1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Rozšírenie dispečersko-klíringového centra o novú funkcionalitu a moduly
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 25/2024
- Názov : Rozšírenie dispečersko-klíringového centra o novú funkcionalitu a moduly
- Opis: Predmetom zákazky je Rozšírenie dispečersko-klíringového centra o novú funkcionalitu a moduly
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 701 100
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Programovanie softvéru a poradenstvo
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 72262000, 72266000, 72261000, 72212610, 72212140, 72222300, 72212211, 72251000, 72254100, 72254100, 72253100, 72611000, 72514100, 72315000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Pri Rajčianke 2900/43
- Mesto: Žilina
- PSČ: 01001
- Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v Európskom hospodárskom priestore
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Keďže ide o dodanie softvéru s cloudovým prístupom, verejný obstarávateľ nepovažuje za potrebné presne definovať miesto plnenia.
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 01.04.2024
- Dátum ukončenia: 31.03.2028
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: opcia predĺženia platnosti zmluvy dodatkom na max. obdobie 24 mesiacov.
- Maximálny počet obnovení: 1
-
Opis opcií a obnovení
- Opis obnovenia: Na základe výzvy verejného obstarávateľa je Uchádzač povinný uzatvoriť dodatok k zmluve s maximálnou dobou predĺženia zmluvy na 24 mesiacov za rovnakých finančných a iných podmienok, ako sú obsiahnuté v pôvodnej zmluve.
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO, a to: zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania doplnený referenciou 22 o uspokojivom poskytnutí služieb, ktorou preukáže uskutočnenie minimálne jednej zákazky rovnakého alebo podobného poskytnutia služieb, ako je predmet zákazky a to v minimálnom objeme: 200.000 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Rovnakým alebo podobným predmetom zákazky je poskytovanie služieb informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora zameraných na online sledovanie, monitoring, resp. kontrolu nad plynulým vykonávaním verejnej osobnej dopravy pre sídlo alebo pre aglomeráciu s min. 100 000 obyvateľmi.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Iné
- Názov podmienky účasti: 1. OSOBNÉ POSTAVENIE
- Opis podmienky účasti: 1.1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO spôsobom v súlade s § 32 alebo § 152 ZVO. 1.2. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov predloží v ponuke doklady podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4, ods. 5 ZVO. 1.3. Nakoľko verejný obstarávateľ nemá umožnený prístup k údajom z IS verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na zníženie administratívnej záťaže využívaním IS verejnej správy, uchádzač je povinný predložiť všetky doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia. 1.4. Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia finančného, ekonomického postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené JED, dokument na stiahnutie: https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html 1.5. Ak uchádzač nepredloží doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) a e) ZVO, verejný obstarávateľ použije údaje z informačných systémov verejnej správy - register právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci (§ 32 ods. 1 písm. e) ZVO) a register trestov (§ 32 ods. 1 písm. a) ZVO). Ak uchádzač nepredloží výpis z registra trestov, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods.1 písm. a) ZVO údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO. UPOZORNENIE: V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny dodávateľov, subdodávateľ a iná osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.6. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia elektronicky do IS EVO vo formáte súboru .pdf, v naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková najnižšia zmluvná cena v EUR s DPH za predmet zákazky. Zahŕňa celkovú cenu za služby, v zmysle opisu predmetu zákazky uvedeného v súťažných podkladoch, vrátane školiacich, servisných služieb, služieb správy systému a odborného dohľadu alebo akýchkoľvek iných nákladov spojených s dodaním predmetu zákazky.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková najnižšia zmluvná cena v EUR s DPH za predmet zákazky.
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 ZVO, aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy . Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti, napr. v prípade obchodných spoločností, podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia skupiny, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia skupiny ručia za záväzky skupiny spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predkladá doklady postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Z dokumentácie, preukazujúcej vytvorenie právnej formy skupinou dodávateľov, musí byť jasné a zrejmé ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti členov podľa predpisov v tejto krajine.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Sú bližšie uvedené v súťažných podkladoch v prílohe "C"
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Integrovaná doprava Žilinského kraja, s.r.o.)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Integrovaná doprava Žilinského kraja, s.r.o.)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 22.02.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 18:00
- Predpokladaný dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk: 18.01.2024
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 8
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 23.02.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:00
- Opis otvárania ponúk: 22. OTVÁRANIE PONÚK 22.1. Otváranie ponúk sa uskutoční v lehote uvedenej v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania na adrese: Integrovaná doprava Žilinského kraja, s.r.o., Pri Rajčianke 2900/43, 010 01 Žilina. 22.2. Verejný obstarávateľ otváranie ponúk zabezpečí prostredníctvom „on-line“ sprístupnenia ponúk uchádzačom prostredníctvom funkcionality informačného systému ePVO. 16 22.3. Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme ePVO sa uskutoční v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Umožnením účasti uchádzačom na otváraní ponúk pri použití elektronického prostriedku na predkladanie ponúk podľa § 20 ZVO sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. 22.4. Po otvorení ponúk systém automaticky vytvorí zápisnicu z otvárania ponúk a odošle ju všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v lehote uvedenej v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania na adrese: Integrovaná doprava Žilinského kraja, s.r.o., Pri Rajčianke 2900/43, 010 01 Žilina.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: 16. ZÁBEZPEKA PONUKY 16.1 . Zábezpeka sa vyžaduje vo výške: 30 000,00 EUR (slovom: tridsaťtisíc eur). 10 16.2 . Spôsob zloženia zábezpeky: 16.2.1. poskytnutím bankovej záruky za uchádzača. 16.2.2. zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa. 16.3. Podmienky zloženia bankovej záruky. 16.3.1. Poskytnutie bankovej záruky, sa riadi ustanoveniami Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka resp. platnej legislatívy krajiny uchádzača. Záručná listina môže byť vystavená bankou so sídlom v Slovenskej republike, pobočkou zahraničnej banky v Slovenskej republike alebo zahraničnou bankou (ďalej len „banka“). Zo záručnej listiny vystavenej bankou musí vyplývať, že: ? banka uspokojí veriteľa (verejného obstarávateľa podľa bodu 1) za dlžníka (uchádzača) v prípade prepadnutia jeho zábezpeky ponuky v prospech verejného obstarávateľa podľa bodu 16.9., ? banková záruka sa použije na úhradu zábezpeky ponuky vo výške podľa bodu 16.1, ? banka sa zaväzuje zaplatiť vzniknutú pohľadávku do 7 dní po doručení výzvy verejného obstarávateľa na zaplatenie, na účet verejného obstarávateľa podľa bodu 16.4.1, ? banková záruka nadobúda platnosť dňom jej vystavenia bankou a vzniká doručením záručnej listiny verejnému obstarávateľovi, ? platnosť bankovej záruky končí uplynutím lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 10.1, resp. predĺženej lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 10.2, pokiaľ verejný obstarávateľ do uplynutia doby platnosti bankovej záruky banke písomne oznámi takéto primerané predĺženie lehoty viazanosti ponúk, 16.3.2. Banková záruka zanikne: ? plnením banky v rozsahu, v akom banka za uchádzača poskytla plnenie v prospech verejného obstarávateľa, ? odvolaním bankovej záruky na základe písomnej žiadosti verejného obstarávateľa, ? uplynutím doby platnosti, ak si verejný obstarávateľ do uplynutia doby platnosti neuplatnil svoje nároky voči banke vyplývajúce z vystavenej záručnej listiny, alebo v dobe platnosti bankovej záruky nepožiadal o predĺženie doby platnosti bankovej záruky. 16.3.3. Záručná listina podľa bodu 16.2.1, v ktorej banka písomne vyhlási, že uspokojí verejného obstarávateľa za uchádzača do výšky finančných prostriedkov, ktoré verejný obstarávateľ požaduje ako zábezpeku viazanosti ponuky uchádzača, musí byť súčasťou ponuky. Ak bankovú záruku poskytne zahraničná banka, záručná listina vyhotovená zahraničnou bankou v štátnom jazyku krajiny sídla takejto banky musí byť zároveň doložená úradným prekladom do slovenského jazyka. 16.4. Podmienky zloženia finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa 16.4.1. Finančné prostriedky vo výške podľa bodu 16.1 musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa názov banky: Prima Banka, a. s. IBAN: SK78 5600 0000 0049 2762 4001 SWIFT kód KOMASK2X variabilný symbol: číslo oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania (bez písmen) 11 špecifický symbol: IČO uchádzača 16.4.2. V prípade zloženia finančných prostriedkov prevodným bankovým príkazom musia byť tieto finančné prostriedky pripísané na účte verejného obstarávateľa najneskôr v lehote určenej na predkladanie ponúk podľa bodu 20.1, aby si verejný obstarávateľ mohol preveriť zloženie takto poskytnutej zábezpeky na svojom účte. 16.4.3. Doba platnosti zábezpeky ponuky poskytnutej zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa trvá do uplynutia lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 10.1, resp. do uplynutia primerane predĺženej lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 10.2. 16.5. Verejný obstarávateľ vráti uchádzačovi zábezpeku podľa podmienok a ustanovení § 46 ZVO. 16.6. Spôsob zloženia zábezpeky si uchádzač vyberie podľa podmienok zloženia uvedených v bode 16.2. 16.7. Ak záručná listina podľa bodu 16.3. nebude vypracovaná v zmysle bodu 16.3.1 alebo ak nebude súčasťou ponuky, alebo ak zloženie zábezpeky bude podľa bodu 16.4 a v takomto prípade finančné prostriedky nebudú zložené na účte verejného obstarávateľa podľa bodu 16.4.1 a 16.4.2, bude ponuka hodnotená ako neúplná, bude zo súťaže vylúčená a nebude hodnotená. 16.8. V prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 10.2, zábezpeka ponúk naďalej zabezpečuje viazanosť ponúk uchádzačov až do uplynutia takto primerane predĺženej lehoty viazanosti ponúk. 16.9. Zábezpeka prepadne v prospech verejného obstarávateľa , ak uchádzač: 16.9.1. odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk 16.9.2. neposkytne súčinnosť alebo odmietne uzavrieť zmluvu podľa § 56 ods. 8 až 12 ZVO. 16.10. V prípade, že uchádzač deklaruje zábezpeku prostredníctvom bankovej záruky, uchádzač v lehote na predkladanie ponúk, uvedenej v bode 20.1 súťažných podkladov, doručí v listinnej podobe na adresu verejného obstarávateľa aj originál bankovej záruky. V prípade ak zo znenia bankovej záruky bude zrejmé, že je potrebné vrátiť originál bankovej záruky banke, verejný obstarávateľ požaduje spolu s originálom bankovej záruky doručiť aj úradne osvedčenú kópiu bankovej záruky, ktorá zostane súčasťou dokumentácie k predmetnému verejnému obstarávaniu. 16.11. Verejný obstarávateľ vráti uchádzačovi zábezpeku do siedmich dní odo dňa a) márneho uplynutia lehoty na doručenie námietky, ak ho verejný obstarávateľ vylúčil z verejného obstarávania, alebo ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky, b) uzavretia zmluvy.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/488030
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/488030
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Informačný systém pre elektronické verejné obstarávanie (verzia 18.0)
- Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.eplatforma.vlada.gov.sk/
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Integrovaná doprava Žilinského kraja, s.r.o.)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Integrovaná doprava Žilinského kraja, s.r.o.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty podľa § 164 aktuálne platného zákona o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)