Informácie
Názov zákazky:
Dodávanie kávy
Kód zákazky:
1/7/NLZ/2024
Kód oznámenia:
17272 - MST
Postup:
Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh:
Tovary
Predpokladaná hodnota:
41 000,00 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
16.8.2024 10:00
Vyhlásenie:
17.7.2024
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Pribinova
81901 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS:
SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania:
Pribinova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81901 Slovensko
Zdroj:
Popis
Predmetom zákazky je dodávanie kávy počas platnosti Rámcovej dohody na 24 mesiacov v zmysle nižšie uvedenej špecifikácie podľa potreby verejného obstarávateľa, na základe objednávok vystavených v súlade s Rámcovou dohodou. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby, spojené s manipuláciou, naložením, dovozom a vyložením tovaru, spracovaním a dodaním tovaru konečnému užívateľovi. Podmienkou účasti nie je mať len jednu značku kávy / producenta. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh a množstvo kávy. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie technológií pre kvalitné podávanie kávy v prevádzkach SND - ich servis, nastavovanie a profylaktické prehliadky; taktiež prezentácie dodávanej kávy, zabezpečenie kávového servisu a aj školenie personálu. Špecifikácia tovaru: Zabezpečenie kvalitnej kávy renomovanej značky podľa uvedenej špecifikácie. Káva musí mať minimálne jeden z uvedených certifikátov: - Fairtrade - Rainforest alliance - BIO kvalita Ponuka musí obsahovať 3 základné druhy kávy podľa typu zrna. Trváme na dodržanie uvedeného pomeru odrody arabika a robusta. - typ zrna 100% arabika - typ zrna v pomere 80% arabiky a 20% robusta - typ zrna v pomere 50% arabika a 50% robusta Ponuka uchádzača musí obsahovať po dve (2) ponuky kávy v každom type zrna, t.j. spolu šesť (6) ponúk kávy za všetky tri (3) hore uvedené druhy kávy podľa typu zrna. Ďalšie požiadavky na ponúkanú kávu: - stredne tmavo pražená káva - nižšia acidita Podmienky dodávania tovaru: - dovoz tovaru v pracovných dňoch do 24 hodín od objednania tovaru na adresu verejného obstarávateľa. Špecifikácia súvisiacich služieb, zahrnutých v cene tovaru: - Zabezpečenie/nájom technológií, umožňujúcich kvalitné podávanie kávy v prevádzkach SND. Nájom technológie (vr. kávového servisu) má byť zahrnutý v cene tovaru a je viazaný na celú dobu trvania Rámcovej dohody. Špecifikácia požiadaviek na zabezpečenie nájmu technológii: - 2x kávovar – 2xhlava (páka), 2x para, horúca voda na čaj, čistiaci program, komunikačný display, podsvietenie, ohrev šálok, naprogramované tlačidlá výdaja kávy, priame napojenie na vodovodný okruh, automatické dopúšťanie vody, mlynce na kávu s automatickým dávkovaním kávy požadujeme k obom kávovarom t.j. spolu 2 ks, 3x páka, - 5x kávovar – automatický s dotykovou obrazovkou, vstavaným mlyncom na kávu, príprava kávy jedným tlačidlom, digitálne ovládanie, program nápojov (aj mliečne, horúca voda na čaj, zásobník kávy, zásobník vody, napájanie na 230V, nastaviteľná sila kávy, napeňovač mlieka, - školenie personálu minimálne 2x ročne – september a január, následne podľa potreby kontrola a doškolenie personálu, - bezplatný servis kávovarov do 24hodín od nahlásenia servisu, a to aj v prípade, že servisný zásah musí byť vykonaný v dňoch pracovného pokoja a počas štátnych sviatkov, - profylaktická prehliadka každého kávovaru jedenkrát ročne, - nastavenie kávovarov na požiadanie - minimálne trikrát ročne, - zabezpečenie kávového servisu v množstve 60x kávový set na espresso (malá káva), 60x kávový set na lungo (veľká káva), 30x kávový set na kapučíno a jeho každoročné doplnenie s predpokladom 20% rozbitnosti v cene zákazky, - prezentácia kávy na vopred dojednaných interných podujatiach, pomoc pri veľkých eventoch a významných udalostiach organizovaných v priestoroch Slovenského národného divadla, a to dvakrát ročne počas celej doby trvania zmluvy; súčasťou prezentácie je výdajné miesto označené výrobkom, baristov, tovar, inventár a všetko potrebné k zabezpečeniu degustácie kávy, ktorá je zároveň prezentáciou značky; všetky detaily a požiadavky budú komunikované s dodávateľom (úspešným uchádzačom) minimálne mesiac vopred; Uchádzač je povinný akceptovať poskytovanie jednotlivých požadovaných služieb, ktoré sú zahrnuté v cene a to v (Príloha č. 2.3 Vlastný návrh plnenia zákazky Káva). Predpokladané množstvo tovaru, objednávaného počas platnosti Rámcovej dohody: 1 100 kg kávy za rok - 12 mesiacov, t.j. 2 200 kg kávy za 2 roky/ 24 mesiacov 20 000 ks HB bieleho cukru / trstinového za 24 mesiacov 1200 ks HB medu za 24 mesiacov Okrem uvedeného tovaru bude verejný obstarávateľ objednávať u predávajúceho/úspešného uchádzača aj chémiu na čistenie kávovarov a ostatných súčastí prenajatej technológie.