Nákup originálnych náhradných dielov na nákladné vozidlá značky TATRA na obdobie 48 mesiacov

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Nákup originálnych náhradných dielov na nákladné vozidlá značky TATRA na obdobie 48 mesiacov
Kód zákazky: 08/NLZ/2023
Kód oznámenia: 89 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 34913000-0
Predpokladaná hodnota: 4 129 116,08 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 5.2.2024 10:00
Vyhlásenie: 3.1.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Námestie SNP
97566 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Námestie SNP Banská Bystrica 97566 Slovensko LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, OZ Lesnej techniky, Regionálne stredisko lesnej techniky Bánovce nad Bebravou
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je nákup nových originálnych náhradných dielov prostredníctvom autorizovaného distribútora náhradných dielov pre motorové vozidlá s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou vyššou ako 12000 kg kategórie N3 značky TATRA, vrátane zriadenia 3-och konsignačných skladov v priestoroch verejného obstarávateľa. Predmetom zákazky v časti „A“ je nákup nových originálnych náhradných dielov (ďalej len „ND“) na motorové vozidlá značky TATRA, spĺňajúcich požiadavky slovenských a európskych noriem a všeobecne záväzných právnych predpisov na adresu konsignačného skladu verejného obstarávateľa, vrátane dopravy do miesta plnenia a ostatných služieb spojených s dodávkou (technická podpora pri správnej identifikácii ND a ich správnej montáže). Súčasťou predmetu zákazky v tejto časti je aj zriadenie konsignačného skladu zo strany budúceho predávajúceho v priestoroch verejného obstarávateľa na adrese: Regionálne stredisko Odštepného závodu lesnej techniky Bánovce nad Bebravou, Partizánska 71, Bánovce nad Bebravou. Účelom zriadenia konsignačného skladu je dosiahnuť rýchly, efektívny a nepretržitý prístup verejného obstarávateľa k predmetu zákazky, t.j. k náhradným dielom. Verejný obstarávateľ predpokladá vydávanie konkrétnych objednávok v dopredu neurčitých, nepravidelných intervaloch, ktoré budú závisieť od aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Predmetom zákazky v časti „B“ je nákup nových originálnych náhradných dielov (ďalej len „ND“) na motorové vozidlá značky TATRA, spĺňajúcich požiadavky slovenských a európskych noriem a všeobecne záväzných právnych predpisov na adresu konsignačného skladu verejného obstarávateľa, vrátane dopravy do miesta plnenia a ostatných služieb spojených s dodávkou (technická podpora pri správnej identifikácii ND a ich správnej montáže). Súčasťou predmetu zákazky v tejto časti je aj zriadenie konsignačného skladu zo strany budúceho predávajúceho v priestoroch verejného obstarávateľa na adrese: Regionálne stredisko Odštepného závodu lesnej techniky Banská Bystrica, Mičinská 33/4406, 97401 Banská Bystrica. Účelom zriadenia konsignačného skladu je dosiahnuť rýchly, efektívny a nepretržitý prístup verejného obstarávateľa k predmetu zákazky, t.j. k náhradným dielom. Verejný obstarávateľ predpokladá vydávanie konkrétnych objednávok v dopredu neurčitých, nepravidelných intervaloch, ktoré budú závisieť od aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Predmetom zákazky v časti „C“ je nákup nových originálnych náhradných dielov (ďalej len „ND“) na motorové vozidlá značky TATRA, spĺňajúcich požiadavky slovenských a európskych noriem a všeobecne záväzných právnych predpisov na adresu konsignačného skladu verejného obstarávateľa, vrátane dopravy do miesta plnenia a ostatných služieb spojených s dodávkou (technická podpora pri správnej identifikácii ND a ich správnej montáže). Súčasťou predmetu zákazky v tejto časti je aj zriadenie konsignačného skladu zo strany budúceho predávajúceho v priestoroch verejného obstarávateľa na adrese: Regionálne stredisko Odštepného závodu lesnej techniky Vranov nad Topľou, Čemernianska 1050, Vranov nad Topľou. Účelom zriadenia konsignačného skladu je dosiahnuť rýchly, efektívny a nepretržitý prístup verejného obstarávateľa k predmetu zákazky, t.j. k náhradným dielom. Verejný obstarávateľ predpokladá vydávanie konkrétnych objednávok v dopredu neurčitých, nepravidelných intervaloch, ktoré budú závisieť od aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1265133
1. Základné údaje
  • Organizácia: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik (ID: 7402)
  • Zákazka: Nákup originálnych náhradných dielov na nákladné vozidlá značky TATRA na obdobie 48 mesiacov (ID: 494270)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 75cc3101-a763-4885-9492-bc6d24e8374c
  • Identifikátor verzie oznámenia: 7505a663-3ee4-4d3d-b147-abd41c8baf5c
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
  • IČO: 36038351
  • DIČ: 2020087982
  • Internetová adresa (URL): https://www.lesy.sk
  • Adresa
  • Ulica: Námestie SNP
  • Číslo: 8
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97566
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: bohuslav.chudik@lesy.sk
  • Telefónne číslo: +421905444577
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (LESY Slovenskej republiky, štátny podnik)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Hospodárske záležitosti
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/3951
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: 08/NLZ/2023
  • Názov: Nákup originálnych náhradných dielov na nákladné vozidlá značky TATRA na obdobie 48 mesiacov
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup nových originálnych náhradných dielov prostredníctvom autorizovaného distribútora náhradných dielov pre motorové vozidlá s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou vyššou ako 12000 kg kategórie N3 značky TATRA, vrátane zriadenia 3-och konsignačných skladov v priestoroch verejného obstarávateľa. Predmetom zákazky v časti „A“ je nákup nových originálnych náhradných dielov (ďalej len „ND“) na motorové vozidlá značky TATRA, spĺňajúcich požiadavky slovenských a európskych noriem a všeobecne záväzných právnych predpisov na adresu konsignačného skladu verejného obstarávateľa, vrátane dopravy do miesta plnenia a ostatných služieb spojených s dodávkou (technická podpora pri správnej identifikácii ND a ich správnej montáže). Súčasťou predmetu zákazky v tejto časti je aj zriadenie konsignačného skladu zo strany budúceho predávajúceho v priestoroch verejného obstarávateľa na adrese: Regionálne stredisko Odštepného závodu lesnej techniky Bánovce nad Bebravou, Partizánska 71, Bánovce nad Bebravou. Účelom zriadenia konsignačného skladu je dosiahnuť rýchly, efektívny a nepretržitý prístup verejného obstarávateľa k predmetu zákazky, t.j. k náhradným dielom. Verejný obstarávateľ predpokladá vydávanie konkrétnych objednávok v dopredu neurčitých, nepravidelných intervaloch, ktoré budú závisieť od aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Predmetom zákazky v časti „B“ je nákup nových originálnych náhradných dielov (ďalej len „ND“) na motorové vozidlá značky TATRA, spĺňajúcich požiadavky slovenských a európskych noriem a všeobecne záväzných právnych predpisov na adresu konsignačného skladu verejného obstarávateľa, vrátane dopravy do miesta plnenia a ostatných služieb spojených s dodávkou (technická podpora pri správnej identifikácii ND a ich správnej montáže). Súčasťou predmetu zákazky v tejto časti je aj zriadenie konsignačného skladu zo strany budúceho predávajúceho v priestoroch verejného obstarávateľa na adrese: Regionálne stredisko Odštepného závodu lesnej techniky Banská Bystrica, Mičinská 33/4406, 97401 Banská Bystrica. Účelom zriadenia konsignačného skladu je dosiahnuť rýchly, efektívny a nepretržitý prístup verejného obstarávateľa k predmetu zákazky, t.j. k náhradným dielom. Verejný obstarávateľ predpokladá vydávanie konkrétnych objednávok v dopredu neurčitých, nepravidelných intervaloch, ktoré budú závisieť od aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Predmetom zákazky v časti „C“ je nákup nových originálnych náhradných dielov (ďalej len „ND“) na motorové vozidlá značky TATRA, spĺňajúcich požiadavky slovenských a európskych noriem a všeobecne záväzných právnych predpisov na adresu konsignačného skladu verejného obstarávateľa, vrátane dopravy do miesta plnenia a ostatných služieb spojených s dodávkou (technická podpora pri správnej identifikácii ND a ich správnej montáže). Súčasťou predmetu zákazky v tejto časti je aj zriadenie konsignačného skladu zo strany budúceho predávajúceho v priestoroch verejného obstarávateľa na adrese: Regionálne stredisko Odštepného závodu lesnej techniky Vranov nad Topľou, Čemernianska 1050, Vranov nad Topľou. Účelom zriadenia konsignačného skladu je dosiahnuť rýchly, efektívny a nepretržitý prístup verejného obstarávateľa k predmetu zákazky, t.j. k náhradným dielom. Verejný obstarávateľ predpokladá vydávanie konkrétnych objednávok v dopredu neurčitých, nepravidelných intervaloch, ktoré budú závisieť od aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 4 129 116.08
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Rôzne náhradné diely
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Mičinská cesta 33
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom dodania jednotlivých častí zákazky sú sídla organizačných jednotiek verejného obstarávateľa, t.j. a) Pre časť „A": LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, OZ Lesnej techniky, Regionálne stredisko lesnej techniky Bánovce nad Bebravou, Partizánska 71, Bánovce nad Bebravou. b) Pre časť „B": LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, OZ Lesnej techniky, Regionálne stredisko Odštepného závodu lesnej techniky Banská Bystrica, Mičinská 33/4406, 97401 Banská Bystrica. c) Pre časť „C": LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, OZ Lesnej techniky, Regionálne stredisko Odštepného závodu lesnej techniky Vranov nad Topľou, Čemernianska 1050, Vranov nad Topľou.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Korupcia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Účasť v zločineckej organizácii
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Pranie špinavých peňazí alebo financovanie terorizmu
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podvod
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Detská práca a iné formy obchodovania s ľuďmi
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Teroristické trestné činy alebo trestné činy spojené s teroristickými aktivitami
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie sociálnych odvodov
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie daní
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podobná situácia ako konkurz podľa vnútroštátneho práva
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Konkurz
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dohoda s veriteľmi / reštrukturalizácia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platobná neschopnosť
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Majetok spravuje likvidátor
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podnikateľské aktivity sú pozastavené
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 3
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: časť „A“ - Nákup originálnych náhradných dielov pre motorové vozidlá značky TATRA pre organizačné jednotky v regióne Západ
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 08/NLZ/2023
  • Názov : časť „A“ - Nákup originálnych náhradných dielov pre motorové vozidlá značky TATRA pre organizačné jednotky v regióne Západ
  • Opis: Predmetom tejto časti zákazky je nákup originálnych náhradných dielov (ďalej len „ND“) na motorové vozidlá značky TATRA, spĺňajúcich požiadavky slovenských a európskych noriem a všeobecne záväzných právnych predpisov na adresu konsignačného skladu verejného obstarávateľa, vrátane dopravy do miesta plnenia a ostatných služieb spojených s dodávkou (technická podpora pri správnej identifikácii ND a ich správnej montáže) a vrátane neobmedzeného prístupu do elektronických on-line katalógov ND zn. TATRA. Súčasťou predmetu zákazky v tejto časti je aj zriadenie konsignačného skladu zo strany budúceho predávajúceho v priestoroch verejného obstarávateľa na adrese: Regionálne stredisko Odštepného závodu lesnej techniky Bánovce nad Bebravou, Partizánska 71, Bánovce nad Bebravou. Účelom zriadenia konsignačného skladu je dosiahnuť rýchly, efektívny a nepretržitý prístup verejného obstarávateľa k predmetu zákazky, t.j. k náhradným dielom. Verejný obstarávateľ predpokladá vydávanie konkrétnych objednávok v dopredu neurčitých, nepravidelných intervaloch, ktoré budú závisieť od aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Pod pojmom „autorizované predajne alebo opravovne v rámci distribučného systému určitého výrobcu vozidiel“ (podľa Oznámenia EK a zmeny oznámenia EK - Doplňujúce usmernenia o vertikálnych obmedzeniach v dohodách o predaji a opravách motorových vozidiel a o distribúcii náhradných dielov pre motorové vozidlá (2023/C 133 I/01) sa považujú za nezávislých prevádzkovateľov, pokiaľ poskytujú služby opravy alebo údržby vozidiel, ktoré nevykonávajú ako členovia distribučného systému daného výrobcu vozidiel. Pod pojmom „originálne náhradné diely“ (podľa Oznámenia EK a zmeny oznámenia EK - Doplňujúce usmernenia o vertikálnych obmedzeniach v dohodách o predaji a opravách motorových vozidiel a o distribúcii náhradných dielov pre motorové vozidlá (2023/C 133 I/01) sa rozumie: tovar, ktorý sa má montovať do motorového vozidla, aby sa ním nahradili komponenty takého vozidla, vrátane tovaru, ako sú mazivá, ktoré sú potrebné na prevádzku motorového vozidla, s výnimkou pohonnej látky a zároveň ktoré sú vyrobené podľa špecifikácií a výrobných noriem poskytnutých výrobcom vozidiel na výrobu dielov alebo vybavenia určených na montáž príslušného vozidla. Originálne diely alebo vybavenia, sú také diely alebo vybavenie, ktoré sú vyrobené podľa špecifikácií a výrobných noriem poskytnutých výrobcom vozidiel na výrobu dielov alebo vybavenia určených na montáž príslušného vozidla. Nákup originálnych náhradných dielov na vozidlá potrebných k jednotlivým opravám, bude realizovaný podľa aktuálneho cenníka náhradných dielov, s jednotkovými cenami uchádzača. Verejný obstarávateľ predpokladá vydávanie konkrétnych objednávok v dopredu neurčitých, nepravidelných intervaloch, ktoré budú závisieť od aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 176 372.08
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Rôzne náhradné diely
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Partizánska 71
  • Mesto: Bánovce nad Bebravou
  • PSČ: 95701
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, OZ Lesnej techniky, Regionálne stredisko lesnej techniky Bánovce nad Bebravou
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20, ods. 3 ZVO prostredníctvom zabezpečeného komunikačného rozhrania IS JOSEPHINE. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom IS JOSEPNINE dostupného na adrese https://josephine.proebiz.com. Uvedené platí aj pre komunikáciu pri jednotlivých Výzvach na predkladanie ponúk 2) Uchádzač predloží ponuku na kompletné zabezpečenie časti A alebo časti B alebo časti C predmetu zákazky. Uchádzač môže predložiť ponuku na časť A alebo na časť B alebo na časť C predmetu zákazky samostatne, alebo na všetky časti predmetu zákazky v jednej ponuke. 3) Verejný obstarávateľ rozhodol, že v zmysle zákona o verejnom obstarávaní sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO systémom superrevers. 4) Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného alebo iného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to aj v prípade, že verejný obstarávateľ neprijme ani jednu z predložených ponúk alebo zruší tento postup zadávania zákazky 5) Verejný obstarávateľ v súlade s § 11 zákona o verejnom obstarávaní neuzavrie zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľa po celú dobu trvania. Víťazný uchádzač je povinný nahlásiť objednávateľovi zmenu subdodávateľa, ak ku nej dôjde v priebehu platnosti zmluvy. Povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. 6) Verejný obstarávateľ môže uzavrieť jednotlivé zmluvy s úspešnými uchádzačmi v jednotlivých častiach najskôr jedenásty deň odo dňa odoslania informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk, ak nebola doručená žiadosť o nápravu, ak žiadosť o nápravu bola doručená po uplynutí lehoty alebo ak neboli doručené námietky. 7) Uchádzač NIE JE povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. b), písm. c), písm. e) a písm. d), nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Uchádzač JE povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. a) a písm. f), nakoľko verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. 8) Predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávanie inovácií, nie je zamerané na zelené verejné obstarávanie a nie je zamerané na spoločensky zodpovedné VO.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 (Technická alebo odborná spôsobilosť) ZVO musí uchádzač preukázať: a) § 34 ods.1 písm. a) - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, a v minimálnej hodnote: • pre časť „A“ - Nákup originálnych náhradných dielov pre motorové vozidlá značky TATRA pre organizačné jednotky v regióne Západ - vo výške 560 000,00 EUR bez DPH rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. V prípade, že referencia nebola vytvorená v súlade s § 12 ZVO, zoznam zákaziek musí obsahovať minimálne tieto údaje: • názov/obchodné meno a sídlo odberateľa, • názov/obchodné meno a sídlo dodávateľa, • názov a stručný opis poskytovanej služby, • lehotu dodania, • celková zmluvná cena v EUR bez DPH, • meno a kontakt (tel. číslo, email) na osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje, • potvrdenie odberateľa Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú zákazku a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v doklade neuznať takúto zákazku. b) § 34, ods. 1, písm. j) - predložením vyhlásenia, ktoré bude potvrdené výrobcom vozidiel značky TATRA, že má platný prístup k RMI informáciám a portálom TDP a TRP, nie staršie ako tri mesiace od vyhlásenia verejného obstarávania c) § 34, ods. 1, písm. j) - predložením certifikátu alebo ekvivalentu, ktorý ho oprávňuje k uskutočňovaniu predaja originálnych náhradných dielov na motorové vozidlá zn. TATRA na území SR, nie staršie ako tri mesiace od vyhlásenia verejného obstarávania
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa budú vyhodnocovať podľa § 44 ZVO - na základe ekonomicky najvýhodnejšej ponuky. Verejný obstarávateľ stanovil jedno kritérium na vyhodnotenie ponúk: a) Kritérium č. 1: „Najvyššia percentuálna zľava na originálne náhradné diely z oficiálneho cenníka náhradných dielov potvrdeného výrobcom motorových vozidiel značky TATRA uvedená v % na číslo s dvomi desatinnými miestami“ (max. 100,00 bodov) Spôsob stanovenia najlepšej ponuky a spôsob výpočtu bodových ohodnotení ostatných ponúk je spresnený vzorcom. Bodovým ohodnotením rozumieme počet bodov pridelený jednotlivej ponuke k danému kritériu. Bodové ohodnotenie sa vždy zaokrúhľuje matematicky na číslo s dvomi desatinnými miestami. a) Najvyššia percentuálna zľava na originálne náhradné diely z oficiálneho cenníka náhradných dielov potvrdeného výrobcom motorových vozidiel značky TATRA Maximálny počet bodov sa pridelí ponuke uchádzača, s najvyššou percentuálnou zľavou na originálne náhradné diely z oficiálneho cenníka náhradných dielov potvrdeného výrobcom danej značky motorových vozidiel vyjadrenou v % na číslo s dvomi desatinnými miestami. Pri ďalších návrhoch na plnenie, uvedených v ostatných ponukách uchádzačov, sa počet prideľovaných bodov určí úmerou. Bodové hodnotenie pre každú ďalšiu navrhovanú cenovú ponuku ostatných ponúk sa vypočíta ako podiel najvyššej percentuálnej zľavy platnej ponuky a navrhovanej percentuálnej zľavy príslušnej vyhodnocovanej ponuky, prenásobený maximálnym počtom bodov, ktoré sa prideľujú pre uvedené kritérium. [(percentomax / percentonávrh) * (bodymax)] percentomax - najvyššia percentuálna zľava na náhradné diely platnej ponuky, vyjadrená v % na číslo s dvomi desatinnými miestami, percentonávrh - percentuálna zľava na náhradné diely posudzovanej ponuky, vyjadrená v % na číslo s dvomi desatinnými miestami bodymax - maximálny počet bodov, prideľovaný pre kritérium „percentuálna zľava“ t.j. 100,00 bodov Ekonomicky najvýhodnejšou ponukou v každej časti sa stáva ponuka, ktorej bodové hodnotenie podľa kritéria č. 1 na hodnotenie ponúk dosiahne najvyššiu bodovú hodnotu. Na základe predložených kritérií na vyhodnotenie ponúk budú ponuky zoradené vzostupne (predbežné poradie) a vyhodnocovať sa bude ponuka uchádzača na prvom mieste v poradí.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 1: „Percentuálna zľava na originálne náhradné diely z oficiálneho cenníka náhradných dielov potvrdeného výrobcom motorových vozidiel značky TATRA uvedená v % na číslo s dvomi desatinnými miestami“
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Informácie o opakovaní
  • Toto obstarávanie sa bude opakovať: áno
  • Opis opakovania: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona o verejnom obstarávaní, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (LESY Slovenskej republiky, štátny podnik)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (LESY Slovenskej republiky, štátny podnik)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 05.02.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: CES, SLK
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 05.02.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických žiadostí, sa uskutoční elektronicky prostredníctvom IS JOSEPHINE, a to sprístupnením obsahu ponuky komisii verejného obstarávateľa, po uplynutí lehoty na predloženie ponúk. Lehota otvárania ponúk je uvedená v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Otváranie ponúk vykoná komisia, ktorá je zároveň komisiou k vyhodnoteniu.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto „on-line“ prostredia zo strany uchádzačov bude IS JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom verejnom obstarávaní.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky za uchádzača, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky Výška zábezpeky je stanovená vo výške: a) pre časť „A“: 35 291,00 EUR b) pre časť „B“: 53 291,00 EUR c) pre časť „C“: 35 291,00 EUR Podmienky zloženia zábezpeky - zloženie finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa. a) finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa číslo: SK85 0200 0020 3000 0940 9312, s uvedením variabilného symbolu: „IČO uchádzača“ a s uvedením textu v poznámke pre prijímateľa: „Zabezpeka VO Nahr Diely Tatra - cast A“ alebo „Zabezpeka VO Nahr Diely Tatra - cast B“ alebo „Zabezpeka VO Nahr Diely Tatra - cast C“ alebo „Zabezpeka VO Nahr Diely Tatra - cast ABC“ Podmienky zloženia zábezpeky - poskytnutie bankovej záruky za uchádzača a podmienky zloženia zábezpeky - poistenie záruky za uchádzača sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://josephine.proebiz.com
  • Označenie dokumentu/zákazky: Sutazne podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20, ods. 3 ZVO prostredníctvom zabezpečeného komunikačného rozhrania IS JOSEPHINE. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom dostupného IS JOSEPNINE.
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (LESY Slovenskej republiky, štátny podnik)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (LESY Slovenskej republiky, štátny podnik)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Postupom a v lehotách podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: časť „B“ - Nákup originálnych náhradných dielov pre motorové vozidlá značky TATRA pre organizačné jednotky v regióne Stred
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 08/NLZ/2023
  • Názov : časť „B“ - Nákup originálnych náhradných dielov pre motorové vozidlá značky TATRA pre organizačné jednotky v regióne Stred
  • Opis: Predmetom tejto časti zákazky je nákup originálnych náhradných dielov (ďalej len „ND“) na motorové vozidlá značky TATRA, spĺňajúcich požiadavky slovenských a európskych noriem a všeobecne záväzných právnych predpisov na adresu konsignačného skladu verejného obstarávateľa, vrátane dopravy do miesta plnenia a ostatných služieb spojených s dodávkou (technická podpora pri správnej identifikácii ND a ich správnej montáže) a vrátane neobmedzeného prístupu do elektronických on-line katalógov ND zn. TATRA. Súčasťou predmetu zákazky v tejto časti je aj zriadenie konsignačného skladu zo strany budúceho predávajúceho v priestoroch verejného obstarávateľa na adrese: Regionálne stredisko Odštepného závodu lesnej techniky Banská Bystrica, Mičinská 33/4406, 97401 Banská Bystrica. Účelom zriadenia konsignačného skladu je dosiahnuť rýchly, efektívny a nepretržitý prístup verejného obstarávateľa k predmetu zákazky, t.j. k náhradným dielom. Verejný obstarávateľ predpokladá vydávanie konkrétnych objednávok v dopredu neurčitých, nepravidelných intervaloch, ktoré budú závisieť od aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Pod pojmom „autorizované predajne alebo opravovne v rámci distribučného systému určitého výrobcu vozidiel“ (podľa Oznámenia EK a zmeny oznámenia EK - Doplňujúce usmernenia o vertikálnych obmedzeniach v dohodách o predaji a opravách motorových vozidiel a o distribúcii náhradných dielov pre motorové vozidlá (2023/C 133 I/01) sa považujú za nezávislých prevádzkovateľov, pokiaľ poskytujú služby opravy alebo údržby vozidiel, ktoré nevykonávajú ako členovia distribučného systému daného výrobcu vozidiel. Pod pojmom „originálne náhradné diely“ (podľa Oznámenia EK a zmeny oznámenia EK - Doplňujúce usmernenia o vertikálnych obmedzeniach v dohodách o predaji a opravách motorových vozidiel a o distribúcii náhradných dielov pre motorové vozidlá (2023/C 133 I/01) sa rozumie: tovar, ktorý sa má montovať do motorového vozidla, aby sa ním nahradili komponenty takého vozidla, vrátane tovaru, ako sú mazivá, ktoré sú potrebné na prevádzku motorového vozidla, s výnimkou pohonnej látky a zároveň ktoré sú vyrobené podľa špecifikácií a výrobných noriem poskytnutých výrobcom vozidiel na výrobu dielov alebo vybavenia určených na montáž príslušného vozidla. Originálne diely alebo vybavenia, sú také diely alebo vybavenie, ktoré sú vyrobené podľa špecifikácií a výrobných noriem poskytnutých výrobcom vozidiel na výrobu dielov alebo vybavenia určených na montáž príslušného vozidla. Nákup originálnych náhradných dielov na vozidlá potrebných k jednotlivým opravám, bude realizovaný podľa aktuálneho cenníka náhradných dielov, s jednotkovými cenami uchádzača. Verejný obstarávateľ predpokladá vydávanie konkrétnych objednávok v dopredu neurčitých, nepravidelných intervaloch, ktoré budú závisieť od aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 776 371.92
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Rôzne náhradné diely
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Mičinská 33/4406
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, OZ Lesnej techniky, Regionálne stredisko Odštepného závodu lesnej techniky Banská Bystrica
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 1 776 371.92
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20, ods. 3 ZVO prostredníctvom zabezpečeného komunikačného rozhrania IS JOSEPHINE. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom IS JOSEPNINE dostupného na adrese https://josephine.proebiz.com. Uvedené platí aj pre komunikáciu pri jednotlivých Výzvach na predkladanie ponúk 2) Uchádzač predloží ponuku na kompletné zabezpečenie časti A alebo časti B alebo časti C predmetu zákazky. Uchádzač môže predložiť ponuku na časť A alebo na časť B alebo na časť C predmetu zákazky samostatne, alebo na všetky časti predmetu zákazky v jednej ponuke. 3) Verejný obstarávateľ rozhodol, že v zmysle zákona o verejnom obstarávaní sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO systémom superrevers. 4) Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného alebo iného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to aj v prípade, že verejný obstarávateľ neprijme ani jednu z predložených ponúk alebo zruší tento postup zadávania zákazky 5) Verejný obstarávateľ v súlade s § 11 zákona o verejnom obstarávaní neuzavrie zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľa po celú dobu trvania. Víťazný uchádzač je povinný nahlásiť objednávateľovi zmenu subdodávateľa, ak ku nej dôjde v priebehu platnosti zmluvy. Povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. 6) Verejný obstarávateľ môže uzavrieť jednotlivé zmluvy s úspešnými uchádzačmi v jednotlivých častiach najskôr jedenásty deň odo dňa odoslania informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk, ak nebola doručená žiadosť o nápravu, ak žiadosť o nápravu bola doručená po uplynutí lehoty alebo ak neboli doručené námietky. 7) Uchádzač NIE JE povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. b), písm. c), písm. e) a písm. d), nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Uchádzač JE povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. a) a písm. f), nakoľko verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. 8) Predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávanie inovácií, nie je zamerané na zelené verejné obstarávanie a nie je zamerané na spoločensky zodpovedné VO.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 (Technická alebo odborná spôsobilosť) ZVO musí uchádzač preukázať: a) § 34 ods.1 písm. a) - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, a v minimálnej hodnote: • pre časť „B“ - Nákup originálnych náhradných dielov pre motorové vozidlá značky TATRA pre organizačné jednotky v regióne Stred - vo výške 820 000,00 EUR bez DPH rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. V prípade, že referencia nebola vytvorená v súlade s § 12 ZVO, zoznam zákaziek musí obsahovať minimálne tieto údaje: • názov/obchodné meno a sídlo odberateľa, • názov/obchodné meno a sídlo dodávateľa, • názov a stručný opis poskytovanej služby, • lehotu dodania, • celková zmluvná cena v EUR bez DPH, • meno a kontakt (tel. číslo, email) na osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje, • potvrdenie odberateľa Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú zákazku a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v doklade neuznať takúto zákazku. b) § 34, ods. 1, písm. j) - predložením vyhlásenia, ktoré bude potvrdené výrobcom vozidiel značky TATRA, že má platný prístup k RMI informáciám a portálom TDP a TRP, nie staršie ako tri mesiace od vyhlásenia verejného obstarávania c) § 34, ods. 1, písm. j) - predložením certifikátu alebo ekvivalentu, ktorý ho oprávňuje k uskutočňovaniu predaja originálnych náhradných dielov na motorové vozidlá zn. TATRA na území SR, nie staršie ako tri mesiace od vyhlásenia verejného obstarávania
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa budú vyhodnocovať podľa § 44 ZVO - na základe ekonomicky najvýhodnejšej ponuky. Verejný obstarávateľ stanovil jedno kritérium na vyhodnotenie ponúk: a) Kritérium č. 1: „Najvyššia percentuálna zľava na originálne náhradné diely z oficiálneho cenníka náhradných dielov potvrdeného výrobcom motorových vozidiel značky TATRA uvedená v % na číslo s dvomi desatinnými miestami“ (max. 100,00 bodov) Spôsob stanovenia najlepšej ponuky a spôsob výpočtu bodových ohodnotení ostatných ponúk je spresnený vzorcom. Bodovým ohodnotením rozumieme počet bodov pridelený jednotlivej ponuke k danému kritériu. Bodové ohodnotenie sa vždy zaokrúhľuje matematicky na číslo s dvomi desatinnými miestami. a) Najvyššia percentuálna zľava na originálne náhradné diely z oficiálneho cenníka náhradných dielov potvrdeného výrobcom motorových vozidiel značky TATRA Maximálny počet bodov sa pridelí ponuke uchádzača, s najvyššou percentuálnou zľavou na originálne náhradné diely z oficiálneho cenníka náhradných dielov potvrdeného výrobcom danej značky motorových vozidiel vyjadrenou v % na číslo s dvomi desatinnými miestami. Pri ďalších návrhoch na plnenie, uvedených v ostatných ponukách uchádzačov, sa počet prideľovaných bodov určí úmerou. Bodové hodnotenie pre každú ďalšiu navrhovanú cenovú ponuku ostatných ponúk sa vypočíta ako podiel najvyššej percentuálnej zľavy platnej ponuky a navrhovanej percentuálnej zľavy príslušnej vyhodnocovanej ponuky, prenásobený maximálnym počtom bodov, ktoré sa prideľujú pre uvedené kritérium. [(percentomax / percentonávrh) * (bodymax)] percentomax - najvyššia percentuálna zľava na náhradné diely platnej ponuky, vyjadrená v % na číslo s dvomi desatinnými miestami, percentonávrh - percentuálna zľava na náhradné diely posudzovanej ponuky, vyjadrená v % na číslo s dvomi desatinnými miestami bodymax - maximálny počet bodov, prideľovaný pre kritérium „percentuálna zľava“ t.j. 100,00 bodov Ekonomicky najvýhodnejšou ponukou v každej časti sa stáva ponuka, ktorej bodové hodnotenie podľa kritéria č. 1 na hodnotenie ponúk dosiahne najvyššiu bodovú hodnotu. Na základe predložených kritérií na vyhodnotenie ponúk budú ponuky zoradené vzostupne (predbežné poradie) a vyhodnocovať sa bude ponuka uchádzača na prvom mieste v poradí.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 1: „Percentuálna zľava na originálne náhradné diely z oficiálneho cenníka náhradných dielov potvrdeného výrobcom motorových vozidiel značky TATRA uvedená v % na číslo s dvomi desatinnými miestami“
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Informácie o opakovaní
  • Toto obstarávanie sa bude opakovať: áno
  • Opis opakovania: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona o verejnom obstarávaní, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (LESY Slovenskej republiky, štátny podnik)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (LESY Slovenskej republiky, štátny podnik)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 05.02.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: CES, SLK
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 05.02.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických žiadostí, sa uskutoční elektronicky prostredníctvom IS JOSEPHINE, a to sprístupnením obsahu ponuky komisii verejného obstarávateľa, po uplynutí lehoty na predloženie ponúk. Lehota otvárania ponúk je uvedená v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Otváranie ponúk vykoná komisia, ktorá je zároveň komisiou k vyhodnoteniu.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto „on-line“ prostredia zo strany uchádzačov bude IS JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom verejnom obstarávaní.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky za uchádzača, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky Výška zábezpeky je stanovená vo výške: a) pre časť „A“: 35 291,00 EUR b) pre časť „B“: 53 291,00 EUR c) pre časť „C“: 35 291,00 EUR Podmienky zloženia zábezpeky - zloženie finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa. a) finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa číslo: SK85 0200 0020 3000 0940 9312, s uvedením variabilného symbolu: „IČO uchádzača“ a s uvedením textu v poznámke pre prijímateľa: „Zabezpeka VO Nahr Diely Tatra - cast A“ alebo „Zabezpeka VO Nahr Diely Tatra - cast B“ alebo „Zabezpeka VO Nahr Diely Tatra - cast C“ alebo „Zabezpeka VO Nahr Diely Tatra - cast ABC“ Podmienky zloženia zábezpeky - poskytnutie bankovej záruky za uchádzača a podmienky zloženia zábezpeky - poistenie záruky za uchádzača sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://josephine.proebiz.com
  • Označenie dokumentu/zákazky: Sutazne podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS JOSEPHINE
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (LESY Slovenskej republiky, štátny podnik)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (LESY Slovenskej republiky, štátny podnik)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Postupom a v lehotách podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.3 Časť
  • Názov: časť „C“ - Nákup originálnych náhradných dielov pre motorové vozidlá značky TATRA pre organizačné jednotky v regióne Východ
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 08/NLZ/2023
  • Názov : časť „C“ - Nákup originálnych náhradných dielov pre motorové vozidlá značky TATRA pre organizačné jednotky v regióne Východ
  • Opis: Predmetom tejto časti zákazky je nákup originálnych náhradných dielov (ďalej len „ND“) na motorové vozidlá značky TATRA, spĺňajúcich požiadavky slovenských a európskych noriem a všeobecne záväzných právnych predpisov na adresu konsignačného skladu verejného obstarávateľa, vrátane dopravy do miesta plnenia a ostatných služieb spojených s dodávkou (technická podpora pri správnej identifikácii ND a ich správnej montáže) a vrátane neobmedzeného prístupu do elektronických on-line katalógov ND zn. TATRA. Súčasťou predmetu zákazky v tejto časti je aj zriadenie konsignačného skladu zo strany budúceho predávajúceho v priestoroch verejného obstarávateľa na adrese: Regionálne stredisko Odštepného závodu lesnej techniky Vranov nad Topľou, Čemernianska 1050, Vranov nad Topľou. Účelom zriadenia konsignačného skladu je dosiahnuť rýchly, efektívny a nepretržitý prístup verejného obstarávateľa k predmetu zákazky, t.j. k náhradným dielom. Verejný obstarávateľ predpokladá vydávanie konkrétnych objednávok v dopredu neurčitých, nepravidelných intervaloch, ktoré budú závisieť od aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Pod pojmom „autorizované predajne alebo opravovne v rámci distribučného systému určitého výrobcu vozidiel“ (podľa Oznámenia EK a zmeny oznámenia EK - Doplňujúce usmernenia o vertikálnych obmedzeniach v dohodách o predaji a opravách motorových vozidiel a o distribúcii náhradných dielov pre motorové vozidlá (2023/C 133 I/01) sa považujú za nezávislých prevádzkovateľov, pokiaľ poskytujú služby opravy alebo údržby vozidiel, ktoré nevykonávajú ako členovia distribučného systému daného výrobcu vozidiel. Pod pojmom „originálne náhradné diely“ (podľa Oznámenia EK a zmeny oznámenia EK - Doplňujúce usmernenia o vertikálnych obmedzeniach v dohodách o predaji a opravách motorových vozidiel a o distribúcii náhradných dielov pre motorové vozidlá (2023/C 133 I/01) sa rozumie: tovar, ktorý sa má montovať do motorového vozidla, aby sa ním nahradili komponenty takého vozidla, vrátane tovaru, ako sú mazivá, ktoré sú potrebné na prevádzku motorového vozidla, s výnimkou pohonnej látky a zároveň ktoré sú vyrobené podľa špecifikácií a výrobných noriem poskytnutých výrobcom vozidiel na výrobu dielov alebo vybavenia určených na montáž príslušného vozidla. Originálne diely alebo vybavenia, sú také diely alebo vybavenie, ktoré sú vyrobené podľa špecifikácií a výrobných noriem poskytnutých výrobcom vozidiel na výrobu dielov alebo vybavenia určených na montáž príslušného vozidla. Nákup originálnych náhradných dielov na vozidlá potrebných k jednotlivým opravám, bude realizovaný podľa aktuálneho cenníka náhradných dielov, s jednotkovými cenami uchádzača. Verejný obstarávateľ predpokladá vydávanie konkrétnych objednávok v dopredu neurčitých, nepravidelných intervaloch, ktoré budú závisieť od aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 176 372.08
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Rôzne náhradné diely
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Čemernianska 1050
  • Mesto: Vranov nad Topľou
  • PSČ: 09301
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, OZ Lesnej techniky, Regionálne stredisko Odštepného závodu lesnej techniky Vranov nad Topľou
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 1 176 372.08
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20, ods. 3 ZVO prostredníctvom zabezpečeného komunikačného rozhrania IS JOSEPHINE. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom IS JOSEPNINE dostupného na adrese https://josephine.proebiz.com. Uvedené platí aj pre komunikáciu pri jednotlivých Výzvach na predkladanie ponúk 2) Uchádzač predloží ponuku na kompletné zabezpečenie časti A alebo časti B alebo časti C predmetu zákazky. Uchádzač môže predložiť ponuku na časť A alebo na časť B alebo na časť C predmetu zákazky samostatne, alebo na všetky časti predmetu zákazky v jednej ponuke. 3) Verejný obstarávateľ rozhodol, že v zmysle zákona o verejnom obstarávaní sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO systémom superrevers. 4) Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného alebo iného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to aj v prípade, že verejný obstarávateľ neprijme ani jednu z predložených ponúk alebo zruší tento postup zadávania zákazky 5) Verejný obstarávateľ v súlade s § 11 zákona o verejnom obstarávaní neuzavrie zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľa po celú dobu trvania. Víťazný uchádzač je povinný nahlásiť objednávateľovi zmenu subdodávateľa, ak ku nej dôjde v priebehu platnosti zmluvy. Povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. 6) Verejný obstarávateľ môže uzavrieť jednotlivé zmluvy s úspešnými uchádzačmi v jednotlivých častiach najskôr jedenásty deň odo dňa odoslania informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk, ak nebola doručená žiadosť o nápravu, ak žiadosť o nápravu bola doručená po uplynutí lehoty alebo ak neboli doručené námietky. 7) Uchádzač NIE JE povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. b), písm. c), písm. e) a písm. d), nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Uchádzač JE povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. a) a písm. f), nakoľko verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. 8) Predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávanie inovácií, nie je zamerané na zelené verejné obstarávanie a nie je zamerané na spoločensky zodpovedné VO.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 (Technická alebo odborná spôsobilosť) ZVO musí uchádzač preukázať: a) § 34 ods.1 písm. a) - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, a v minimálnej hodnote: • pre časť „C“ - Nákup originálnych náhradných dielov pre motorové vozidlá značky TATRA pre organizačné jednotky v regióne Východ - vo výške 560 000,00 EUR bez DPH rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. V prípade, že referencia nebola vytvorená v súlade s § 12 ZVO, zoznam zákaziek musí obsahovať minimálne tieto údaje: • názov/obchodné meno a sídlo odberateľa, • názov/obchodné meno a sídlo dodávateľa, • názov a stručný opis poskytovanej služby, • lehotu dodania, • celková zmluvná cena v EUR bez DPH, • meno a kontakt (tel. číslo, email) na osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje, • potvrdenie odberateľa Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú zákazku a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v doklade neuznať takúto zákazku. b) § 34, ods. 1, písm. j) - predložením vyhlásenia, ktoré bude potvrdené výrobcom vozidiel značky TATRA, že má platný prístup k RMI informáciám a portálom TDP a TRP, nie staršie ako tri mesiace od vyhlásenia verejného obstarávania c) § 34, ods. 1, písm. j) - predložením certifikátu alebo ekvivalentu, ktorý ho oprávňuje k uskutočňovaniu predaja originálnych náhradných dielov na motorové vozidlá zn. TATRA na území SR, nie staršie ako tri mesiace od vyhlásenia verejného obstarávania
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa budú vyhodnocovať podľa § 44 ZVO - na základe ekonomicky najvýhodnejšej ponuky. Verejný obstarávateľ stanovil jedno kritérium na vyhodnotenie ponúk: a) Kritérium č. 1: „Najvyššia percentuálna zľava na originálne náhradné diely z oficiálneho cenníka náhradných dielov potvrdeného výrobcom motorových vozidiel značky TATRA uvedená v % na číslo s dvomi desatinnými miestami“ (max. 100,00 bodov) Spôsob stanovenia najlepšej ponuky a spôsob výpočtu bodových ohodnotení ostatných ponúk je spresnený vzorcom. Bodovým ohodnotením rozumieme počet bodov pridelený jednotlivej ponuke k danému kritériu. Bodové ohodnotenie sa vždy zaokrúhľuje matematicky na číslo s dvomi desatinnými miestami. a) Najvyššia percentuálna zľava na originálne náhradné diely z oficiálneho cenníka náhradných dielov potvrdeného výrobcom motorových vozidiel značky TATRA Maximálny počet bodov sa pridelí ponuke uchádzača, s najvyššou percentuálnou zľavou na originálne náhradné diely z oficiálneho cenníka náhradných dielov potvrdeného výrobcom danej značky motorových vozidiel vyjadrenou v % na číslo s dvomi desatinnými miestami. Pri ďalších návrhoch na plnenie, uvedených v ostatných ponukách uchádzačov, sa počet prideľovaných bodov určí úmerou. Bodové hodnotenie pre každú ďalšiu navrhovanú cenovú ponuku ostatných ponúk sa vypočíta ako podiel najvyššej percentuálnej zľavy platnej ponuky a navrhovanej percentuálnej zľavy príslušnej vyhodnocovanej ponuky, prenásobený maximálnym počtom bodov, ktoré sa prideľujú pre uvedené kritérium. [(percentomax / percentonávrh) * (bodymax)] percentomax - najvyššia percentuálna zľava na náhradné diely platnej ponuky, vyjadrená v % na číslo s dvomi desatinnými miestami, percentonávrh - percentuálna zľava na náhradné diely posudzovanej ponuky, vyjadrená v % na číslo s dvomi desatinnými miestami bodymax - maximálny počet bodov, prideľovaný pre kritérium „percentuálna zľava“ t.j. 100,00 bodov Ekonomicky najvýhodnejšou ponukou v každej časti sa stáva ponuka, ktorej bodové hodnotenie podľa kritéria č. 1 na hodnotenie ponúk dosiahne najvyššiu bodovú hodnotu. Na základe predložených kritérií na vyhodnotenie ponúk budú ponuky zoradené vzostupne (predbežné poradie) a vyhodnocovať sa bude ponuka uchádzača na prvom mieste v poradí.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 1: „Percentuálna zľava na originálne náhradné diely z oficiálneho cenníka náhradných dielov potvrdeného výrobcom motorových vozidiel značky TATRA uvedená v % na číslo s dvomi desatinnými miestami“
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Informácie o opakovaní
  • Toto obstarávanie sa bude opakovať: áno
  • Opis opakovania: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona o verejnom obstarávaní, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Elektronický podpis
  • Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (LESY Slovenskej republiky, štátny podnik)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (LESY Slovenskej republiky, štátny podnik)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 05.02.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: CES, SLK
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 05.02.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických žiadostí, sa uskutoční elektronicky prostredníctvom IS JOSEPHINE, a to sprístupnením obsahu ponuky komisii verejného obstarávateľa, po uplynutí lehoty na predloženie ponúk. Lehota otvárania ponúk je uvedená v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Otváranie ponúk vykoná komisia, ktorá je zároveň komisiou k vyhodnoteniu.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto „on-line“ prostredia zo strany uchádzačov bude IS JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom verejnom obstarávaní.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky za uchádzača, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky Výška zábezpeky je stanovená vo výške: a) pre časť „A“: 35 291,00 EUR b) pre časť „B“: 53 291,00 EUR c) pre časť „C“: 35 291,00 EUR Podmienky zloženia zábezpeky - zloženie finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa. a) finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa číslo: SK85 0200 0020 3000 0940 9312, s uvedením variabilného symbolu: „IČO uchádzača“ a s uvedením textu v poznámke pre prijímateľa: „Zabezpeka VO Nahr Diely Tatra - cast A“ alebo „Zabezpeka VO Nahr Diely Tatra - cast B“ alebo „Zabezpeka VO Nahr Diely Tatra - cast C“ alebo „Zabezpeka VO Nahr Diely Tatra - cast ABC“ Podmienky zloženia zábezpeky - poskytnutie bankovej záruky za uchádzača a podmienky zloženia zábezpeky - poistenie záruky za uchádzača sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://josephine.proebiz.com
  • Označenie dokumentu/zákazky: Sutazne podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS JOSEPHINE
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (LESY Slovenskej republiky, štátny podnik)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (LESY Slovenskej republiky, štátny podnik)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Postupom a v lehotách podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)