Informácie
Názov zákazky:
Zabezpečenie externých audítorských služieb v rámci Programu INTERACT IV 2021 - 2027
Kód zákazky:
MF/011418/2024-273
Kód oznámenia:
15610 - WNS
Postup:
Zákazka s nízkou hodnotou
Druh:
Služby
Predpokladaná hodnota:
37 200,00 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
8.7.2024 10:00
Vyhlásenie:
27.6.2024
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Štefanovičova
81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS:
SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania:
Štefanovičova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81782 Slovensko Miesto poskytovania predmetu zákazky (audítorských služieb) je spravidla na subjektoch so sídlom mimo územia Slovenskej republiky v zmysle bodu 5 súťažných podkladov.
Zdroj:
Popis
Predmetom zákazky je riadne poskytnutie audítorských služieb pre Ministerstvo financií Slovenskej republiky ako orgán auditu pre Program INTERACT IV na programové obdobie 2021 – 2027. Predmet zákazky sa bude plniť prostredníctvom Rámcovej dohody na zabezpečenie externých audítorských služieb v rámci Programu INTERACT IV 2021 – 2027 (ďalej aj „Rámcová dohoda“). Účelom zákazky je zabezpečiť na auditovaných subjektoch/vybraných prijímateľoch Programu INTERACT IV 2021 - 2027 so sídlom mimo územia SR hospodárny, efektívny, účinný a účelný výkon auditov, realizovaných v zmysle čl. 48 a 49 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2021/1059 na primeranej vzorke operácií na základe vykázaných výdavkov (ďalej ako „audit operácií“), a to prostredníctvom inej právnickej osoby, ktorá má odborné, personálne a materiálne predpoklady na výkon auditu. Požadované audítorské služby pri zabezpečení získania nezávislého uistenia o zákonnosti a správnosti výdavkov zahrnutých do účtov predložených Európskej komisii prostredníctvom auditu operácií sa zaväzuje úspešný uchádzač poskytovať overovaním vybraných žiadostí o platbu u auditovaných subjektov/prijímateľov - INTERACT kancelárie so sídlom mimo územia SR. INTERACT kancelárie Programu INTERACT IV 2021 - 2027 majú sídlo v nasledovných členských štátoch EÚ: Rakúsko (Viedeň), Španielsko (Valencia), Dánsko (Viborg) a Fínsko (Turku). Konkrétni prijímatelia a konkrétne žiadosti o platbu, ktoré budú overované úspešným uchádzačom, budú úspešnému uchádzačovi určené verejným obstarávateľom na základe výberu vzorky operácií. Verejný obstarávateľ predpokladá počas obdobia realizácie predmetu Rámcovej dohody zo strany úspešného uchádzača overenie maximálne štyroch žiadostí o platbu s predpokladaným počtom jedna až dve overované žiadosti o platbu ročne. Cieľom zákazky je zabezpečiť komplexný a kompletný audit vrátane follow up vykonaný v súlade s medzinárodne uznávanými audítorskými štandardmi. Predmet zákazky bude úspešný uchádzač plniť prostredníctvom plnenia čiastkových zákaziek zadávaných úspešnému uchádzačovi verejným obstarávateľom formou písomných objednávok vystavených podľa Rámcovej dohody. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 týchto súťažných podkladov – Opis predmetu zákazky.