženie energetickej náročnosti Strednej odbornej školy Nováky": stavebný dozor
Kód zákazky: 209/2024
Kód oznámenia: 14801 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71520000-9
Predpokladaná hodnota: 46 600,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 20.6.2024 08:00
Vyhlásenie: 14.6.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Trenčiansky samosprávny kraj
Adresa: K dolnej stanici
91101 Trenčín
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: K dolnej stanici Trenčín 91101 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytnutie služby, výkon stavebného dozoru, počas realizácie stavby "Zníženie energetickej náročnosti Strednej odbornej školy Nováky". Stavba bude financovaná z Plánu obnovy a odolnosti SR. V rámci stavebných prác sa bude realizovať zateplenie obvodového plášťa budovy, zateplenie povalového priestoru, výmena otvorových konštrukcií, výmena strešnej krytiny, inštalácia fotovoltických panelov, výmena svietidiel, inštalácia jednotiek riadeného vetrania so spätným získavaním tepla, montáž termostatických ventilov a úprava vykurovania. Výkon stavebného dozoru je potrebný počas celej doby realizácie zákazky na stavbe. V rámci plnenia predmetu zákazky bude overovať dodržiavanie technického, architektonického, dispozičného a konštrukčného riešenia stavby od odovzdania/prebratia staveniska až po predanie diela do užívania, podieľať sa na tvorbe jej záverečného hodnotenia. Práce stavebného dozoru budú zahŕňať: • oboznámenie sa s podkladmi, na základe ktorých sa pripravuje realizácia stavby, najmä s obsahom zmlúv, projektovou dokumentáciou, s obsahom stavebného povolenia a iných povolení vydaných pre stavbu, • odovzdanie staveniska zhotoviteľom a zabezpečenie zápisu o tom do stavebného denníka, • dodržiavanie podmienok stavebných povolení a opatrení štátneho stavebného dohľadu po dobu realizácie stavby, • kontrola postupu prác podľa časového harmonogramu stavby a Zmluvy o dielo a upozornenie zhotoviteľa na nedodržiavanie termínov, vrátane prípravy podkladov pre uplatňovanie sankcií • odsúhlasenie dodatkov a zmien stavby, ktoré nezvyšujú náklady stavby, nepredlžujú lehotu výstavby a nezhoršujú parametre stavby, • bezodkladné informovanie investora o všetkých závažných okolnostiach, • kontrola vecnej a cenovej správnosti a úplnosti oceňovacích podkladov a platobných dokladov, ich súlad s podmienkami zmluvy a ich predkladanie na úhradu investorovi, • kontrola tých častí diela, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté alebo sa stanú neprístupnými, a zapísanie výsledkov do stavebného denníka, • zhotovenie podrobnej fotodokumentácie zrealizovaných stavebných prác počas celej výstavby diela a jej predloženie investorovi pre potreby zdokladovania vykonaných prác v rámci žiadostí o platbu, vrátane zakrývaných častí stavby a konštrukcií tak, aby bol zreteľný postup prác, • spolupráca so spracovateľom projektu pre stavebné povolenie vykonávajúcim odborný autorský dohľad pri zabezpečovaní súladu realizovaných dodávok a prác s projektom, • spolupráca so spracovateľom projektu pre stavebné povolenie a so zhotoviteľom pri vykonávaní alebo navrhovaní opatrení na odstránenie prípadných chýb projektu, • zvolávanie kontrolných dní stavby, účasť na kontrolných dňoch a vyhotovenie zápisov z kontrolných dní, • odovzdanie pripravených prác ďalším zhotoviteľom na ich nadväzné činnosti v súlade so zmluvou, • organizovanie a vedenie kontrolných porád zástupcov štatutárnych orgánov, vyhotovenie zápisov, ak si investor nevyhradil právo viesť tieto porady a vyhotovovanie zápisov • sledovanie, či zhotovitelia vykonávajú predpísané a dohodnuté skúšky materiálov, konštrukcií a prác a kontrolu ich výsledkov, • vyžadovanie dokladov o preukázaní zhody výrobkov pre stavbu, • sledovanie a kontrola vedenia stavebných denníkov v súlade s podmienkami zmlúv a vykonávanie zápisov do stavebných denníkov, • uplatňovanie námetov smerujúcich k zhospodárneniu budúcej prevádzky (užívania) dokončenej stavby, • hlásenie archeologických nálezov • spolupráca s pracovníkmi zhotoviteľov pri vykonávaní opatrení na odvrátenie alebo na obmedzenie škôd pri ohrození stavby živelnými udalosťami, • kontrola riadneho uskladnenia materiálov, strojov, zariadení a konštrukcií na stavenisku, • v priebehu výstavby príprava podkladov pre záverečné hodnotenie stavby, • zabezpečenie riadneho odovzdania a prevzatia stavby resp. preberacieho konania • príprava podkladov pre odovzdanie a prevzatie stavby a účasť na konaní o odovzdaní a prevzatí, • kontrola dokladov, ktoré doloží zhotoviteľ k odovzdaniu a prevzatiu dokončenej stavby • kontrola odstraňovania vád a nedorobkov zistených pri preberaní v dohodnutých termínoch, • kontrola vypratania staveniska zhotoviteľom....

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1295179
1. Základné údaje
  • Organizácia: Trenčiansky samosprávny kraj (ID: 17138)
  • Zákazka: "Zníženie energetickej náročnosti Strednej odbornej školy Nováky": stavebný dozor (ID: 508527)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Trenčiansky samosprávny kraj
  • IČO: 36126624
  • DIČ: 2021613275
  • Adresa
  • Ulica: K dolnej stanici
  • Číslo: 20A
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 91101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: katarina.kosikova@tsk.sk
  • Telefónne číslo: +421326555861
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Trenčiansky samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2812
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 209/2024
  • Názov: "Zníženie energetickej náročnosti Strednej odbornej školy Nováky": stavebný dozor
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie služby, výkon stavebného dozoru, počas realizácie stavby "Zníženie energetickej náročnosti Strednej odbornej školy Nováky". Stavba bude financovaná z Plánu obnovy a odolnosti SR. V rámci stavebných prác sa bude realizovať zateplenie obvodového plášťa budovy, zateplenie povalového priestoru, výmena otvorových konštrukcií, výmena strešnej krytiny, inštalácia fotovoltických panelov, výmena svietidiel, inštalácia jednotiek riadeného vetrania so spätným získavaním tepla, montáž termostatických ventilov a úprava vykurovania. Výkon stavebného dozoru je potrebný počas celej doby realizácie zákazky na stavbe. V rámci plnenia predmetu zákazky bude overovať dodržiavanie technického, architektonického, dispozičného a konštrukčného riešenia stavby od odovzdania/prebratia staveniska až po predanie diela do užívania, podieľať sa na tvorbe jej záverečného hodnotenia. Práce stavebného dozoru budú zahŕňať: • oboznámenie sa s podkladmi, na základe ktorých sa pripravuje realizácia stavby, najmä s obsahom zmlúv, projektovou dokumentáciou, s obsahom stavebného povolenia a iných povolení vydaných pre stavbu, • odovzdanie staveniska zhotoviteľom a zabezpečenie zápisu o tom do stavebného denníka, • dodržiavanie podmienok stavebných povolení a opatrení štátneho stavebného dohľadu po dobu realizácie stavby, • kontrola postupu prác podľa časového harmonogramu stavby a Zmluvy o dielo a upozornenie zhotoviteľa na nedodržiavanie termínov, vrátane prípravy podkladov pre uplatňovanie sankcií • odsúhlasenie dodatkov a zmien stavby, ktoré nezvyšujú náklady stavby, nepredlžujú lehotu výstavby a nezhoršujú parametre stavby, • bezodkladné informovanie investora o všetkých závažných okolnostiach, • kontrola vecnej a cenovej správnosti a úplnosti oceňovacích podkladov a platobných dokladov, ich súlad s podmienkami zmluvy a ich predkladanie na úhradu investorovi, • kontrola tých častí diela, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté alebo sa stanú neprístupnými, a zapísanie výsledkov do stavebného denníka, • zhotovenie podrobnej fotodokumentácie zrealizovaných stavebných prác počas celej výstavby diela a jej predloženie investorovi pre potreby zdokladovania vykonaných prác v rámci žiadostí o platbu, vrátane zakrývaných častí stavby a konštrukcií tak, aby bol zreteľný postup prác, • spolupráca so spracovateľom projektu pre stavebné povolenie vykonávajúcim odborný autorský dohľad pri zabezpečovaní súladu realizovaných dodávok a prác s projektom, • spolupráca so spracovateľom projektu pre stavebné povolenie a so zhotoviteľom pri vykonávaní alebo navrhovaní opatrení na odstránenie prípadných chýb projektu, • zvolávanie kontrolných dní stavby, účasť na kontrolných dňoch a vyhotovenie zápisov z kontrolných dní, • odovzdanie pripravených prác ďalším zhotoviteľom na ich nadväzné činnosti v súlade so zmluvou, • organizovanie a vedenie kontrolných porád zástupcov štatutárnych orgánov, vyhotovenie zápisov, ak si investor nevyhradil právo viesť tieto porady a vyhotovovanie zápisov • sledovanie, či zhotovitelia vykonávajú predpísané a dohodnuté skúšky materiálov, konštrukcií a prác a kontrolu ich výsledkov, • vyžadovanie dokladov o preukázaní zhody výrobkov pre stavbu, • sledovanie a kontrola vedenia stavebných denníkov v súlade s podmienkami zmlúv a vykonávanie zápisov do stavebných denníkov, • uplatňovanie námetov smerujúcich k zhospodárneniu budúcej prevádzky (užívania) dokončenej stavby, • hlásenie archeologických nálezov • spolupráca s pracovníkmi zhotoviteľov pri vykonávaní opatrení na odvrátenie alebo na obmedzenie škôd pri ohrození stavby živelnými udalosťami, • kontrola riadneho uskladnenia materiálov, strojov, zariadení a konštrukcií na stavenisku, • v priebehu výstavby príprava podkladov pre záverečné hodnotenie stavby, • zabezpečenie riadneho odovzdania a prevzatia stavby resp. preberacieho konania • príprava podkladov pre odovzdanie a prevzatie stavby a účasť na konaní o odovzdaní a prevzatí, • kontrola dokladov, ktoré doloží zhotoviteľ k odovzdaniu a prevzatiu dokončenej stavby • kontrola odstraňovania vád a nedorobkov zistených pri preberaní v dohodnutých termínoch, • kontrola vypratania staveniska zhotoviteľom....
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 46 600.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebný dozor
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebný dozor na stavenisku
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Stredná odborná škola, Rastislavova 332, 972 71 Nováky
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý spĺňa tieto podmienky účasti: Osobné postavenie 1. Uchádzač musí byť oprávnený poskytovať predmet zákazky [ § 32 ods. 1 písm. e) ZVO ] – preukáže napr.: výpisom z obchodného/živnostenského registra a pod. 2. Uchádzač nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu [ § 32 ods. 1 písm. f) ZVO ] – preukáže čestným vyhlásením Príloha č. 2 • U uchádzača nesmie existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (existencia konfliktu záujmov) – preukáže čestným vyhlásením. Verený obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní; ustanovenie § 11 zákona o verejnom obstarávaní týmto nie je dotknuté.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: "Zníženie energetickej náročnosti Strednej odbornej školy Nováky": stavebný dozor
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 209/2024
  • Názov : "Zníženie energetickej náročnosti Strednej odbornej školy Nováky": stavebný dozor
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie služby, výkon stavebného dozoru, počas realizácie stavby "Zníženie energetickej náročnosti Strednej odbornej školy Nováky". Stavba bude financovaná z Plánu obnovy a odolnosti SR. V rámci stavebných prác sa bude realizovať zateplenie obvodového plášťa budovy, zateplenie povalového priestoru, výmena otvorových konštrukcií, výmena strešnej krytiny, inštalácia fotovoltických panelov, výmena svietidiel, inštalácia jednotiek riadeného vetrania so spätným získavaním tepla, montáž termostatických ventilov a úprava vykurovania. Výkon stavebného dozoru je potrebný počas celej doby realizácie zákazky na stavbe. V rámci plnenia predmetu zákazky bude overovať dodržiavanie technického, architektonického, dispozičného a konštrukčného riešenia stavby od odovzdania/prebratia staveniska až po predanie diela do užívania, podieľať sa na tvorbe jej záverečného hodnotenia. Práce stavebného dozoru budú zahŕňať: • oboznámenie sa s podkladmi, na základe ktorých sa pripravuje realizácia stavby, najmä s obsahom zmlúv, projektovou dokumentáciou, s obsahom stavebného povolenia a iných povolení vydaných pre stavbu, • odovzdanie staveniska zhotoviteľom a zabezpečenie zápisu o tom do stavebného denníka, • dodržiavanie podmienok stavebných povolení a opatrení štátneho stavebného dohľadu po dobu realizácie stavby, • kontrola postupu prác podľa časového harmonogramu stavby a Zmluvy o dielo a upozornenie zhotoviteľa na nedodržiavanie termínov, vrátane prípravy podkladov pre uplatňovanie sankcií • odsúhlasenie dodatkov a zmien stavby, ktoré nezvyšujú náklady stavby, nepredlžujú lehotu výstavby a nezhoršujú parametre stavby, • bezodkladné informovanie investora o všetkých závažných okolnostiach, • kontrola vecnej a cenovej správnosti a úplnosti oceňovacích podkladov a platobných dokladov, ich súlad s podmienkami zmluvy a ich predkladanie na úhradu investorovi, • kontrola tých častí diela, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté alebo sa stanú neprístupnými, a zapísanie výsledkov do stavebného denníka, • zhotovenie podrobnej fotodokumentácie zrealizovaných stavebných prác počas celej výstavby diela a jej predloženie investorovi pre potreby zdokladovania vykonaných prác v rámci žiadostí o platbu, vrátane zakrývaných častí stavby a konštrukcií tak, aby bol zreteľný postup prác, • spolupráca so spracovateľom projektu pre stavebné povolenie vykonávajúcim odborný autorský dohľad pri zabezpečovaní súladu realizovaných dodávok a prác s projektom, • spolupráca so spracovateľom projektu pre stavebné povolenie a so zhotoviteľom pri vykonávaní alebo navrhovaní opatrení na odstránenie prípadných chýb projektu, • zvolávanie kontrolných dní stavby, účasť na kontrolných dňoch a vyhotovenie zápisov z kontrolných dní, • odovzdanie pripravených prác ďalším zhotoviteľom na ich nadväzné činnosti v súlade so zmluvou, • organizovanie a vedenie kontrolných porád zástupcov štatutárnych orgánov, vyhotovenie zápisov, ak si investor nevyhradil právo viesť tieto porady a vyhotovovanie zápisov • sledovanie, či zhotovitelia vykonávajú predpísané a dohodnuté skúšky materiálov, konštrukcií a prác a kontrolu ich výsledkov, • vyžadovanie dokladov o preukázaní zhody výrobkov pre stavbu, • sledovanie a kontrola vedenia stavebných denníkov v súlade s podmienkami zmlúv a vykonávanie zápisov do stavebných denníkov, • uplatňovanie námetov smerujúcich k zhospodárneniu budúcej prevádzky (užívania) dokončenej stavby, • hlásenie archeologických nálezov • spolupráca s pracovníkmi zhotoviteľov pri vykonávaní opatrení na odvrátenie alebo na obmedzenie škôd pri ohrození stavby živelnými udalosťami, • kontrola riadneho uskladnenia materiálov, strojov, zariadení a konštrukcií na stavenisku, • v priebehu výstavby príprava podkladov pre záverečné hodnotenie stavby, • zabezpečenie riadneho odovzdania a prevzatia stavby resp. preberacieho konania • príprava podkladov pre odovzdanie a prevzatie stavby a účasť na konaní o odovzdaní a prevzatí, • kontrola dokladov, ktoré doloží zhotoviteľ k odovzdaniu a prevzatiu dokončenej stavby • kontrola odstraňovania vád a nedorobkov zistených pri preberaní v dohodnutých termínoch, • kontrola vypratania staveniska zhotoviteľom....
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebný dozor
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebný dozor na stavenisku
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 01.07.2024
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 7
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy. Uchádzač musí preukázať, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii kvalifikovanú osobu (ďalej ako zodpovednú osobu) [ § 34 ods. 1 písm. g) ZVO]. Spôsobilosť zodpovednej osoby uchádzač preukáže predložením platného osvedčenia o vykonaní skúšky (odbornú spôsobilosť stavebný dozor) v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti Stavebného dozoru s označením Pozemné stavby. • Uchádzač predloží kópiu osvedčenia zo Slovenskej komory stavebných inžinierov (SKSI) alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI alebo link-odkaz na web. stránku SKSI na profil odborníka. Verejný obstarávateľ bude akceptovať ekvivalent osvedčenia odbornej spôsobilosti osôb na výkon stavebného dozoru vydaného príslušnými orgánmi ostatných štátov Európskej únie. Ak uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 3 ZVO, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou, z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a spĺňa ostatné požiadavky uvedené v ustanovení § 34 ods. 3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky vyjadrená v mene EUR s DPH a zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 20.06.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 20.06.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude neverejné, verejný obstarávateľ oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali, výsledok vyhodnotenia ponúk. Úspešnému uchádzačovi oznámi, že jeho ponuku prijíma. Neúspešným uchádzačom oznámi, že neuspeli
  • Miesto otvárania ponúk: Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/508527
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)