1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: 1. časť: stavebné práce a sadové úpravy
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 2024/43417
- Názov : 1. časť: stavebné práce a sadové úpravy
- Opis: Predmetom verejného obstarávania je revitalizácia uličnej asfaltovej komunikácie na Ul. 1. mája v dĺžke ulice od križovatky s Piaristickou a ul. M. Nešpora po jej vyústenie pri Rozmarínovej ul. s priľahlými chodníkmi a priestormi v okolí Základnej školy Futurum. Revitalizácia má zmeniť charakter ulice z dopravnej komunikácie na verejný priestor s dominanciou peších zón, vytvoriť bezpečný, komfortný a atraktívny priestor nielen pre žiakov škôl situovaných v tomto priestore - Základná škola Futurum, Základná škola sv. Andreja-Svorada a Benedikta, Gymnázium Ľ. Štúra, ale aj návštevníkov kostola Notre Dame a prevádzok kaviarní a reštaurácií pri vyústení na Rozmarínovú resp. ul. J. Braneckého. Ambíciou je upraviť tento priestor tak, aby sa stal nielen pešou komunikáciou ale pre návštevníkov aj cieľom, aby bol lákavý ponukou kultivovaného verejného priestoru s bezpečným priestorom pre školákov počas príchodu a odchodu zo škôl a aj v dobe po vyučovaní, s možnosťou stretávania sa a oddych resp. trávenia času, s neformálnymi sociálnymi kontaktmi, s priestorom využiteľným pre mestské podujatia typu výročných trhov a kultúrnych podujatí a akcií pre obyvateľov. 1. časť zákazky – Revitalizácia Ulice 1. mája: stavebné práce a sadové úpravy Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Stavebné práce
- Doplňujúci druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 345 972.34
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe plôch
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 45236250, 45233161, 45233160, 45310000, 45311000, 31527200, 45232120
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Podporované sociálne hľadisko: Iné
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: V tomto verejnom obstarávaní sa aplikuje sociálny aspekt, ktorým je podpora spravodlivých dodávateľských vzťahov bližšie uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
-
Informácie o kritériách prístupnosti
-
Informácie o kritériách prístupnosti
- Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím sú zahrnuté
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Ulica 1. mája
- Mesto: Trenčín
- PSČ: 91101
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 9
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ku dňu vystavenia potvrdenia (podľa § 33 ods. 1 písm. a), nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. Z predmetného vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia banky nie je v nepovolenom debete, peňažné prostriedky vedené na jeho účte nie sú predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár a uvedie aj ďalšie skutočnosti, ak sú relevantné. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Ďalšie informácie sú uvedené v časti A.2 súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje (odbornú) technickú spôsobilosť: Zoznamom stavebných prác (podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (podľa nižšie uvedeného) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (za stavebné práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú zákazky na výstavbu a/alebo rekonštrukciu/revitalizáciu námestí, verejných priestranstiev, oddychových zón) v rozhodnom období v minimálnej kumulatívnej hodnote 800.000,-€ bez DPH, pričom aspoň jedna referencia musí byť v objeme min. 200.000,-€ bez DPH. Verejný obstarávateľ zároveň požaduje aby uchádzač v rozhodnom období preukázal aj uskutočnenie všetkých nižšie uvedených činností: a) sadové úpravy b) výsadba vzrastlých stromov c) založenie trávnika alebo položenie trávnych kobercov v kumulatívnej hodnote 50.000,-€ bez DPH, pričom minimálny objem jednej referencie musí byť 15.000,-€ bez DPH. Pre vylúčenie pochybností verejný obstarávateľ upresňuje, že každú z vyššie uvedených činností - teda uskutočnenie sadových úprav a výsadby vzrastlých stromov a založenia trávnika alebo položenia trávnatých kobercov môže uchádzač preukázať aj samostatnou referenciou (každú z uvedených činností v zvlášť referencii, pričom ale minimálny objem jednej referencie musí byť 15.000,- € bez DPH), pričom uvádzame, že tieto služby/práce nemusia (ale môžu) byť zahrnuté v referencii na uskutočnenie stavebných prác. Pre vylúčenie pochybností uvádzame, že verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal v rámci kumulatívnej hodnoty 50 000,- Eur bez DPH, že vykonával všetky vyššie uvedené činnosti – t.j. sadové úpravy a výsadbu vzrastlých stromov a založenie trávnika alebo položenie trávnatých kobercov. Teda uchádzač musí preukázať referenciu na uskutočnenie stavebných prác v kumulatívnej výške 800.000,-€ bez DPH a referenciu na sadové úpravy a výsadbu vzrastlých stromov a založenie trávnika alebo položenie trávnatých kobercov v kumulatívnej výške 50.000,-€ bez DPH v zmysle vyššie uvedeného, teda spolu musí ísť o referenciu/referencie v hodnote 850.000,-€ bez DPH. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.2 Podmienky účasti v súťažných podkladoch.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet tejto časti zákazky s DPH
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet zákazky
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Uvedené v časti B.3 súťažných podkladov.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.08.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 41
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Týždeň
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 14.08.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk elektronicky prostredníctvom systému IS EVO.
- Miesto otvárania ponúk: Systém IS EVO.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 30.000,- € (slovom: tridsaťtisíc eur). Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške 30.000,- € na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu minimálne vo výške min. 30.000,- € v prospech verejného obstarávateľa Bližšie informácie sú uvedené v časti A.1 súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/511163
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/511163
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO (elektronická platforma)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: 2. časť: mobiliár
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 2024/43417
- Názov : 2. časť: mobiliár
- Opis: Predmetom verejného obstarávania je revitalizácia uličnej asfaltovej komunikácie na Ul. 1. mája v dĺžke ulice od križovatky s Piaristickou a ul. M. Nešpora po jej vyústenie pri Rozmarínovej ul. s priľahlými chodníkmi a priestormi v okolí Základnej školy Futurum. Revitalizácia má zmeniť charakter ulice z dopravnej komunikácie na verejný priestor s dominanciou peších zón, vytvoriť bezpečný, komfortný a atraktívny priestor nielen pre žiakov škôl situovaných v tomto priestore - Základná škola Futurum, Základná škola sv. Andreja-Svorada a Benedikta, Gymnázium Ľ. Štúra, ale aj návštevníkov kostola Notre Dame a prevádzok kaviarní a reštaurácií pri vyústení na Rozmarínovú resp. ul. J. Braneckého. Ambíciou je upraviť tento priestor tak, aby sa stal nielen pešou komunikáciou ale pre návštevníkov aj cieľom, aby bol lákavý ponukou kultivovaného verejného priestoru s bezpečným priestorom pre školákov počas príchodu a odchodu zo škôl a aj v dobe po vyučovaní, s možnosťou stretávania sa a oddych resp. trávenia času, s neformálnymi sociálnymi kontaktmi, s priestorom využiteľným pre mestské podujatia typu výročných trhov a kultúrnych podujatí a akcií pre obyvateľov. 2. časť zákazky – Revitalizácia Ulice 1. mája: mobiliár Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 312 039.29
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Zariadenia pre parky a ihriská
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o kritériách prístupnosti
-
Informácie o kritériách prístupnosti
- Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím sú zahrnuté
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Ulica 1. mája
- Mesto: Trenčín
- PSČ: 91101
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 2
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ku dňu vystavenia potvrdenia (podľa § 33 ods. 1 písm. a), nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. Z predmetného vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia banky nie je v nepovolenom debete, peňažné prostriedky vedené na jeho účte nie sú predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár a uvedie aj ďalšie skutočnosti, ak sú relevantné. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Ďalšie informácie sú uvedené v časti A.2 súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje (odbornú) technickú spôsobilosť: Zoznam dodávok tovaru (podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného) za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, (tzv. „rozhodné obdobie“), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal dodanie tovarov rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (tzn. dodávka a montáž mestského mobiliáru), v minimálnej kumulatívnej hodnote 150.000,- € bez DPH, pričom aspoň jedna referencia musí byť v objeme min. 50.000,-€ bez DPH. Ďalšie informácie sú uvedené v časti A.2 súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet tejto časti zákazky s DPH
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet zákazky
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Uvedené v časti B.3 súťažných podkladov.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.08.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 41
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Týždeň
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 14.08.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk elektronicky prostredníctvom systému IS EVO.
- Miesto otvárania ponúk: Systém IS EVO.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 10.000,- € (slovom: desaťtisíc eur). Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške 10.000,-€ na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu minimálne vo výške min. 10.000,-€ v prospech verejného obstarávateľa Bližšie informácie sú uvedené v časti A.1 súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/511163
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/511163
- Označenie dokumentu/zákazky: súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO (elektronická platforma)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)