Informácie
Názov zákazky:
I. etapa – SO02 Jedáleň ZŠ J. Kronera v Martine - zateplenie strechy a výmena otvorových konštrukcií
Kód zákazky:
ZNH/10/2024
Kód oznámenia:
17844 - WNP
Postup:
Zákazka s nízkou hodnotou
Druh:
Stavebné práce
Predpokladaná hodnota:
91 227,38 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
1.8.2024 08:00
Vyhlásenie:
23.7.2024
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Nám. S. H. Vajanského
03649 Martin
NUTS:
SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania:
Nám. S. H. Vajanského Martin 03649 Slovensko
Zdroj:
Popis
Predmet zákazky predstavuje realizáciu 1. etapy - SO02 Jedáleň ZŠ J. Kronera v Martine – zateplenie strechy a výmena otvorových konštrukcií, v zmysle spracovanej projektovej dokumentácie „ZŠ ul. J. Kronera – zvyšovanie energetickej účinnosti budovy“, podľa podmienok stavebného povolenia č. j. 978/80/2023-Hu02, reg. zn. OcUSu-0187/01140/2023 zo dňa 08.03.2023 vydaného obcou Sučany, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 13.03.2023, v rozsahu prác a dodávok špecifikovaných v ocenenom výkaze výmer, v zmysle všeobecno-technických požiadaviek, technologických postupov a všeobecne záväzných technických požiadaviek pri dodržaní platných STN, podľa platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. Predmet zákazky sa bude realizovať na parcele reg. KN-C 1930/32 a KN-C 1930/35 (budova jedálne), súpisné číslo 10091 v k. ú. Martin (list vlastníctva 3734). Predmet zákazky je spolufinancovaný Slovenskou inovačnou a energetickou agentúrou (SIEA) v rámci vyhlásenej výzvy na predkladanie žiadostí o poskytnutie prostriedkov mechanizmu zameranej na rýchlo realizovateľné opatrenia za účelom zvýšenia energetickej efektívnosti verejných budov, kód výzvy: 19I02-26-V01. Špecifikácia predmetu zákazky: Predmet zákazky „1. etapa – SO02 Jedáleň ZŠ J. Kronera v Martine - zateplenie strechy a výmena otvorových konštrukcií“ bude zrealizovaný v zmysle projektovej dokumentácie „ZŠ ul. J Kronera – zvyšovanie energetickej účinnosti budovy“ vypracovanej spoločnosťou MARCOOP ARCHITEKTONICKÝ ATELIÉR, s.r.o., Na Bystričku 14/A, Martin, podľa podmienok stavebného povolenia č. j. 978/80/2023-Hu02, reg. zn. OcUSu-0187/01140/2023 zo dňa 08.03.2023 vydaného obcou Sučany, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 13.03.2023, v rozsahu prác a dodávok špecifikovaných v ocenenom výkaze výmer. Projektová dokumentácia „ZŠ ul. J. Krónera – zvyšovanie energetickej účinnosti budovy“ zahŕňa stavebné úpravy na dvoch objektoch: - SO01 Škola - SO02 Jedáleň. Objekt SO02 Jedáleň je rozdelený na 2 samostatné etapy: 1. Etapa: SO02 - 1.1 Jedáleň – zateplenie strechy a výmena výplní otvorov vo fasáde - SO02 – 1.2 Jedáleň – bleskozvod 2. Etapa: SO02 – 2 Jedáleň – zateplenie obvodového plášťa Predmetom tejto zákazky je realizácia iba 1. etapy pre objekt SO02 Jedáleň – časti SO02 1.1 zateplenie strechy a výmena výplní otvorov vo fasáde a SO02 - 1.2 bleskozvod. Objekt SO01 - Škola a 2. Etapa objektu SO02 – 2 Jedáleň - zateplenie obvodového plášťa nie sú predmetom tejto zákazky. Predmetom zákazky je realizácia stavebných, montážnych a ďalších súvisiacich prác spojených so stavebnými úpravami existujúcej budovy Jedálne ZŠ Jozefa Kronera (budova so súpisným číslom 10091). Práce spočívajú v oprave a zateplení strechy, výmene bleskozvodov a výmene vonkajších otvorových konštrukcií (výmena okien a dverí). Práce, ktoré sú predmetom tejto zákazky sú v zmysle projektovej dokumentácie súčasťou stavebného objektu SO02 Jedáleň, v rozsahu: SO02 – 1.1 Jedáleň – zateplenie strechy a výmena výplní otvorov vo fasáde SO02 – 1.2 Jedáleň – bleskozvod Dielo pozostáva z nasledovných stavebných prác a dodávok: SO02 – 1.1 Jedáleň – zateplenie strechy a výmena výplní otvorov vo fasáde: - vodorovné konštrukcie, - úprava povrchov, - ostatné konštrukcie a búracie práce, - izolácie striech, povlakové krytiny, - izolácie tepelné, - zdravotechnika – vnútorná kanalizácia, - konštrukcie tesárske, - konštrukcie klampiarske, - konštrukcie stolárske, - konštrukcie doplnkové kovové - maľby. SO02 – 1.2 Jedáleň – bleskozvod: - elektromontáže, - zemné práce vykonávané pri externých montážnych prácach Súčasťou realizácie diela sú aj tieto činnosti: - náklady na zabezpečenie okolia, - dodanie potrebného materiálu a iných bezpečnostných prvkov nutných na zabezpe-čenie staveniska, - dopravné náklady, presuny materiálu a pracovníkov - dočasné dopravné značenie - náklady na odvoz a likvidáciu odpadu vzniknutého pri realizácii diela v súlade so zá-konom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v platnom znení a v zmysle schválenej projektovej dokumentácie na dielo - úprava okolia miesta predmetu zákazky vrátane trávnatých plôch, ktoré bude dotknuté výstavbou - čistenie okolia miesta predmetu zákazky počas realizácie a po ukončení stavebných prác. Osobitné požiadavky na plnenie: Práce je nutné vykonávať tak, aby sa minimalizovalo poškodenie priľahlých plôch a stromov. Špecifikácie pre použité materiály sú uvedené vo Výkaze výmer, projektovej dokumentácií a technickej správe. Úspešný uchádzač je povinný zhotoviť predmet zákazky: Začiatok zhotovovania diela: do 10 kalendárnych dní od odovzdania staveniska Ukončenie a odovzdanie diela: do 90 kalendárnych dní od odovzdania staveniska. Práce sú podrobnejšie špecifikované v Prílohe č. 1 súťažných podkladov - projekte stavby a vo výkaze výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 2 súťažných podkladov. Uchádzač ocení poskytnutý výkaz výmer, tak ako bol predložený do súťaže. Výkaz výmer je smerodajný a v rámci oceňovania predmetu zákazky musí uchádzač vychádzať v rámci v ňom definovaných položiek. V súvislosti s označením niektorých materiálov a výrobkov v projektovej dokumentácií a opise predmetu zákazky obchodným názvom, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ponuky s použitím ekvivalentných materiálov a výrobkov s tým, že takéto použitie bude označené v ponuke slovom „ekvivalentný“, kde technické parametre (rozmery, hrúbky, dĺžky, výšky a pod.) materiálové a tvarové riešenie navrhovaných prvkov podľa ich technických listov od dodávateľa zostávajú zachované tak, ako je uvedené v predloženej projektovej dokumentácií. Cena predmetu zákazky musí obsahovať všetky náklady spojené s realizáciou diela predmetnej zákazky.