Poskytnutie stravy pre študentov a zamestnancov UJS

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Poskytnutie stravy pre študentov a zamestnancov UJS
Kód zákazky: 2024006
Kód oznámenia: 1092 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 55000000-0
Predpokladaná hodnota: 97 050,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 30.1.2024 10:00
Vyhlásenie: 16.1.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Univerzita J. Selyeho
Adresa: Bratislavská cesta
94501 Komárno
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Bratislavská cesta Komárno 94501 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predpokladaný počet obedov pre študentov a zamestnancov za jeden rok (od 1.2.2024 do 31.01.2025) je 20916 ks. . Odhadovaný počet vydaných jedál nemusí byť plne vyčerpaný!!! Pre účely poskytovania stravovacích služieb verejný obstarávateľ poskytuje nezariadený priestor výdajne jedál a to bez zariadenia a bez tanierov a príborov: • budovy Konferenčného centra, Pevnostný rad č.2, Komárno • budovy ŠD Čajka, Bratislavská cesta č.2,945 01 Komárno • a v prevádzkových priestoroch poskytovateľa stravovania v k.ú. Komárno. Poskytovateľ služby je povinný uhradiť verejnému obstarávateľovi náklady spojené s užívaním priestorov kuchyne a jedálne vrátane DPH, ktorými sú: dodávka elektrickej energie, dodávka plynu, vodné a stočné, odvoz a likvidácia odpadu. Stravnú jednotku tvorí 1x polievka, 1x pečivo (chlieb), 1x hlavné jedlo, 1x nealkoholický nápoj, pričom v dennej ponuke musia byť najmenej 2 jedlá mäsité, 1 jedlo bezmäsité. Bližšie informácie sú v Prílohe č. 1 Opis zákazky a v ostatných prílohách.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Univerzita J. Selyeho

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1267948
1. Základné údaje
  • Organizácia: Univerzita J. Selyeho (ID: 26296)
  • Zákazka: Poskytnutie stravy pre študentov a zamestnancov UJS (ID: 495047)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Univerzita J. Selyeho
  • IČO: 37961632
  • DIČ: 2021771543
  • Adresa
  • Ulica: Bratislavská cesta
  • Číslo: 3322
  • Mesto: Komárno
  • PSČ: 94501
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Oddelenie obstarávania, nákupu a výstavby
  • E-mail: szalaie@ujs.sk
  • Telefónne číslo: 00421915855553
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Univerzita J. Selyeho)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9035
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2024006
  • Názov: Poskytnutie stravy pre študentov a zamestnancov UJS
  • Opis: Predpokladaný počet obedov pre študentov a zamestnancov za jeden rok (od 1.2.2024 do 31.01.2025) je 20916 ks. . Odhadovaný počet vydaných jedál nemusí byť plne vyčerpaný!!! Pre účely poskytovania stravovacích služieb verejný obstarávateľ poskytuje nezariadený priestor výdajne jedál a to bez zariadenia a bez tanierov a príborov: • budovy Konferenčného centra, Pevnostný rad č.2, Komárno • budovy ŠD Čajka, Bratislavská cesta č.2,945 01 Komárno • a v prevádzkových priestoroch poskytovateľa stravovania v k.ú. Komárno. Poskytovateľ služby je povinný uhradiť verejnému obstarávateľovi náklady spojené s užívaním priestorov kuchyne a jedálne vrátane DPH, ktorými sú: dodávka elektrickej energie, dodávka plynu, vodné a stočné, odvoz a likvidácia odpadu. Stravnú jednotku tvorí 1x polievka, 1x pečivo (chlieb), 1x hlavné jedlo, 1x nealkoholický nápoj, pričom v dennej ponuke musia byť najmenej 2 jedlá mäsité, 1 jedlo bezmäsité. Bližšie informácie sú v Prílohe č. 1 Opis zákazky a v ostatných prílohách.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 97 050
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Hotelové, reštauračné a maloobchodné služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Služby poskytované v dovolenkových strediskách a dovolenkových domoch
  • 4.2 Informácie o postupe
  • 4.2.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.3.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Poskytnutie stravy pre študentov a zamestnancov UJS
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2024006
  • Názov : Poskytnutie stravy pre študentov a zamestnancov UJS
  • Opis: Predpokladaný počet obedov pre študentov a zamestnancov za jeden rok (od 1.2.2024 do 31.01.2025) je 20916 ks. . Odhadovaný počet vydaných jedál nemusí byť plne vyčerpaný!!! Pre účely poskytovania stravovacích služieb verejný obstarávateľ poskytuje nezariadený priestor výdajne jedál a to bez zariadenia a bez tanierov a príborov: • budovy Konferenčného centra, Pevnostný rad č.2, Komárno • budovy ŠD Čajka, Bratislavská cesta č.2,945 01 Komárno • a v prevádzkových priestoroch poskytovateľa stravovania v k.ú. Komárno. Poskytovateľ služby je povinný uhradiť verejnému obstarávateľovi náklady spojené s užívaním priestorov kuchyne a jedálne vrátane DPH, ktorými sú: dodávka elektrickej energie, dodávka plynu, vodné a stočné, odvoz a likvidácia odpadu. Stravnú jednotku tvorí 1x polievka, 1x pečivo (chlieb), 1x hlavné jedlo, 1x nealkoholický nápoj, pričom v dennej ponuke musia byť najmenej 2 jedlá mäsité, 1 jedlo bezmäsité. Bližšie informácie sú v Prílohe č. 1 Opis zákazky a v ostatných prílohách.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby hromadného stravovania
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Opis podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení (ďalej len "zákon o VO" alebo "zákon"). Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia, ktoré sa preukazujú podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o VO. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO je možné nahradiť podľa § 152 zákona o VO potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov. Z dôvodu použitia údajov vedených v informačných systémoch verejnej správy v súlade s § 32 ods.3 zákona o VO a použitia údajov vedených v informačných systémoch Úradu pre verejné obstarávanie a zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie nie je uchádzač (so sídlom v SR) povinný predkladať doklady preukazujúce splnenie podmienky osobného postavenia podľa §32 ods.1 písm. e) a f) zákona o VO. Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO bude overovaná verejným obstarávateľom z verejne dostupných zdrojov, orsr, žrsr a pod. (platí len pre uchádzača so sídlom v SR). Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO bude overovaná verejným obstarávateľom z údajov zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie 2/3splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade, že verejný obstarávateľ bude mať pochybnosti o tom, že uchádzač spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO, požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie týchto spochybnených podmienok účasti. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzača na skutočnosť, že podľa § 117 ods. 5 zákona o VO nesmie verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) tohto zákona. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d). Ustanovenie § 11 tým nie je dotknuté.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je Celková cena za predmet zákazky, vypočítaná a vyjadrená v eurách (EUR) vrátane DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.01.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 30.01.2024
  • Čas otvárania ponúk: 12:00
  • Miesto otvárania ponúk: Komárno
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaISZU.aspx?ZakazkaId=495047&Zona=O
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaISZU.aspx?ZakazkaId=495047&Zona=O
  • Označenie dokumentu/zákazky: https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaISZU.aspx?ZakazkaId=495047&Zona=O
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: evo.uvo.gov.sk
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)