LIEKY A LIEČIVÁ 2024 - 2025

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: LIEKY A LIEČIVÁ 2024 - 2025
Kód zákazky: 02/2024/PLS/ZnH/SC
Kód oznámenia: 15907 - WNT
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 33610000-9
Predpokladaná hodnota: 124 142,75 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 12.7.2024 10:00
Vyhlásenie: 2.7.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Psychiatrická liečebňa Sučany
Adresa: Hradiská
03852 Sučany
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Hradiská Sučany 03852 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodávka liekov a liečiv navrhovanej špecifikácie vrátane dopravy so sídla verejného obstarávateľa v zmysle Prílohy č. 2 Výzvy na predloženie ponuky – návrh Rámcovej dohody.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Psychiatrická liečebňa Sučany

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1297539
1. Základné údaje
  • Organizácia: Psychiatrická liečebňa Sučany (ID: 44811)
  • Zákazka: LIEKY A LIEČIVÁ 2024 - 2025 (ID: 510303)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Psychiatrická liečebňa Sučany
  • IČO: 17335612
  • DIČ: 2020598888
  • Adresa
  • Ulica: Hradiská
  • Číslo: 23
  • Mesto: Sučany
  • PSČ: 03852
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: carsky.stanislav@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421903842840
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Psychiatrická liečebňa Sučany)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Zdravie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2137
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 02/2024/PLS/ZnH/SC
  • Názov: LIEKY A LIEČIVÁ 2024 - 2025
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka liekov a liečiv navrhovanej špecifikácie vrátane dopravy so sídla verejného obstarávateľa v zmysle Prílohy č. 2 Výzvy na predloženie ponuky – návrh Rámcovej dohody.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Liečivá pre výživovú sústavu a látkovú premenu
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 33621000, 33622000, 33640000, 33642000, 33651000, 33632000, 33661000, 33691100, 33670000, 33662000, 33690000, 60000000
  • 4.2 Informácie o postupe
  • 4.2.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.3.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: LIEKY A LIEČIVÁ 2024 - 2025
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 02/2024/PLS/ZnH/SC
  • Názov : LIEKY A LIEČIVÁ 2024 - 2025
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka liekov a liečiv navrhovanej špecifikácie vrátane dopravy so sídla verejného obstarávateľa v zmysle Prílohy č. 2 Výzvy na predloženie ponuky – návrh Rámcovej dohody. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s manipuláciou, naložením, dovozom a vyložením tovaru. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru ako aj uvedenými druhmi liekov a liečiv. Skutočne odobraté množstvo môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh liekov a liečiv podľa nevyhnutnej potreby verejného obstarávateľa počas trvania zmluvy. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytovanie lekárenskej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou. Z uvedeného dôvodu môže ponuku predložiť len verejná lekáreň. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný zabezpečovať dodávku predmetu zákazky počas celej doby trvania zmluvy prostredníctvom motorového vozidla spôsobilého na prevoz liekov a liečiv.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 124 142.75
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Liečivá pre výživovú sústavu a látkovú premenu
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 33621000, 33622000, 33640000, 33642000, 33651000, 33632000, 33661000, 33691100, 33670000, 33662000, 33690000, 60000000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Hradiská 23
  • Ulica: Hradiská 23
  • Mesto: Sučany
  • PSČ: 038 52
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokladmi: a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, uchádzač predloží aj výpis z registra trestov právnických osôb nie starší ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu, nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa vyššie uvedeného je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Výpis/y z registra trestov musí uchádzač v ponuke predložiť v prípade, ak uchádzačom je právnická osoba, ktorej člen štatutárneho orgánu/člen dozorného orgánu alebo prokurista nie je občanom Slovenskej republiky. Nakoľko však verejnému obstarávateľovi nie je umožnený prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), uchádzač je povinný predložiť všetky vyššie požadované doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia. Verejnému obstarávateľovi nie je umožnený prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Z uvedeného dôvodu je každý uchádzač povinný predložiť všetky vyššie požadované doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia. Podrobnosti týkajúce sa podmienok účasti sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: podľa § 33 ods. 1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky v celkovej súhrnnej hodnote 120 000,- EUR. Ekvivalent v inej mene musí byť uchádzačom prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len „ECB“) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku. Ak má uchádzač účtovné závierky a ďalšie dokumenty zverejnené v Registri účtovných závierok, uvedie v ponuke len internetovú adresu, na ktorej sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch verejne prístupné. V prípade, že výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch uchádzača sú uložené v neverejnej časti Registra účtovných závierok, je potrebné predložiť ich scan originálu alebo ich úradne osvedčených kópií s osvedčovacou doložkou DataCentra – prevádzkovateľa Registra účtovných závierok. V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla. Podrobnosti týkajúce sa podmienok účasti sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených plnení bol za stanovené obdobie v hodnote minimálne 120 000,- EUR bez DPH. Zoznam plnení musí obsahovať minimálne tieto údaje: • obchodné meno a sídlo dodávateľa/poskytovateľa, • obchodné meno a sídlo odberateľa, • predmet dodania tovaru/poskytnutia služby (z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa), • lehotu dodania tovaru (presne určenú počiatočným a koncovým dátumom). • Pozn.: verejný obstarávateľ požaduje preukázať presné vyjadrenie hodnoty plnenia rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v rozhodnom období predchádzajúcich 3 priebežných rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, t. j. predchádzajúce 3 priebežné roky odo dňa uverejnenia Výzvy na predloženie ponuky vo vestníku verejného obstarávania Úradu pre verejné obstarávanie SR, • celkovú zmluvnú cenu v EUR bez DPH počas lehoty dodania, • meno a priezvisko, tel. č. a emailový kontakt kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname. Uchádzač predloží zoznam plnení rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt poskytnutia a odberateľov, ktoré v danom období dodával/poskytoval pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov alebo iných odberateľov. V prípade, že uchádzač poskytoval služby pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname, tzn. uchádzač je povinný tieto referencie v predloženom dokumente identifikovať. Podrobnosti týkajúce sa podmienok účasti sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenia kvality Verejný obstarávateľ k preukázaniu splnenia predmetnej podmienky účasti požaduje predloženie čestného vyhlásenia uchádzača, že počas celej doby plnenia predmetu zákazky bude mať k dispozícii minimálne 1 ks motorového vozidla spôsobilého na prevoz liekov a liečiv, prostredníctvom ktorého bude zabezpečovať dodávku predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi. Predmetné čestné vyhlásenie musí byť podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Uchádzač k splneniu predmetnej podmienky účasti súčasne predloží fotokópiu technického preukazu vozidla a opis predmetného vozidla, prostredníctvom ktorého bude zabezpečovať dodávku predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi. Z uvedených dokladov musí byť zrejmé, že uchádzač je oprávnený na používanie predmetného motorového vozidla (doklad preukazujúci právny vzťah uchádzača k motorovému vozidlu). Podrobnosti týkajúce sa podmienok účasti sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky uchádzačov sa budú vyhodnocovať na základe kritéria - najnižšia celková cena v EUR vrátane DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR vrátane DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 12.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 12.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Opis otvárania ponúk: Termín otvárania a vyhodnotenia ponúk je stanovený na 12.07.2024 bez účasti uchádzačov.
  • Miesto otvárania ponúk: on-line v IS EPVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/510303
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)