Zvyšovanie energetickej účinnosti a stavebné úpravy obecného úradu

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zvyšovanie energetickej účinnosti a stavebné úpravy obecného úradu
Kód zákazky: 0124JF
Kód oznámenia: 2313 - WNP
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 281 393,44 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 8.2.2024 10:00
Vyhlásenie: 26.1.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Gyňov
Adresa: Čanianska
04414 Gyňov
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Čanianska Gyňov 04414 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom je výber dodávateľa stavebných prác na projekt: Zvyšovanie energetickej účinnosti a stavebné úpravy obecného úradu Stručný opis predmetu zákazky: Hlavnou myšlienkou stavebných úprav budovy bolo vytvorenie funkčných priestorov (kancelárie, archív, kuchyňa a hygienické priestory) pre obecný úrad v nevyužitej časti budovy, ktorá je momentálna využívaná ako sklad. V pôvodných priestorov obecného úradu sa pomocou menších úprav vytvorí jedna veľká miestnosť, tzv. multifunkčná, ktorá bude slúžiť pre obyvateľov obce na rôzne stretnutia a podujatia. Pôvodná strešná krytina je z plechu, ktorá je prikotvená na drevenú konštrukciu. Zo statického hľadiska, ako aj tepelnotechnicky je konštrukcia a skladba nevyhovujúca preto bude odstránená a navrhol sa nový nosný väzníkový krov a skladba skladajúca sa z vrstiev tepelnej izolácie, hydroizolácii a krytiny z PVC-P fólie. Celá fasáda budovy sa zateplí pomocou kontaktného zatepľovacieho systému z minerálnej vlny, hrúbky 200 mm. Vytvoria sa nové omietky, ako na fasáde tak aj v interiéri budovy, pokladá sa nová podlaha do všetkých miestností. Vymení sa celá elektroinštalácia a rozvody kúrenia, osadí sa TČ a VZT s rekuperáciou vrátane zabezpečenia.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1271047
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Gyňov (ID: 56628)
  • Zákazka: Zvyšovanie energetickej účinnosti a stavebné úpravy obecného úradu (ID: 496066)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Gyňov
  • IČO: 00324159
  • DIČ: 2021235953
  • Adresa
  • Ulica: Čanianska
  • Číslo: 3
  • Mesto: Gyňov
  • PSČ: 04414
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Gyňov)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5658
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 0124JF
  • Názov: Zvyšovanie energetickej účinnosti a stavebné úpravy obecného úradu
  • Opis: Predmetom je výber dodávateľa stavebných prác na projekt: Zvyšovanie energetickej účinnosti a stavebné úpravy obecného úradu Stručný opis predmetu zákazky: Hlavnou myšlienkou stavebných úprav budovy bolo vytvorenie funkčných priestorov (kancelárie, archív, kuchyňa a hygienické priestory) pre obecný úrad v nevyužitej časti budovy, ktorá je momentálna využívaná ako sklad. V pôvodných priestorov obecného úradu sa pomocou menších úprav vytvorí jedna veľká miestnosť, tzv. multifunkčná, ktorá bude slúžiť pre obyvateľov obce na rôzne stretnutia a podujatia. Pôvodná strešná krytina je z plechu, ktorá je prikotvená na drevenú konštrukciu. Zo statického hľadiska, ako aj tepelnotechnicky je konštrukcia a skladba nevyhovujúca preto bude odstránená a navrhol sa nový nosný väzníkový krov a skladba skladajúca sa z vrstiev tepelnej izolácie, hydroizolácii a krytiny z PVC-P fólie. Celá fasáda budovy sa zateplí pomocou kontaktného zatepľovacieho systému z minerálnej vlny, hrúbky 200 mm. Vytvoria sa nové omietky, ako na fasáde tak aj v interiéri budovy, pokladá sa nová podlaha do všetkých miestností. Vymení sa celá elektroinštalácia a rozvody kúrenia, osadí sa TČ a VZT s rekuperáciou vrátane zabezpečenia.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 281 393.44
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45111000, 45321000, 45310000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Čanianska 3
  • Mesto: Gyňov
  • PSČ: 044 14
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa stanovené podmienky účasti a požiadavky verejného obstarávateľa uvedené v tejto výzve a súťažných podkladoch.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zvyšovanie energetickej účinnosti a stavebné úpravy obecného úradu
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 0124JF
  • Názov : Zvyšovanie energetickej účinnosti a stavebné úpravy obecného úradu
  • Opis: Predmetom je výber dodávateľa stavebných prác na projekt: Zvyšovanie energetickej účinnosti a stavebné úpravy obecného úradu Stručný opis predmetu zákazky: Hlavnou myšlienkou stavebných úprav budovy bolo vytvorenie funkčných priestorov (kancelárie, archív, kuchyňa a hygienické priestory) pre obecný úrad v nevyužitej časti budovy, ktorá je momentálna využívaná ako sklad. V pôvodných priestorov obecného úradu sa pomocou menších úprav vytvorí jedna veľká miestnosť, tzv. multifunkčná, ktorá bude slúžiť pre obyvateľov obce na rôzne stretnutia a podujatia. Pôvodná strešná krytina je z plechu, ktorá je prikotvená na drevenú konštrukciu. Zo statického hľadiska, ako aj tepelnotechnicky je konštrukcia a skladba nevyhovujúca preto bude odstránená a navrhol sa nový nosný väzníkový krov a skladba skladajúca sa z vrstiev tepelnej izolácie, hydroizolácii a krytiny z PVC-P fólie. Celá fasáda budovy sa zateplí pomocou kontaktného zatepľovacieho systému z minerálnej vlny, hrúbky 200 mm. Vytvoria sa nové omietky, ako na fasáde tak aj v interiéri budovy, pokladá sa nová podlaha do všetkých miestností. Vymení sa celá elektroinštalácia a rozvody kúrenia, osadí sa TČ a VZT s rekuperáciou vrátane zabezpečenia. Zoznam stavebných objektov: A1 ZATEPLENIE - Zateplenie obvodového plášťa A2 ZATEPLENIE - Zateplenie strešného plášťa A3 ZATEPLENIE - Zateplenie podlahy na teréne A4 ZATEPLENIE - Výmena výplní otvorov A5 TECHNICKÁ INŠTALÁCIA - Tepelné čerpadlo A6 TECHNICKÁ INŠTALÁCIA - Vykurovanie A7 TECHNICKÁ INŠTALÁCIA - Rekuperácia A8 TECHNICKÁ INŠTALÁCIA - Nové osvetlenie A9 ADAPTAČNÉ OPATRENIA - Tieniace zariadenie B1 AKTIVITY REALIZOVANÉ NA/V BUDOVE - Obnova stavebných konštrukcií budovy B2 AKTIVITY REALIZOVANÉ NA/V BUDOVE - Vnútorné inžinierske siete B3 NEOPRÁVNENÉ VÝDAVKY Vlastné zdroje - Zabezpečenie objektu Detailnejší opis položiek, množstva a požadované parametre jednotlivých položiek sú bližšie špecifikovaný v prílohe č. 07 (Projektová dokumentácia) a v prílohe č. 06 (Výkaz výmer) za každú časť zákazky tejto výzvy. Údaje určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentné riešenie pri dodržaní technických parametrov (minimálnych technických požiadaviek) navrhovaných stavebných postupov a materiálov. Uchádzač musí mať zahrnuté v jednotkovej cene ekvivalentného riešenia všetky povinnosti a náklady spojené so zabudovaním ekvivalentu do diela vrátane projektu, zabezpečenia údajov a výkresov, osvedčení, očakávaných schválení, opakovaných podaní, zmien a dodatkov diela.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 281 393.44
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45111000, 45321000, 45310000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prechod na obehové hospodárstvo
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: V súlade so zákonom 230/2022 Z.z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov Objednávateľ požaduje aby najmenej 70% (hmotnosti) stavebného a demolačného odpadu, ktorý vznikne na stavbe, musí byť pripravený na opätovné použitie alebo zaslaný na recykláciu, alebo iné zhodnotenie materiálu vrátane operácií zasypávania, pri ktorých sa ako náhrada za iné materiály používa odpad. Táto požiadavka sa uplatní na odpady uvedené v skupine číslo 17 Katalógu odpadov okrem nebezpečných odpadov a odpadu pod katalógovým číslom 17 05 04. Najmenej 70% (objemu) všetkých výrobkov z dreva použitých pri renovácii konštrukcií, opláštenia a povrchových úprav bude z recyklovaných / opätovne použitých alebo pochádzajúcich z trvalo udržateľných lesov, ako sú certifikované certifikačnými auditmi tretích strán vykonávanými akreditovanými certifikačnými orgánmi, napr. normy FSC / PEFC alebo ekvivalentné normy. Viac v súťažných podkladoch.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 6
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky bude financovaný z Plánu obnovy a odolnosti a vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ má informáciu o schválení žiadosti o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie § 32 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. a) - f) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. a) - f), resp. § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b) - f) zákona o verejnom obstarávaní, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, tzn.: - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní platí, že ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa odseku 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu bezodkladne zašle v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej komunikácie Generálnej prokuratúre Slovenskej republiky na vydanie výpisu z registra trestov; - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladu podľa ods. 2 písm. d) iba vo vzťahu k preukázaniu toho, že voči uchádzačovi resp. záujemcovi nebolo zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku; K ostatným podmienkam v rámci tohto tohto ustanovenia platí, že verejný obstarávateľ si overí ich splnenie uchádzačom alebo záujemcom na portáli www.oversi.gov.sk; - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c), e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie uchádzačom alebo záujemcom overí na portáli www.oversi.gov.sk a v Registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. - Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. - Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti: a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo b) v súlade s §114 ods. 1 čestným vyhlásením, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom, alebo c) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie. - Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklady na preukázanie podmienok účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - Kľúčový odborník č. 1 - Stavbyvedúci Uchádzač predloží údaje o odbornej kvalifikácii a odbornej praxi minimálne 1 osoby s odbornou spôsobilosťou v oblasti predmetu zákazky (stavbyvedúci za pozemné stavby). Požaduje sa aby tieto osoby mali odbornú prax a spôsobilosť v odbore podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v členskom štáte (uchádzač predloží predmetné osvedčenie), čo preukazuje uchádzač na základe životopisu a osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch. - Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. - Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti: a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo b) v súlade s §114 ods. 1 čestným vyhlásením, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí v súlade s § 55 ods. 1 ZVO. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke predloží najnižšiu cenu za vyhodnocovanú časť zákazky v EUR vrátane DPH. Ako druhý v poradí sa umiestni uchádzač, ktorý vo svojej ponuke predloží druhú najnižšiu cenu za vyhodnocovanú časť zákazky v EUR vrátane DPH, atď. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet zákazky s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s poskytnutými službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o PPM.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Gyňov)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Obec Gyňov)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.02.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 08.02.2024
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa riadi § 54 ZVO. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Miesto otvárania ponúk: Obec Gyňov, Obecný úrad, Čanianska 3, 044 14 Gyňov
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/496066
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/496066
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO verzia 18.0
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Obec Gyňov)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Obec Gyňov)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)