1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Mäso a mäsové výrobky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 2024/2
- Názov : Mäso a mäsové výrobky
- Opis: Predmetom zákazky je dodávka mäsa a mäsových výrobkov pre zariadenie Sociálnych služieb. Konkrétne vymedzenie zákazky tvoria súťažné podklady a ich prílohy v dokumentoch zákazky.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 20 790
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Mäso
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Mäsové výrobky
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Žltá
- Ulica: 319/25
- Mesto: Nitrianske Pravno
- PSČ: 97213
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 2
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Iné
- Názov podmienky účasti: A.2 PODMIENKY ÚČASTI
- Opis podmienky účasti: Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti: 1. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní (týkajúce sa osobného postavenia): 1.1 V súlade s § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, 1.2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1 a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, e) písm. e) doloženým čestným vyhlásením Nakoľko verejnému obstarávateľovi nie je umožnený prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatrenia-ach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), uchádzač je povinný predložiť všetky vyššie požadované doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia vyššie uvedeným spôsobom. 1.3 Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa vyššie uvedeného aj zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. 2. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní: Nevyžaduje sa 3. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva Nevyžaduje sa. 4. POZNÁMKY K JEDNOTNÉMU EURÓPSKEMU DOKUMENTU: V zmysle § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením jednotného európskeho dokumentu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 55 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Formulár jednotného európskeho dokumentu spolu s manuálom na jeho vyplnenie je vo formáte.rtf, umožňujúcom jeho priame vypĺňanie, dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (?: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu. Uchádzač, ktorý sa verejného obstarávania zúčastňuje samostatne a ktorý nevyužíva zdroje a/alebo kapacity iných osôb na preukázanie splnenia podmienok účasti, vyplní a predloží jeden jednotný európsky dokument. Uchádzač, ktorý sa verejného obstarávania zúčastňuje samostatne, ale využíva zdroje a/alebo kapacity iných osôb na preukázanie splnenia podmienok účasti, vyplní a predloží jednotný európsky dokument za svoju osobu spolu s vyplneným samostatným/i jednotným/i európskym/i dokumentom/i, ktorý/é obsahuje/ú príslušné informácie pre každú z osôb, ktorých zdroje a/alebo kapacity využíva uchádzač na preukázanie splnenia podmienok účasti. V prípade, že uchádzača tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, uchádzač vyplní a predloží samostatný jedn
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Iné
- Názov podmienky účasti: A.6 POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY
- Opis podmienky účasti: Zákazka: Mäso a mäsové výrobky CPV: 15110000-2 – Mäso 15130000-8 -Mäsové výrobky Predmetom tejto zákazky je dodávka mäsových výrobkov a bravčového a hovädzieho mäsa za týchto podmienok: Predávajúci sa zaväzuje tovar, ktorým je mäso a mäsové výrobky dodávať kupujúcemu 2x v týždni (utorok a štvrtok okrem sviatkov) v čase od 6,00 do 11,00 hod. na základe jeho telefonickej objednávky, písomnej objednávky alebo faxovej či emailovej objednávky resp. podľa včas oznámených zmien objednávky kupujúceho. Za včasné oznámenie zmien objednávky sa rozumie oznámenie zmeny najneskôr 1 deň pred dňom rozvozu v čase najneskôr do 10,00 hod. Čerstvé mäso je voľne ložené, nie je mrazené ani vákuované!!! Dodávané výrobky musia byť čerstvé v schladenom stave (nezmrazené ), nie vákuovo balené!! Na chladenom mäse sa nesmú vyskytovať známky po zamrznutí resp. zmrazení, musia byť bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, bez krvných podliatin a zbavené prebytočného tuku, bez výskytu viditeľných zlomenín. Dodané mäso musí byť v kuchynskej úprave. Verejný obstarávateľ Požadujeme mäso, ktoré musí byť z ošípaných a dobytka chovaného vysokokvalitným krmivom. Výrobky musia mať pred sebou minimálne dve tretiny záručnej doby. Tovar musí byť dodávaný v 1. akostnej triede, s dokladmi zodpovedajúcimi platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov, vyhl. MPaRV SR č. 83/2016 Z.z. o mäsových výrobkoch, vyhl. MPaRV SR 423/2012 Z.z.. Tovar musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch. V prípade, že dodávané tovary budú balené v obale, musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi (názov výrobku, obchodné meno výrobku, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku) v súlade s Nariadením EP a Rady EÚ č.1169/2011,Vyhláškou MPRV SR č. 243/2015 Z.z. a Zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách. Vyššie uvedené parametre na požadovanú dodávku tovaru sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (je teda prípustné dodať tovary vo vyššej kvalite, s vyššími/lepšími parametrami, požiadavky na min/.max. obsahu zložky tovaru však musia byť dodržané).
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: KRITÉRIÁ NA HODNOTENIE PONÚK A PRAVIDLÁ ICH UPLATNENIA TEJTO ZÁKAZKY: 1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk: a) Najnižšia cena - cena celkom za celý predmet danej zákazky (v €) s DPH Postup vyhodnotenia: V rámci úplného úvodného vyhodnotenia ponúk, podľa kritéria stanoveného na vyhodnotenie ponúk verejný obstarávateľ, resp. komisia určí poradie uchádzačov porovnaním výšky navrhnutých celkových ponukových cien uchádzačov za dodanie celého predmetu zákazky vyjadrených v Euro s DPH, uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov. Komisia teda v úvodnom vyhodnotení ponúk zostaví poradie všetkých hodnotených ponúk podľa celkových cien s DPH za celý predmet zákazky. Ponuku s najnižšou cenou celkom s DPH za celý premet zákazky zaradí komisia na prvé miesto poradia, ďalšie ponuky zaradí v zostupnom poradí, pričom ponuku s najvyššou cenou celkom s DPH za celý premet zákazky zaradí komisia na posledné miesto poradia. 2. Podľa kritérií sa hodnotí: Kritérium: Najnižšia cena danej zákazky (cena celkom za celý predmet zákazky) - hodnotí sa výška celkovej ceny za dodanie celého predmetu zákazky konkrétnej časti zákazky , všetkých jej súčastí, pri zohľadnení požadovaného počtu merných jednotiek t. z. cena podľa tabuľky - kalkulácia ponukovej ceny zákazky, ktorá tvorí prílohu č. 1 k súťažným podkladom. Uchádzač určí jeho ponukovú cenu tak, že ocení tabuľku- kalkulácia ponukovej ceny. Jeho výsledná ponuková cena je teda súčtom cien všetkých položiek uvedených v tabuľke – kalkulácia ponukovej ceny pri dodržaní tam uvedených množstiev (kusov, m. j. a pod.). T. z. uchádzač vždy doplní za každú položku jednotkovú cenu za položku a príslušnú sadzbu DPH danej položky. V tabuľke je pripravený výpočet, ktorý vynásobí uvedeným množstvom (kusmi, m. j. a pod.) a súčet cien všetkých jednotlivých položiek bude jeho ponukovou cenou danej časti zákazky bez DPH a s DPH. Ponuková cena uchádzača musí zahŕňať všetky náklady na dodanie tejto časti predmetu obstarávania verejnému obstarávateľovi v zmysle týchto podkladov (napr. vrátane dodávky na miesto dodania, vykládky dodaného tovaru, príslušných daní a iných platieb, náklady na balenie a pod.). Hodnotia sa ceny vrátane DPH. 3. Úspešným uchádzačom (danej časti zákazky) sa stane ten uchádzač, ktorého ponuková cena celkom za celý predmet zákazky bude najnižšia za predpokladu, že nenastane neprijateľnosť tejto ponuky, t. z., že verejný obstarávateľ môže, ale nemusí prijať ponuku vyššiu ako je predpokladaná hodnota zákazky určená verejným obstarávateľom s DPH. Kritérium na vyhodnotenie ponúk bude celková cena s DPH. Úspešnou ponukou sa stane ponuka uchádzača, ktorého ponuka nebola vylúčená, a ktorého ponuka bude najnižšia. 4. Navrhovanú cenu predmetu zmluvy (danej časti zákazky) nie je možné navŕšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného uchádzača za platiteľa DPH. 5. Prenos daňovej povinnosti, t. j. samozdanenie DPH v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a) V prípade, ak má Uchádzač sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, verejný obstarávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov SR odviesť daň za Uchádzača , to znamená, že Uchádzač nebude fakturovať DPH. Avšak - keďže celková cena, ktorú Verejný obstarávateľ zaplatí za predmet tejto zmluvy je kritériom na vyhodnotenie ponúk, Uchádzač (platca DPH) so sídlom mimo územia SR uvedie svoju cenu tak, že k nej pripočíta príslušnú výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. b) V prípade, ak sa jedná o tovary-potraviny, pri ktorých sa uplatňuje prenos daňovej povinnosti na verejného obstarávateľa (odberateľa tovaru). Ide napríklad o dodávky plnení v tuzemsku medzi platiteľmi dane: dodanie tovarov patriacich do kapitol 10 a 12 Spoločného colného sadzobníka patrí sem napr. ryža, pšenica, pohánka, seno, olejnaté semená a pod. V tomto prípade taktiež keďže celková cena, ktorú Verejný obstarávateľ zaplatí za predmet tejto zmluvy je kritériom na vyhodnotenie ponúk, uvedie Uchádzač (platca DPH) svoju cenu tak, že k nej pripočíta príslušnú výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. Uchádzači sú povinní priložiť aj podrobnú kalkuláciu ponukovej ceny uchádzača zákazky (v rozsahu a obsahu ocenenej tabuľky- kalkulácia ponukovej ceny k tejto danej časti zákazky. ( príloha č. 1 k súťažným podkladom)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: A.3 KRITÉRIÁ NA HODNOTENIE PONÚK A PRAVIDLÁ ICH UPLATNENIA
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Fyzická, právnická osoba alebo skupina takýchto osôb, ktorá zároveň na trh dodáva tovar, uskutočňuje stavebné práce alebo poskytuje služby.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Centrum sociálnych služieb - Bôrik)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Centrum sociálnych služieb - Bôrik)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.07.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 07:00
- Predpokladaný dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk: 17.06.2024
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 17.07.2024
- Čas otvárania ponúk: 08:00
- Opis otvárania ponúk: CSS- Bôrik Nitrianske Pravno - kancelária stravovania
- Miesto otvárania ponúk: Kancelária stravovania
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=508639&Zona=O
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/508639
- Označenie dokumentu/zákazky: Potraviny - Mäso, mäsové výrobky
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: evo.isepvo.sk
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Centrum sociálnych služieb - Bôrik)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Centrum sociálnych služieb - Bôrik)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)