Zhášacia tlmivka s plynulou reguláciou a odporníkom - spoločné VO - PCI

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zhášacia tlmivka s plynulou reguláciou a odporníkom - spoločné VO - PCI
Kód zákazky: 2024-VS-09-KG
Kód oznámenia: 17716 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 31200000-8
Predpokladaná hodnota: 4 100 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 19.8.2024 10:00
Vyhlásenie: 22.7.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Čulenova
81647 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Čulenova Bratislava 81647 Slovensko Hlavný sklad Košice, Teplárenská 15, 040 12 Košice, pokiaľ nie je v objednávke stanovené inak (ohraničené distribučným územím VSD).
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je zhášacia tlmivka s plynulou reguláciou a primárny uzlový odporník, ktoré slúžia na kompenzáciu kapacitných prúdov pri zemných spojeniach v elektrickej sieti. Zapojené sú medzi nulovým bodom výkonového transformátora a zem v trojfázovom systéme. Súčasťou zhášacej tlmivky je aj sekundárny odporník, ktorý sa pripája do sekundárneho vinutia tlmivky za účelom zvýšenia činnej zložky zvyškového prúdu zemného spojenia.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1298849
1. Základné údaje
  • Organizácia: Západoslovenská distribučná, a.s. (ID: 12340)
  • Zákazka: Zhášacia tlmivka s plynulou reguláciou a odporníkom - spoločné VO - PCI (ID: 510875)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 48141207-1ea8-46f4-8fe3-d9440dcc7f1b
  • Identifikátor verzie oznámenia: 08ae873b-f5a7-4d20-98c7-e04987fc021d
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení obstarávania – smernica pre vybrané odvetvia
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Západoslovenská distribučná, a.s.
  • IČO: 36361518
  • DIČ: 2022189048
  • Adresa
  • Ulica: Čulenova
  • Číslo: 6
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 81647
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: katarina.gecelovska@zsdis.sk
  • Telefónne číslo: +917464708
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Východoslovenská distribučná, a.s.
  • IČO: 36599361
  • DIČ: 2022082997
  • Adresa
  • Ulica: Mlynská
  • Číslo: 31
  • Mesto: Košice
  • PSČ: 04291
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: katarina.gecelovska@zsdis.sk
  • Telefónne číslo: +917464708
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Subjekt s osobitnými alebo výhradnými právami
  • Hlavná činnosť obstarávateľa: Činnosti súvisiace s elektrickou energiou
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/14101
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
  • 3.1.2 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0003 (Východoslovenská distribučná, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Subjekt s osobitnými alebo výhradnými právami
  • Hlavná činnosť obstarávateľa: Činnosti súvisiace s elektrickou energiou
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/15676
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/25/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: 2024-VS-09-KG
  • Názov: Zhášacia tlmivka s plynulou reguláciou a odporníkom - spoločné VO - PCI
  • Opis: Predmetom zákazky je zhášacia tlmivka s plynulou reguláciou a primárny uzlový odporník, ktoré slúžia na kompenzáciu kapacitných prúdov pri zemných spojeniach v elektrickej sieti. Zapojené sú medzi nulovým bodom výkonového transformátora a zem v trojfázovom systéme. Súčasťou zhášacej tlmivky je aj sekundárny odporník, ktorý sa pripája do sekundárneho vinutia tlmivky za účelom zvýšenia činnej zložky zvyškového prúdu zemného spojenia.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 4 100 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 4 100 000
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Rozvod elektriny a regulačné prístroje
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Transformátory
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Novozámocká 3
  • Mesto: Nitra
  • PSČ: 94952
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Centrálny sklad, Novozámocká 3, 949 52 Nitra, pokiaľ nie je v objednávke stanovené inak (ohraničené distribučným územím ZSD).
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Teplárenská 15
  • Mesto: Košice
  • PSČ: 04012
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Hlavný sklad Košice, Teplárenská 15, 040 12 Košice, pokiaľ nie je v objednávke stanovené inak (ohraničené distribučným územím VSD).
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Podmienky účasti sú stanovené v bodoch 34 až 36 súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Všetky podrobnejšie informácie týkajúce sa kritérií na vyhodnotenie ponúk, podmienok účasti, požiadaviek na predmet zákazky, spôsobu predkladania a náležitosti ponuky a ďalšie informácie budú uvedené a bližšie špecifikované v súťažných podkladoch a prílohách k súťažným podkladom. Obstarávateľ upresňuje dátum lehoty viazanosti ponúk v bode 9.2 súťažných podkladov na 31.12.2024. 2. Obstarávateľ si vyhradzuje právo možnosti zrušiť použitý postup zadávania zákazky podľa §57 zákona o verejnom obstarávaní a ak ponuky budú neregulárne alebo inak neprijateľné, prípadne ak presiahnu finančnú čiastku určenú obstarávateľom na predmet zákazky. 3. Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak celková cena úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky a ak ceny položiek/položky úspešného uchádzača po elektronickej aukcii budú vyššie ako ceny položiek/položky z ktorých sa vypočítala predpokladaná hodnota zákazky. 4. ZSD bude pri komunikácií v celom procese obstarávania postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania v systéme ERANET na URL adrese: https://zsdis.eranet.sk/#/3879 . Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa pomocou tlačidla Registrovať cez DP na URL adrese: https://zsdis.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://zsdis.eranet.sk v časti PODMIENKY. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: - OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; - aktuálne verzie prehliadačov: MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; - ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies 5. ZSD si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku prípadne v českom jazyku. 6. Riziko plynúce z oneskoreného doručenia ponuky znáša uchádzač. 7. Súťažné podklady vrátane ich doplnení a vysvetlení sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene, úplným a priamym prístupom na URL adrese: https://zsdis.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/3879 . O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez prihlásenia obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení nebudú informovaní. Obstarávateľ preto záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému. 8. Obstarávateľ môže kedykoľvek počas verejného obstarávania vylúčiť uchádzača v zmysle §40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. 9. Pravidlá neuvedené v tomto oznámení a v súťažných podkladoch sa riadia platným zákonom o verejnom obstarávaní.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zhášacia tlmivka s plynulou reguláciou a odporníkom - spoločné VO – PCI
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2024-VS-09-KG
  • Názov : Zhášacia tlmivka s plynulou reguláciou a odporníkom - spoločné VO – PCI
  • Opis: Predmetom zákazky je zhášacia tlmivka s plynulou reguláciou a primárny uzlový odporník, ktoré slúžia na kompenzáciu kapacitných prúdov pri zemných spojeniach v elektrickej sieti. Zapojené sú medzi nulovým bodom výkonového transformátora a zem v trojfázovom systéme. Súčasťou zhášacej tlmivky je aj sekundárny odporník, ktorý sa pripája do sekundárneho vinutia tlmivky za účelom zvýšenia činnej zložky zvyškového prúdu zemného spojenia.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 4 100 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Rozvod elektriny a regulačné prístroje
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Transformátory
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Iné
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: V prípade ak Kupujúci zistí, že Predávajúci bezdôvodne nezaplatil splatnú platbu subdodávateľovi, je Kupujúci oprávnený vyzvať Predávajúceho, aby bezodkladne zaplatil subdodávateľovi splatnú platbu a zaplatenie splatnej platby preukázal Kupujúcemu. V prípade ak Predávajúci ani v primeranej lehote po doručení výzvy Kupujúceho podľa predchádzajúcej vety nepreukáže zaplatenie splatnej platby subdodávateľovi alebo nepreukáže relevantné dôvody nezaplatenia splatnej platby subdodávateľovi, je Kupujúci oprávnený pozastaviť Predávajúcemu všetky ďalšie platby za plnenia podľa tejto Dohody. Pozastavenie platieb Kupujúci zruší v deň, ktorý nasleduje po dni, keď Predávajúci preukáže zaplatenie splatnej platby subdodávateľovi alebo preukáže relevantné dôvody nezaplatenia splatnej platby subdodávateľovi.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Novozámocká 3
  • Mesto: Nitra
  • PSČ: 94952
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Centrálny sklad, Novozámocká 3, 949 52 Nitra, pokiaľ nie je v objednávke stanovené inak (ohraničené distribučným územím ZSD).
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Teplárenská 15
  • Mesto: Košice
  • PSČ: 04012
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Hlavný sklad Košice, Teplárenská 15, 040 12 Košice, pokiaľ nie je v objednávke stanovené inak (ohraničené distribučným územím VSD).
  • Obnovenie zmluvy
  • Opis opcií: Trvanie rámcovej dohody na dodanie predmetu zákazky a/alebo lehoty ukončenia dodania predmetu zákazky: 36 mesiacov odo dňa podpisu Rámcovej dohody s možnosťou jej predĺženia zo strany Obstarávateľa o ďalších dvanásť mesiacov, ak nedôjde k vyčerpaniu finančného limitu uvedeného ako Maximálna celková cena, a to maximálne 2-krát.
  • Maximálny počet obnovení: 2
  • Opis opcií a obnovení
  • Opis obnovenia: Trvanie rámcovej dohody na dodanie predmetu zákazky a/alebo lehoty ukončenia dodania predmetu zákazky: 36 mesiacov odo dňa podpisu Rámcovej dohody s možnosťou jej predĺženia zo strany Obstarávateľa o ďalších dvanásť mesiacov, ak nedôjde k vyčerpaniu finančného limitu uvedeného ako Maximálna celková cena, a to maximálne 2-krát.
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 3
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: § 32
  • Opis podmienky účasti: 34.1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, 4, 5 a 7 zákona o verejnom obstarávaní predložením naskenovaných originálnych dokladov požadovaných v bodoch 34.1.1. až 34.1.6. alebo ich úradne osvedčených kópií. Uchádzač preukazuje: 34.1.1. nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, - doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 34.1.2. nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, - doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 34.1.3. nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, - doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 34.1.4. nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace. 34.1.5. že je oprávnený dodávať tovar - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedajú predmetu zákazky [živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ), výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri), iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov] 34.1.6. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, - doloženým čestným vyhlásením. 34.2. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady, požadované v bodoch 34.1.1. až 34.1.6. tejto časti súťažných podkladov. 34.3. Obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34
  • Opis podmienky účasti: 36.1. Uchádzač v ponuke predloží doklady, ktorými preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť na plnenie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako Rámcová dohoda, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto Rámcovú dohodu. Požadovanú spôsobilosť na zrealizovanie predmetu zmluvy uchádzač preukáže predložením: 36.1.1. zoznamu poskytnutých tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú od vyhlásenia verejného obstarávania, dodal tovary rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky definovaný v Príloha 1 SP Technická špecifikácia súťažných podkladov. V prípade, že tovary uvedené v zozname predloženom uchádzačom zahŕňajú aj dodanie iných tovarov, ako rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uchádzač je povinný uviesť údaje, na základe ktorých bude možné jednoznačne určiť finančnú hodnotu tovarov podľa uvedenej požiadavky. Uchádzač musí takto preukázať poskytnutie minimálne troch zákaziek na dodanie tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky s finančnou hodnotou v úhrne minimálne 400 000,00 EUR bez DPH v stanovenom období. Predkladaný zoznam dodaných tovarov musí obsahovať: a) názov a sídlo odberateľa; b) názov a sídlo uchádzača; c) predmet zmluvy (opis predmetu dodania); d) miesto plnenia zmluvy; e) doba plnenia zmluvy (od - do, mesiac, rok); f) celková cena v EUR bez DPH za dodané tovary za požadované obdobie; g) meno kontaktnej osoby odberateľa, ktorá poskytne v prípade otázok obstarávateľa vysvetľujúce informácie a jej funkčný telefonický kontakt a e-mailová adresa tejto kontaktnej osoby. 36.1.2. platného certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem kvality podľa požiadaviek EN ISO 9001 pre oblasť predmetu zákazky. Obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. 36.1.3. platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva EN ISO 14001 pre oblasť predmetu zákazky. Obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu 36.1.4. platného certifikátu systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci ISO 45001, ktorým uchádzač potvrdzuje splnenie požiadaviek na systém riadenia bezpečnosti. Obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie bezpečnosti o ochrany zdravia pri práci podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia Celková cena v eurách bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť aj skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť vedúceho člena (ďalej aj „lídra“) skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnú moc lídrovi skupiny, ktorý bude konať v mene ostatných členov skupiny v rámci tejto súťaže, ako napr. prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Elektronickú ponuku v systéme ERANET predkladá za skupinu dodávateľov len vedúci člen skupiny dodávateľov pod svojím účtom.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Viď Prílohu č.2 a Prílohu č. 3 súťažných podkladov
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Zatiaľ nie je známa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Finančné podmienky
  • Podmienky financovania: vlastné prostriedky a prostriedky z fondov EU 10.4-0017-CZSK-W-M-18 "ACON Smart Grids" 10.7-0008-SKHU-W-M-20 "DANUBE InGrid" a ďalšie PCI projekty
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.08.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 19.08.2024
  • Čas otvárania ponúk: 13:00
  • Miesto otvárania ponúk: systém Eranet
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Hodnota zábezpeky: 10 000,00 eur (slovom desaťtisíc 00/100 eur) Obstarávateľ upresňuje dátum lehoty viazanosti ponúk v bode 9.2 súťažných podkladov na 31.12.2024.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://zsdis.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/3879
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/510875
  • Označenie dokumentu/zákazky: Zhášacia tlmivka s plynulou reguláciou a odporníkom - spoločné VO – PCI
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Eranet
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)