Rekonštrukcia a modernizácia Základnej školy Štúrovo - dodanie tovarov

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia a modernizácia Základnej školy Štúrovo - dodanie tovarov
Kód zákazky: 1/Tovar/2024/Štúrovo
Kód oznámenia: 15601 - WNT
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 42416000-5
Predpokladaná hodnota: 32 917,67 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 8.7.2024 09:00
Vyhlásenie: 27.6.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Adyho
943 01 Štúrovo
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Adyho Štúrovo 943 01 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodanie tovarov s montážou na rekonštrukciu a modernizáciu Základnej školy Štúrovo, pričom zákazka je rozdelená na 6. časti a to nasledovných: 1. Stoličkový výťah (1ks) 2. Kryté záhradné drevené posedenie (4ks) 3. Cvičiace stroje (5ks) 4. TEQone stôl (1ks) 5. Šachový stôl a stoličky (1ks + 2ks) 6. Mobiliár (16ks + 4ks) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný Tovar. S tovarom sa požaduje zabezpečiť aj tieto súvisiace služby: - dodanie tovaru do miesta dodania, - vyloženie tovaru v miestach dodania, - rozbalenie a ekologická likvidáciu odpadu z obalu tovaru. - odborná montáž. - zaškolenie obsluhy (ak je relevantné). Tovar musí byť nový, nepoužívaný, zabalený v neporušených obaloch, nepoškodený. Tovar nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný. Verejný obstarávateľ požaduje na dodaný tovar minimálne 24 mesačnú záručnú dobu garantovanú výrobcom, pokiaľ na záručnom liste nie je vyznačená dlhšia záručná doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný predmet zákazky prevziať v mieste, kde sa tovar dodával a vybaviť reklamáciu na vlastné náklady. V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o čas, počas ktorého bola vada odstraňovaná. Verejný obstarávateľ požaduje pre všetky typy dodávok odovzdanie dokumentácie – návod na použitie/manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku (ak je relevantné), záručné listy, iné doklady podľa druhu tovaru. Bližšia špecifikácia opisu predmetu zákazky je uvedená v prílohach č. 1. Výzva na predkladanie ponúk. (profil VO).

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1296761
1. Základné údaje
  • Organizácia: Základná škola, Adyho 6, Štúrovo (ID: 48972)
  • Zákazka: Rekonštrukcia a modernizácia Základnej školy Štúrovo - dodanie tovarov (ID: 509836)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Základná škola, Adyho 6, Štúrovo
  • IČO: 37860879
  • DIČ: 2021609227
  • Internetová adresa (URL): https://zssturovo.edupage.org/
  • Adresa
  • Ulica: Adyho
  • Číslo: 6
  • Mesto: Štúrovo
  • PSČ: 943 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : JUDr. Juraj Tóth
  • E-mail: info@istrotender.sk
  • Telefónne číslo: +421908403743
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Základná škola, Adyho 6, Štúrovo)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná miestnym orgánom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Vzdelávanie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/16711
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 1/Tovar/2024/Štúrovo
  • Názov: Rekonštrukcia a modernizácia Základnej školy Štúrovo - dodanie tovarov
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie tovarov s montážou na rekonštrukciu a modernizáciu Základnej školy Štúrovo, pričom zákazka je rozdelená na 6. časti a to nasledovných: 1. Stoličkový výťah (1ks) 2. Kryté záhradné drevené posedenie (4ks) 3. Cvičiace stroje (5ks) 4. TEQone stôl (1ks) 5. Šachový stôl a stoličky (1ks + 2ks) 6. Mobiliár (16ks + 4ks) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný Tovar. S tovarom sa požaduje zabezpečiť aj tieto súvisiace služby: - dodanie tovaru do miesta dodania, - vyloženie tovaru v miestach dodania, - rozbalenie a ekologická likvidáciu odpadu z obalu tovaru. - odborná montáž. - zaškolenie obsluhy (ak je relevantné). Tovar musí byť nový, nepoužívaný, zabalený v neporušených obaloch, nepoškodený. Tovar nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný. Verejný obstarávateľ požaduje na dodaný tovar minimálne 24 mesačnú záručnú dobu garantovanú výrobcom, pokiaľ na záručnom liste nie je vyznačená dlhšia záručná doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný predmet zákazky prevziať v mieste, kde sa tovar dodával a vybaviť reklamáciu na vlastné náklady. V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o čas, počas ktorého bola vada odstraňovaná. Verejný obstarávateľ požaduje pre všetky typy dodávok odovzdanie dokumentácie – návod na použitie/manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku (ak je relevantné), záručné listy, iné doklady podľa druhu tovaru. Bližšia špecifikácia opisu predmetu zákazky je uvedená v prílohach č. 1. Výzva na predkladanie ponúk. (profil VO).
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 32 917.67
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Výťahy, šikmé výťahy, zdvíhadlá, eskalátory a pohyblivé chodníky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 39142000, 37442000, 37410000, 39100000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Adyho 982
  • Ulica: Adyho 982
  • Mesto: Štúrovo
  • PSČ: 943 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Viď bližšie bod 15. Výzvy na predkladanie ponúk (profil VO).
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 6
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 6
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Stoličkový výťah
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 1/Tovar/2024/Štúrovo
  • Názov : Stoličkový výťah
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie tovarov s montážou na rekonštrukciu a modernizáciu Základnej školy Štúrovo - Stoličkový výťah. Bližšia špecifikácia opisu predmetu zákazky je uvedená v prílohach č. 1. a Výzve na predkladanie ponúk
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 11 083.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Výťahy, šikmé výťahy, zdvíhadlá, eskalátory a pohyblivé chodníky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Výťahy, šikmé výťahy, zdvíhadlá, eskalátory a pohyblivé chodníky
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 8
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Týždeň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za dodanie tovaru predmetu zákazky v EUR s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za celý predmet časti zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Zákazka bude realizovaná na základe objednávky podľa § 409 Obchodného zákonníka č. 513/1991Zb. v platnom znení (ďalej len „Objednávka“), ktorej vystavenie bude výstupom procesu tohto verejného obstarávania. Súčasťou objednávky bude aj vyplnený opis predmetu zákazky s požiadavkami na plnenie predmetu zákazky a zároveň určenie povinnosti pre dodávateľa strpieť výkon kontroly/auditu a poskytnúť oprávneným osobám potrebnú súčinnosť. Viď bližšie bod 6. Výzvy na predkladanie ponúk.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 08.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:10
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je neverejné.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk je neverejné prostredníctvom elektronickej platformy.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/16711?cHash=4c8e2fd1c884868ebc3654e56c513582
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/509836
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Kryté záhradné drevené posedenie
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 1/Tovar/2024/Štúrovo
  • Názov : Kryté záhradné drevené posedenie
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie tovarov s montážou na rekonštrukciu a modernizáciu Základnej školy Štúrovo - Kryté záhradné drevené posedenie (4ks). Bližšia špecifikácia opisu predmetu zákazky je uvedená v prílohách č. 1. a vo Výzve na predkladanie ponúk.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 3 332.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Záhradný nábytok
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 30
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za dodanie tovaru predmetu zákazky v EUR s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet časti zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Zákazka bude realizovaná na základe objednávky podľa § 409 Obchodného zákonníka č. 513/1991Zb. v platnom znení (ďalej len „Objednávka“), ktorej vystavenie bude výstupom procesu tohto verejného obstarávania. Súčasťou objednávky bude aj vyplnený opis predmetu zákazky s požiadavkami na plnenie predmetu zákazky a zároveň určenie povinnosti pre dodávateľa strpieť výkon kontroly/auditu a poskytnúť oprávneným osobám potrebnú súčinnosť. Viď bližšie bod 6. Výzvy na predkladanie ponúk.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 08.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:10
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je neverejné.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk je neverejné prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/16711?cHash=4c8e2fd1c884868ebc3654e56c513582
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/509836
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.3 Časť
  • Názov: Cvičiace stroje
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 1/Tovar/2024/Štúrovo
  • Názov : Cvičiace stroje
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie tovarov s montážou na rekonštrukciu a modernizáciu Základnej školy Štúrovo - Cvičiace stroje (5ks). Bližšia špecifikácia opisu predmetu zákazky je uvedená v prílohách č. 1. a vo Výzve na predkladanie ponúk.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 8 335.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Vybavenie na váhové a odporové cvičenie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 30
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za dodanie tovaru predmetu časti zákazky v EUR s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie tovaru predmetu časti zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Zákazka bude realizovaná na základe objednávky podľa § 409 Obchodného zákonníka č. 513/1991Zb. v platnom znení (ďalej len „Objednávka“), ktorej vystavenie bude výstupom procesu tohto verejného obstarávania. Súčasťou objednávky bude aj vyplnený opis predmetu zákazky s požiadavkami na plnenie predmetu zákazky a zároveň určenie povinnosti pre dodávateľa strpieť výkon kontroly/auditu a poskytnúť oprávneným osobám potrebnú súčinnosť.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 08.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:10
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je neverejné.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk je neverejné, prostredníctvom elektronickej platformy.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/16711?cHash=4c8e2fd1c884868ebc3654e56c513582
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/509836
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.4 Časť
  • Názov: TEQone stôl
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 1/Tovar/2024/Štúrovo
  • Názov : TEQone stôl
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie tovarov s montážou na rekonštrukciu a modernizáciu Základnej školy Štúrovo - TEQ One stôl (1ks). Bližšia špecifikácia opisu predmetu zákazky je uvedená v prílohách č. 1. a vo Výzve na predkladanie ponúk.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 666.67
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Výbava pre športy vo voľnej prírode alebo na ihrisku
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 30
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za dodanie tovaru predmetu časti zákazky v EUR s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie tovaru predmetu časti zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Zákazka bude realizovaná na základe objednávky podľa § 409 Obchodného zákonníka č. 513/1991Zb. v platnom znení (ďalej len „Objednávka“), ktorej vystavenie bude výstupom procesu tohto verejného obstarávania. Súčasťou objednávky bude aj vyplnený opis predmetu zákazky s požiadavkami na plnenie predmetu zákazky a zároveň určenie povinnosti pre dodávateľa strpieť výkon kontroly/auditu a poskytnúť oprávneným osobám potrebnú súčinnosť.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 08.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:10
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je neverejné
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk je neverejné prostredníctvom elektronickej platformy.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/16711?cHash=4c8e2fd1c884868ebc3654e56c513582
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/509836
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.5 Časť
  • Názov: Šachový stôl a stoličky
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 1/Tovar/2024/Štúrovo
  • Názov : Šachový stôl a stoličky
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie tovarov s montážou na rekonštrukciu a modernizáciu Základnej školy Štúrovo - Šachový stôl (1ks) a stoličky (2ks). Bližšia špecifikácia opisu predmetu zákazky je uvedená v prílohách č. 1. a vo Výzve na predkladanie ponúk.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 667.67
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Výbava pre športy vo voľnej prírode alebo na ihrisku
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 30
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za dodanie tovaru predmetu časti zákazky v EUR s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet časti zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Zákazka bude realizovaná na základe objednávky podľa § 409 Obchodného zákonníka č. 513/1991Zb. v platnom znení (ďalej len „Objednávka“), ktorej vystavenie bude výstupom procesu tohto verejného obstarávania. Súčasťou objednávky bude aj vyplnený opis predmetu zákazky s požiadavkami na plnenie predmetu zákazky a zároveň určenie povinnosti pre dodávateľa strpieť výkon kontroly/auditu a poskytnúť oprávneným osobám potrebnú súčinnosť
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 08.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:10
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je neverejné.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk je neverejné prostredníctvom elektronickej platformy.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/16711?cHash=4c8e2fd1c884868ebc3654e56c513582
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/509836
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.6 Časť
  • Názov: Mobiliár
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 1/Tovar/2024/Štúrovo
  • Názov : Mobiliár
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie tovarov s montážou na rekonštrukciu a modernizáciu Základnej školy Štúrovo - Mobiliár (Lavičky 16ks a Stoly 4ks). Bližšia špecifikácia opisu predmetu zákazky je uvedená v prílohách č. 1. a vo Výzve na predkladanie ponúk.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 5 833.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Nábytok
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 30
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za dodanie tovaru predmetu časti zákazky v EUR s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet časti zákazky v EUR s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Zákazka bude realizovaná na základe objednávky podľa § 409 Obchodného zákonníka č. 513/1991Zb. v platnom znení (ďalej len „Objednávka“), ktorej vystavenie bude výstupom procesu tohto verejného obstarávania. Súčasťou objednávky bude aj vyplnený opis predmetu zákazky s požiadavkami na plnenie predmetu zákazky a zároveň určenie povinnosti pre dodávateľa strpieť výkon kontroly/auditu a poskytnúť oprávneným osobám potrebnú súčinnosť.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 08.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:10
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je neverejné.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk je neverejné prostredníctvom elektronickej platformy.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/16711?cHash=4c8e2fd1c884868ebc3654e56c513582
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/509836
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)