Styčníkové dosky

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Styčníkové dosky
Kód zákazky: 2788/2024/520
Kód oznámenia: 15944 - WNT
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 44532000-8
Predpokladaná hodnota: 153 083,33 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 12.7.2024 09:00
Vyhlásenie: 2.7.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Námestie SNP
97566 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Námestie SNP Banská Bystrica 97566 Slovensko Miestom plnenia môže byť aj pracovisko obchodnej prevádzky LESY SR, š.p., Tranovského 19, Košice 040 01.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodanie styčníkových dosiek, ktoré sa používajú pri práci v lese a na drevoskladoch na zabezpečenie guľatiny proti praskaniu. Slúži ako protišmyková spona na drevené podvaly, drevo masív, fošne atď. Styčníková doska je statická doska s prelisovanými tŕňmi, vyrobená z oceľového plechu žiarovo pozinkovaného, akosti S280GD+Z275, hrúbka materiálu 1,5mm, rozmer 147 x 35 mm. Verejný obstarávateľ bude akceptovať ekvivalent s lepšími kvalitatívnymi parametrami za rovnakú alebo nižšiu cenu. Uchádzač do ponuky predloží opis ponúkaného tovaru a Technický/Materiálový list výrobku. V opise ponúkaného tovaru uvedie: obchodné označenie tovaru, technické parametre, vlastnosti ponúkaného tovaru a ďalšie informácie o ponúkanom tovare v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Bližšie požiadavky a špecifikácia sú uvedené v Prílohe č. 3 – Špecifikácia predmetu zákazky tejto Výzvy na predkladanie ponúk. Súčasťou predmetu zákazky je komplexné zabezpečenie služieb spojených s dodávkou tovaru, vrátane dopravy do miesta dodania, balenia a vyloženia v mieste dodania. Náklady na dopravu, balenie a ostatné náklady spojené s dodávkou tovaru musia byť súčasťou ponukovej ceny. Plnenie zákazky: verejný obstarávateľ uvádza len predpokladané množstvo ciach počas platnosti Rámcovej dohody (4 roky), množstvá budú spresnené čiastkovými objednávkami. Požadovaný termín dodávok – do 30 dní odo dňa doručenia objednávky

Linky a dokumenty

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1297647
1. Základné údaje
  • Organizácia: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik (ID: 7402)
  • Zákazka: Styčníkové dosky (ID: 507021)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
  • IČO: 36038351
  • DIČ: 2020087982
  • Adresa
  • Ulica: Námestie SNP
  • Číslo: 8
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97566
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : odbor VO, Zdenka Čupková
  • E-mail: zdenka.cupkova@lesy.sk
  • Telefónne číslo: +421484344282
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (LESY Slovenskej republiky, štátny podnik)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Hospodárske záležitosti
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/3951
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2788/2024/520
  • Názov: Styčníkové dosky
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie styčníkových dosiek, ktoré sa používajú pri práci v lese a na drevoskladoch na zabezpečenie guľatiny proti praskaniu. Slúži ako protišmyková spona na drevené podvaly, drevo masív, fošne atď. Styčníková doska je statická doska s prelisovanými tŕňmi, vyrobená z oceľového plechu žiarovo pozinkovaného, akosti S280GD+Z275, hrúbka materiálu 1,5mm, rozmer 147 x 35 mm. Verejný obstarávateľ bude akceptovať ekvivalent s lepšími kvalitatívnymi parametrami za rovnakú alebo nižšiu cenu. Uchádzač do ponuky predloží opis ponúkaného tovaru a Technický/Materiálový list výrobku. V opise ponúkaného tovaru uvedie: obchodné označenie tovaru, technické parametre, vlastnosti ponúkaného tovaru a ďalšie informácie o ponúkanom tovare v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Bližšie požiadavky a špecifikácia sú uvedené v Prílohe č. 3 – Špecifikácia predmetu zákazky tejto Výzvy na predkladanie ponúk. Súčasťou predmetu zákazky je komplexné zabezpečenie služieb spojených s dodávkou tovaru, vrátane dopravy do miesta dodania, balenia a vyloženia v mieste dodania. Náklady na dopravu, balenie a ostatné náklady spojené s dodávkou tovaru musia byť súčasťou ponukovej ceny. Plnenie zákazky: verejný obstarávateľ uvádza len predpokladané množstvo ciach počas platnosti Rámcovej dohody (4 roky), množstvá budú spresnené čiastkovými objednávkami. Požadovaný termín dodávok – do 30 dní odo dňa doručenia objednávky
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 153 083.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Bezzávitové upínadlá
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Mičinská cesta 33/4406
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom dodania môže byť aj pracovisko obchodnej prevádzky LESY SR, š.p., Tranovského 19, Košice 040 01.
  • 4.2 Informácie o postupe
  • 4.2.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.3.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Styčníkové dosky
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2788/2024/520
  • Názov : Styčníkové dosky
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie styčníkových dosiek, ktoré sa používajú pri práci v lese a na drevoskladoch na zabezpečenie guľatiny proti praskaniu. Slúži ako protišmyková spona na drevené podvaly, drevo masív, fošne atď. Styčníková doska je statická doska s prelisovanými tŕňmi, vyrobená z oceľového plechu žiarovo pozinkovaného, akosti S280GD+Z275, hrúbka materiálu 1,5mm, rozmer 147 x 35 mm. Verejný obstarávateľ bude akceptovať ekvivalent s lepšími kvalitatívnymi parametrami za rovnakú alebo nižšiu cenu. Uchádzač do ponuky predloží opis ponúkaného tovaru a Technický/Materiálový list výrobku. V opise ponúkaného tovaru uvedie: obchodné označenie tovaru, technické parametre, vlastnosti ponúkaného tovaru a ďalšie informácie o ponúkanom tovare v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Bližšie požiadavky a špecifikácia sú uvedené v Prílohe č. 3 – Špecifikácia predmetu zákazky tejto Výzvy na predkladanie ponúk. Súčasťou predmetu zákazky je komplexné zabezpečenie služieb spojených s dodávkou tovaru, vrátane dopravy do miesta dodania, balenia a vyloženia v mieste dodania. Náklady na dopravu, balenie a ostatné náklady spojené s dodávkou tovaru musia byť súčasťou ponukovej ceny. Plnenie zákazky: verejný obstarávateľ uvádza len predpokladané množstvo ciach počas platnosti Rámcovej dohody (4 roky), množstvá budú spresnené čiastkovými objednávkami. Požadovaný termín dodávok – do 30 dní odo dňa doručenia objednávky
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Bezzávitové upínadlá
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Mičinská cesta 33/4406
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom plnenia môže byť aj pracovisko obchodnej prevádzky LESY SR, š.p., Tranovského 19, Košice 040 01.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ stanovil 1 kritérium na vyhodnotenie ponúk: „Najnižšia cena za celý predmet zákazky v EUR bez DPH“ Uchádzač vo svojej ponuke predloží vyplnený návrh na plnenie kritérií podľa Prílohy č. 1 Výzvy na predkladanie ponúk. Pravidlá pre uplatnenie a spôsob vyhodnotenia kritéria sú nasledujúce: a) Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke predloží najnižšiu cenu za celý predmet zákazky v EUR bez DPH. Ako druhý v poradí sa umiestni uchádzač, ktorý vo svojej ponuke predloží druhú najnižšiu cenu za predmet zákazky v EUR bez DPH. Poradie sa uplatní úmerne na ďalších uchádzačov.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet zákazky v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 12.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 12.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváraním elektronických ponúk sa rozumie ich „on-line sprístupnenie“ v IS EVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky. Otváranie ponúk vykoná osoba zodpovedná za vyhodnotenie ponúk, pričom rozhodujúcim a platným je aktuálny čas servera IS EVO. Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je https://evo.isepvo.sk/evoportal/private/organization/3951/order/507021 záložka totožná ako pri predkladaní ponúk. Pri otváraní ponúk bude osoba zodpovedná za vyhodnotenie ponúk postupovať podľa § 52 ods. 2 a ods. 3 ZVO. Prostredníctvom funkcionality IS EVO sprístupní všetkým uchádzačom ponuky „on-line“ to znamená, že bude vykonané otváranie ponúk funkcionalitou, ktorá zabezpečí automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk v jednom okamihu všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky prostredníctvom elektronického prostriedku. Systém IS EVO odošle notifikácie s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ na portáli ÚVO a na e-mail používateľa Ponuka uchádzača predložená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk sa elektronicky neotvorí.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je https://evo.isepvo.sk/evoportal/private/organization/3951/order/507021 záložka totožná ako pri predkladaní ponúk.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povolené
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/private/organization/3951/order/507021
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/507021
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)