DIGITÁLNY RTG SYSTÉM

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: DIGITÁLNY RTG SYSTÉM
Kód zákazky: 2024/RTG/Moldava
Kód oznámenia: 16937 - WNT
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 33111000-1
Predpokladaná hodnota: 128 865,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 24.7.2024 12:00
Vyhlásenie: 12.7.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Moldava nad Bodvou
Adresa: Školská
04501 Moldava nad Bodvou
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Školská Moldava nad Bodvou 04501 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodanie, inštalácia, zabezpečenie prevádzky, odskúšanie prevádzky röntgenového systému/prístroja. Súčasťou služieb spojených s dodaním röntgenového prístroja je zaškolenie kompetentných odborných pracovníkov a poistenie prístroja súvisiace s dodaním prístroja do miesta plnenia. Riešenie röntgenového prístroja pozostáva z výškovo nastaviteľného stola s plávajúcou doskou a horizontálne pohyblivého integrovaného stojana so stĺpom. Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 – Opis predmetu zákazky.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Moldava nad Bodvou

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1299514
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Moldava nad Bodvou (ID: 72308)
  • Zákazka: DIGITÁLNY RTG SYSTÉM (ID: 511115)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Moldava nad Bodvou
  • IČO: 00324451
  • DIČ: 2020746123
  • Adresa
  • Ulica: Školská
  • Číslo: 2
  • Mesto: Moldava nad Bodvou
  • PSČ: 04501
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : E&L Consulting s.r.o., Rybničná 40, 831 06 Bratislava
  • E-mail: gajdosova@elconsulting.sk
  • Telefónne číslo: 0903400529
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Moldava nad Bodvou)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5679
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2024/RTG/Moldava
  • Názov: DIGITÁLNY RTG SYSTÉM
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie, inštalácia, zabezpečenie prevádzky, odskúšanie prevádzky röntgenového systému/prístroja. Súčasťou služieb spojených s dodaním röntgenového prístroja je zaškolenie kompetentných odborných pracovníkov a poistenie prístroja súvisiace s dodaním prístroja do miesta plnenia. Riešenie röntgenového prístroja pozostáva z výškovo nastaviteľného stola s plávajúcou doskou a horizontálne pohyblivého integrovaného stojana so stĺpom. Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 – Opis predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 128 865
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Röntgenové prístroje
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Röntgenové pracovné stanice
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Československej armády
  • Ulica: 1088/35
  • Mesto: Moldava nad Bodvou
  • PSČ: 04501
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Poliklinika Moldava nad Bodvou. Československej armády 1088/35 04501 Moldava nad Bodvou
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje: 1.1. dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky – podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava z registra právnických osôb, 1.2. doloženým čestným vyhlásením (ČV) preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO – dokladá uchádzač, 1.3. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť ČV podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.4. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút ČV, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.5. Hospodársky subjekt zapísaný v ZHS podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v ZHS, ak uchádzač nepredložil požadované doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa §152 ods. 3 ZVO. 1.6. Ak dôjde k zmene údajov vedených v ZHS, hospodársky subjekt je podľa § 156 ZVO povinný oznámiť túto zmenu ÚVO do 30 dní odo dňa zmeny údajov a doložiť ju aktuálnym dokladom preukazujúcim uskutočnenú zmenu. Hospodársky subjekt nie je povinný pri oznámení zmeny údajov vedených v ZHS doložiť doklad podľa prvej vety, ak možno použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. 1.7. Uchádzač so sídlom v inom členskom štáte alebo v treťom štáte, ktorý nie je zapísaný v ZHS alebo v inom rovnocennom zozname/registri ako je ZHS, predloží v ponuke požadované doklady podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4, ods. 5 ZVO tak ako je vyššie uvedené. 1.8. Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia finančného, ekonomického postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené Jednotným európskym dokumentom (viď vzor Príloha č. 5 k SP) alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO (viď Príloha č. 7 k SP). Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: DIGITÁLNY RTG SYSTÉM
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2024/RTG/Moldava
  • Názov : DIGITÁLNY RTG SYSTÉM
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie, inštalácia, zabezpečenie prevádzky, odskúšanie prevádzky röntgenového systému/prístroja. Súčasťou služieb spojených s dodaním röntgenového prístroja je zaškolenie kompetentných odborných pracovníkov a poistenie prístroja súvisiace s dodaním prístroja do miesta plnenia. Riešenie röntgenového prístroja pozostáva z výškovo nastaviteľného stola s plávajúcou doskou a horizontálne pohyblivého integrovaného stojana so stĺpom. Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 – Opis predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 1
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 128 865
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Röntgenové prístroje
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Röntgenové prístroje
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím sú zahrnuté
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Československej armády
  • Ulica: Československej armády 1088/35
  • Mesto: Moldava nad Bodvou
  • PSČ: 04501
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 31.07.2024
  • Dátum ukončenia: 30.09.2024
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: 1.je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, 2. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Opis podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje: 1.1. dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky – podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava z registra právnických osôb, 1.2. doloženým čestným vyhlásením (ČV) preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO – dokladá uchádzač, 1.3. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť ČV podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.4. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút ČV, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.5. Hospodársky subjekt zapísaný v ZHS podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v ZHS, ak uchádzač nepredložil požadované doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa §152 ods. 3 ZVO. 1.6. Ak dôjde k zmene údajov vedených v ZHS, hospodársky subjekt je podľa § 156 ZVO povinný oznámiť túto zmenu ÚVO do 30 dní odo dňa zmeny údajov a doložiť ju aktuálnym dokladom preukazujúcim uskutočnenú zmenu. Hospodársky subjekt nie je povinný pri oznámení zmeny údajov vedených v ZHS doložiť doklad podľa prvej vety, ak možno použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. 1.7. Uchádzač so sídlom v inom členskom štáte alebo v treťom štáte, ktorý nie je zapísaný v ZHS alebo v inom rovnocennom zozname/registri ako je ZHS, predloží v ponuke požadované doklady podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4, ods. 5 ZVO tak ako je vyššie uvedené. 1.8. Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia finančného, ekonomického postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené Jednotným európskym dokumentom (viď vzor Príloha č. 5 k SP) alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO (viď Príloha č. 7 k SP). Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižia cena s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: 4. V prípade „skupiny dodávateľov“, ktorá nemá právnu formu, predkladá údaje za všetkých členov skupiny. Úspešná „skupina dodávateľov“ bez právnej formy vytvorí pred uzavretím rámcovej dohody právne vzťahy v súlade s § 31 ZVO. Verejný obstarávateľ vyžaduje vytvorenie právnej formy, ak ponuka „skupiny dodávateľov“ bola prijatá, z dôvodu riadneho plnenia tejto rámcovej dohody. Právnu formu je možné vytvoriť jednak niektorou z foriem obchodných spoločností podľa zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný zákonník“), ale aj napríklad vytvorením združenia podľa zákona č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) alebo vytvorením európskej spoločnosti podľa zákona č. 562/2004 Z. z. o európskej spoločnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a následne je potrebné predložiť požadované údaje v súlade s bodom 4 pred uzavretím zmluvy.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Moldava nad Bodvou)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mesto Moldava nad Bodvou)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 24.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 24.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 13:00
  • Opis otvárania ponúk: otváranie ponúk sa uskutoční na kontaktnej adrese: E&L Consulting s. r. o., Rybničná 40, 831 06 Bratislava, 3. poschodie. Otváranie ponúk bude realizované elektronicky "ON-LINE" funkcionalitou IS EVO ver. 18. Viď Príručka k funkcionalite On-line sprístupnenie ponúk na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html . Ponuky budú sprístupnené funkcionalitou IS EVO ver. 18 "On- line". Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich dní odo dňa otvárania ponúk pošle funkcionalitou IS EVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk, zápisnicu z otvárania ponúk, ktorá obsahuje údaje zverejnené na otváraní ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: otváranie ponúk sa uskutoční na kontaktnej adrese: E&L Consulting s. r. o., Rybničná 40, 831 06 Bratislava, 3. poschodie.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5679
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/511115
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EVO
  • Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5679
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)