Zabezpečenie externých audítorských služieb v rámci Programu INTERACT IV 2021 - 2027

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zabezpečenie externých audítorských služieb v rámci Programu INTERACT IV 2021 - 2027
Kód zákazky: MF/011418/2024-273
Kód oznámenia: 15610 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79212000-3
Predpokladaná hodnota: 37 200,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 8.7.2024 10:00
Vyhlásenie: 27.6.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Štefanovičova
81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Štefanovičova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81782 Slovensko Miesto poskytovania predmetu zákazky (audítorských služieb) je spravidla na subjektoch so sídlom mimo územia Slovenskej republiky v zmysle bodu 5 súťažných podkladov.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je riadne poskytnutie audítorských služieb pre Ministerstvo financií Slovenskej republiky ako orgán auditu pre Program INTERACT IV na programové obdobie 2021 – 2027. Predmet zákazky sa bude plniť prostredníctvom Rámcovej dohody na zabezpečenie externých audítorských služieb v rámci Programu INTERACT IV 2021 – 2027 (ďalej aj „Rámcová dohoda“). Účelom zákazky je zabezpečiť na auditovaných subjektoch/vybraných prijímateľoch Programu INTERACT IV 2021 - 2027 so sídlom mimo územia SR hospodárny, efektívny, účinný a účelný výkon auditov, realizovaných v zmysle čl. 48 a 49 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2021/1059 na primeranej vzorke operácií na základe vykázaných výdavkov (ďalej ako „audit operácií“), a to prostredníctvom inej právnickej osoby, ktorá má odborné, personálne a materiálne predpoklady na výkon auditu. Požadované audítorské služby pri zabezpečení získania nezávislého uistenia o zákonnosti a správnosti výdavkov zahrnutých do účtov predložených Európskej komisii prostredníctvom auditu operácií sa zaväzuje úspešný uchádzač poskytovať overovaním vybraných žiadostí o platbu u auditovaných subjektov/prijímateľov - INTERACT kancelárie so sídlom mimo územia SR. INTERACT kancelárie Programu INTERACT IV 2021 - 2027 majú sídlo v nasledovných členských štátoch EÚ: Rakúsko (Viedeň), Španielsko (Valencia), Dánsko (Viborg) a Fínsko (Turku). Konkrétni prijímatelia a konkrétne žiadosti o platbu, ktoré budú overované úspešným uchádzačom, budú úspešnému uchádzačovi určené verejným obstarávateľom na základe výberu vzorky operácií. Verejný obstarávateľ predpokladá počas obdobia realizácie predmetu Rámcovej dohody zo strany úspešného uchádzača overenie maximálne štyroch žiadostí o platbu s predpokladaným počtom jedna až dve overované žiadosti o platbu ročne. Cieľom zákazky je zabezpečiť komplexný a kompletný audit vrátane follow up vykonaný v súlade s medzinárodne uznávanými audítorskými štandardmi. Predmet zákazky bude úspešný uchádzač plniť prostredníctvom plnenia čiastkových zákaziek zadávaných úspešnému uchádzačovi verejným obstarávateľom formou písomných objednávok vystavených podľa Rámcovej dohody. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 týchto súťažných podkladov – Opis predmetu zákazky.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1295020
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo financií Slovenskej republiky (ID: 5951)
  • Zákazka: Zabezpečenie externých audítorských služieb v rámci Programu INTERACT IV 2021 - 2027 (ID: 508561)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo financií Slovenskej republiky
  • IČO: 00151742
  • DIČ: 2020798351
  • Adresa
  • Ulica: Štefanovičova
  • Číslo: 5
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81782
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: agata.stoselova@mfsr.sk
  • Telefónne číslo: +421259582014
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Ministerstvo financií Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/237
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: MF/011418/2024-273
  • Názov: Zabezpečenie externých audítorských služieb v rámci Programu INTERACT IV 2021 - 2027
  • Opis: Predmetom zákazky je riadne poskytnutie audítorských služieb pre Ministerstvo financií Slovenskej republiky ako orgán auditu pre Program INTERACT IV na programové obdobie 2021 – 2027. Predmet zákazky sa bude plniť prostredníctvom Rámcovej dohody na zabezpečenie externých audítorských služieb v rámci Programu INTERACT IV 2021 – 2027 (ďalej aj „Rámcová dohoda“). Účelom zákazky je zabezpečiť na auditovaných subjektoch/vybraných prijímateľoch Programu INTERACT IV 2021 - 2027 so sídlom mimo územia SR hospodárny, efektívny, účinný a účelný výkon auditov, realizovaných v zmysle čl. 48 a 49 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2021/1059 na primeranej vzorke operácií na základe vykázaných výdavkov (ďalej ako „audit operácií“), a to prostredníctvom inej právnickej osoby, ktorá má odborné, personálne a materiálne predpoklady na výkon auditu. Požadované audítorské služby pri zabezpečení získania nezávislého uistenia o zákonnosti a správnosti výdavkov zahrnutých do účtov predložených Európskej komisii prostredníctvom auditu operácií sa zaväzuje úspešný uchádzač poskytovať overovaním vybraných žiadostí o platbu u auditovaných subjektov/prijímateľov - INTERACT kancelárie so sídlom mimo územia SR. INTERACT kancelárie Programu INTERACT IV 2021 - 2027 majú sídlo v nasledovných členských štátoch EÚ: Rakúsko (Viedeň), Španielsko (Valencia), Dánsko (Viborg) a Fínsko (Turku). Konkrétni prijímatelia a konkrétne žiadosti o platbu, ktoré budú overované úspešným uchádzačom, budú úspešnému uchádzačovi určené verejným obstarávateľom na základe výberu vzorky operácií. Verejný obstarávateľ predpokladá počas obdobia realizácie predmetu Rámcovej dohody zo strany úspešného uchádzača overenie maximálne štyroch žiadostí o platbu s predpokladaným počtom jedna až dve overované žiadosti o platbu ročne. Cieľom zákazky je zabezpečiť komplexný a kompletný audit vrátane follow up vykonaný v súlade s medzinárodne uznávanými audítorskými štandardmi. Predmet zákazky bude úspešný uchádzač plniť prostredníctvom plnenia čiastkových zákaziek zadávaných úspešnému uchádzačovi verejným obstarávateľom formou písomných objednávok vystavených podľa Rámcovej dohody. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 týchto súťažných podkladov – Opis predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Audítorské služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Štefanovičova 5
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81782
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto poskytovania predmetu zákazky (audítorských služieb) je spravidla na subjektoch so sídlom mimo územia Slovenskej republiky v zmysle bodu 5 súťažných podkladov.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Wien
  • Krajina: Rakúsko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto poskytovania predmetu zákazky (audítorských služieb) je spravidla na subjektoch so sídlom mimo územia Slovenskej republiky v zmysle bodu 5 súťažných podkladov.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Valencia / Valencia
  • Krajina: Španielsko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto poskytovania predmetu zákazky (audítorských služieb) je spravidla na subjektoch so sídlom mimo územia Slovenskej republiky v zmysle bodu 5 súťažných podkladov.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Dánsko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto poskytovania predmetu zákazky (audítorských služieb) je spravidla na subjektoch so sídlom mimo územia Slovenskej republiky v zmysle bodu 5 týchto súťažných podkladov.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Fínsko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto poskytovania predmetu zákazky (audítorských služieb) je spravidla na subjektoch so sídlom mimo územia Slovenskej republiky v zmysle bodu 5 súťažných podkladov.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia: a) podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. uchádzač musí byť oprávnený poskytovať predmet zákazky, b) podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní je možné nahradiť podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov. Podrobný popis podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia je upravený v bode 14-Podmienky účasti súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania IS EVO. 2. Poskytovanie vysvetlení sa bude uskutočňovať elektronickou formou v lehote na predkladanie ponúk prostredníctvom IS EVO. 3. Pravidlá pre doručovanie – zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v informačnom systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 4. Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač. 5. Uchádzač súhlasí s podmienkami stanovenými verejným obstarávateľom. 6. Verejný obstarávateľ bude pri uskutočňovaní tohto postupu zadávania zákazky postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, prípadne inými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Všetky ostatné informácie, úkony a lehoty sa nachádzajú v zákone o verejnom obstarávaní. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku. O takomto postupe bude verejný obstarávateľ uchádzačov informovať spolu s odôvodnením.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zabezpečenie externých audítorských služieb v rámci Programu INTERACT IV 2021 - 2027
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: MF/011418/2024-273
  • Názov : Zabezpečenie externých audítorských služieb v rámci Programu INTERACT IV 2021 - 2027
  • Opis: Predmetom zákazky je riadne poskytnutie audítorských služieb pre Ministerstvo financií Slovenskej republiky ako orgán auditu pre Program INTERACT IV na programové obdobie 2021 – 2027. Predmet zákazky sa bude plniť prostredníctvom Rámcovej dohody na zabezpečenie externých audítorských služieb v rámci Programu INTERACT IV 2021 – 2027 (ďalej aj „Rámcová dohoda“). Účelom zákazky je zabezpečiť na auditovaných subjektoch/vybraných prijímateľoch Programu INTERACT IV 2021 - 2027 so sídlom mimo územia SR hospodárny, efektívny, účinný a účelný výkon auditov, realizovaných v zmysle čl. 48 a 49 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2021/1059 na primeranej vzorke operácií na základe vykázaných výdavkov (ďalej ako „audit operácií“), a to prostredníctvom inej právnickej osoby, ktorá má odborné, personálne a materiálne predpoklady na výkon auditu. Požadované audítorské služby pri zabezpečení získania nezávislého uistenia o zákonnosti a správnosti výdavkov zahrnutých do účtov predložených Európskej komisii prostredníctvom auditu operácií sa zaväzuje úspešný uchádzač poskytovať overovaním vybraných žiadostí o platbu u auditovaných subjektov/prijímateľov - INTERACT kancelárie so sídlom mimo územia SR. INTERACT kancelárie Programu INTERACT IV 2021 - 2027 majú sídlo v nasledovných členských štátoch EÚ: Rakúsko (Viedeň), Španielsko (Valencia), Dánsko (Viborg) a Fínsko (Turku). Konkrétni prijímatelia a konkrétne žiadosti o platbu, ktoré budú overované úspešným uchádzačom, budú úspešnému uchádzačovi určené verejným obstarávateľom na základe výberu vzorky operácií. Verejný obstarávateľ predpokladá počas obdobia realizácie predmetu Rámcovej dohody zo strany úspešného uchádzača overenie maximálne štyroch žiadostí o platbu s predpokladaným počtom jedna až dve overované žiadosti o platbu ročne. Cieľom zákazky je zabezpečiť komplexný a kompletný audit vrátane follow up vykonaný v súlade s medzinárodne uznávanými audítorskými štandardmi. Predmet zákazky bude úspešný uchádzač plniť prostredníctvom plnenia čiastkových zákaziek zadávaných úspešnému uchádzačovi verejným obstarávateľom formou písomných objednávok vystavených podľa Rámcovej dohody. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 týchto súťažných podkladov – Opis predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 37 200
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Audítorské služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: V prípade rovnosti posudzovaných „Celkových cien za poskytnutie audítorských služieb“ vyjadrených v eurách s DPH u viacerých uchádzačov, verejný obstarávateľ určí ich poradie na základe pomocného sociálneho kritéria, ktorým je percentuálny podiel zamestnancov uchádzača, ktorí spĺňajú definíciu znevýhodneného uchádzača o zamestnanie podľa § 8 ods. 1 písm. b), g) a h) zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o službách zamestnanosti“) na celkovom počte zamestnancov uchádzača v čase uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania (ďalej len „percentuálny podiel zamestnávaných znevýhodnených osôb“), vyjadrený s presnosťou na dve desatinné miesta. Pravidlá na uplatnenie pomocného sociálneho kritéria sú upravené v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Uplatňuje sa podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) a g) zákona o verejnom obstarávaní.
  • Opis podmienky účasti: Bližšia špecifikácia je uvedená v bode 14 - Podmienky účasti, Súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia ponúknutá „Celková cena za poskytnutie audítorských služieb“ vyjadrená v eurách s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za poskytnutie audítorských služieb v eurách s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 08.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Prostredníctvom funkcionality systému IS EVO sa online sprístupnia ponuky všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Sídlo verejného obstarávateľa
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/508561
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/508561
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma verejného obstarávania cez funkcionalitu IS EVO.
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)