Zníženie energetickej náročnosti materskej školy v obci Streda nad Bodrogom

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zníženie energetickej náročnosti materskej školy v obci Streda nad Bodrogom
Kód zákazky: ZNH/MS/ZEN/1/2024
Kód oznámenia: 15683 - WNP
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 294 600,26 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 16.7.2024 09:00
Vyhlásenie: 28.6.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Streda nad Bodrogom
Adresa: Hlavná
07631 Streda nad Bodrogom
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Hlavná Streda nad Bodrogom 07631 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zadávania zákazky je uskutočnenie stavebných prác a súvisiacich dodávok a služieb spojených s realizáciou stavby s názvom: „Zníženie energetickej náročnosti materskej školy v obci Streda nad Bodrogom“. Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v projektovej dokumentácii stavby, ktorá tvorí nedeliteľnú súčasť tejto výzvy (zateplenie obvodového plášťa, zateplenie strešného plášťa, výmena otvorových konštrukcií, inštalácia chladenia a vetrania, realizácia opatrení zlepšujúcich kvalitu vnútorného prostredia, realizácia debarierizačných opatrení, inštalácia zariadení využívajúcich OZE (fotovoltika), kanalizačná prípojka, elektrická prípojka)

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1297153
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Streda nad Bodrogom (ID: 81951)
  • Zákazka: Zníženie energetickej náročnosti materskej školy v obci Streda nad Bodrogom (ID: 510053)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Streda nad Bodrogom
  • IČO: 00331970
  • DIČ: 2020730580
  • Adresa
  • Ulica: Hlavná
  • Číslo: 174
  • Mesto: Streda nad Bodrogom
  • PSČ: 07631
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: office@inited.sk
  • Telefónne číslo: +421907903482
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Streda nad Bodrogom)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6368
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: ZNH/MS/ZEN/1/2024
  • Názov: Zníženie energetickej náročnosti materskej školy v obci Streda nad Bodrogom
  • Opis: Predmetom zadávania zákazky je uskutočnenie stavebných prác a súvisiacich dodávok a služieb spojených s realizáciou stavby s názvom: „Zníženie energetickej náročnosti materskej školy v obci Streda nad Bodrogom“. Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v projektovej dokumentácii stavby, ktorá tvorí nedeliteľnú súčasť tejto výzvy (zateplenie obvodového plášťa, zateplenie strešného plášťa, výmena otvorových konštrukcií, inštalácia chladenia a vetrania, realizácia opatrení zlepšujúcich kvalitu vnútorného prostredia, realizácia debarierizačných opatrení, inštalácia zariadení využívajúcich OZE (fotovoltika), kanalizačná prípojka, elektrická prípojka)
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 294 600.26
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov materských škôl
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Streda nad Bodrogom
  • PSČ: 07631
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: objekt materskej školy par. č. 1214 kú. Streda nad Bodrogom
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa 1. § 32 ods. 1 písm. e) ZVO je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, 2. § 32 ods. 1 písm. f) ZVO nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. dokladmi podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) ZVO. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 2. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť 4. Verejný obstarávateľ na podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO aplikuje ustanovenie § 32 ods. 3 ZVO, tj. uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO z dôvodu, že verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. 5. Možnosť nepredkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO sa vzťahuje len na uchádzača so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. 6. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať aj podľa § 152 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Z dôvodu odbúrania zbytočnej administratívnej záťaže uchádzačov, uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením. Uchádzač však pri využití tohto inštitútu musí preukázateľne spĺňať stanovené podmienky účasti už v čase predkladania ponuky/vyhotovenia takéhoto čestného vyhlásenie a na požiadanie verejného obstarávateľa tieto doklady a dokumenty predložiť. Verejný obstarávateľ v tomto zadávaní zákazky uplatňuje odkladaciu klauzulu pre nadobudnutie účinnosti zmluvy o dielo – podrobne uvedené v prílohe tejto výzvy.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zníženie energetickej náročnosti materskej školy v obci Streda nad Bodrogom
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: ZNH/MS/ZEN/1/2024
  • Názov : Zníženie energetickej náročnosti materskej školy v obci Streda nad Bodrogom
  • Opis: Predmetom zadávania zákazky je uskutočnenie stavebných prác a súvisiacich dodávok a služieb spojených s realizáciou stavby s názvom: „Zníženie energetickej náročnosti materskej školy v obci Streda nad Bodrogom“. Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v projektovej dokumentácii stavby, ktorá tvorí nedeliteľnú súčasť tejto výzvy (zateplenie obvodového plášťa, zateplenie strešného plášťa, výmena otvorových konštrukcií, inštalácia chladenia a vetrania, realizácia opatrení zlepšujúcich kvalitu vnútorného prostredia, realizácia debarierizačných opatrení, inštalácia zariadení využívajúcich OZE (fotovoltika), kanalizačná prípojka, elektrická prípojka)
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 1
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 294 600.26
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov materských škôl
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prechod na obehové hospodárstvo
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: verejné obstarávanie zamerané na environmentálne hľadisko použité v podmienkach plnenia zmluvy - likvidácia odpadu
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím sú zahrnuté
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Streda nad Bodrogom
  • PSČ: 07631
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 7
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží zoznam (doplnený o referenciu/potvrdenie), ktorý bude obsahovať zákazky na stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky a to v minimálnej kumulatívnej hodnote 290 000 EUR (bez DPH) za rozhodné obdobie, pričom za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky verejný obstarávateľ považuje uskutočnenie stavebných prác na objektoch - pozemné stavby. Zoznam bude obsahovať minimálne nasledovné údaje: a) Názov a sídlo odberateľa b) Predmet zákazky c) Stručný popis zákazky d) Celková cena plnenia e) Relevantná cena plnenia (vo finančnom vyjadrení "cena v EUR bez DPH") skutočne vykonaných prác na zákazke, pričom uchádzač v prípade realizácie zákazky v inom ako rozhodnom období, vyčísli cenu plnenia v rozhodnom období. V prípade zákazky, ktorá pozostávala z rôznych predmetov plnenia, z ktorých niektoré nespadajú do stanovenej definície rovnakého alebo podobného predmetu zákazky uchádzač vyčísli relevantnú cenu plnenia. f) Skutočnú lehotu dodania g)Telefonický kontakt na odberateľa, kde si verejný obstarávateľ môže overiť plnenie zákazky. V prípade, ak v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné stavebné práce ako stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, musí byť z dokladu (referencia/potvrdenie) zákazky pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavebných prác uskutočnených na objektoch - pozemné stavby. Ak sa uskutočnenie stavebných prác uvedené v doklade (referencia/potvrdenie) viaže na viac rokov ako je rozhodné obdobie, uchádzač v zozname stavebných prác uvedie údaj - cenu stavebných prác za celé obdobie počas uskutočnenia zákazky a cenu stavebných prác za rozhodné obdobie. Ak doklady obsahujú finančné vyjadrenie v cudzej mene (inej ako euro) uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene EURO. Prepočet inej meny na euro uchádzač prepočíta priemerným ročným kurzom Európskej centrálnej banky (ECB) za príslušný rok (priemerná hodnota výmenného kurzu cudzej meny voči 1 EUR za ukončený rok), ktorého sa údaj týka. Za rok 2023 uchádzač prepočíta inú menu kurzom ECB ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) ZVO - opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a to predložením dokladov, že je: a) držiteľom platnej Licencie na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov -ETICS, vydanej Technickým a skúšobným ústavom stavebným, príp. iným akreditovaným inšpekčným orgánom. Uchádzač predloží licenciu alebo doklad ekvivalentný podľa práva EÚ; a to vo forme scanu dokumentu, príp. odkazu formou hyperlinku na miesto zverejnenia príslušného dokladu a to na tepelnoizolačný kontaktný systém definovaný v projektovej dokumentácii - výkaze výmer, príp. nacenený uchádzačom v ocenenom Výkaze výmer ako ekvivalent a b) držiteľom Správy z inšpekcie zhotovovania vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov - ETICS, vydanej Technickým a skúšobným ústavom stavebným, príp. iným akreditovaným inšpekčným orgánom. Uchádzač predloží správu alebo doklad ekvivalentný podľa práva EÚ; a to vo forme scanu dokumentu, ktorými uchádzač preukazuje svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentmi tepelnoizolačného systému garantuje projektované parametre a životnosť zateplenia. K preukazovaniu podmienok účasti (UPOZORNENIE): V prípade skupiny dodávateľov, splnenie podmienky účasti sa podľa § 34 ods. 1 písm. b), d) ZVO preukazuje spoločne. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia (v rozsahu ako uchádzač) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: cena celkom za celý predmet zákazky v Eur s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Z dokumentácie preukazujúcej vznik zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť verejnému obstarávateľovi najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Streda nad Bodrogom)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Obec Streda nad Bodrogom)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 16.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 16.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:15
  • Opis otvárania ponúk: online otváranie prostredníctvom EPVO
  • Miesto otvárania ponúk: sídlo verejného obstarávateľa
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk;
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/510053
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO -IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Obec Streda nad Bodrogom)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Obec Streda nad Bodrogom)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)