1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Podnety a iné podania (PIP)
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 04072024/Agendove_IS_II/UDZS
- Názov : Podnety a iné podania (PIP)
- Opis: Predmetom zákazky je vytvorenie agendových informačných systémov ÚDZS (PIP podľa opisu predmetu zákazky, ktorý tvorí Prílohu č. 1A tejto zákazky). Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytovanie služieb systémovej a aplikačnej podpory týchto agendových informačných systémov ÚDZS, prípadne vykonávanie zmien, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 1A.
- Druh zákazky: Služby
- Doplňujúci druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 369 400.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 48000000, 48810000, 72263000, 72227000, 72250000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou Žellova 2, 829 24 Bratislava, Slovenská republika
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 33
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Možnosť využitia práva opcie (na SLA služby) v trvaní ďalších 12 mesiacov, pričom opciu možno opakovane predĺžiť o ďalších 12 mesiacov (celkovo maximálne uplatnenie opcie 2 x 12 mesiacov).
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podmienka účasti: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona; 3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona; 3.3 podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov je uvedená v súťažných podkladoch (Príloha č. 5 - Podmienky účasti).
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za dodanie diela a poskytnutie služieb pre príslušnú časť zákazky spolu v EUR s DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti podľa § 56 ods. 8 a ods. 9 zákona bude povinný: • mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom; uvedená požiadavka sa vzťahuje aj na subdodávateľov uchádzača podľa osobitného predpisu a zákona; • preukázať verejnému obstarávateľovi platné partnerstvo s Microsoft v oblasti produktov Sharepoint a Azure formou predloženia potvrdenia vydaného spoločnosťou Microsoft. V prípade, ak je možné uvedenú skutočnosť overiť v dostupných verejných databázach, postačuje odkaz na webové sídlo prevádzkovateľa verejnej databázy (Microsoft), kde si ich verejný obstarávateľ preverí.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.08.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 13:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: CES, SLK
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 06.08.2024
- Čas otvárania ponúk: 13:30
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronickými prostriedkami v systéme EVO a uskutoční sa online v súlade s ustanoveniami § 52 zákona.
- Miesto otvárania ponúk: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou Žellová 2, Bratislava, Slovenská republika
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/510439
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/510439
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady a prílohy
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Správne konania (SK)
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 04072024/Agendove_IS_II/UDZS
- Názov : Správne konania (SK)
- Opis: Predmetom zákazky je vytvorenie agendových informačných systémov ÚDZS (SK podľa opisu predmetu zákazky, ktorý tvorí Prílohu č. 1B tejto zákazky). Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytovanie služieb systémovej a aplikačnej podpory týchto agendových informačných systémov ÚDZS, prípadne vykonávanie zmien, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie. Podrobný opis predmetu zákazky (jednotlivých častí) tvorí Prílohu č. 1B).
- Druh zákazky: Služby
- Doplňujúci druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 354 400.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 48000000, 48810000, 72263000, 72227000, 72250000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou Žellova 2, 829 24 Bratislava, Slovenská republika
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 33
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Možnosť využitia práva opcie (na SLA služby) v trvaní ďalších 12 mesiacov, pričom opciu možno opakovane predĺžiť o ďalších 12 mesiacov (celkovo maximálne uplatnenie opcie 2 x 12 mesiacov).
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podmienka účasti: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona; 3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona; 3.3 podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov je uvedená v súťažných podkladoch (Príloha č. 5 - Podmienky účasti).
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za dodanie diela a poskytnutie služieb pre príslušnú časť zákazky spolu v EUR s DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti podľa § 56 ods. 8 a ods. 9 zákona bude povinný: • mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom; uvedená požiadavka sa vzťahuje aj na subdodávateľov uchádzača podľa osobitného predpisu a zákona; • preukázať verejnému obstarávateľovi platné partnerstvo s Microsoft v oblasti produktov Sharepoint a Azure formou predloženia potvrdenia vydaného spoločnosťou Microsoft. V prípade, ak je možné uvedenú skutočnosť overiť v dostupných verejných databázach, postačuje odkaz na webové sídlo prevádzkovateľa verejnej databázy (Microsoft), kde si ich verejný obstarávateľ preverí.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.08.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 13:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: CES, SLK
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 06.08.2024
- Čas otvárania ponúk: 13:30
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronickými prostriedkami v systéme EVO a uskutoční sa online v súlade s ustanoveniami § 52 zákona.
- Miesto otvárania ponúk: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou Žellová 2, Bratislava, Slovenská republika
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/510439
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/510439
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady a prílohy
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Podnety a iné podania (PIP) + Správne konania (SK) (aplikácia § 28 ods. 4 zákona)
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 04072024/Agendove_IS_II/UDZS
- Názov : Podnety a iné podania (PIP) + Správne konania (SK) (aplikácia § 28 ods. 4 zákona)
- Opis: Predmetom zákazky je vytvorenie agendových informačných systémov ÚDZS (PIP a SK podľa opisu predmetu zákazky, ktorý tvorí Prílohu č. 1A a č. 1B tejto zákazky). V tejto časti zákazky sa jedná o predloženie kombinovanej ponuky pre časť 1. a časť 2. zákazky. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytovanie služieb systémovej a aplikačnej podpory týchto agendových informačných systémov ÚDZS, prípadne vykonávanie zmien, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 1 (Príloha č. 1A a č. 1B).
- Druh zákazky: Služby
- Doplňujúci druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 723 800.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 48000000, 48810000, 72263000, 72227000, 72250000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou Žellova 2, 829 24 Bratislava, Slovenská republika
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 33
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Možnosť využitia práva opcie (na SLA služby) v trvaní ďalších 12 mesiacov, pričom opciu možno opakovane predĺžiť o ďalších 12 mesiacov (celkovo maximálne uplatnenie opcie 2 x 12 mesiacov).
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podmienka účasti: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona; 3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona; 3.3 podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov je uvedená v súťažných podkladoch (Príloha č. 5 - Podmienky účasti).
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za dodanie diela a poskytnutie služieb pre príslušnú časť zákazky spolu v EUR s DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti podľa § 56 ods. 8 a ods. 9 zákona bude povinný: • mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom; uvedená požiadavka sa vzťahuje aj na subdodávateľov uchádzača podľa osobitného predpisu a zákona; • preukázať verejnému obstarávateľovi platné partnerstvo s Microsoft v oblasti produktov Sharepoint a Azure formou predloženia potvrdenia vydaného spoločnosťou Microsoft. V prípade, ak je možné uvedenú skutočnosť overiť v dostupných verejných databázach, postačuje odkaz na webové sídlo prevádzkovateľa verejnej databázy (Microsoft), kde si ich verejný obstarávateľ preverí.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.08.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 13:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: CES, SLK
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 06.08.2024
- Čas otvárania ponúk: 13:30
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronickými prostriedkami v systéme EVO a uskutoční sa online v súlade s ustanoveniami § 52 zákona.
- Miesto otvárania ponúk: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou Žellová 2, Bratislava, Slovenská republika
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/510439
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/510439
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady a prílohy
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)