Zvyšovanie kapacít materskej školy v obci Jakovany - Prístavba a nadstavba materskej školy v obci Jakovany

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zvyšovanie kapacít materskej školy v obci Jakovany - Prístavba a nadstavba materskej školy v obci Jakovany
Kód zákazky: Jakovany-2024-PLZ-POO
Kód oznámenia: 708 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 389 396,48 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 31.1.2024 10:00
Vyhlásenie: 11.1.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Jakovany
Adresa: Jakovany
08301 Jakovany
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Jakovany Jakovany 08301 Slovensko Materská škola, Jakovany č. 64, 083 01 Jakovany, parc. č. 3
Zdroj:

Popis

Predmetom tejto zákazky je prístavba a nadstavba materskej školy. Objekt je osadený v katastrálnom území obce Jakovany. Vlastníkom a investorom navrhovaného objektu je Obec Jakovany. Celý objekt je komponovaný tak, aby svojím výrazom, hodnotou a členením vhodne doplnil prostredie a nenarúšal ho. Bližšie informácie sú v priloženej projektovej dokumentácii a výkaze výmer.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1266962
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Jakovany (ID: 1587)
  • Zákazka: Zvyšovanie kapacít materskej školy v obci Jakovany - Prístavba a nadstavba materskej školy v obci Jakovany (ID: 494703)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 5b8a2018-2555-4431-a117-23a052c300c3
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Jakovany
  • IČO: 00327166
  • DIČ: 2020711495
  • Internetová adresa (URL): https://www.jakovany.sk/
  • Adresa
  • Ulica: Jakovany
  • Číslo: 83
  • Mesto: Jakovany
  • PSČ: 08301
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Mgr. Ľubica Straková
  • E-mail: obstaravanie.strakova@gmail.com
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Jakovany)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5921
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: Jakovany-2024-PLZ-POO
  • Názov: Zvyšovanie kapacít materskej školy v obci Jakovany - Prístavba a nadstavba materskej školy v obci Jakovany
  • Opis: Predmetom tejto zákazky je prístavba a nadstavba materskej školy. Objekt je osadený v katastrálnom území obce Jakovany. Vlastníkom a investorom navrhovaného objektu je Obec Jakovany. Celý objekt je komponovaný tak, aby svojím výrazom, hodnotou a členením vhodne doplnil prostredie a nenarúšal ho. Bližšie informácie sú v priloženej projektovej dokumentácii a výkaze výmer.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 389 396.48
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Jakovany č. 64
  • Mesto: Jakovany
  • PSČ: 08301
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Materská škola, Jakovany č. 64, 083 01 Jakovany, parc. č. 3
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa PÚ týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Hospodársky subjekt preukazuje splnenie PÚ osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO, ktorý vedie ÚVO alebo predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO. Verejný obstarávateľ dáva k dispozícii na preukázanie PÚ podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO návrh čestného vyhlásenia o zákaze účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý je prílohou SP. Nevyžaduje sa, aby hospodársky subjekt so sídlom/miestom podnikania v SR preukazoval splnenie PÚ osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a e) ZVO v zmysle § 32 ods. 3 ZVO. K iným dokladom preukazujúcim splnenie PÚ osobného postavenia nemá verejný obstarávateľ prístup z IS verejnej správy podľa zákona proti byrokracii, a teda požaduje ich predloženie od uchádzača. Hospodársky subjekt so sídlom/miestom podnikania v SR, a ktorého údaje sú vedené v IS verejnej správy SR, udelí verejnému obstarávateľovi za účelom získania výpisu z registra trestov jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu, ktorý je občanom SR, písomný súhlas pre poskytnutie výpisu z registra trestov za účelom overenia bezúhonnosti fyzickej osoby podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, podpísaný fyzickou osobou, ktorá súhlas udeľuje. Rozsah údajov fyzickej osoby udeľujúcej súhlas: Meno; Priezvisko; Rodné priezvisko; Pôvodné priezvisko; Pohlavie; Trvalé bydlisko – Ulica, číslo, Obec, PSČ; Dátum narodenia; Rodné číslo; Prezývka; Číslo občianskeho preukazu; Štát narodenia; Okres narodenia; Obec narodenia; Štátne občianstvo; Rozsah údajov matky fyzickej osoby udeľujúcej súhlas: Meno; Priezvisko; Rodné priezvisko; Rozsah údajov otca fyzickej osoby udeľujúcej súhlas: Meno; Priezvisko. Podľa § 32 ods. 7 ZVO je PÚ týkajúca sa osobného postavenia podľa ods. 1 písm. b) a c) splnená, ak uchádzač zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) ZVO. Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie PÚ. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie PÚ týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Pri preukazovaní splnenia PÚ týkajúcich sa osobného postavenia sa odporúča uchádzačom postupovať v súlade s upozornením ÚVO na https://www.uvo.gov.sk/zaujemca-uchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch/zoznam-hospodarskych-subjektov. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie PÚ stanovených v súlade s § 32 ods. 1 ZVO a preukazovaných podľa § 32 ods. 2 a § 152 ods. 4 ZVO spôsobom podľa § 40 ZVO.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zvyšovanie kapacít materskej školy v obci Jakovany - Prístavba a nadstavba materskej školy v obci Jakovany
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: Jakovany-2024-PLZ-POO
  • Názov : Zvyšovanie kapacít materskej školy v obci Jakovany - Prístavba a nadstavba materskej školy v obci Jakovany
  • Opis: Predmetom tejto zákazky je prístavba a nadstavba materskej školy. Objekt je osadený v katastrálnom území obce Jakovany. Vlastníkom a investorom navrhovaného objektu je Obec Jakovany. Celý objekt je komponovaný tak, aby svojím výrazom, hodnotou a členením vhodne doplnil prostredie a nenarúšal ho. Bližšie informácie sú v priloženej projektovej dokumentácii a výkaze výmer.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 389 396.48
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na zníženie environmentálnych vplyvov obstarávania, pričom tieto aspekty boli použité v podmienkach účasti, konkrétne ako podmienka účasti týkajúca sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na ustanovenie § 36 ZVO - registrácia v schéme EMAS v oblasti predmetu zákazky (pozemné stavby) alebo ekvivalentný doklad. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na splnenie sociálnych cieľov, konkrétne podporu zamestnanosti, pričom tieto aspekty boli použité v podmienkach plnenia zmluvy. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Jakovany č. 64
  • Mesto: Jakovany
  • PSČ: 08301
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Materská škola, Jakovany č. 64, 083 01 Jakovany, parc. č. 3
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: Viď súťažné podklady.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: V súlade so zákonom 230/2022 Z.z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov verejný obstarávateľ požaduje aby najmenej 70% (hmotnosti) stavebného a demolačného odpadu, ktorý vznikne na stavbe, musí byť pripravený na opätovné použitie alebo zaslaný na recykláciu, alebo iné zhodnotenie materiálu vrátane operácií zasypávania, pri ktorých sa ako náhrada za iné materiály používa odpad. Táto požiadavka sa uplatní na odpady uvedené v skupine číslo 17 Katalógu odpadov okrem nebezpečných odpadov a odpadu pod katalógovým číslom 17 05 04. Najmenej 70% (objemu) všetkých výrobkov z dreva použitých pri renovácii konštrukcií, opláštenia a povrchových úprav bude z recyklovaných / opätovne použitých alebo pochádzajúcich z trvalo udržateľných lesov, ako sú certifikované certifikačnými auditmi tretích strán vykonávanými akreditovanými certifikačnými orgánmi, napr. normy FSC / PEFC alebo ekvivalentné normy. Predmet zákazky bude financovaný prostredníctvom finančných prostriedkov mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky – Výzva Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky, Názov výzvy: Zvýšenie kapacít materských škôl, Kód výzvy: 06R01-20-V02, Názov projektu: Prístavba a nadstavba materskej školy v obci Jakovany. Podrobnosti financovania predmetu zákazky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: 1.2.1 Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží: a) Výkaz/výkazy ziskov a strát alebo výkaz/výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Požadovaná forma dokumentov: - overené príslušným správcom dane alebo audítorom, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii, alebo - overené správcom Registra účtovných závierok, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii, alebo - uvedením informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk/) s presným odkazom na uverejnený dokument (celou URL adresou, t.j. celým reťazcom znakov, určujúcim presnú špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete). b) Vyhlásenie uchádzača o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v ktorom uvedie údaje za jednotlivé hospodárske roky a údaje za požadované hospodárske roky spolu. Vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie). Obdobím troch predchádzajúcich hospodárskych rokov (v zmysle definície hospodárskeho roku uvedenej v § 3 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov) sa rozumejú tri ukončené hospodárske roky bezprostredne predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania. Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania (ďalej len rozhodný dátum). Viac informácií k splneniu tejto podmienky účasti je z kapacitných dôvodov uvedené v Súťažných podkladoch. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požadovaný celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 2 300 000,00 EUR bez DPH. 1.2.2 Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný. 1.2.3 Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 33 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom. 1.2.4 Ak uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. 1.2.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: 1.3.1 Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; Ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku verejného obstarávania. Rovnakým alebo podobným charakterom ako je predmet zákazky sa rozumie výstavba alebo rekonštrukcia pozemných stavieb. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže uskutočnenie stavebných prác, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených v rozhodnom období na minimálne dvoch zákazkách s celkovou zmluvnou cenou (pre každú zákazku osobitne) v EUR bez DPH rovnou alebo vyššou ako je predpokladaná hodnota predmetu zákazky, uvedená vo Výzve na predkladanie ponúk.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. c) ZVO
  • Opis podmienky účasti: 1.3.2 Uchádzač predloží 1 (jednu) osobu - lešenár Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač na preukázanie danej časti podmienky účasti musí predložiť: - príslušný doklad o oprávnení na výkon činnosti lešenár, ktorý vydal príslušný orgán alebo iný rovnocenný doklad, ktorý vydal príslušný orgán iného členského štátu deklarujúci oprávnenie na výkon daných činností podľa príslušných právnych predpisov, alebo ekvivalentný doklad platný v krajinách Európskej únie, - profesijný životopis lešenára (kvôli jednoznačnosti, či ide o zamestnanca uchádzača alebo využitie odborných kapacít inej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO, - čestné vyhlásenie lešenára , že bude k dispozícii uchádzačovi pre realizáciu stavby, - vyjadrenie uchádzača, v akom právnom vzťahu k uchádzačovi je osoba lešenár, ktorou preukazuje uchádzač splnenie predmetnej podmienky účasti - pracovnoprávny vzťah, obchodný vzťah). Pokiaľ uchádzačom uvedená osoba, ktorou preukazuje splnenie predmetnej podmienky účasti nie je zamestnancom uchádzača, alebo nevykonáva činnosť lešenára pre uchádzača na základe obdobného pracovného vzťahu (dohoda o vykonaní práce a pod.), bude sa to posudzovať, že uchádzač preukazuje splnenie danej podmienky účasti spôsobom využitia odborných kapacít inej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO, ktorá musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia minimálne v rozsahu ako sa požaduje od uchádzača a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35
  • Opis podmienky účasti: 1.3.3 opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001; Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: 1.3.4 údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícií na plnenie predmetu zmluvy minimálne 1 (jednu) osobu oprávnenú na výkon činnosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, ktorá musí mať minimálne 5 rokov praxe vo výkone činnosti stavbyvedúceho. Uchádzač musí predložiť: - Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci na pozemné stavby v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad platný v členských krajinách EÚ. - Profesijný životopis so zoznamom odborných skúseností preukazujúcich dĺžku požadovanej praxe. - Čestné vyhlásenie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii uchádzačovi pre realizáciu stavby. - Vyjadrenie uchádzača, v akom vzťahu k uchádzačovi je osoba, ktorou uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti (napr. je v pracovnoprávnom vzťahu a pod.). - Pokiaľ osoba, ktorou uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti nie je zamestnancom uchádzača, alebo nevykonáva činnosť na základe obdobného pracovnoprávneho vzťahu (napr. dohoda o vykonaná práce), je tento prípad posudzovaný ako využitie kapacít tretej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO a treba dbať na dodržanie ustanovení § 34 ods. 3 a nasl. ZVO. Pre odstránenie pochybení uvádzame, že napr. Mandátna alebo iná zmluva podľa Obchodného zákonníka alebo Občianskeho zákonníka nie sú považované za obdobný pracovnoprávny vzťah (tým sú najmä dohody podľa Zákonníka práce).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36
  • Opis podmienky účasti: 1.3.5 uvedenia opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží Certifikát EMAS, resp. registráciu v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35
  • Opis podmienky účasti: 1.3.6 údaje o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícií na plnenie predmetu zmluvy minimálne 10 zamestnancov. Uchádzač musí predložiť: - Profesijný životopis jednotlivých zamestnancov uchádzača. - Čestné vyhlásenie zamestnancov, že budú k dispozícii uchádzačovi pre realizáciu stavby. 1.3.7 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. 1.3.8 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková konečná zmluvná cena v EUR za predmet zákazky, ktorú verejný obstarávateľ skutočne uhradí za predmet zákazky v rozsahu podľa opisu predmetu zákazky, uvedenom v kapitole B. Opis predmetu zákazky v EUR, vypočítaná podľa Prílohy č. 1-1 súťažných podkladov, v súlade s kapitolou C. Spôsob určenia ceny, bez ohľadu na to, či je uchádzačom platca alebo neplatca DPH. Ak uchádzač nie je platcom DPH (ak nemá uchádzač pridelené identifikačné číslo pre daň (v tuzemsku alebo v zahraničí)), upozorní na túto skutočnosť, uvedie cenu bez DPH a sadzbu DPH v % 0 (nula). Vyhodnocovaná bude konečná cena, teda cena, ktorú verejný obstarávateľ skutočne uhradí za predmet zákazky a to bez ohľadu na to, či je uchádzačom platca alebo neplatca DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková konečná zmluvná cena v EUR za predmet zákazky, ktorú verejný obstarávateľ skutočne uhradí za predmet zákazky.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: V zmysle ZoD je Zhotoviteľ povinný zložiť výkonovú záruku vo výške 10% z ceny za dielo bez DPH, a to ku dňu protokolárneho odovzdania a prevzatia staveniska. Podrobné podmienky zloženia výkonovej záruky sú uvedené v ZoD.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Jakovany)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Obec Jakovany)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 31.01.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 360
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 31.01.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční formou "on-line" sprístupnenia ponúk v IS EVO.
  • Miesto otvárania ponúk: Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk. Otváranie ponúk sa riadi § 54 ZVO. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky v tomto procese VO vo výške 11 000,- Eur. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/494703
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/494703
  • Označenie dokumentu/zákazky: Jakovany-2024-POO-SP
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Obec Jakovany)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Obec Jakovany)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)