1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Časť č. 1: „Stavebná úprava chodníka na Malokarpatskej ulici“
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 06/2024
- Názov : Časť č. 1: „Stavebná úprava chodníka na Malokarpatskej ulici“
- Opis: Časť č. 1: „Stavebná úprava chodníka na Malokarpatskej ulici“ SO 01 - Revitalizácia chodníka Existujúci asfaltový povrch na štrkovom podklade bude nahradený drenážnou zámkovou dlažbou. Všetky vjazdy k rodinným domom budú zrušené a nahradené novými vjazdmi zo zatrávňovacej dlažby. Počas stavebných úprav sa vymenia a doplnia chýbajúce obrubníky. SO 02 - Revitalizácia zelene Pri stavebných úpravách bude popri komunikácií upravený pás zelene šírky cca. 2,6-5,0 m s novou alejovou výsadbou stromov a okrasných kvetín. Vjazdy v tomto páse zelene sú navrhnuté z betónových zatrávňovacích tvárnic. SO 03 - Chránička verejného osvetlenia Do výkopu chodníka sa vložia dve chráničky pre verejné osvetlenie. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 108 668
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe chodníkov
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 45233253, 45233340
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Pezinok
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: (SO 01, SO 02 a SO 03) - Malokarpatská 1-17, parc. č. CKN 667/3, (LV č. 4234), katastrálne územie Pezinok
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 60
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 2.1: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky (výstavba a/alebo rekonštrukcia chodníkov a/alebo spevnených plôch a/alebo vjazdov k rodinným domom a/alebo ciest a/alebo parkovísk) za predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania: - Časť č. 1: „Stavebná úprava chodníka na Malokarpatskej ulici“: - vo finančnom objeme spolu min. 90 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent týchto hodnôt v inej mene, pričom aspoň jedna realizácia / referencia za uvedené obdobie 5 rokov k vyhláseniu VO bola výstavba a/alebo rekonštrukcia chodníkov a/alebo spevnených plôch a/alebo vjazdov k rodinným domom a/alebo ciest a/alebo parkovísk) o výmere min.: 400 m2 – potrebné uviesť /preukázať v Zozname stavebných prác Uchádzač predloží Zoznam stavebných prác, ktorý bude obsahovať nasledovné údaje: - názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa - názov stavby, - cena stavby celkom v Eur bez DPH, s vyčíslením, tak aby bolo preukázané splnenie podmienky vyššie uvedenej - cenu uskutočnených prác za sledované obdobie v Eur bez DPH, - miesto stavby, - lehota výstavby (od do), - stručný popis stavby na preukázanie min. požadovanej úrovne podmienky účasti vyššie uvedenej. – výmera / plocha Verejný obstarávateľ vyžaduje pri všetkých stavbách, uvedených v zozname, potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok: - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je REFERENCIA podľa § 12 ZVO zapísaná v Evidencii referencií vedenej UVO (postačuje uviesť link – na referenciu napr. v Zozname stavebných prác); ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. Podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO je verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO, povinný zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval napr. v zozname stavebných prác tzn. verejný obstarávateľ neberie v úvahu referencie zapísane v Evidencii referencií podľa § 12 ZVO na UVO pokiaľ ich uchádzač v ponuke neuviedol. - ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o uspokojivom plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Ďalej uvedené v časti SP A.2
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 2.2: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO– kľúčový odborník
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Stavbyvedúci pre inžinierske stavby – dopravné stavby – Spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže: predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača alebo sa jedná o využitie kapacít inej osoby!), - spôsobilosť /kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky - prax / praktické skúsenosti - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka spôsobilosť preukáže - Dokladom o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho, t. j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. - odborné zameranie: Inžinierske stavby – dopravné stavby, splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. alebo ekv. doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov EÚ na účely voľného poskytovania služieb v SR a štátov mimo územia SR. Uchádzač predloží scan osvedčenia SKSI alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI alebo link-odkaz na web. stránku SKSI na profil odborníka napr. v životopise. Alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR. - Čestné vyhlásenie kľúčového odborníka (ktoré bude touto osobou aj podpísané), že stavbyvedúci bude reálne vykonávať služby na predmetnej stavbe počas trvania celého zmluvného vzťahu.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za časť č. 1 zákazky
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za časť 1
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, tak všetci členovia skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, budú povinní vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka). V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) musí predložiť verejnému obstarávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu originálu dokumentu, ktorá preukazuje splnenie uvedených podmienok a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) Zmluvy o dielo, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Objednávateľ má právo zadržať 10 % finančných prostriedkov z celkovej hodnoty diela bez DPH za účelom zabezpečenia všetkých peňažných aj nepeňažných nárokov objednávateľa z tejto zmluvy, predovšetkým za účelom zabezpečenia odstránenia prípadných vád a nedorobkov zistených pri preberacom konaní a započítania pohľadávok objednávateľa z titulu dohodnutej zmluvnej pokuty. Platba bude poskytnutá do výšky 90 % objednávateľom odsúhlasenej ceny diela bez DPH. Takto zadržanú finančnú čiastku objednávateľ uvoľní do 14 dní od preukázateľného (obojstranne podpísaný písomný záznam) odstránenia všetkých vád a nedorobkov uvedených v preberacom protokole.
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 09.08.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 09.08.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk - a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automat. odoslanie zápisnice z otvárania ponúk) tzn. nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné a použije sa tzv. "Super reverz" v zmysle § 112 ods. 7 písm. b ZVO spolu s § 55 ods.1 ZVO (bližšie v A1.SP, bod 21 a 22).
- Miesto otvárania ponúk: mestský úrad Pezinok - online sprístupnenie otvárania ponúk
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/511285
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/511285
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Časť č. 2: „Revitalizácia chodníkov Bystrická ul. a Komenského ul.“
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 06/2024
- Názov : Časť č. 2: „Revitalizácia chodníkov Bystrická ul. a Komenského ul.“
- Opis: Časť č. 2: „Revitalizácia chodníkov Bystrická ul. a Komenského ul“. SO 01 - Bystrická 3-5 SO 02 - Bystrická 34 SO 03 - Komenského 23 Existujúci asfaltový povrch na betónovom podklade bude nahradený novým asfaltovým povrchom, ktorý bude kladený na pôvodný betónový podklad. Súčasne bude plocha vyspádovaná smerom do komunikácie. Počas stavebných úprav sa vymenia a doplnia chýbajúce obrubníky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 36 958
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe chodníkov
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 45233253, 45233340
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Pezinok
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: (SO 01, SO 02) - Bystrická 3-5, parc. č. CKN 3283/2, 3327/1 (LV 4234), katastrálne územie Pezinok (SO 03) - Komenského 23, parc.č. CKN 3333/2, 3334, (LV nezaložene), EKN 2233/2, 2251, (LV 10434), katastrálne územie Pezinok
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 60
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 2.1: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky (výstavba a/alebo rekonštrukcia chodníkov a/alebo spevnených plôch a/alebo vjazdov k rodinným domom a/alebo ciest a/alebo parkovísk) za predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania: - Časť č. 2: „Revitalizácia chodníkov Bystrická ul. a Komenského ul.“: - vo finančnom objeme spolu min. 30 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent týchto hodnôt v inej mene, pričom aspoň jedna realizácia / referencia za uvedené obdobie 5 rokov k vyhláseniu VO bola výstavba a/alebo rekonštrukcia chodníkov a/alebo spevnených plôch a/alebo vjazdov k rodinným domom a/alebo ciest a/alebo parkovísk) o výmere min.: 350 m2 – potrebné uviesť /preukázať v Zozname stavebných prác Uchádzač predloží Zoznam stavebných prác, ktorý bude obsahovať nasledovné údaje: - názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa - názov stavby, - cena stavby celkom v Eur bez DPH, s vyčíslením, tak aby bolo preukázané splnenie podmienky vyššie uvedenej - cenu uskutočnených prác za sledované obdobie v Eur bez DPH, - miesto stavby, - lehota výstavby (od do), - stručný popis stavby na preukázanie min. požadovanej úrovne podmienky účasti vyššie uvedenej. – výmera / plocha Verejný obstarávateľ vyžaduje pri všetkých stavbách, uvedených v zozname, potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok: - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je REFERENCIA podľa § 12 ZVO zapísaná v Evidencii referencií vedenej UVO (postačuje uviesť link – na referenciu napr. v Zozname stavebných prác); ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. Podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO je verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO, povinný zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval napr. v zozname stavebných prác tzn. verejný obstarávateľ neberie v úvahu referencie zapísane v Evidencii referencií podľa § 12 ZVO na UVO pokiaľ ich uchádzač v ponuke neuviedol. - ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o uspokojivom plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Ďalej uvedené v časti A.2 SP.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 2.2: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO – kľúčový odborník
- Opis podmienky účasti: Stavbyvedúci pre inžinierske stavby – dopravné stavby – Spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže: predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača alebo sa jedná o využitie kapacít inej osoby!), - spôsobilosť /kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky - prax / praktické skúsenosti - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka spôsobilosť preukáže - Dokladom o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho, t. j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. - odborné zameranie: Inžinierske stavby – dopravné stavby, splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. alebo ekv. doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov EÚ na účely voľného poskytovania služieb v SR a štátov mimo územia SR. Uchádzač predloží scan osvedčenia SKSI alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI alebo link-odkaz na web. stránku SKSI na profil odborníka napr. v životopise. Alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR. - Čestné vyhlásenie kľúčového odborníka (ktoré bude touto osobou aj podpísané), že stavbyvedúci bude reálne vykonávať služby na predmetnej stavbe počas trvania celého zmluvného vzťahu.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za časť č. 2 zákazky
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za časť 2
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, tak všetci členovia skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, budú povinní vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka). V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) musí predložiť verejnému obstarávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu originálu dokumentu, ktorá preukazuje splnenie uvedených podmienok a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) Zmluvy o dielo, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Objednávateľ má právo zadržať 10 % finančných prostriedkov z celkovej hodnoty diela bez DPH za účelom zabezpečenia všetkých peňažných aj nepeňažných nárokov objednávateľa z tejto zmluvy, predovšetkým za účelom zabezpečenia odstránenia prípadných vád a nedorobkov zistených pri preberacom konaní a započítania pohľadávok objednávateľa z titulu dohodnutej zmluvnej pokuty. Platba bude poskytnutá do výšky 90 % objednávateľom odsúhlasenej ceny diela bez DPH. Takto zadržanú finančnú čiastku objednávateľ uvoľní do 14 dní od preukázateľného (obojstranne podpísaný písomný záznam) odstránenia všetkých vád a nedorobkov uvedených v preberacom protokole.
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 09.08.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 09.08.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk - a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automat. odoslanie zápisnice z otvárania ponúk) tzn. nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné a použije sa tzv. "Super reverz" v zmysle § 112 ods. 7 písm. b ZVO spolu s § 55 ods.1 ZVO (bližšie v A1.SP, bod 21 a 22).
- Miesto otvárania ponúk: mestský úrad Pezinok -online sprístupnenie otvárania ponúk
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/511285
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/511285
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Časť č. 3: „Stavebná úprava chodníka na Cajlanskej ulici“
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 06/2024
- Názov : Časť č. 3: „Stavebná úprava chodníka na Cajlanskej ulici“
- Opis: Časť č. 3: „Stavebná úprava chodníka na Cajlanskej ulici“ SO 01 - Revitalizácia chodníka Existujúci asfaltový povrch na betónovom podklade bude nahradený zámkovou dlažbou, ktorá bude kladená do zhutnených vodopriepustných vrstiev štrkodrvy. Súčasne bude plocha vyspádovaná smerom do komunikácie. Počas stavebných úprav sa vymenia a doplnia chýbajúce obrubníky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 60 547
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe chodníkov
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 45233253, 45233340
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Pezinok
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: (SO 01) - Cajlanská 81-95, parc. č. CKN 1348, 1350/1, 1351/1, 1353/6, (LV č. 3365, 10434, 11564), katastrálne územie Pezinok
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 60
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 2.1: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky (výstavba a/alebo rekonštrukcia chodníkov a/alebo spevnených plôch a/alebo vjazdov k rodinným domom a/alebo ciest a/alebo parkovísk) za predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania: - Časť č. 3: „Stavebná úprava chodníka na Cajlanskej ulici“: - vo finančnom objeme spolu min. 60 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent týchto hodnôt v inej mene, pričom aspoň jedna realizácia / referencia za uvedené obdobie 5 rokov k vyhláseniu VO bola výstavba a/alebo rekonštrukcia chodníkov a/alebo spevnených plôch a/alebo vjazdov k rodinným domom/alebo ciest a/alebo parkovísk o výmere min.: 300 m2 – potrebné uviesť /preukázať v Zozname stavebných prác Uchádzač predloží Zoznam stavebných prác, ktorý bude obsahovať nasledovné údaje: - názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa - názov stavby, - cena stavby celkom v Eur bez DPH, s vyčíslením, tak aby bolo preukázané splnenie podmienky vyššie uvedenej - cenu uskutočnených prác za sledované obdobie v Eur bez DPH, - miesto stavby, - lehota výstavby (od do), - stručný popis stavby na preukázanie min. požadovanej úrovne podmienky účasti vyššie uvedenej. – výmera / plocha Verejný obstarávateľ vyžaduje pri všetkých stavbách, uvedených v zozname, potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok: - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je REFERENCIA podľa § 12 ZVO zapísaná v Evidencii referencií vedenej UVO (postačuje uviesť link – na referenciu napr. v Zozname stavebných prác); ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. Podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO je verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO, povinný zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval napr. v zozname stavebných prác tzn. verejný obstarávateľ neberie v úvahu referencie zapísane v Evidencii referencií podľa § 12 ZVO na UVO pokiaľ ich uchádzač v ponuke neuviedol. - ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o uspokojivom plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Ďalej uvedené v časti A.2 SP.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 2.2: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO – kľúčový odborník
- Opis podmienky účasti: Stavbyvedúci pre inžinierske stavby – dopravné stavby – Spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže: predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača alebo sa jedná o využitie kapacít inej osoby!), - spôsobilosť /kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky - prax / praktické skúsenosti - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka spôsobilosť preukáže - Dokladom o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho, t. j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. - odborné zameranie: Inžinierske stavby – dopravné stavby, splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. alebo ekv. doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov EÚ na účely voľného poskytovania služieb v SR a štátov mimo územia SR. Uchádzač predloží scan osvedčenia SKSI alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI alebo link-odkaz na web. stránku SKSI na profil odborníka napr. v životopise. Alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR. - Čestné vyhlásenie kľúčového odborníka (ktoré bude touto osobou aj podpísané), že stavbyvedúci bude reálne vykonávať služby na predmetnej stavbe počas trvania celého zmluvného vzťahu.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za časť č. 3 zákazky
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za časť 3
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, tak všetci členovia skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, budú povinní vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka). V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) musí predložiť verejnému obstarávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu originálu dokumentu, ktorá preukazuje splnenie uvedených podmienok a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) Zmluvy o dielo, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Objednávateľ má právo zadržať 10 % finančných prostriedkov z celkovej hodnoty diela bez DPH za účelom zabezpečenia všetkých peňažných aj nepeňažných nárokov objednávateľa z tejto zmluvy, predovšetkým za účelom zabezpečenia odstránenia prípadných vád a nedorobkov zistených pri preberacom konaní a započítania pohľadávok objednávateľa z titulu dohodnutej zmluvnej pokuty. Platba bude poskytnutá do výšky 90 % objednávateľom odsúhlasenej ceny diela bez DPH. Takto zadržanú finančnú čiastku objednávateľ uvoľní do 14 dní od preukázateľného (obojstranne podpísaný písomný záznam) odstránenia všetkých vád a nedorobkov uvedených v preberacom protokole.
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 09.08.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 09.08.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk - a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automat. odoslanie zápisnice z otvárania ponúk) tzn. nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné a použije sa tzv. "Super reverz" v zmysle § 112 ods. 7 písm. b ZVO spolu s § 55 ods.1 ZVO (bližšie v A1.SP, bod 21 a 22).
- Miesto otvárania ponúk: mestský úrad Pezinok - online sprístupnenie otvárania ponúk
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/511285
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/511285
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)