Nákup serverov 1RU

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Nákup serverov 1RU
Kód zákazky: 21/2024/VO-PPA 108231/2024/145
Kód oznámenia: 16572 - WYT
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 48821000-9
Predpokladaná hodnota: 113 215,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 22.7.2024 09:00
Vyhlásenie: 9.7.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Hraničná
81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Hraničná Bratislava - mestská časť Ružinov 81526 Slovensko
Zdroj:

Popis

Nákup serverov podľa technickej špecifikácie. Je potrebné nahradenie obsolentnej serverovej infraštruktúry kľúčových informačných systémov PPA, ide o dôležitú kritickú infraštruktúru, na ktorej sa prevádzkujú IACS a AGIS. Ktorú je potrebne nahradiť novými zariadeniami aby sa minimalizoval prípadne eliminoval čas nedostupnosti aplikácii,ktoré sú využívané v rámci implementácie PRV SR 2014 - 2022 a taktiež pri príprave nového programového obdobia Strategický plán SPP 2023 - 2027.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Pôdohospodárska platobná agentúra

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1298825
1. Základné údaje
  • Organizácia: Pôdohospodárska platobná agentúra (ID: 3285)
  • Zákazka: Nákup serverov 1RU (ID: 510344)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 3551f2b4-6362-453b-b387-2246205ebe06
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Pôdohospodárska platobná agentúra
  • IČO: 30794323
  • DIČ: 2021781630
  • Adresa
  • Ulica: Hraničná
  • Číslo: 12
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 81526
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: andrea.durechovasokolikova@apa.sk
  • Telefónne číslo: +421918612193
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Pôdohospodárska platobná agentúra)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Hospodárske záležitosti
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8828
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 21/2024/VO-PPA 108231/2024/145
  • Názov: Nákup serverov 1RU
  • Opis: Nákup serverov podľa technickej špecifikácie. Je potrebné nahradenie obsolentnej serverovej infraštruktúry kľúčových informačných systémov PPA, ide o dôležitú kritickú infraštruktúru, na ktorej sa prevádzkujú IACS a AGIS. Ktorú je potrebne nahradiť novými zariadeniami aby sa minimalizoval prípadne eliminoval čas nedostupnosti aplikácii,ktoré sú využívané v rámci implementácie PRV SR 2014 - 2022 a taktiež pri príprave nového programového obdobia Strategický plán SPP 2023 - 2027.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 113 215
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Sieťové servery
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Hraničná 12
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 815 26
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o VO je možné nahradiť podľa § 152 zákona o VO potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Za účelom získania dokladu z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o VO (výpis z registra trestov fyzickej osoby) uchádzač predloží vo svojej ponuke vyplnenú a podpísanú prílohu č. 5 (ak sa uplatňuje) súťažných podkladov za každého člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu a prokuristu. Z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 zákona, uchádzač so sídlom alebo miestom podnikania na území SR nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 zákona o VO. Doklad v zmysle § 32 ods. 2 písm. f) zákona o VO si verejný obstarávateľ overí z informačného systému verejnej správy, ktorého správcom je Úrad pre verejne obstarávanie (Register osôb so zákazom).
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Nákup serverov 1RU
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 21/2024/VO-PPA 108231/2024/145
  • Názov : Nákup serverov 1RU
  • Opis: Nákup serverov podľa technickej špecifikácie. Je potrebné nahradenie obsolentnej serverovej infraštruktúry kľúčových informačných systémov PPA, ide o dôležitú kritickú infraštruktúru, na ktorej sa prevádzkujú IACS a AGIS. Ktorú je potrebne nahradiť novými zariadeniami aby sa minimalizoval prípadne eliminoval čas nedostupnosti aplikácii,ktoré sú využívané v rámci implementácie PRV SR 2014 - 2022 a taktiež pri príprave nového programového obdobia Strategický plán SPP 2023 - 2027.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 4
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 113 215
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Sieťové servery
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Hraničná 12
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 815 26
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Dodanie tovaru, vrátane vynesenia tovaru na 1. nadzemné podlažie po schodisku bez výťahu do určenej miestnosti Kupujúcim je povinný Predávajúci uskutočniť v mieste sídla Kupujúceho výhradne v pracovné dni a v pracovnom čase, ktorý je určený Kupujúcim a to, pondelok až piatok, v čase od 07:00 do 15:00 hod. V prípade dohody, je Predávajúci oprávnený dodať predmet zákazky aj v iný čas ako je uvedený.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 30
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Doba dodania predmetu zákazky je do 30 dní od účinnosti zmluvného vzťahu s úspešným uchádzačom
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienka účasti podľa § 34 ods.1 písm. m) zákona
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky týkajúcej sa technickej spôsobilosť dodávaného tovaru doložením: - technického listu alebo potvrdením od výrobcu s jasne identifikovanými technickým špecifikáciami dodávaného tovaru alebo odkazmi na technické špecifikácie, ktorými bude overiteľné splnenie požadovaných technických parametrov tovaru. - verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenie o autorizovanom partnerstve dodávať tovar. Potvrdenie musí byť vystavené výrobcom ponúkaných zariadení.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienka účasti podľa § 34 ods.1 písm. d) zákona v spojení s § 35 zákona
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač k splneniu podmienky účasti predloží: 1. certifikát Systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001, ktorými uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného nezávislou inštitúciou. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z právne záväzných aktov Európskej únie alebo medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality, a ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za predmet zákazky, vypočítaná a vyjadrená v eurách (EUR) s DPH. Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého ponuková cena za predmet zákazky s DPH bude najnižšia a splní stanovené podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za predmet zákazky EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Uchádzač je oprávnený plniť zmluvu aj prostredníctvom subdodávateľa, pričom uchádzač bez obmedzenia zodpovedá za odbornú starostlivosť pri výbere subdodávateľa, ako aj za služby vykonané a zabezpečené na základe zmluvy o subdodávke. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Pôdohospodárska platobná agentúra)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Pôdohospodárska platobná agentúra)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 22.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 22.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:15
  • Opis otvárania ponúk: elektronicky IS EVO
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/510344
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/510344
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Pôdohospodárska platobná agentúra)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Pôdohospodárska platobná agentúra)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)