Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom el. stravovacích kariet.

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom el. stravovacích kariet.
Kód zákazky: SSC/402/2024/1210/07-VO
Kód oznámenia: 889 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 55520000-1
Predpokladaná hodnota: 143 590,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 23.1.2024 09:30
Vyhlásenie: 12.1.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Slovenská správa ciest
Adresa: Dúbravská cesta
84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Dúbravská cesta Bratislava - mestská časť Karlova Ves 84104 Slovensko
Zdroj:

Popis

1. Predmetom tejto zákazky na poskytnutie služby je sprostredkovanie/zabezpečenie stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa po dobu 24 mesiacov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, ktoré akceptujú elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania. 2. Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a to v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. 3. Celkové predpokladané maximálne množstvo stravných jednotiek počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody (24 mesiacov) je 24 064 kusov, pričom nominálna hodnota stravnej jednotky je 5,85 Eur. 4. Predmetom zákazky je dohoda účastníkov na uzatvorení rámcovej dohody o podmienkach uzatvárania čiastkových objednávok, zadávanie objednávok na účel dodania elektronických stravných jednotiek a dodanie elektronických stravovacích kariet (ďalej len "karty") s tým, že objednávateľ si volí nominálnu hodnotu stravnej jednotky (stravných lístkov) a množstvo vydania stravnej jednotky ako i množstvo vydania kariet podľa svojich aktuálnych potrieb v priebehu čerpania rámcovej dohody čiastkovými plneniami. 5. Prostredníctvom kariet si objednávateľ zabezpečuje stravovanie pre svojich zamestnancov, najmä celoročné zabezpečenie podávania teplých hlavných jedál vrátane polievok a vhodného nealkoholického nápoja v zmluvných stravovacích zariadeniach, donáškových stravovacích zariadeniach, supermarketoch, hypermarketoch a potravinách (ďalej len "stravovacie zariadenie"), ktoré tieto karty v plnom rozsahu akceptujú. Úplná špecifikácia predmetu zákazky je súčasťou Výzvy na predkladanie ponúk uvedená v prílohe č. 1: Opis predmetu zákazky.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1266322
1. Základné údaje
  • Organizácia: Slovenská správa ciest (ID: 64751)
  • Zákazka: Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom el. stravovacích kariet. (ID: 494545)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Slovenská správa ciest
  • IČO: 00003328
  • DIČ: 2021067785
  • Adresa
  • Ulica: Dúbravská cesta
  • Číslo: 3
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
  • PSČ: 84104
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Mgr. Andrea Pavelková
  • E-mail: andrea.pavelkova@ssc.sk
  • Telefónne číslo: 0250255349
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Slovenská správa ciest)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/15
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: SSC/402/2024/1210/07-VO
  • Názov: Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom el. stravovacích kariet.
  • Opis: 1. Predmetom tejto zákazky na poskytnutie služby je sprostredkovanie/zabezpečenie stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa po dobu 24 mesiacov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, ktoré akceptujú elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania. 2. Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a to v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. 3. Celkové predpokladané maximálne množstvo stravných jednotiek počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody (24 mesiacov) je 24 064 kusov, pričom nominálna hodnota stravnej jednotky je 5,85 Eur. 4. Predmetom zákazky je dohoda účastníkov na uzatvorení rámcovej dohody o podmienkach uzatvárania čiastkových objednávok, zadávanie objednávok na účel dodania elektronických stravných jednotiek a dodanie elektronických stravovacích kariet (ďalej len "karty") s tým, že objednávateľ si volí nominálnu hodnotu stravnej jednotky (stravných lístkov) a množstvo vydania stravnej jednotky ako i množstvo vydania kariet podľa svojich aktuálnych potrieb v priebehu čerpania rámcovej dohody čiastkovými plneniami. 5. Prostredníctvom kariet si objednávateľ zabezpečuje stravovanie pre svojich zamestnancov, najmä celoročné zabezpečenie podávania teplých hlavných jedál vrátane polievok a vhodného nealkoholického nápoja v zmluvných stravovacích zariadeniach, donáškových stravovacích zariadeniach, supermarketoch, hypermarketoch a potravinách (ďalej len "stravovacie zariadenie"), ktoré tieto karty v plnom rozsahu akceptujú. Úplná špecifikácia predmetu zákazky je súčasťou Výzvy na predkladanie ponúk uvedená v prílohe č. 1: Opis predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 143 590
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby hromadného stravovania
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí byť v súlade s ust. § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce. Túto skutočnosť verejný obstarávateľ overí príslušným zápisom uchádzača v obchodnom registri, živnostenskom registri, alebo zápisom v Zozname hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. Uchádzač v súlade s ust. § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím. Túto skutočnosť verejný obstarávateľ overí príslušným zápisom v Registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy na predmet zákazky do päť (5) pracovných dní, ak bol zo strany verejného obstarávateľa písomne vyzvaný k predloženiu alebo podpisu zmluvy. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky neupravené vo výzve na predkladanie ponúk sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „zákon o verejnom obstarávaní“)
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom el. stravovacích kariet.
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: SSC/402/2024/1210/7-VO
  • Názov : Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom el. stravovacích kariet.
  • Opis: 1. Predmetom tejto zákazky na poskytnutie služby je sprostredkovanie/zabezpečenie stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa po dobu 24 mesiacov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, ktoré akceptujú elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania. 2. Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a to v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. 3. Celkové predpokladané maximálne množstvo stravných jednotiek počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody (24 mesiacov) je 24 064 kusov, pričom nominálna hodnota stravnej jednotky je 5,85 Eur. 4. Predmetom zákazky je dohoda účastníkov na uzatvorení rámcovej dohody o podmienkach uzatvárania čiastkových objednávok, zadávanie objednávok na účel dodania elektronických stravných jednotiek a dodanie elektronických stravovacích kariet (ďalej len "karty") s tým, že objednávateľ si volí nominálnu hodnotu stravnej jednotky (stravných lístkov) a množstvo vydania stravnej jednotky ako i množstvo vydania kariet podľa svojich aktuálnych potrieb v priebehu čerpania rámcovej dohody čiastkovými plneniami. 5. Prostredníctvom kariet si objednávateľ zabezpečuje stravovanie pre svojich zamestnancov, najmä celoročné zabezpečenie podávania teplých hlavných jedál vrátane polievok a vhodného nealkoholického nápoja v zmluvných stravovacích zariadeniach, donáškových stravovacích zariadeniach, supermarketoch, hypermarketoch a potravinách (ďalej len "stravovacie zariadenie"), ktoré tieto karty v plnom rozsahu akceptujú. Úplná špecifikácia predmetu zákazky je súčasťou Výzvy na predkladanie ponúk uvedená v prílohe č. 1: Opis predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 143 590
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby hromadného stravovania
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Generálne riaditeľstvo Slovenskej správy ciest, Dúbravská cesta 1152/3, 841 04 Bratislava, Investičná výstavba a správa ciest Bratislava, Dúbravská cesta 1152/3, 841 04 Bratislava, Investičná výstavba a správa ciest Banská Bystrica, Skuteckého 32, 974 23 Banská Bystrica, Investičná výstavba a správa ciest Košice, Kasárenské námestie 4, 040 01 Košice, Investičná výstavba a správa ciest Žilina, Ul. M. Rázusa 104/A, 010 01 Žilina (ďalej spolu ako „miesta plnenia“).
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Návrh uchádzača na plnenie kritéria „Celková cena v Eur s DPH za predmet zákazky“ sa určí ako násobok celkového predpokladaného maximálneho množstva stravných jednotiek počas trvania rámcovej dohody v počte 24 064 ks a nominálnej hodnoty jednej stravnej jednotky vo výške 5,85 Eur vrátane uplatnenia zľavy alebo provízie. Rozhodné kritérium v prípade rovnosti návrhov na plnenie kritéria Verejný obstarávateľ uplatní v prípade rovnosti návrhov na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk „Najnižšia celková cena v Eur s DPH za predmet zákazky“ rozhodné kritérium a to: Počet osobohodín ročne odpracovaných ŤZP osobami (fyzická osoba s ťažkým zdravotným postihnutím) pre uchádzača.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v Eur s DPH za predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Slovenská správa ciest)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Slovenská správa ciest)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 23.01.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:30
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 23.01.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:40
  • Miesto otvárania ponúk: On-line priestor el. platformy - IS EVO po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/494545
  • Označenie dokumentu/zákazky: Výzva na predkladanie ponúk vrátane edit. príloh_zadávacia dok.
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO / IS EPVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Slovenská správa ciest)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Slovenská správa ciest)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)