Technické zabezpečenie kultúrneho podujatia Skalický jarmok 2024

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Technické zabezpečenie kultúrneho podujatia "Skalický jarmok 2024"
Kód zákazky: 01/2024
Kód oznámenia: 684 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79952100-3
Predpokladaná hodnota: 31 103,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 26.1.2024 10:00
Vyhlásenie: 11.1.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Skalica
Adresa: Námestie slobody
90901 Skalica
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Námestie slobody Skalica 90901 Slovensko
Zdroj:

Popis

Mesto Skalica každoročne organizuje kultúrne podujatie, ktoré spája tradičný (farmársky) jarmok s kultúrnymi podujatiami, ukážkami ľudových remesiel a atrakciami pre širokú verejnosť. V dňoch 20. - 21. septembra 2024 sa bude konať v centre mesta Skalica podujatie pod názvom "Skalický jarmok". Súčasťou podujatia bude pódium s ozvučením a osvetlením, veľkokapacitný stan, menšie stany, pivné sety, obrazovka, SBS a zdravotná služba - rozmiestnenie je zakreslené v mape podujatia. Zákazka je rozdelená na 4 časti. Každá časť bude vyhodnotená zvlášť. Kultúrny program podujatia: https://www.tikskalica.sk/skalicky-jarmok/

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1265888
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Skalica (ID: 89264)
  • Zákazka: Technické zabezpečenie kultúrneho podujatia "Skalický jarmok 2024" (ID: 494426)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Skalica
  • IČO: 00309982
  • DIČ: 2021093899
  • Adresa
  • Ulica: Námestie slobody
  • Číslo: 10
  • Mesto: Skalica
  • PSČ: 90901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Skalica)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4547
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 01/2024
  • Názov: Technické zabezpečenie kultúrneho podujatia "Skalický jarmok 2024"
  • Opis: Mesto Skalica každoročne organizuje kultúrne podujatie, ktoré spája tradičný (farmársky) jarmok s kultúrnymi podujatiami, ukážkami ľudových remesiel a atrakciami pre širokú verejnosť. V dňoch 20. - 21. septembra 2024 sa bude konať v centre mesta Skalica podujatie pod názvom "Skalický jarmok". Súčasťou podujatia bude pódium s ozvučením a osvetlením, veľkokapacitný stan, menšie stany, pivné sety, obrazovka, SBS a zdravotná služba - rozmiestnenie je zakreslené v mape podujatia. Zákazka je rozdelená na 4 časti. Každá časť bude vyhodnotená zvlášť. Kultúrny program podujatia: https://www.tikskalica.sk/skalicky-jarmok/
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 31 103
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 50 000
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na organizovanie kultúrnych podujatí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Námestie slobody
  • Ulica: Štefánikova
  • Mesto: Skalica
  • PSČ: 90901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Podujatie sa koná v širšom centre mesta Skalica, podľa mapy zverejnenej v dokumentoch
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Účastníkom verejného obstarávania môže byť každý účastník, ktorý ku dňu vyhlásenia súťaže spĺňa podmienky pre účasť v súťaži podľa § 117 zákona, t.j. má oprávnenia na podnikanie v predmete zákazky, ktorá bude nasledovať po vyhodnotení návrhov a nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona) a zároveň nie je v konflikte záujmov podľa § 23 zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač (časť 1 - pódium, svetlá, zvuk) musí preukázať vykonanie aspoň troch zákaziek podobného rozsahu, týkajúce sa rovnakej alebo podobnej služby súvisiacej s organizovaním kultúrneho podujatia.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: • Montáž techniky pred podujatím najskôr štvrtok 19.9. 2024 od 8:00h. • Demontáž techniky po podujatí najneskôr v pondelok 23.9.2024. • Ostraha techniky, ktorú zabezpečí usporiadateľ, bude od štvrtka 19.9. od 12:00hod do pondelka 23.9. do 8:00 hod PROGRAM: Piatok 20.9. 16:00 - 24:00 hod (od 12:00 do 16:00 reprodukovaná hudba). PROGRAM: Sobota 21.9. 10:00 - 24:00 hod.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 4
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 4
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Pódium, zvuk, svetlá
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 01/2024-1
  • Názov : Pódium, zvuk, svetlá
  • Opis: Technické špecifikácie: pódium, ozvučenie, osvetlenie 1. Pódium a prestrešenie • Stage pre pódium 12x10m, minimálny rozmer prestrešenia 13x11m + PA wings • Výška strechy 7m - 9m od zeme • Strecha musí mať aj bočné plachty, alebo skiny • Pódium (NiVtec, Layher a pod.) • Výška pódia 1,2m - 1,5m • 1x schody s min. šírkou 1,5m • Ukotvenie pódia pomocou 1m barelov s vodou - min 6ks • Pódium a prestrešenie musí stavať certifikovaná osoba s absolvovaným školením výškových prác. • 1x odborný a spôsobilý dozor pódiových a strešných konštrukcií, počas celej dĺžky akcie. 2. Ozvučenie Kvalita ozvučenia musí zodpovedať medzinárodnému štandardu, akceptovaná slovenskými aj zahraničnými interpretmi vo svojich požiadavkách. • PA systém: profesionálny line array, min. 4-pásmový, aktívne delený, pri 10“ min. 8 boxov na strane, pri 8“ min. 12boxov na strane + min 8 x SUB bas v cardio konfigurácii + min 2x frontfill rovnakej značky a rovnakej rady ako zavesený line array • výkon systému min. 50kW (napríklad: Meyer Sound, D&B, JBL, Lácoustic a pod.) • FOH Mix pult - digitálny mix pult, min 64 vstupov, 2x výstup, 16x pomocný výstup • Plne parametrické korekcie + phantom napájanie na každom vstupe (napríklad: Yamaha CL5, QL5, Soundcraft Vi, Digico, AH D-live, AVID a pod.) • Monitory: V prípade požiadavky na monitorovú mixáž, mix podobne ako FOH mix. Ak nebude požiadavka na monitorovú mixáž, musí byť možnosť diaľkového ovládania monitorov z FOH mixu – tabletom. • 12x rovnaký pódiový odposluch pre účinkujúcich, min výkon 500W in-ear monitorový systém – min 4 kanály • Mic – presne podľa požiadaviek interpretov v dostatočnom množstve 4x bezdrôtový systém Shure ULXD, alebo ekvivalent, s aktívnymi anténami a príslušenstvom pracujúci v pásme do 800MHz • Kompletná pódiová technika – elektrická aj signálna kabeláž, DI boxy, stageboxy, dostatok stojanov na mikrofóny • Prehrávanie médií - musí byť zabezpečené prehrávanie z USB, CD audio, HDD • Pripojenie externých zdrojov – musí byť zabezpečené pripojenie všetkými štandardnými audio konektormi (napríklad: XLR, Jack 6,3 , Jack 3,5 , Cinch a pod.) • Kvalifikovaná a odborná obsluha, min 1x FOH zvukár a 2x pódiový technik (obsluha musí mať požadované znalosti práce s technickým vybavením a preukázateľnú prax min. 5 rokov) • V prípade monitorovej mixáže + MONIT zvukár 3. Osvetlenie • Min. 12x moving head – Spot (napríklad: Robe, Clay Paky, Martin, a pod.) • Min. 12x moving head – Wash Zoom (napríklad: Robe, Clay Paky, Martin, Chauvet, a pod.) • Min. 4x Blinder, alebo LED náhrada s dostatočným výkonom • Min. 8x 2kW reflektor s regulovateľnou intenzitou svetla (napríklad: Arri, FHR, a pod.), alebo LED náhrada s dostatočným výkonom • Min. 2x Hazer • Ovládací SVETELNÝ pult s DMX protokolom (napríklad: Chamsys, Grand MA, MA Lighting a pod.) • Splitre a kompletná elektrická, a signálová distribúcia k svetlám • Kvalifikovaná a skúsená obsluha, min 1x osvetlovač (obsluha musí mať požadované znalosti práce s technickým vybavením a preukázateľnú prax min 5 rokov). • Zavesené svetlá musia byť zabezpečené poistnými lankami. 4. Ďalšie informácie • Na techniku sú v zmysle zákona vyžadované platné revízne správy na el. zariadenia. • Montáž techniky pred podujatím najskôr štvrtok 19.9.2024 od 8:00h. • Demontáž techniky po podujatí najneskôr v pondelok 23.9.2024. • Ostraha techniky, ktorú zabezpečí usporiadateľ, bude od štvrtka 19.9. od 12:00hod do pondelka 23.9. do 8:00 hod • PROGRAM: Piatok 20.9. 16:00 - 24:00 hod (od 12:00 do 16:00 reprodukovaná hudba). PROGRAM: Sobota 21.9. 10:00 - 24:00 hod.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 14 490
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na organizovanie kultúrnych podujatí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím nie sú zahrnuté, keďže zákazka nie je určená na použitie fyzickými osobami
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač (časť 1 - pódium, svetlá, zvuk) musí preukázať vykonanie aspoň mtroch zákaziek podobného rozsahu, týkajúce sa rovnakej alebo podobnej služby súvisiacej s organizovaním kultúrneho podujatia.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia výsledná cena s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Použitie zatiaľ nie je známe
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 26.01.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 26.01.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:01
  • Opis otvárania ponúk: online v systéme EPVO
  • Miesto otvárania ponúk: Mestský úrad Skalica
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/494426
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/494426
  • Označenie dokumentu/zákazky: 01/2024-1
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: ISEPVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Skalica)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Skalica)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Stany, pivné sety
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 01/2024-2
  • Názov : Stany, pivné sety
  • Opis: • 165x - pivný set: - stôl 220cm dĺžka, 51cm šírka, - lavička 220cm dĺžka, 25cm šírka - je možná aj alternatíva k zadanej presnej veľkosti • 1x veľkokapacitný stan so sedlovou strechou 15x20m bez opláštenia s pevnou nosnou konštrukciou. V cene je zarátané závažie 1000l, montáž, demontáž a doprava stanu. • 10x Pagoda 5x5m (v cene je zarátané závažie, montáž, demontáž). Rozmiestnenie stanov a pivných setov je uvedené v mape.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 9 530
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na organizovanie kultúrnych podujatí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 19.09.2024
  • Dátum ukončenia: 23.09.2024
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 26.01.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 26.01.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:01
  • Opis otvárania ponúk: online v systéme EPVO
  • Miesto otvárania ponúk: Mestský úrad Skalica
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/494426
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/494426
  • Označenie dokumentu/zákazky: 01/2024-2
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: ISEVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Skalica)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Skalica)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.3 Časť
  • Názov: Zdravotná služba
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 01/2024-03
  • Názov : Zdravotná služba
  • Opis: Zdravotná služba Zdravotná služba bude pripravená na Námestí slobody (presné miesto určí organizátor) v čase: • Piatok 20.9. 2024 od 16:00 do 00:00h. • Sobota 21.9. 2024 od 10:00 do 00:00h. Posádka č. 1 1 x - Ambulantné vozidlo s právom prednostnej jazdy 2 x zdravotnícky záchranár, alebo sestra, alebo lekár s kompetenciami v urgentnej zdravotnej starostlivosti a urgentnej medicíny /kompletné personálne a materiálno technické zabezpečenie vrátane 12-zvodového EKG a defibrilátora/ Posádka č.2 2x zdravotnícky záchranár, alebo sestra, alebo lekár s kompetenciami v urgentnej zdravotnej starostlivosti a urgentnej medicíny /kompletné personálne a materiálno technické zabezpečenie vrátane 12-zvodového EKG a defibrilátora Požadované materiálno-technické zabezpečenie: Špeciálne motorové vozidlo s VRZ a s nasledovným minimálnym vybavením: a) transportné nosidlá a transportná plachta - 1ks, b) prostriedok na znehybnenie krčnej chrbtice pre všetky hmotnostné kategórie pacientov - 1ks, c) termofólia - 3ks, d) trojrohá šatka - 5ks, e) dýchací samorozpínací vak s kyslíkovým rezervoárom s možnosťou pripojenia na tvárové masky pre všetky vekové skupiny, medicínsky kyslík f) prenosná odsávačka s odsávacími katétrami pre všetky vekové kategórie, g) vybavenie na starostlivosť o krvný obeh (kanyly na vstup do žilového systému, striekačky, infúzne súpravy, spojovacie hadičky, fixačný materiál), h) tlakomer s manžetami pre dospelú osobu a detského pacienta, i) pulzný oxymeter s opciou, j) fonendoskop, k) diagnostické svietidlo, l) glukomer, m) transportný defibrilátor s možnosťou automatickej alebo poloautomatickej externej defibrilácie pre všetky vekové skupiny, n) EKG prístroj s minimálne 12-zvodovým záznamom EKG krivky pacienta 2 x o) vzduchovody pre všetky vekové kategórie, p) Magilove kliešte pre dospelých a deti, q) vybavenie liekmi pre život ohrozujúce stavy - vrátane Adrenalínu, antihistaminík aj 0,9% NaCl inj. aj sol. inf., hroznový cukor, Magnézium, analgetikum dermálne, r) dezinfekčný roztok, pôrodný set s) prostriedky na ošetrenie rán a zastavenie krvácania t) nesterilné jednorazové rukavice, respirátor FFP2 bez výdychového filtra a ochranné okuliare, u) záznamy o zhodnotení zdravotného stavu osoby - povinná dokumentácia, v) emitné misky a vybavenie na zber ostrých predmetom (ihly), x) dlhá chrbticová doska s fixátormi hlavy a popruhmi alebo celotelový vákuový fixačný matrac s pumpou, y) akékoľvek ďalšie vybavenie navyše podľa uváženia Poskytovateľa alebo dopytu objednávateľa
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 883
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Zdravotnícke služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím nie sú zahrnuté, keďže zákazka nie je určená na použitie fyzickými osobami
  • Odôvodnenie nepoužitia požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: .
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Skalica)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mesto Skalica)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 26.01.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 26.01.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:01
  • Miesto otvárania ponúk: Mestský úrad Skalica
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/494426
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/494426
  • Označenie dokumentu/zákazky: 01/2024-03
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO
  • Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/494426
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.4 Časť
  • Názov: Obrazovka
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 01/2024-4
  • Názov : Obrazovka
  • Opis: Obrazovka – technická špecifikácia: LED obraz. P 3,9 (modul 50 x 100 cm) outdoor 6,5 4,0-1x Rozvádzač-1 Full HD kamera-3 Príslušná kabeláž-1 procesor VX6S-1 Monitor-2 Full HD mixpult-1 ground support-1 kladkostroj ChM 1000kg-2 Termín podujatia a umiestnenie obrazovky (mapa v súťažných podkladoch)
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 5 200
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na inštalovanie zobrazovacieho vybavenia
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím nie sú zahrnuté, keďže zákazka nie je určená na použitie fyzickými osobami
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Námestie slobody
  • Mesto: Skalica
  • PSČ: 90901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 20.09.2024
  • Dátum ukončenia: 21.09.2024
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia výsledná cena s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Skalica)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mesto Skalica)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 26.01.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 26.01.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:01
  • Miesto otvárania ponúk: Mestský úrad Skalica
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/494426
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/494426
  • Označenie dokumentu/zákazky: 01/2024-4
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: ISEVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)