Výmena a oprava aktívnych bleskozvodov pylónov mostnej estakády D1 Považská Bystrica výmenou

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Výmena a oprava aktívnych bleskozvodov pylónov mostnej estakády D1 Považská Bystrica výmenou
Kód zákazky: 69/10303/2023
Kód oznámenia: 1925 - WNT
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 31216200-5
Predpokladaná hodnota: 24 747,97 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 5.2.2024 09:00
Vyhlásenie: 23.1.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Dúbravská cesta
84104 Bratislava
NUTS: SI -
Miesto dodania: Dúbravská cesta Bratislava 84104 Slovensko
Zdroj:

Popis

Výmena a oprava 7 ks aktívnych bleskozvodov (typu AFB 1060 2D) pylónov mostnej estakády D1 Považská Bystrica. Bude realizovaná na pilieroch mostnej estakády diaľnice D1 Považská Bystrica. MIESTO REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY: Bude sa realizovať na mostnom objekte č. D1 -178 v km 168,500 – 169,500 v strednom deliacom páse diaľnice – mestská estakáda D1 Považská Bystrica v správe SSÚD 5 Považská Bystrica, Kúnovec 4532, 017 01 Považská Bystrica.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1269941
1. Základné údaje
  • Organizácia: Národná diaľničná spoločnosť, a.s. (ID: 92052)
  • Zákazka: Výmena a oprava aktívnych bleskozvodov pylónov mostnej estakády D1 Považská Bystrica výmenou (ID: 495251)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
  • IČO: 35919001
  • DIČ: 2021937775
  • Adresa
  • Ulica: Dúbravská cesta
  • Číslo: 14
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 84104
  • Krajina: Slovensko
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Národná diaľničná spoločnosť, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9127
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 69/10303/2023
  • Názov: Výmena a oprava aktívnych bleskozvodov pylónov mostnej estakády D1 Považská Bystrica výmenou
  • Opis: Výmena a oprava 7 ks aktívnych bleskozvodov (typu AFB 1060 2D) pylónov mostnej estakády D1 Považská Bystrica. Bude realizovaná na pilieroch mostnej estakády diaľnice D1 Považská Bystrica. MIESTO REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY: Bude sa realizovať na mostnom objekte č. D1 -178 v km 168,500 – 169,500 v strednom deliacom páse diaľnice – mestská estakáda D1 Považská Bystrica v správe SSÚD 5 Považská Bystrica, Kúnovec 4532, 017 01 Považská Bystrica.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 24 747.97
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Bleskozvody
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: OSOBNÉ POSTAVENIE: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona – uchádzač je oprávnený poskytovať služby, ktoré sú predmetom zákazky. - Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona – uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. - V prípade, ak je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona, nie je povinný preukazovať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona a splnenie týchto podmienok si verejný obstarávateľ overí sám vykonaním náhľadu do tohto zoznamu. - V prípade, ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona alebo platnosť jeho zápisu v tomto zozname uplynula, preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona doložením originálu výpisu z Obchodného registra alebo Živnostenského registra a doložením originálu čestného vyhlásenia, v ktorom prehlasuje, že spĺňa podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: CELKOVÉ MNOŽSTVO, ROZSAH A POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: - Celkové množstvo, rozsah a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 – Opis predmetu zákazky a v Prílohe č.2 – Špecifikácia ceny. ĎALŠIE POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY (ŠPECIFICKÉ POŽIADAVKY): - Záručná doba na predmet zákazky je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a začína plynúť dňom uvedeným v preberacom a odovzdávacom protokole ako deň odovzdania predmetu zákazky. - Verejný obstarávateľ požaduje realizáciu predmetu zákazky v súlade so Všeobecnými obchodnými podmienkami Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. pre nákup tovaru, ktoré tvoria Prílohu č. 4, a ktoré sú zverejnené aj na webovom sídle: www.ndsas.sk. - Verejný obstarávateľ požaduje uskutočnenie predmetu zákazky v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a s ním súvisiace činnosti, s odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami verejného obstarávateľa. LEHOTA REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY: -Verejný obstarávateľ požaduje vykonanie výmeny a opravy aktívnych bleskozvodov do 30 (tridsať) dní od vystavenia objednávky. OBHLIADKA MIESTA REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY: - Vykonanie obhliadky, ktorá bude predmetom výmeny a opravy, je možné cez pracovné dni po predchádzajúcej dohode s vedúcim oddelenia prevádzky a údržby SSÚD 5 Považská Bystrica, tel. č.: +421 903 421 052 v pracovných dňoch od 06:00 do 14:00 hod. - Všetky náklady a výdavky vzniknuté záujemcovi v súvislosti s obhliadkou znáša záujemca bez finančných nárokov voči verejnému obstarávateľovi a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. KONTROLA A PREVZATIE PREDMETU ZÁKAZKY: - Na kontrolu vykonávania a prevzatia predmetu zákazky sú oprávnení: – vedúci strediska SSÚD 5 Považská Bystrica alebo ním poverená osoba, – vedúci oddelenia prevádzky a údržby SSÚD 5 Považská Bystrica alebo ním poverená osoba. VÝSLEDOK POSTUPU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA: - Výsledkom postupu verejného obstarávania bude Objednávka, ktorej súčasťou sú Všeobecné obchodné podmienky Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. pre nákup tovaru zverejnené aj na webovom sídle: www.ndsas.sk (Príloha č.4) FORMA A SPÔSOB PREDKLADANIA PONUKY: - Uchádzač predkladá ponuku v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO v lehote na predkladanie ponúk podľa požiadaviek uvedených v tejto Výzve. - V ponuke, predloženej prostredníctvom IS EVO musia byť pripojené požadované naskenované doklady (odporúčaný formát je „PDF“) tak, ako je uvedené v tejto Výzve a vyplnený položkový elektronický formulár, ktorý tvorí Prílohu č. 2 – Špecifikácia ceny a Prílohu č. Návrh na plnenie kritérií. - Ak ponuka obsahuje dôverné informácie, uchádzač ich v ponuke viditeľne označí. Uchádzačom navrhovaná cena za dodanie požadovaného predmetu zákazky bude uvedená v ponuke uchádzača spôsobom podľa bodu 8 Spôsob určenia ceny - Dokumenty tvoriace ponuku, môže uchádzač predložiť ako originály alebo kópie dokladov v elektronickej podobe s kvalifikovaným elektronickým podpisom alebo ako zaručene konvertované listiny v zmysle ustanovenia § 35 a nasl. zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v znení neskorších predpisov, alebo len ako skeny originálov alebo úradne osvedčených kópií týchto dokumentov. OBSAH CENOVEJ PONUKY UCHÁDZAČA: - Vyplnená Príloha č. 2 - Špecifikácia ceny - Vyplnená Príloha č. 3 - Návrh na plnenie kritérií, v ktorom uchádzač vyplní svoje identifikačné údaje (obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, kontaktná osoba, telefón, e-mail) a označí či je alebo nie je platiteľom DPH. Celková cena za celý predmet zákazky v eurách bez DPH, hodnota DPH a celková cena v eurách s DPH budú vyplnené automaticky. - Vyplnená Príloha č. 5 - Čestné vyhlásenie uchádzača o neprítomnosti konfliktu záujmov. - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa bodu 13.1 Osobné postavenie. - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa bodu 13.2. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť. SPÔSOB URČENIA CENY: - Cena za realizáciu predmetu zákazky bude stanovená v súlade so zákonom Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“) a vyhláškou Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. - Celková cena bude vytvorená špecifikáciou ceny ako súčet súčinu jednotkovej ceny a množstva. - Cena celkom za predmet zákazky je celková cena za dodanie predmetu zákazky, ktorý dodá uchádzač na základe plnenia predmetu zákazky v rozsahu, vyhotovení, technickej špecifikácii a parametroch v súlade s Prílohou č.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov (ďalej len „SP“). - Uchádzač vyplní jednotkové ceny v eurách (€ alebo EUR) bez DPH maximálne na dve desatinné miesta pre položky uvedené v Prílohe č. 2 - Špecifikácia ceny. Uchádzač vyplní len vyžltené bunky. Do ostatných buniek nesmie zasahovať. Cena sa vyplňuje bez medzier pri tisícoch. Ceny predloží vo formáte pdf. podpísané zodpovednou osobou. - Uchádzač je povinný do ceny zahrnúť všetky náklady, činnosti, práce, výkony alebo služby nevyhnutné na riadne vykonanie a odovzdanie predmetu zákazky v rozsahu podľa Výzvy a jej príloh, vrátane demontáže pôvodného materiálu, dodávky a montáže nového materiálu, ako aj náklady na opravy, úpravy a korekcie predmetu zákazky vrátane primeraného zisku. - Prijaté jednotkové ceny budú záväzne stanovené v súlade s ponukou uchádzača do verejného obstarávania a budú pevné a nemenné. Pokrývajú všetky záväzky vyplývajúce z Objednávky a všetky náležitosti nevyhnutné na riadne vykonanie a odovzdanie diela. PODMIENKY FINANCOVANIA A PLATOBNÉ PODMIENKY: - Predmet zákazky je financovaný zo štátneho rozpočtu. Úspešnému uchádzačovi bude vystavená Objednávka. - Zmluvnú cenu uhradí verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi bezhotovostným platobným stykom. - Splatnosť faktúry je 30 (slovom: tridsať) dní odo dňa jej doporučeného doručenia do sídla verejného obstarávateľa. Platobná povinnosť verejného obstarávateľa sa považuje za splnenú v deň, keď bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet úspešného uchádzača. - Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti, verejný obstarávateľ je oprávnený vrátiť ju úspešnému uchádzačovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. - Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie Objednávky . - K písomnému prevzatiu predmetu Objednávky je úspešný uchádzač povinný predložiť: - súpis skutočne vykonaných prác, - súpis všetkých použitých komponentov a dielov pri oprave a výmene. - K faktúre je potrebné priložiť: - preberací protokol o odovzdaní a prevzatí práce podpísaný za verejného obstarávateľa najmenej dvoma osobami oprávnenými na prevzatie predmetu zákazky; - súpis skutočne vykonaných prác, - potvrdenú objednávku.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Výmena a oprava aktívnych bleskozvodov pylónov mostnej estakády D1 Považská Bystrica výmenou
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 69/10303/2023
  • Názov : Výmena a oprava aktívnych bleskozvodov pylónov mostnej estakády D1 Považská Bystrica výmenou
  • Opis: Výmena a oprava 7 ks aktívnych bleskozvodov (typu AFB 1060 2D) pylónov mostnej estakády D1 Považská Bystrica. Bude realizovaná na pilieroch mostnej estakády diaľnice D1 Považská Bystrica. MIESTO REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY: Bude sa realizovať na mostnom objekte č. D1 -178 v km 168,500 – 169,500 v strednom deliacom páse diaľnice – mestská estakáda D1 Považská Bystrica v správe SSÚD 5 Považská Bystrica, Kúnovec 4532, 017 01 Považská Bystrica.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Bleskozvody
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: TECHNICKÁ SPÔSOBILOSŤ ALEBO ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ: - Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona – uchádzač predloží zoznam dodávok alebo realizovaných služieb vzťahujúcich sa k predmetu zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK: - Ponuky jednotlivých uchádzačov budú vyhodnocované v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona, teda na základe najnižšej ceny. - Jediným kritériom na vyhodnotenie cenových ponúk je najnižšia navrhovaná cena za celý predmet zákazky. - Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za realizáciu celého predmetu zákazky vyjadrených v eurách uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov, v zmysle určenej definície kritéria. - Úspešným uchádzačom z hľadiska kritéria na vyhodnotenie ponúk sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke navrhne najnižšiu celkovú cenu bez DPH za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. - Komisia vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky s primeraným použitím ustanovenia podľa § 53 zákona a splnenia podmienok účasti s primeraným použitím ustanovenia § 40 zákona po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk (t.j. tzv. ,,reverz“), a to iba u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. V prípade, že bolo predložených viac ako jedna ponuka a dôjde k vylúčeniu uchádzača, ktorý bol na prvom mieste v poradí ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, komisia následne vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia navrhovaná cena za celý predmet zákazky v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 05.02.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 05.02.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:30
  • Miesto otvárania ponúk: Adresa verejného obstarávateľa.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Private/Organization/OrderDocs?orgId=9127&zakId=495251
  • Označenie dokumentu/zákazky: 69/10303/2023
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)