Údržba a starostlivosť o verejnú zeleň

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Údržba a starostlivosť o verejnú zeleň
Kód zákazky: 012024
Kód oznámenia: 782 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 77310000-6
Predpokladaná hodnota: 2 450 808,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 13.2.2024 13:55
Vyhlásenie: 12.1.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Lučenec
Adresa: Fiľakovská cesta
98401 Lučenec
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Ulica novohradská Lučenec 98401 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky sú nasledujúce služby/činnosti údržby a starostlivosti o zeleň: - nakladanie a odvoz rastl. odpadu, výruby stromov, orezávanie krov, výsadba stromov, výsadba kvetov, dodanie a zavesenie závesných kvetináčov, príprava záhonov na výsadbu, vyplievanie záhonov, ochrana rastlín proti chorobám a škodcom, odstránenie nevhodných porastov chemicky, hrabanie lístia z tráv. plôch na hromady, závlaha rastlín, kosenie s pohrabaním a odvozom, Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 Návrh Rámcovej zmluvy o poskytovaní služieb: „Cenník služieb“ / „návrh na plnenie kritérií“, v prílohe č. 2 Návrhu zmluvy: „Podmienky poskytovania služieb v oblasti údržby verejnej zelene, vrátane výsadby a ošetrovania zelene a porastov, realizácia novej zelene“, v prílohe č. 5 Návrhu zmluvy „ Rámcový harmonogram údržby verejnej zelene“ a to za záväzných obchodných podmienok v zmysle B. 2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky – Návrh Rámcovej zmluvy o poskytovaní služieb s prílohami a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Lučenec

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1264942
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Lučenec (ID: 92172)
  • Zákazka: Údržba a starostlivosť o verejnú zeleň (ID: 494207)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 54a92d20-fc6a-40c3-bff9-687303249de8
  • Identifikátor verzie oznámenia: 5ef5ef79-0523-4e7b-9b3b-233d3070ead9
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Lučenec
  • IČO: 00316181
  • DIČ: 2021237152
  • Adresa
  • Ulica: Ulica novohradská
  • Číslo: 1
  • Mesto: Lučenec
  • PSČ: 98401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: vl.lipovsky@gmail.com
  • Telefónne číslo: 0948134667
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ing. Vladimír Lipovský
  • IČO: 43885489
  • DIČ: 1078732292
  • Adresa
  • Ulica: S. H. Vajanského
  • Číslo: 31
  • Mesto: Nové Zámky
  • PSČ: 94002
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: vl.lipovsky@gmail.com
  • Telefónne číslo: 0948134667
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Lučenec)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5032
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0003 (Ing. Vladimír Lipovský)
  • Typ poskytovateľa služieb: Poskytovateľ obstarávacích služieb
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: 012024
  • Názov: Údržba a starostlivosť o verejnú zeleň
  • Opis: Predmetom zákazky sú nasledujúce služby/činnosti údržby a starostlivosti o zeleň: - nakladanie a odvoz rastl. odpadu, výruby stromov, orezávanie krov, výsadba stromov, výsadba kvetov, dodanie a zavesenie závesných kvetináčov, príprava záhonov na výsadbu, vyplievanie záhonov, ochrana rastlín proti chorobám a škodcom, odstránenie nevhodných porastov chemicky, hrabanie lístia z tráv. plôch na hromady, závlaha rastlín, kosenie s pohrabaním a odvozom, Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 Návrh Rámcovej zmluvy o poskytovaní služieb: „Cenník služieb“ / „návrh na plnenie kritérií“, v prílohe č. 2 Návrhu zmluvy: „Podmienky poskytovania služieb v oblasti údržby verejnej zelene, vrátane výsadby a ošetrovania zelene a porastov, realizácia novej zelene“, v prílohe č. 5 Návrhu zmluvy „ Rámcový harmonogram údržby verejnej zelene“ a to za záväzných obchodných podmienok v zmysle B. 2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky – Návrh Rámcovej zmluvy o poskytovaní služieb s prílohami a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 2 450 808
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Výsadba a údržba zelených plôch
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 77315000, 77211400, 77340000, 77312000, 77314100, 77312100
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Lučenec
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Korupcia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Účasť v zločineckej organizácii
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Pranie špinavých peňazí alebo financovanie terorizmu
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podvod
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Detská práca a iné formy obchodovania s ľuďmi
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Teroristické trestné činy alebo trestné činy spojené s teroristickými aktivitami
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie sociálnych odvodov
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie daní
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podobná situácia ako konkurz podľa vnútroštátneho práva
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Konkurz
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dohoda s veriteľmi / reštrukturalizácia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platobná neschopnosť
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Majetok spravuje likvidátor
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podnikateľské aktivity sú pozastavené
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Ďalšie informácie k preukázania splnenia podmienok účasti osobného postavenia sú uvedené v časti A.2 SP
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Údržba a starostlivosť o verejnú zeleň
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 012024
  • Názov : Údržba a starostlivosť o verejnú zeleň
  • Opis: Predmetom zákazky sú nasledujúce služby/činnosti údržby a starostlivosti o zeleň: - nakladanie a odvoz rastl. odpadu, výruby stromov, orezávanie krov, výsadba stromov, výsadba kvetov, dodanie a zavesenie závesných kvetináčov, príprava záhonov na výsadbu, vyplievanie záhonov, ochrana rastlín proti chorobám a škodcom, odstránenie nevhodných porastov chemicky, hrabanie lístia z tráv. plôch na hromady, závlaha rastlín, kosenie s pohrabaním a odvozom, Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 Návrh Rámcovej zmluvy o poskytovaní služieb: „Cenník služieb“ / „návrh na plnenie kritérií“, v prílohe č. 2 Návrhu zmluvy: „Podmienky poskytovania služieb v oblasti údržby verejnej zelene, vrátane výsadby a ošetrovania zelene a porastov, realizácia novej zelene“, v prílohe č. 5 Návrhu zmluvy „ Rámcový harmonogram údržby verejnej zelene“ a to za záväzných obchodných podmienok v zmysle B. 2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky – Návrh Rámcovej zmluvy o poskytovaní služieb s prílohami a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 450 808
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Výsadba a údržba zelených plôch
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 77315000, 77211400, 77340000, 77312000, 77314100, 77312100
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Iné
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Vo verejnom obstarávaní sa uplatňuje sociálny aspekt. Sociálny aspekt vo verejnom obstarávaní spočíva v tom, že Poskytovateľ bude realizovať včasné úhrady Subdodávateľom (a akémukoľvek inému subdodávateľovi) v lehote splatnosti a nevystaví Objednávateľa žiadnemu záväzku voči Subdodávateľom. Poskytovateľ spolu s faktúrou (čiastkovou ako aj konečnou) poskytne písomnú záruku, v ktorej uvedie, že “Všetky splatné a nesporné pohľadávky Subdodávateľov boli uhradené”. Ak sa ukáže, že takáto záruka je nepravdivá, Objednávateľ má nárok požadovať zmluvnú pokutu vo výške 3.000,00 EUR (slovom tri tisíc Eur). Ďalšie podmienky sú uvedené v bodoch článku 8 ods. 8.4 až 8.6 Rámcovej zmluvy o poskytovaní služieb .
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Lučenec
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: Opis elektronickej aukcie: Elektronická aukcia (ďalej len „e-aukcia“) je na účely tohto zákona opakujúci sa proces, ktorý využíva elektronické systémy certifikované podľa § 151 zákona o verejnom obstarávaní na predkladanie nových cien smerom nadol. Účasť v elektronickej aukcii zo strany uchádzačov je dobrovoľná. Bližšie informácie k el. aukcii sú uvedené v časti A.1 SP, Časť VIII. Elektronická aukcia a https://www.isepvo.sk/wp-content/uploads/2022/03/manualeaukcia_uchadzac.pdf
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 ZVO určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO na portáli www.isepvo.sk. 2. Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti na uzavretie zmluvy na viac ako 10 prac. dní. 3. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač musí predložiť cenovú ponuku na celý predmet zákazky podľa špecifikácie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti z dôvodu, že jednotlivé plnenia tvoria jeden logický a funkčný celok. Predmet zákazky predstavuje aktivity, ktoré sú navzájom procesne, časovo a vecne prepojené. Plnenia predstavujúce predmet zákazky sú poskytované rovnakým okruhom potenciálnych dodávateľov, a to najmä vzhľadom na rozsah a špecifickosť zákazky, miesto plnenia a typ zákazníka. Prípadné rozdelenie na časti alebo vyhlásenie viacerých verejných obstarávaní neznamená rozšírenie potenciálneho relevantného trhu. Nerozdelenie predmetu zákazky na časti je opodstatnené a odôvodnené a nepredstavuje porušenie princípov verejného obstarávania. Najmä s ohľadom na miestne, vecné, funkčné aj časové väzby, charakter predmetu zákazky a požiadavky na plnenia, by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné, nehospodárne a nerealizovateľné. Rozdelenie predmetu zákazky na časti je technicky a procesne nerealizovateľné, a to z dôvodu, že predmetná zákazka je súborom služieb, ktoré bezprostredne spolu súvisia a výsledkom je zabezpečenie komplexnej údržby a starostlivosti o zeleň. 4) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: Ponuka musí platiť do: 13.11.2024
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: 2.1: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu poskytnutých služieb rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky (Údržba a starostlivosť o verejnú zeleň) za obdobie predchádzajúcich 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (t. j. 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania), pričom minimálna súhrnná hodnota služieb musí byť minimálne 1 000 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Zoznam musí byť podpísaný štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene Uchádzač predloží a) Zoznam poskytnutých služieb / zákaziek , ktorý bude obsahovať nasledovné údaje: - názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa - názov a predmet a popis poskytnutých služieb (na preukázanie min. požadovanej úrovne podmienky účasti) - cena celkom v Eur bez DPH, s vyčíslením, tak aby bolo preukázané splnenie podmienky vyššie uvedenej - cenu za sledované obdobie v Eur bez DPH podľa min. požadovanej úrovne podmienky účasti - miesto dodania, - lehota dodania (od - do), - meno a kontakt na osobu objednávateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje Zoznam poskytnutí služieb bude podpísaný uchádzačom – oprávnenou osobou za uchádzača alebo osobou splnomocnenou. b) dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona (zákon 343/2015 Z.z, o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov) Podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO je verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO, povinný zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval napr. v zozname poskytnutých služieb tzn. verejný obstarávateľ neberie v úvahu referencie zapísane v Evidencii referencií podľa § 12 ZVO na UVO pokiaľ ich uchádzač v ponuke napr. zozname poskytnutých služieb neuviedol. - V prípade, že realizácia zákazky zahŕňala časť poskytnutých služieb rovnakých alebo podobných ako predmetu zákazky a časť poskytnutých služieb iných ako predmet zákazky (viď. vyššie minimálnej požadovanej úrovne ), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto služby v Zozname poskytnutých služieb. - Ak obdobie poskytovania služieb uvedených v referencii prekračuje uvedené obdobie predchádzajúcich35 rokov (36 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname poskytnutých služieb alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie. - V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto služby v Zozname poskytnutých služieb. - Ak je hodnota v referencie uvedená v inej mene ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR. Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: 2.2: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní: uchádzač predloží údaje o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na poskytnutie služby. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam a popis strojového vybavenia (podľa Prílohy č. 4 súťažných podkladov), ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby. Zoznam musí byť podpísaný oprávnenou osobou/osobami konať v mene uchádzača. Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii strojové vybavenie na zabezpečenie predmetu zákazky, a to: - min. 3 ks úžitkové vozidlo do 3,5 t - min. 1 ks traktor s vlečkou - min. 1 ks pracovná plošina s dosahom 15 m - min. 1 ks závlahová cisterna na podvozku s objemom min. 2,5 m3 - min. 3 ks traktorová kosačka - min. 6 ks krovinorez - min. 2 ks motorová píla - min. 2 ks motorové nožnice Verejný obstarávateľ bližšie nešpecifikovalo uvedené zariadenie z dôvodu, že predmetom zákazky nie je dodanie strojového, prevádzkového alebo technického vybavenia, ale predmetom zákazky je poskytnutie služby! Nie je podstatné konkretizovať technické parametre, nakoľko je podstatné naceniť službu a nie presný typ zariadenia, ktorým bude daná služba vykonávať a je teda na rozhodnutí každého uchádzača, aké zariadenie akých parametrov pri poskytovaní služieb využije. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov preukázanie právneho vzťahu k zariadeniam nasledovným spôsobom: a) v prípade právneho vzťahu uchádzača ku zariadeniu ako vlastník, uchádzač preukáže vlastníctvo predloženým technickým preukazom - Osvedčenie o evidencii časť II tzv. veľký technický preukaz. Ak sa na dané zariadenie nevydáva, uchádzač predloží iný relevantný doklad – výstup z účtovníctva uchádzača, že zariadenie je jeho majetkom (napr. karta majetku alebo ekvivalentný doklad v závislosti od účtovného softwéru uchádzača). Takýto výstup z účtovníctva bude opatrený pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať v mene uchádzača. b) v prípade právneho vzťahu uchádzača ku zariadeniu ako nájomca (nájomný vzťah na zariadenie bol uzavretý pred vyhlásením verejného obstarávania), uchádzač predloží nájomnú zmluvu uzavretú s prenajímateľom; c) v prípade budúceho právneho vzťahu uchádzača ku zariadeniu využitím kapacít inej osoby, uchádzač okrem dokumentov podľa písm. a) inej osoby, predloží písomnú zmluvu uzavretú s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. V tomto prípade zároveň platí – pri využití kapacít inej osoby- že táto iná osoba spĺňa podmienky účasti Osobného postavenia – viď. uvedené v časti A.2 SP.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky (aukčné kritérium). Váha kritéria: 100 %
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, tak všetci členovia skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, budú povinní vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka). V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) musí predložiť verejnému obstarávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu originálu dokumentu, ktorá preukazuje splnenie uvedených podmienok a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) Rámcovej zmluvy o poskytovaní služieb, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Poskytovateľ je povinný mať poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkovou činnosťou s výškou poistného krytia min. 10 000,00 EUR a poistenie zodpovednosti za environmentálnu škodu s výškou poistného krytia min. 5 000,00 EUR. Poistná zmluva (kópia) tvorí prílohu č. 4 zmluvy. Poskytovateľ je povinný poistenie zachovávať po celú dobu platnosti a účinnosti tejto zmluvy. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť plnenie povinností v zmysle Prílohy č. 2. zmluvy: "Podmienky poskytovania služieb v oblasti údržby verejnej zelene, vrátane výsadby a ošetrovania zelene a porastov, realizácia novej zelene"
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Lučenec)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mesto Lučenec)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 13.02.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 13:55
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 9
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 13.02.2024
  • Čas otvárania ponúk: 14:00
  • Opis otvárania ponúk: Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné a údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnicu z otvárania ponúk neposiela.
  • Miesto otvárania ponúk: Mesto Lučenec. Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnicu z otvárania ponúk neposiela.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky, sa vyžaduje vo výške: 40 000,- EUR. Viac v bode 17 SP - časť A.1.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/494207
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/494207
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma verejného obstarávania- IS ePVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: § 163 ZVO
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)