1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Časť 1. Chlieb a pekárenské výrobky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 1/2024
- Názov : Časť 1. Chlieb a pekárenské výrobky
- Opis: Predmetom zákazky je nákup a dodávka čerstvého chleba a pekárenských výrobkov, nie dopekané zo zmrazených polotovarov a nie rozmrazené (podľa vyhlášky č. 24/2014 Z.z. MP a RV SR o pekárenských, cukrárenských výrobkoch a cestovinách). Chlieb a pekárenské výrobky sú požadované bez obsahu konzervačných látok, syntetických farbív a dochucovadiel. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Obaly, označenie tovarov a preprava musia byť v súlade s ustanovením zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších všeobecne záväzných platných predpisov, noriem a Potravinového kódexu SR. Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR alebo iným ekvivalentným dokladom vydaným príslušným orgánom členského štátu Európskej únie, v kvalite podľa technických podmienok prevozu potravín v súlade s Potravinovým kódexom SR. Dokument o schválení musí byť platný počas celej platnosti zmluvy a nepretržite prítomný vo vozidle. Verejný obstarávateľ/kupujúci si vyhradzuje právo skontrolovať vhodnosť vozidiel podľa požiadavky. Podrobný opis predmetu zákazky vrátane predpokladaných množstiev pre časť 1. Chlieb a pekárenské výrobky je obsiahnutý v časti B súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 21 528
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 15890000, 15800000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Kátovská 21
- Mesto: Holíč
- PSČ: 90851
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 01.10.2024
- Dátum ukončenia: 30.09.2025
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1000000
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Všetky informácie a podmienky uskutočnenia zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch a v jednotlivých prílohach k nim.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. m) bod 2
- Opis podmienky účasti: Podrobné informácie k podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2 sú uvedené v časti F súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: - Kritéria na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia sú pre každú samostatne vyhodnocovanú časť predmetu zákazky rovnaké. - Jediným kritériom pri hodnotení ponuky je najnižšia celková cena za predmet zákazky. - Posudzuje sa Cena s DPH uvedená v návrhu uchádzača na hodnotenie kritéria. - Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH. Ostatní uchádzači budú neúspešní. - Záujemcov a uchádzačov si dovolíme upozorniť, že v zmysle časti bodu 15. Obsah ponuky časti A. týchto SP, okrem návrhu na plnenie kritérií (15.1.10 SP) a podrobného rozpočtu – kalkulácie ceny (15.1.9 SP) je nevyhnutné vyplniť štruktúrovaný návrh na plnenie kritérií v systéme EVO – v menu v položke Štruktúrované kritériá (viď aj bod 15.1.10 SP).
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ uvádza, že v prípade, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, verejný obstarávateľ bude od skupiny dodávateľov vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy v zmysle ust. § 37 ods. 2 zákona o VO, z dôvodu zabezpečenia riadneho plnenia rámcovej zmluvy (najmä v vzhľadom na zodpovednostné vzťahy za plnenie zmluvných povinností). V tejto súvislosti verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že v prípade ak hodnota zmluvy presahuje finančný limit podľa ust. § 2 ods. 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a preto novovzniknutý subjekt v zmysle predchádzajúcej vety bude povinný sa zapísať do registra partnerov verejného sektora.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Na uzavretie zmluvy s uchádzačom alebo záujemcom sa v zmysle § 11 ZVO sa vyžaduje, aby uchádzač alebo záujemca, alebo ich subdodávateľ, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, musí byť zapísaný do registra partnerov verejného sektora. Ostatné podmienky vykonania zákazky sa nachádzajú najmä v časti B. a C. súťažných podkladov.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.08.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 19.08.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:30
- Opis otvárania ponúk: Ak sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 ZVO, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu podľa § 52 ods. 2 ZVO.
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk t. j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme EVO, t.j. automatickým vytvorením zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému EVO.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://eforms.uvo.gov.sk/zakazky/detail/511462
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/511462
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady - Potraviny pre Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Platforma EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Časť 2. Ovocie a zelenina
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 1/2024
- Názov : Časť 2. Ovocie a zelenina
- Opis: Predmetom zákazky je nákup a dodávka čerstvého ovocia a zeleniny. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v čerstvom stave a v najvyššej kvalite, prvej akostnej triedy, s vysledovateľnosťou pôvodu a v súlade s platnou legislatívou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Obaly, označenie tovarov a preprava musia byť v súlade s ustanovením zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších všeobecne záväzných platných predpisov, noriem a Potravinového kódexu SR. Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR alebo iným ekvivalentným dokladom vydaným príslušným orgánom členského štátu Európskej únie, v kvalite podľa technických podmienok prevozu potravín v súlade s Potravinovým kódexom SR. Dokument o schválení musí byť platný počas celej platnosti zmluvy a nepretržite prítomný vo vozidle. Verejný obstarávateľ/kupujúci si vyhradzuje právo skontrolovať vhodnosť vozidiel podľa požiadavky. Podrobný opis predmetu zákazky vrátane predpokladaných množstiev pre časť 2. Ovocie a zelenina je obsiahnutý v časti B súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 40 967
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 15890000, 15800000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Kátovská 21
- Mesto: Holíč
- PSČ: 908 51
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 01.10.2024
- Dátum ukončenia: 30.09.2025
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1000000
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Všetky informácie a podmienky uskutočnenia zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch a v jednotlivých prílohách k nim.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. m) bod 2
- Opis podmienky účasti: Podrobné informácie k podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2 sú uvedené v časti F súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: - Kritéria na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia sú pre každú samostatne vyhodnocovanú časť predmetu zákazky rovnaké. - Jediným kritériom pri hodnotení ponuky je najnižšia celková cena za predmet zákazky. - Posudzuje sa Cena s DPH uvedená v návrhu uchádzača na hodnotenie kritéria. - Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH. Ostatní uchádzači budú neúspešní. - Záujemcov a uchádzačov si dovolíme upozorniť, že v zmysle časti bodu 15. Obsah ponuky časti A. týchto SP, okrem návrhu na plnenie kritérií (15.1.10 SP) a podrobného rozpočtu – kalkulácie ceny (15.1.9 SP) je nevyhnutné vyplniť štruktúrovaný návrh na plnenie kritérií v systéme EVO – v menu v položke Štruktúrované kritériá (viď aj bod 15.1.10 SP).
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ uvádza, že v prípade, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, verejný obstarávateľ bude od skupiny dodávateľov vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy v zmysle ust. § 37 ods. 2 zákona o VO, z dôvodu zabezpečenia riadneho plnenia rámcovej zmluvy (najmä v vzhľadom na zodpovednostné vzťahy za plnenie zmluvných povinností). V tejto súvislosti verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že v prípade ak hodnota zmluvy presahuje finančný limit podľa ust. § 2 ods. 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a preto novovzniknutý subjekt v zmysle predchádzajúcej vety bude povinný sa zapísať do registra partnerov verejného sektora.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Na uzavretie zmluvy s uchádzačom alebo záujemcom sa v zmysle § 11 ZVO sa vyžaduje, aby uchádzač alebo záujemca, alebo ich subdodávateľ, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, musí byť zapísaný do registra partnerov verejného sektora. Ostatné podmienky vykonania zákazky sa nachádzajú najmä v časti B. a C. súťažných podkladov.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.08.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 19.08.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:30
- Opis otvárania ponúk: Ak sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 ZVO, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu podľa § 52 ods. 2 ZVO.
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk t. j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme EVO, t.j. automatickým vytvorením zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému EVO.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://eforms.uvo.gov.sk/zakazky/detail/511462
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/511462
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady - Potraviny pre Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Platforma EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Časť 3. Čerstvé mäso a mäsové výrobky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 1/2024
- Názov : Časť 3. Čerstvé mäso a mäsové výrobky
- Opis: Predmetom zákazky je nákup a dodávka čerstvého mäsa a mäsových výrobkov. Tovar musí byť dodaný nepoškodený, v čerstvom stave, v najvyššej kvalite, prvej akostnej triedy a v súlade s vysledovateľnosťou pôvodu a v súlade s platnou legislatívou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Obaly, označenie tovarov a preprava musia byť v súlade s ustanovením zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších všeobecne záväzných platných predpisov, noriem a Potravinového kódexu SR. Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR alebo iným ekvivalentným dokladom vydaným príslušným orgánom členského štátu Európskej únie, v kvalite podľa technických podmienok prevozu potravín v súlade s Potravinovým kódexom SR. Dokument o schválení musí byť platný počas celej platnosti zmluvy a nepretržite prítomný vo vozidle. Verejný obstarávateľ/kupujúci si vyhradzuje právo skontrolovať vhodnosť vozidiel podľa požiadavky. Podrobný opis predmetu zákazky vrátane predpokladaných množstiev pre časť 3. Čerstvé mäso a mäsové výrobky je obsiahnutý v časti B súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 44 809
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 15800000, 15890000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Kátovská 21
- Mesto: Holíč
- PSČ: 908 51
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 01.10.2024
- Dátum ukončenia: 30.09.2025
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1000000
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Všetky informácie a podmienky uskutočnenia zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch a v jednotlivých prílohách k nim.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. m) bod 2
- Opis podmienky účasti: Podrobné informácie k podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2 sú uvedené v časti F súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: - Kritéria na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia sú pre každú samostatne vyhodnocovanú časť predmetu zákazky rovnaké. - Jediným kritériom pri hodnotení ponuky je najnižšia celková cena za predmet zákazky. - Posudzuje sa Cena s DPH uvedená v návrhu uchádzača na hodnotenie kritéria. - Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH. Ostatní uchádzači budú neúspešní. - Záujemcov a uchádzačov si dovolíme upozorniť, že v zmysle časti bodu 15. Obsah ponuky časti A. týchto SP, okrem návrhu na plnenie kritérií (15.1.10 SP) a podrobného rozpočtu – kalkulácie ceny (15.1.9 SP) je nevyhnutné vyplniť štruktúrovaný návrh na plnenie kritérií v systéme EVO – v menu v položke Štruktúrované kritériá (viď aj bod 15.1.10 SP).
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ uvádza, že v prípade, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, verejný obstarávateľ bude od skupiny dodávateľov vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy v zmysle ust. § 37 ods. 2 zákona o VO, z dôvodu zabezpečenia riadneho plnenia rámcovej zmluvy (najmä v vzhľadom na zodpovednostné vzťahy za plnenie zmluvných povinností). V tejto súvislosti verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že v prípade ak hodnota zmluvy presahuje finančný limit podľa ust. § 2 ods. 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a preto novovzniknutý subjekt v zmysle predchádzajúcej vety bude povinný sa zapísať do registra partnerov verejného sektora.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Na uzavretie zmluvy s uchádzačom alebo záujemcom sa v zmysle § 11 ZVO sa vyžaduje, aby uchádzač alebo záujemca, alebo ich subdodávateľ, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, musí byť zapísaný do registra partnerov verejného sektora. Ostatné podmienky vykonania zákazky sa nachádzajú najmä v časti B. a C. súťažných podkladov.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.08.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 19.08.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:30
- Opis otvárania ponúk: Ak sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 ZVO, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu podľa § 52 ods. 2 ZVO.
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk t. j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme EVO, t.j. automatickým vytvorením zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému EVO.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://eforms.uvo.gov.sk/zakazky/detail/511462
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/511462
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady - Potraviny pre Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Platforma EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.4 Časť
- Názov: Časť 4. Mrazené mäso a mrazené výrobky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 1/2024
- Názov : Časť 4. Mrazené mäso a mrazené výrobky
- Opis: Predmetom zákazky je nákup a dodávka hlbokomrazenej hydiny, nie rozmrazenej, bez prívlastkov krehčené, šťavnaté, solené, mäsový prípravok, nákup a dodávka hlbokomrazených rýb, nie rozmrazených, percentuálny podiel glazúry v tolerancii najviac do 10 % a nákup a dodávka hlbokomrazenej zeleniny a ovocia a mrazených výrobkov. V prípade dodania rozmrazenej hydiny alebo rýb, s prívlastkami krehčené, šťavnaté, solené, mäsový prípravok u hydiny a percentuálny podiel bude viac ako 10 % u rýb, bude sa táto skutočnosť považovať za hrubé porušenie zmluvy. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Obaly, označenie tovarov a preprava musia byť v súlade s ustanovením zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších všeobecne záväzných platných predpisov, noriem a Potravinového kódexu SR. Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR alebo iným ekvivalentným dokladom vydaným príslušným orgánom členského štátu Európskej únie, v kvalite podľa technických podmienok prevozu potravín v súlade s Potravinovým kódexom SR. Dokument o schválení musí byť platný počas celej platnosti zmluvy a nepretržite prítomný vo vozidle. Verejný obstarávateľ/kupujúci si vyhradzuje právo skontrolovať vhodnosť vozidiel podľa požiadavky. Podrobný opis predmetu zákazky vrátane predpokladaných množstiev pre časť 4. Mrazené mäso a mrazené výrobky je obsiahnutý v časti B súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 16 709
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 15800000, 15890000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Kátovská 21
- Mesto: Holíč
- PSČ: 908 51
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 01.10.2024
- Dátum ukončenia: 30.09.2025
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1000000
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Všetky informácie a podmienky uskutočnenia zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch a v jednotlivých prílohach k nim.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. m) bod 2
- Opis podmienky účasti: Podrobné informácie k podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2 sú uvedené v časti F súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: - Kritéria na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia sú pre každú samostatne vyhodnocovanú časť predmetu zákazky rovnaké. - Jediným kritériom pri hodnotení ponuky je najnižšia celková cena za predmet zákazky. - Posudzuje sa Cena s DPH uvedená v návrhu uchádzača na hodnotenie kritéria. - Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH. Ostatní uchádzači budú neúspešní. - Záujemcov a uchádzačov si dovolíme upozorniť, že v zmysle časti bodu 15. Obsah ponuky časti A. týchto SP, okrem návrhu na plnenie kritérií (15.1.10 SP) a podrobného rozpočtu – kalkulácie ceny (15.1.9 SP) je nevyhnutné vyplniť štruktúrovaný návrh na plnenie kritérií v systéme EVO – v menu v položke Štruktúrované kritériá (viď aj bod 15.1.10 SP).
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ uvádza, že v prípade, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, verejný obstarávateľ bude od skupiny dodávateľov vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy v zmysle ust. § 37 ods. 2 zákona o VO, z dôvodu zabezpečenia riadneho plnenia rámcovej zmluvy (najmä v vzhľadom na zodpovednostné vzťahy za plnenie zmluvných povinností). V tejto súvislosti verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že v prípade ak hodnota zmluvy presahuje finančný limit podľa ust. § 2 ods. 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a preto novovzniknutý subjekt v zmysle predchádzajúcej vety bude povinný sa zapísať do registra partnerov verejného sektora.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Na uzavretie zmluvy s uchádzačom alebo záujemcom sa v zmysle § 11 ZVO sa vyžaduje, aby uchádzač alebo záujemca, alebo ich subdodávateľ, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, musí byť zapísaný do registra partnerov verejného sektora. Ostatné podmienky vykonania zákazky sa nachádzajú najmä v časti B. a C. súťažných podkladov.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.08.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 19.08.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:30
- Opis otvárania ponúk: Ak sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 ZVO, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu podľa § 52 ods. 2 ZVO.
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk t. j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme EVO, t.j. automatickým vytvorením zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému EVO.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://eforms.uvo.gov.sk/zakazky/detail/511462
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/511462
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady - Potraviny pre Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Platforma EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.5 Časť
- Názov: Časť 5. Mlieko a mliečne výrobky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 1/2024
- Názov : Časť 5. Mlieko a mliečne výrobky
- Opis: Predmetom zákazky je nákup a dodávka mlieka a mliečnych výrobkov. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v čerstvom stave a v najvyššej kvalite, prvej akostnej triedy, s vysledovateľnosťou pôvodu a v súlade s platnou legislatívou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Obaly, označenie tovarov a preprava musia byť v súlade s ustanovením zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších všeobecne záväzných platných predpisov, noriem a Potravinového kódexu SR. Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR alebo iným ekvivalentným dokladom vydaným príslušným orgánom členského štátu Európskej únie, v kvalite podľa technických podmienok prevozu potravín v súlade s Potravinovým kódexom SR. Dokument o schválení musí byť platný počas celej platnosti zmluvy a nepretržite prítomný vo vozidle. Verejný obstarávateľ/kupujúci si vyhradzuje právo skontrolovať vhodnosť vozidiel podľa požiadavky. Podrobný opis predmetu zákazky vrátane predpokladaných množstiev pre časť 5. Mlieko a mliečne výrobky je obsiahnutý v časti B súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 41 927
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 15800000, 15890000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Kátovská 21
- Mesto: Holíč
- PSČ: 908 51
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 01.10.2024
- Dátum ukončenia: 30.09.2025
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1000000
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Všetky informácie a podmienky uskutočnenia zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch a v jednotlivých prílohach k nim.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. m) bod 2
- Opis podmienky účasti: Podrobné informácie k podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2 sú uvedené v časti F súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: - Kritéria na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia sú pre každú samostatne vyhodnocovanú časť predmetu zákazky rovnaké. - Jediným kritériom pri hodnotení ponuky je najnižšia celková cena za predmet zákazky. - Posudzuje sa Cena s DPH uvedená v návrhu uchádzača na hodnotenie kritéria. - Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH. Ostatní uchádzači budú neúspešní. - Záujemcov a uchádzačov si dovolíme upozorniť, že v zmysle časti bodu 15. Obsah ponuky časti A. týchto SP, okrem návrhu na plnenie kritérií (15.1.10 SP) a podrobného rozpočtu – kalkulácie ceny (15.1.9 SP) je nevyhnutné vyplniť štruktúrovaný návrh na plnenie kritérií v systéme EVO – v menu v položke Štruktúrované kritériá (viď aj bod 15.1.10 SP).
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ uvádza, že v prípade, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, verejný obstarávateľ bude od skupiny dodávateľov vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy v zmysle ust. § 37 ods. 2 zákona o VO, z dôvodu zabezpečenia riadneho plnenia rámcovej zmluvy (najmä v vzhľadom na zodpovednostné vzťahy za plnenie zmluvných povinností). V tejto súvislosti verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že v prípade ak hodnota zmluvy presahuje finančný limit podľa ust. § 2 ods. 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a preto novovzniknutý subjekt v zmysle predchádzajúcej vety bude povinný sa zapísať do registra partnerov verejného sektora.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Na uzavretie zmluvy s uchádzačom alebo záujemcom sa v zmysle § 11 ZVO sa vyžaduje, aby uchádzač alebo záujemca, alebo ich subdodávateľ, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, musí byť zapísaný do registra partnerov verejného sektora. Ostatné podmienky vykonania zákazky sa nachádzajú najmä v časti B. a C. súťažných podkladov.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.08.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 19.08.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:30
- Opis otvárania ponúk: Ak sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 ZVO, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu podľa § 52 ods. 2 ZVO.
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk t. j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme EVO, t.j. automatickým vytvorením zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému EVO.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://eforms.uvo.gov.sk/zakazky/detail/511462
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/511462
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady - Potraviny pre Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Platforma EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.6 Časť
- Názov: Časť 6. Základné potraviny
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 1/2024
- Názov : Časť 6. Základné potraviny
- Opis: Predmetom zákazky je nákup a dodávka základných potravín. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Obaly, označenie tovarov a preprava musia byť v súlade s ustanovením zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších všeobecne záväzných platných predpisov, noriem a Potravinového kódexu SR. Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR alebo iným ekvivalentným dokladom vydaným príslušným orgánom členského štátu Európskej únie, v kvalite podľa technických podmienok prevozu potravín v súlade s Potravinovým kódexom SR. Dokument o schválení musí byť platný počas celej platnosti zmluvy a nepretržite prítomný vo vozidle. Verejný obstarávateľ/kupujúci si vyhradzuje právo skontrolovať vhodnosť vozidiel podľa požiadavky. Podrobný opis predmetu zákazky vrátane predpokladaných množstiev pre časť 6. Základné potraviny je obsiahnutý v časti B súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 68 718
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 15800000, 15890000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Kátovská 21
- Mesto: Holíč
- PSČ: 908 51
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 01.10.2024
- Dátum ukončenia: 30.09.2025
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1000000
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Všetky informácie a podmienky uskutočnenia zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch a v jednotlivých prílohach k nim.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. m) bod 2
- Opis podmienky účasti: Podrobné informácie k podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2 sú uvedené v časti F súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: - Kritéria na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia sú pre každú samostatne vyhodnocovanú časť predmetu zákazky rovnaké. - Jediným kritériom pri hodnotení ponuky je najnižšia celková cena za predmet zákazky. - Posudzuje sa Cena s DPH uvedená v návrhu uchádzača na hodnotenie kritéria. - Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH. Ostatní uchádzači budú neúspešní. - Záujemcov a uchádzačov si dovolíme upozorniť, že v zmysle časti bodu 15. Obsah ponuky časti A. týchto SP, okrem návrhu na plnenie kritérií (15.1.10 SP) a podrobného rozpočtu – kalkulácie ceny (15.1.9 SP) je nevyhnutné vyplniť štruktúrovaný návrh na plnenie kritérií v systéme EVO – v menu v položke Štruktúrované kritériá (viď aj bod 15.1.10 SP).
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ uvádza, že v prípade, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, verejný obstarávateľ bude od skupiny dodávateľov vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy v zmysle ust. § 37 ods. 2 zákona o VO, z dôvodu zabezpečenia riadneho plnenia rámcovej zmluvy (najmä v vzhľadom na zodpovednostné vzťahy za plnenie zmluvných povinností). V tejto súvislosti verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že v prípade ak hodnota zmluvy presahuje finančný limit podľa ust. § 2 ods. 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a preto novovzniknutý subjekt v zmysle predchádzajúcej vety bude povinný sa zapísať do registra partnerov verejného sektora.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Na uzavretie zmluvy s uchádzačom alebo záujemcom sa v zmysle § 11 ZVO sa vyžaduje, aby uchádzač alebo záujemca, alebo ich subdodávateľ, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, musí byť zapísaný do registra partnerov verejného sektora. Ostatné podmienky vykonania zákazky sa nachádzajú najmä v časti B. a C. súťažných podkladov.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.08.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 19.08.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:30
- Opis otvárania ponúk: Ak sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 ZVO, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu podľa § 52 ods. 2 ZVO.
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk t. j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme EVO, t.j. automatickým vytvorením zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému EVO.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://eforms.uvo.gov.sk/zakazky/detail/511462
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/511462
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady - Potraviny pre Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Platforma EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých v Holíči)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)