Platforma energetického manažmentu na správu odberných miest energetických médií v budovách vo vlastníctve Bratislavského samosprávneho kraja a správe organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Platforma energetického manažmentu na správu odberných miest energetických médií v budovách vo vlastníctve Bratislavského samosprávneho kraja a správe organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti
Kód zákazky: 8595/2024/VO
Kód oznámenia: 15782 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72310000-1
Predpokladaná hodnota: 143 321,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 10.7.2024 09:00
Vyhlásenie: 1.7.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Bratislavský samosprávny kraj
Adresa: Sabinovská
82005 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Sabinovská Bratislava - mestská časť Ružinov 82005 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je zabezpečenie systému energetického manažmentu s funkcionalitou digitálneho spracovania prichádzajúcich faktúr formou SAAS (system as a service). Systém energetického manažmentu s funkcionalitou má pozostávať z jedného (1) softwarového systému. Systém SAAS zabezpečuje zber a vyhodnocovanie dostupných energetických informácií zo všetkých prvkov, ktoré boli zriadené v rámci aktivácie systému a k nim boli dohodnutým spôsobom poskytnuté podklady pre spracovanie údajov. Za prvok sa považujú úrovne: klient, prevádzky, odberné miesta a merače. Súčasťou spracovania údajov je aj digitálne spracovanie prichádzajúcich faktúr a pravidelný import fakturačných údajov za spotrebu vody a ostatných energetických médií. Jednotlivé prvky bude možné v užívateľskom rozhraní zobraziť v tabuľkovom prehľade a tiež formou aktívnych objektov v geografickej mape (GIS). Pre každý prvok musí byť možné uložiť doplňujúce údaje vo forme príznakov (tagov), poznámok, a súborov (fotografie, výkresy, textové súbory a pod., ktoré bude možné otvárať priamo z prostredia systému) v minimálnom objeme 20 MB/objekt. Minimálny počet príznakov ku každému objektu je 5, pričom rozsah hodnôt pre jednotlivé príznaky nie je obmedzený. Spracované údaje sú vo vlastníctve objednávateľa. Poskytovateľ služby je povinný dodať údaje v otvorenom formáte (open data). Užívateľské rozhranie musí umožniť export spracovaných údajov minimálne 6 mesiacov po ukončení využívania služby. Podmienky vykonania zákazky sú definované v podrobnom opise predmetu zákazky a v návrhu obchodných podmienok, ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov zverejnených na profile verejného obstarávateľa.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1297316
1. Základné údaje
  • Organizácia: Bratislavský samosprávny kraj (ID: 72083)
  • Zákazka: Platforma energetického manažmentu na správu odberných miest energetických médií v budovách vo vlastníctve Bratislavského samosprávneho kraja a správe organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti (ID: 510163)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Bratislavský samosprávny kraj
  • IČO: 36063606
  • DIČ: 2021608369
  • Adresa
  • Ulica: Sabinovská
  • Číslo: 16
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82005
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: peter.gaspar@region-bsk.sk
  • Telefónne číslo: +421248264206
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Bratislavský samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2750
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 8595/2024/VO
  • Názov: Platforma energetického manažmentu na správu odberných miest energetických médií v budovách vo vlastníctve Bratislavského samosprávneho kraja a správe organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie systému energetického manažmentu s funkcionalitou digitálneho spracovania prichádzajúcich faktúr formou SAAS (system as a service). Systém energetického manažmentu s funkcionalitou má pozostávať z jedného (1) softwarového systému. Systém SAAS zabezpečuje zber a vyhodnocovanie dostupných energetických informácií zo všetkých prvkov, ktoré boli zriadené v rámci aktivácie systému a k nim boli dohodnutým spôsobom poskytnuté podklady pre spracovanie údajov. Za prvok sa považujú úrovne: klient, prevádzky, odberné miesta a merače. Súčasťou spracovania údajov je aj digitálne spracovanie prichádzajúcich faktúr a pravidelný import fakturačných údajov za spotrebu vody a ostatných energetických médií. Jednotlivé prvky bude možné v užívateľskom rozhraní zobraziť v tabuľkovom prehľade a tiež formou aktívnych objektov v geografickej mape (GIS). Pre každý prvok musí byť možné uložiť doplňujúce údaje vo forme príznakov (tagov), poznámok, a súborov (fotografie, výkresy, textové súbory a pod., ktoré bude možné otvárať priamo z prostredia systému) v minimálnom objeme 20 MB/objekt. Minimálny počet príznakov ku každému objektu je 5, pričom rozsah hodnôt pre jednotlivé príznaky nie je obmedzený. Spracované údaje sú vo vlastníctve objednávateľa. Poskytovateľ služby je povinný dodať údaje v otvorenom formáte (open data). Užívateľské rozhranie musí umožniť export spracovaných údajov minimálne 6 mesiacov po ukončení využívania služby. Podmienky vykonania zákazky sú definované v podrobnom opise predmetu zákazky a v návrhu obchodných podmienok, ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov zverejnených na profile verejného obstarávateľa.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 143 321
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Spracovanie údajov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona o VO, verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o VO" alebo "zákon"). OSOBNÉ POSTAVENIE Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia, ktoré sa preukazujú podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o VO. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO je možné nahradiť podľa § 152 zákona o VO potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov. Z dôvodu použitia údajov vedených v informačných systémoch verejnej správy v súlade s § 32 ods.3 zákona o VO a použitia údajov vedených v informačných systémoch Úradu pre verejné obstarávanie a zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie nie je uchádzač (so sídlom v SR) povinný predkladať doklady preukazujúce splnenie podmienky osobného postavenia podľa §32 ods.1 písm. e) a f) zákona o VO. Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO bude overovaná verejným obstarávateľom z informačných systémov verejnej správy (platí len pre uchádzača so sídlom v SR). Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO bude overovaná verejným obstarávateľom z údajov zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade, že verejný obstarávateľ bude mať pochybnosti o tom, že uchádzač spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO, požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie týchto spochybnených podmienok účasti. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzača na skutočnosť, že podľa § 117 ods. 5 zákona o VO nesmie verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) tohto zákona. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d). Ustanovenie § 11 tým nie je dotknuté.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO. 2. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch. V prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača. 3. Ponuky uchádzačov budú vyhodnocované podľa kritéria na hodnotenie ponúk. Kritériom je "Celková cena za celý predmet zákazky vrátane DPH". 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a bude vylúčená. O vylúčení bude uchádzač bezodkladne informovaný verejným obstarávateľom. V prípade vylúčenia ponuky takéhoto uchádzača bude verejný obstarávateľ vyhodnocovať ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia predložených dokladov v lehote na predkladanie ponúk, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom. 5. Uchádzač zaslaním ponuky bezvýhradne akceptuje všetky podmienky súťaže. 6. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. 7. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 8. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia objednávky, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 9. Lehota viazanosti / platnosti ponuky: do 31.10.2024. 10. Podmienky vykonania zákazky sú definované v podrobnom opise predmetu zákazky a v návrhu realizácie na základe objednávky, ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov zverejnených na profile verejného obstarávateľa.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Platforma energetického manažmentu na správu odberných miest energetických médií v budovách vo vlastníctve Bratislavského samosprávneho kraja a správe organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 8595/2024/VO
  • Názov : Platforma energetického manažmentu na správu odberných miest energetických médií v budovách vo vlastníctve Bratislavského samosprávneho kraja a správe organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie systému energetického manažmentu s funkcionalitou digitálneho spracovania prichádzajúcich faktúr formou SAAS (system as a service). Systém energetického manažmentu s funkcionalitou má pozostávať z jedného (1) softwarového systému. Systém SAAS zabezpečuje zber a vyhodnocovanie dostupných energetických informácií zo všetkých prvkov, ktoré boli zriadené v rámci aktivácie systému a k nim boli dohodnutým spôsobom poskytnuté podklady pre spracovanie údajov. Za prvok sa považujú úrovne: klient, prevádzky, odberné miesta a merače. Súčasťou spracovania údajov je aj digitálne spracovanie prichádzajúcich faktúr a pravidelný import fakturačných údajov za spotrebu vody a ostatných energetických médií. Jednotlivé prvky bude možné v užívateľskom rozhraní zobraziť v tabuľkovom prehľade a tiež formou aktívnych objektov v geografickej mape (GIS). Pre každý prvok musí byť možné uložiť doplňujúce údaje vo forme príznakov (tagov), poznámok, a súborov (fotografie, výkresy, textové súbory a pod., ktoré bude možné otvárať priamo z prostredia systému) v minimálnom objeme 20 MB/objekt. Minimálny počet príznakov ku každému objektu je 5, pričom rozsah hodnôt pre jednotlivé príznaky nie je obmedzený. Spracované údaje sú vo vlastníctve objednávateľa. Poskytovateľ služby je povinný dodať údaje v otvorenom formáte (open data). Užívateľské rozhranie musí umožniť export spracovaných údajov minimálne 6 mesiacov po ukončení využívania služby. Podmienky vykonania zákazky sú definované v podrobnom opise predmetu zákazky a v návrhu obchodných podmienok, ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov zverejnených na profile verejného obstarávateľa.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Spracovanie údajov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena celkom za predmet zákazky v EUR vrátene DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 10.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 10.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Miesto otvárania ponúk: Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/510163
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/510163
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma - IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)