Informácie
Názov zákazky:
Platforma energetického manažmentu na správu odberných miest energetických médií v budovách vo vlastníctve Bratislavského samosprávneho kraja a správe organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti
Kód zákazky:
8595/2024/VO
Kód oznámenia:
15782 - WNS
Postup:
Zákazka s nízkou hodnotou
Druh:
Služby
Predpokladaná hodnota:
143 321,00 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
10.7.2024 09:00
Vyhlásenie:
1.7.2024
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Sabinovská
82005 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS:
SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania:
Sabinovská Bratislava - mestská časť Ružinov 82005 Slovensko
Zdroj:
Popis
Predmetom zákazky je zabezpečenie systému energetického manažmentu s funkcionalitou digitálneho spracovania prichádzajúcich faktúr formou SAAS (system as a service). Systém energetického manažmentu s funkcionalitou má pozostávať z jedného (1) softwarového systému. Systém SAAS zabezpečuje zber a vyhodnocovanie dostupných energetických informácií zo všetkých prvkov, ktoré boli zriadené v rámci aktivácie systému a k nim boli dohodnutým spôsobom poskytnuté podklady pre spracovanie údajov. Za prvok sa považujú úrovne: klient, prevádzky, odberné miesta a merače. Súčasťou spracovania údajov je aj digitálne spracovanie prichádzajúcich faktúr a pravidelný import fakturačných údajov za spotrebu vody a ostatných energetických médií. Jednotlivé prvky bude možné v užívateľskom rozhraní zobraziť v tabuľkovom prehľade a tiež formou aktívnych objektov v geografickej mape (GIS). Pre každý prvok musí byť možné uložiť doplňujúce údaje vo forme príznakov (tagov), poznámok, a súborov (fotografie, výkresy, textové súbory a pod., ktoré bude možné otvárať priamo z prostredia systému) v minimálnom objeme 20 MB/objekt. Minimálny počet príznakov ku každému objektu je 5, pričom rozsah hodnôt pre jednotlivé príznaky nie je obmedzený. Spracované údaje sú vo vlastníctve objednávateľa. Poskytovateľ služby je povinný dodať údaje v otvorenom formáte (open data). Užívateľské rozhranie musí umožniť export spracovaných údajov minimálne 6 mesiacov po ukončení využívania služby. Podmienky vykonania zákazky sú definované v podrobnom opise predmetu zákazky a v návrhu obchodných podmienok, ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov zverejnených na profile verejného obstarávateľa.