Poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry BBSK 2024-2025

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry BBSK 2024-2025
Kód zákazky: VO-00315
Kód oznámenia: 17585 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72250000-2
Predpokladaná hodnota: 107 700,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 2.8.2024 10:00
Vyhlásenie: 19.7.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Banskobystrický samosprávny kraj
Adresa: Námestie SNP
97401 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Námestie SNP Banská Bystrica 97401 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom verejného obstarávania je poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry Banskobystrického samosprávneho kraja na 12 mesiacov. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky Predmetom zákazky je vykonávanie a zabezpečovanie údržby a rozvoj informačného systému elektronickej registratúry na platforme FABASOFT pre verejného obstarávateľa, a to ako služby poskytované mesačne a to ako služby poskytované mesačne na základe objednávky. Konkrétne ide o tieto poskytované služby v rozsahu: a) Služby servisnej podpory v rozsahu podľa bodu 5.1 zmluvy, b) Odstraňovanie kritických a nekritických incidentov v rozsahu podľa bodu 5.2 zmluvy, c) Profylaktické činnosti v rozsahu podľa bodu 5.3 zmluvy, d) Ročná aktualizácia softvérových licencií SW platformy použitej v IS ASR (Fabasoft), e) Rozvoj automatizovanej správy registratúry systému Fabasoft podľa požiadaviek objednávateľa za podmienok uvedených v bode 5.4 zmluvy. Fakturácia za poskytnutie služby Úhrada ceny za poskytnutie služby bude vykonaná v zmysle článku 9. Servisnej zmluvy na poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry (Príloha č. 1 k Výzve). Spôsob plnenia, zodpovednosti, spolupôsobenie zmluvných strán a ďalšie obchodné podmienky sú zadefinované v Návrhu servisnej zmluvy na poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry, ktorá je prílohou č. 1 k Výzve. Podklady, z ktorých bude úspešný uchádzač vychádzať pri zhotovovaní celkovej ceny za celý predmet zákazky sú obsiahnuté vo Výzve na predkladanie ponúk a jej prílohách. Každý z uchádzačov je povinný zahrnúť do ceny všetky prípadné skutočnosti, ktoré nie sú uvedené v tejto Výzve, ale sú potrebné na plnenie predmetu zákazky v požadovanom čase a kvalite. Ďalšie požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom sú uvedené v prílohách tejto výzvy, najmä v Prílohe č. 1 k Výzve Návrhu servisnej zmluvy na poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry a v Prílohe č. 2 k Výzve - Návrh uchádzača na plnenie kritérií.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1300817
1. Základné údaje
  • Organizácia: Banskobystrický samosprávny kraj (ID: 8495)
  • Zákazka: Poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry BBSK 2024-2025 (ID: 511556)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Banskobystrický samosprávny kraj
  • IČO: 37828100
  • DIČ: 2021627333
  • Adresa
  • Ulica: Námestie SNP
  • Číslo: 23
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: beata.fulneckova@bbsk.sk
  • Telefónne číslo: +421949014600
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Banskobystrický samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/3406
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: VO-00315
  • Názov: Poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry BBSK 2024-2025
  • Opis: Predmetom verejného obstarávania je poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry Banskobystrického samosprávneho kraja na 12 mesiacov. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky Predmetom zákazky je vykonávanie a zabezpečovanie údržby a rozvoj informačného systému elektronickej registratúry na platforme FABASOFT pre verejného obstarávateľa, a to ako služby poskytované mesačne a to ako služby poskytované mesačne na základe objednávky. Konkrétne ide o tieto poskytované služby v rozsahu: a) Služby servisnej podpory v rozsahu podľa bodu 5.1 zmluvy, b) Odstraňovanie kritických a nekritických incidentov v rozsahu podľa bodu 5.2 zmluvy, c) Profylaktické činnosti v rozsahu podľa bodu 5.3 zmluvy, d) Ročná aktualizácia softvérových licencií SW platformy použitej v IS ASR (Fabasoft), e) Rozvoj automatizovanej správy registratúry systému Fabasoft podľa požiadaviek objednávateľa za podmienok uvedených v bode 5.4 zmluvy. Fakturácia za poskytnutie služby Úhrada ceny za poskytnutie služby bude vykonaná v zmysle článku 9. Servisnej zmluvy na poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry (Príloha č. 1 k Výzve). Spôsob plnenia, zodpovednosti, spolupôsobenie zmluvných strán a ďalšie obchodné podmienky sú zadefinované v Návrhu servisnej zmluvy na poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry, ktorá je prílohou č. 1 k Výzve. Podklady, z ktorých bude úspešný uchádzač vychádzať pri zhotovovaní celkovej ceny za celý predmet zákazky sú obsiahnuté vo Výzve na predkladanie ponúk a jej prílohách. Každý z uchádzačov je povinný zahrnúť do ceny všetky prípadné skutočnosti, ktoré nie sú uvedené v tejto Výzve, ale sú potrebné na plnenie predmetu zákazky v požadovanom čase a kvalite. Ďalšie požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom sú uvedené v prílohách tejto výzvy, najmä v Prílohe č. 1 k Výzve Návrhu servisnej zmluvy na poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry a v Prílohe č. 2 k Výzve - Návrh uchádzača na plnenie kritérií.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 107 700.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby týkajúce sa podpory systému
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Námestie SNP 23
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Informácie o postupe
  • 4.2.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.3.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry BBSK 2024-2025
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VO-00315
  • Názov : Poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry BBSK 2024-2025
  • Opis: Predmetom verejného obstarávania je poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry Banskobystrického samosprávneho kraja na 12 mesiacov. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky Predmetom zákazky je vykonávanie a zabezpečovanie údržby a rozvoj informačného systému elektronickej registratúry na platforme FABASOFT pre verejného obstarávateľa, a to ako služby poskytované mesačne a to ako služby poskytované mesačne na základe objednávky. Konkrétne ide o tieto poskytované služby v rozsahu: a) Služby servisnej podpory v rozsahu podľa bodu 5.1 zmluvy, b) Odstraňovanie kritických a nekritických incidentov v rozsahu podľa bodu 5.2 zmluvy, c) Profylaktické činnosti v rozsahu podľa bodu 5.3 zmluvy, d) Ročná aktualizácia softvérových licencií SW platformy použitej v IS ASR (Fabasoft), e) Rozvoj automatizovanej správy registratúry systému Fabasoft podľa požiadaviek objednávateľa za podmienok uvedených v bode 5.4 zmluvy. Fakturácia za poskytnutie služby Úhrada ceny za poskytnutie služby bude vykonaná v zmysle článku 9. Servisnej zmluvy na poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry (Príloha č. 1 k Výzve). Spôsob plnenia, zodpovednosti, spolupôsobenie zmluvných strán a ďalšie obchodné podmienky sú zadefinované v Návrhu servisnej zmluvy na poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry, ktorá je prílohou č. 1 k Výzve. Podklady, z ktorých bude úspešný uchádzač vychádzať pri zhotovovaní celkovej ceny za celý predmet zákazky sú obsiahnuté vo Výzve na predkladanie ponúk a jej prílohách. Každý z uchádzačov je povinný zahrnúť do ceny všetky prípadné skutočnosti, ktoré nie sú uvedené v tejto Výzve, ale sú potrebné na plnenie predmetu zákazky v požadovanom čase a kvalite. Ďalšie požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom sú uvedené v prílohách tejto výzvy, najmä v Prílohe č. 1 k Výzve Návrhu servisnej zmluvy na poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry a v Prílohe č. 2 k Výzve - Návrh uchádzača na plnenie kritérií.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby týkajúce sa podpory systému
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Námestie SNP 23
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 974 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa: • § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t. j. uchádzač je oprávnený poskytovať službu, zodpovedajúce predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že dokladmi, ktoré podľa § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje od uchádzačov, z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, predkladať, sú: doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (§ 32 ods. 2 písm. e) ZVO). Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. • § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Pre splnenie predmetnej podmienky účasti sa vyžaduje predloženie čestného vyhlásenia. Dokument musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom, resp. ním splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača, nahraté vo formáte .pdf (príloha č. 3 Výzvy). Ustanovenia týkajúce sa preukazovania splnenia podmienok účasti osobného postavenia prostredníctvom zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov týmto nie sú dotknuté.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena zv EUR s DPH za celý predmet zákazky.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Banskobystrický samosprávny kraj)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 02.08.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 02.08.2024
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky prostredníctvom IS EVO - online sprístupnenie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Online prostredníctvom elektronickej platformy
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/511556
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/511556
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)