MR kompatibilný monitor

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: MR kompatibilný monitor
Kód zákazky: R5-2.1/081/2023
Kód oznámenia: 522 - WNT
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 33195000-3
Ostatné CPV: 51410000-9
60000000-8
Predpokladaná hodnota: 74 300,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 19.1.2024 10:00
Vyhlásenie: 10.1.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Univerzitná nemocnica Bratislava
Adresa: Pažítková
82101 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Pažítková Bratislava - mestská časť Ružinov 82101 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodávka 1 ks monitora vitálnych funkcií spolu s externým monitorom na pracovisko magnetickej rezonancie (MRI) umožňujúceho sledovanie základných vitálnych funkcií pacientov (dospelých, detí aj novorodencov): EKG, neinvazívny tlak (NIBP), saturácia hemoglobínu kyslíkom (SpO2), teplota (TEMP), pulz. Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je dodávka sprievodnej dokumentácie, doprava do miesta plnenia, inštalácia v mieste plnenia, odskúšanie a spustenie do prevádzky, poučenie a zaškolenia obsluhy v nevyhnutnom rozsahu a zabezpečenie odborného autorizovaného servisu po dobu poskytnutej záruky, vrátane dodávky originálnych náhradných dielov. Opis predmetu zákazky a obchodné a platobné podmienky sú uvedené v prílohách č. 1 a 3 súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Univerzitná nemocnica Bratislava

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1260415
1. Základné údaje
  • Organizácia: Univerzitná nemocnica Bratislava (ID: 77669)
  • Zákazka: MR kompatibilný monitor (ID: 490839)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Univerzitná nemocnica Bratislava
  • IČO: 31813861
  • DIČ: 2021700549
  • Adresa
  • Ulica: Pažítková
  • Číslo: 4
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Univerzitná nemocnica Bratislava)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Zdravie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8698
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: R5-2.1/081/2023
  • Názov: MR kompatibilný monitor
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka 1 ks monitora vitálnych funkcií spolu s externým monitorom na pracovisko magnetickej rezonancie (MRI) umožňujúceho sledovanie základných vitálnych funkcií pacientov (dospelých, detí aj novorodencov): EKG, neinvazívny tlak (NIBP), saturácia hemoglobínu kyslíkom (SpO2), teplota (TEMP), pulz. Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je dodávka sprievodnej dokumentácie, doprava do miesta plnenia, inštalácia v mieste plnenia, odskúšanie a spustenie do prevádzky, poučenie a zaškolenia obsluhy v nevyhnutnom rozsahu a zabezpečenie odborného autorizovaného servisu po dobu poskytnutej záruky, vrátane dodávky originálnych náhradných dielov. Opis predmetu zákazky a obchodné a platobné podmienky sú uvedené v prílohách č. 1 a 3 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 74 300.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Systém monitorovania pacientov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 51410000, 60000000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Limbová 5
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Nové Mesto
  • PSČ: 83305
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: I. Rádiologická klinika LFUK, SZU a UNB
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní (ďalej le "ZVO") a nesmie u neho existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO. Ak nie je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) preukazuje doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO uchádzač preukazuje doloženým čestným vyhlásením v rámci jeho Návrhu na plnenie kritérií podľa Prílohy č. 2 súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Verejný obstarávateľ zároveň môže vylúčiť uchádzača, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO verejný obstarávateľ overí tak, že skontroluje, či je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov a či nemá záznam v registri osôb so zákazom vedených ORG-0001 . V prípade, že uchádzač nebude zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov, verejný obstarávateľ vyzve uchádzača na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie uvedených podmienok účasti, ktoré nie je možné získať z verejne dostupných zdrojov. Verejný obstarávateľ uvedené skutočnosti overí u uchádzača prostredníctvom príslušného webového sídla (napr. www.orsr.sk), resp. www.uvo.gov.sk.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Požiadavky na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti stanovených v tejto výzve bude verejný obstarávateľ posudzovať u uchádzača, ktorý sa umiestni na prvom mieste v poradí podľa stanovených kritérií na vyhodnotenie ponúk. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: MR kompatibilný monitor
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: R5-2.1/081/2023
  • Názov : MR kompatibilný monitor
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka 1 ks monitora vitálnych funkcií spolu s externým monitorom na pracovisko magnetickej rezonancie (MRI) umožňujúci sledovanie základných vitálnych funkcií pacientov (dospelých, detí aj novorodencov): EKG, neinvazívny tlak (NIBP), saturácia hemoglobínu kyslíkom (SpO2), teplota (TEMP), pulz. Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je dodávka sprievodnej dokumentácie, doprava do miesta plnenia, inštalácia v mieste plnenia, odskúšanie a spustenie do prevádzky, poučenia a zaškolenia obsluhy v nevyhnutnom rozsahu a zabezpečenie odborného autorizovaného servisu po dobu poskytnutej záruky, vrátane dodávky originálnych náhradných dielov. Predmet zákazky a obchodné a platobné podmienky sú uvedený v prílohách č. 1 a 3 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Systém monitorovania pacientov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Inštalácia lekárskych zariadení
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Limbová 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Nové Mesto
  • PSČ: 83305
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Opis podmienky účasti: Oprávnenie dodávať tovar a poskytovať služby, ktorý zodpovedajú predmetu zákazky,
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR vrátane DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov, ktorá nemá vytvorenú určitú právnu formu na účely účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade, ak ponuku do súťaže predloží skupina dodávateľov a ponuka skupiny bude prijatá, verejný obstarávateľ vyžaduje z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorenie právnych vzťahov pred podpisom zmluvy. Ak bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí vytvoriť také právne vzťahy, ktoré jej umožnia ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom a budú zaväzovať členov skupiny dodávateľov, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.01.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 19.01.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Miesto otvárania ponúk: Elektronicky v elektronickej platforme – modul IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/490839
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma - modul IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)