I. etapa – SO02 Jedáleň ZŠ J. Kronera v Martine - zateplenie strechy a výmena otvorových konštrukcií

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: I. etapa – SO02 Jedáleň ZŠ J. Kronera v Martine - zateplenie strechy a výmena otvorových konštrukcií
Kód zákazky: ZNH/10/2024
Kód oznámenia: 17844 - WNP
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 91 227,38 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 1.8.2024 08:00
Vyhlásenie: 23.7.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Martin
Adresa: Nám. S. H. Vajanského
03649 Martin
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Nám. S. H. Vajanského Martin 03649 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmet zákazky predstavuje realizáciu 1. etapy - SO02 Jedáleň ZŠ J. Kronera v Martine – zateplenie strechy a výmena otvorových konštrukcií, v zmysle spracovanej projektovej dokumentácie „ZŠ ul. J. Kronera – zvyšovanie energetickej účinnosti budovy“, podľa podmienok stavebného povolenia č. j. 978/80/2023-Hu02, reg. zn. OcUSu-0187/01140/2023 zo dňa 08.03.2023 vydaného obcou Sučany, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 13.03.2023, v rozsahu prác a dodávok špecifikovaných v ocenenom výkaze výmer, v zmysle všeobecno-technických požiadaviek, technologických postupov a všeobecne záväzných technických požiadaviek pri dodržaní platných STN, podľa platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. Predmet zákazky sa bude realizovať na parcele reg. KN-C 1930/32 a KN-C 1930/35 (budova jedálne), súpisné číslo 10091 v k. ú. Martin (list vlastníctva 3734). Predmet zákazky je spolufinancovaný Slovenskou inovačnou a energetickou agentúrou (SIEA) v rámci vyhlásenej výzvy na predkladanie žiadostí o poskytnutie prostriedkov mechanizmu zameranej na rýchlo realizovateľné opatrenia za účelom zvýšenia energetickej efektívnosti verejných budov, kód výzvy: 19I02-26-V01. Špecifikácia predmetu zákazky: Predmet zákazky „1. etapa – SO02 Jedáleň ZŠ J. Kronera v Martine - zateplenie strechy a výmena otvorových konštrukcií“ bude zrealizovaný v zmysle projektovej dokumentácie „ZŠ ul. J Kronera – zvyšovanie energetickej účinnosti budovy“ vypracovanej spoločnosťou MARCOOP ARCHITEKTONICKÝ ATELIÉR, s.r.o., Na Bystričku 14/A, Martin, podľa podmienok stavebného povolenia č. j. 978/80/2023-Hu02, reg. zn. OcUSu-0187/01140/2023 zo dňa 08.03.2023 vydaného obcou Sučany, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 13.03.2023, v rozsahu prác a dodávok špecifikovaných v ocenenom výkaze výmer. Projektová dokumentácia „ZŠ ul. J. Krónera – zvyšovanie energetickej účinnosti budovy“ zahŕňa stavebné úpravy na dvoch objektoch: - SO01 Škola - SO02 Jedáleň. Objekt SO02 Jedáleň je rozdelený na 2 samostatné etapy: 1. Etapa: SO02 - 1.1 Jedáleň – zateplenie strechy a výmena výplní otvorov vo fasáde - SO02 – 1.2 Jedáleň – bleskozvod 2. Etapa: SO02 – 2 Jedáleň – zateplenie obvodového plášťa Predmetom tejto zákazky je realizácia iba 1. etapy pre objekt SO02 Jedáleň – časti SO02 1.1 zateplenie strechy a výmena výplní otvorov vo fasáde a SO02 - 1.2 bleskozvod. Objekt SO01 - Škola a 2. Etapa objektu SO02 – 2 Jedáleň - zateplenie obvodového plášťa nie sú predmetom tejto zákazky. Predmetom zákazky je realizácia stavebných, montážnych a ďalších súvisiacich prác spojených so stavebnými úpravami existujúcej budovy Jedálne ZŠ Jozefa Kronera (budova so súpisným číslom 10091). Práce spočívajú v oprave a zateplení strechy, výmene bleskozvodov a výmene vonkajších otvorových konštrukcií (výmena okien a dverí). Práce, ktoré sú predmetom tejto zákazky sú v zmysle projektovej dokumentácie súčasťou stavebného objektu SO02 Jedáleň, v rozsahu: SO02 – 1.1 Jedáleň – zateplenie strechy a výmena výplní otvorov vo fasáde SO02 – 1.2 Jedáleň – bleskozvod Dielo pozostáva z nasledovných stavebných prác a dodávok: SO02 – 1.1 Jedáleň – zateplenie strechy a výmena výplní otvorov vo fasáde: - vodorovné konštrukcie, - úprava povrchov, - ostatné konštrukcie a búracie práce, - izolácie striech, povlakové krytiny, - izolácie tepelné, - zdravotechnika – vnútorná kanalizácia, - konštrukcie tesárske, - konštrukcie klampiarske, - konštrukcie stolárske, - konštrukcie doplnkové kovové - maľby. SO02 – 1.2 Jedáleň – bleskozvod: - elektromontáže, - zemné práce vykonávané pri externých montážnych prácach Súčasťou realizácie diela sú aj tieto činnosti: - náklady na zabezpečenie okolia, - dodanie potrebného materiálu a iných bezpečnostných prvkov nutných na zabezpe-čenie staveniska, - dopravné náklady, presuny materiálu a pracovníkov - dočasné dopravné značenie - náklady na odvoz a likvidáciu odpadu vzniknutého pri realizácii diela v súlade so zá-konom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v platnom znení a v zmysle schválenej projektovej dokumentácie na dielo - úprava okolia miesta predmetu zákazky vrátane trávnatých plôch, ktoré bude dotknuté výstavbou - čistenie okolia miesta predmetu zákazky počas realizácie a po ukončení stavebných prác. Osobitné požiadavky na plnenie: Práce je nutné vykonávať tak, aby sa minimalizovalo poškodenie priľahlých plôch a stromov. Špecifikácie pre použité materiály sú uvedené vo Výkaze výmer, projektovej dokumentácií a technickej správe. Úspešný uchádzač je povinný zhotoviť predmet zákazky: Začiatok zhotovovania diela: do 10 kalendárnych dní od odovzdania staveniska Ukončenie a odovzdanie diela: do 90 kalendárnych dní od odovzdania staveniska. Práce sú podrobnejšie špecifikované v Prílohe č. 1 súťažných podkladov - projekte stavby a vo výkaze výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 2 súťažných podkladov. Uchádzač ocení poskytnutý výkaz výmer, tak ako bol predložený do súťaže. Výkaz výmer je smerodajný a v rámci oceňovania predmetu zákazky musí uchádzač vychádzať v rámci v ňom definovaných položiek. V súvislosti s označením niektorých materiálov a výrobkov v projektovej dokumentácií a opise predmetu zákazky obchodným názvom, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ponuky s použitím ekvivalentných materiálov a výrobkov s tým, že takéto použitie bude označené v ponuke slovom „ekvivalentný“, kde technické parametre (rozmery, hrúbky, dĺžky, výšky a pod.) materiálové a tvarové riešenie navrhovaných prvkov podľa ich technických listov od dodávateľa zostávajú zachované tak, ako je uvedené v predloženej projektovej dokumentácií. Cena predmetu zákazky musí obsahovať všetky náklady spojené s realizáciou diela predmetnej zákazky.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1301421
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Martin (ID: 78087)
  • Zákazka: I. etapa – SO02 Jedáleň ZŠ J. Kronera v Martine - zateplenie strechy a výmena otvorových konštrukcií (ID: 511869)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Martin
  • IČO: 00316792
  • DIČ: 2020475424
  • Adresa
  • Ulica: Nám. S. H. Vajanského
  • Číslo: 1
  • Mesto: Martin
  • PSČ: 03649
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: ranto@martin.sk
  • Telefónne číslo: 0915821032
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Martin)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5089
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: ZNH/10/2024
  • Názov: I. etapa – SO02 Jedáleň ZŠ J. Kronera v Martine - zateplenie strechy a výmena otvorových konštrukcií
  • Opis: Predmet zákazky predstavuje realizáciu 1. etapy - SO02 Jedáleň ZŠ J. Kronera v Martine – zateplenie strechy a výmena otvorových konštrukcií, v zmysle spracovanej projektovej dokumentácie „ZŠ ul. J. Kronera – zvyšovanie energetickej účinnosti budovy“, podľa podmienok stavebného povolenia č. j. 978/80/2023-Hu02, reg. zn. OcUSu-0187/01140/2023 zo dňa 08.03.2023 vydaného obcou Sučany, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 13.03.2023, v rozsahu prác a dodávok špecifikovaných v ocenenom výkaze výmer, v zmysle všeobecno-technických požiadaviek, technologických postupov a všeobecne záväzných technických požiadaviek pri dodržaní platných STN, podľa platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. Predmet zákazky sa bude realizovať na parcele reg. KN-C 1930/32 a KN-C 1930/35 (budova jedálne), súpisné číslo 10091 v k. ú. Martin (list vlastníctva 3734). Predmet zákazky je spolufinancovaný Slovenskou inovačnou a energetickou agentúrou (SIEA) v rámci vyhlásenej výzvy na predkladanie žiadostí o poskytnutie prostriedkov mechanizmu zameranej na rýchlo realizovateľné opatrenia za účelom zvýšenia energetickej efektívnosti verejných budov, kód výzvy: 19I02-26-V01. Špecifikácia predmetu zákazky: Predmet zákazky „1. etapa – SO02 Jedáleň ZŠ J. Kronera v Martine - zateplenie strechy a výmena otvorových konštrukcií“ bude zrealizovaný v zmysle projektovej dokumentácie „ZŠ ul. J Kronera – zvyšovanie energetickej účinnosti budovy“ vypracovanej spoločnosťou MARCOOP ARCHITEKTONICKÝ ATELIÉR, s.r.o., Na Bystričku 14/A, Martin, podľa podmienok stavebného povolenia č. j. 978/80/2023-Hu02, reg. zn. OcUSu-0187/01140/2023 zo dňa 08.03.2023 vydaného obcou Sučany, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 13.03.2023, v rozsahu prác a dodávok špecifikovaných v ocenenom výkaze výmer. Projektová dokumentácia „ZŠ ul. J. Krónera – zvyšovanie energetickej účinnosti budovy“ zahŕňa stavebné úpravy na dvoch objektoch: - SO01 Škola - SO02 Jedáleň. Objekt SO02 Jedáleň je rozdelený na 2 samostatné etapy: 1. Etapa: SO02 - 1.1 Jedáleň – zateplenie strechy a výmena výplní otvorov vo fasáde - SO02 – 1.2 Jedáleň – bleskozvod 2. Etapa: SO02 – 2 Jedáleň – zateplenie obvodového plášťa Predmetom tejto zákazky je realizácia iba 1. etapy pre objekt SO02 Jedáleň – časti SO02 1.1 zateplenie strechy a výmena výplní otvorov vo fasáde a SO02 - 1.2 bleskozvod. Objekt SO01 - Škola a 2. Etapa objektu SO02 – 2 Jedáleň - zateplenie obvodového plášťa nie sú predmetom tejto zákazky. Predmetom zákazky je realizácia stavebných, montážnych a ďalších súvisiacich prác spojených so stavebnými úpravami existujúcej budovy Jedálne ZŠ Jozefa Kronera (budova so súpisným číslom 10091). Práce spočívajú v oprave a zateplení strechy, výmene bleskozvodov a výmene vonkajších otvorových konštrukcií (výmena okien a dverí). Práce, ktoré sú predmetom tejto zákazky sú v zmysle projektovej dokumentácie súčasťou stavebného objektu SO02 Jedáleň, v rozsahu: SO02 – 1.1 Jedáleň – zateplenie strechy a výmena výplní otvorov vo fasáde SO02 – 1.2 Jedáleň – bleskozvod Dielo pozostáva z nasledovných stavebných prác a dodávok: SO02 – 1.1 Jedáleň – zateplenie strechy a výmena výplní otvorov vo fasáde: - vodorovné konštrukcie, - úprava povrchov, - ostatné konštrukcie a búracie práce, - izolácie striech, povlakové krytiny, - izolácie tepelné, - zdravotechnika – vnútorná kanalizácia, - konštrukcie tesárske, - konštrukcie klampiarske, - konštrukcie stolárske, - konštrukcie doplnkové kovové - maľby. SO02 – 1.2 Jedáleň – bleskozvod: - elektromontáže, - zemné práce vykonávané pri externých montážnych prácach Súčasťou realizácie diela sú aj tieto činnosti: - náklady na zabezpečenie okolia, - dodanie potrebného materiálu a iných bezpečnostných prvkov nutných na zabezpe-čenie staveniska, - dopravné náklady, presuny materiálu a pracovníkov - dočasné dopravné značenie - náklady na odvoz a likvidáciu odpadu vzniknutého pri realizácii diela v súlade so zá-konom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v platnom znení a v zmysle schválenej projektovej dokumentácie na dielo - úprava okolia miesta predmetu zákazky vrátane trávnatých plôch, ktoré bude dotknuté výstavbou - čistenie okolia miesta predmetu zákazky počas realizácie a po ukončení stavebných prác. Osobitné požiadavky na plnenie: Práce je nutné vykonávať tak, aby sa minimalizovalo poškodenie priľahlých plôch a stromov. Špecifikácie pre použité materiály sú uvedené vo Výkaze výmer, projektovej dokumentácií a technickej správe. Úspešný uchádzač je povinný zhotoviť predmet zákazky: Začiatok zhotovovania diela: do 10 kalendárnych dní od odovzdania staveniska Ukončenie a odovzdanie diela: do 90 kalendárnych dní od odovzdania staveniska. Práce sú podrobnejšie špecifikované v Prílohe č. 1 súťažných podkladov - projekte stavby a vo výkaze výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 2 súťažných podkladov. Uchádzač ocení poskytnutý výkaz výmer, tak ako bol predložený do súťaže. Výkaz výmer je smerodajný a v rámci oceňovania predmetu zákazky musí uchádzač vychádzať v rámci v ňom definovaných položiek. V súvislosti s označením niektorých materiálov a výrobkov v projektovej dokumentácií a opise predmetu zákazky obchodným názvom, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ponuky s použitím ekvivalentných materiálov a výrobkov s tým, že takéto použitie bude označené v ponuke slovom „ekvivalentný“, kde technické parametre (rozmery, hrúbky, dĺžky, výšky a pod.) materiálové a tvarové riešenie navrhovaných prvkov podľa ich technických listov od dodávateľa zostávajú zachované tak, ako je uvedené v predloženej projektovej dokumentácií. Cena predmetu zákazky musí obsahovať všetky náklady spojené s realizáciou diela predmetnej zákazky.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 91 227.38
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na objektoch základných škôl
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Predmet zákazky sa bude realizovať na parcele reg. KN-C 1930/32 a KN-C 1930/35 (budova jedálne), súpisné číslo 10091 v k. ú. Martin (list vlastníctva 3734).
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) ZVO, a teda: e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky uvedenej v bode: e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (výpis z obchodného alebo živnostenského registra), f) doloženým čestným vyhlásením. V zmysle § 152 ZVO uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: I. etapa – SO02 Jedáleň ZŠ J. Kronera v Martine - zateplenie strechy a výmena otvorových konštrukcií
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: ZNH/10/2024
  • Názov : I. etapa – SO02 Jedáleň ZŠ J. Kronera v Martine - zateplenie strechy a výmena otvorových konštrukcií
  • Opis: Predmet zákazky predstavuje realizáciu 1. etapy - SO02 Jedáleň ZŠ J. Kronera v Martine – zateplenie strechy a výmena otvorových konštrukcií, v zmysle spracovanej projektovej dokumentácie „ZŠ ul. J. Kronera – zvyšovanie energetickej účinnosti budovy“, podľa podmienok stavebného povolenia č. j. 978/80/2023-Hu02, reg. zn. OcUSu-0187/01140/2023 zo dňa 08.03.2023 vydaného obcou Sučany, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 13.03.2023, v rozsahu prác a dodávok špecifikovaných v ocenenom výkaze výmer, v zmysle všeobecno-technických požiadaviek, technologických postupov a všeobecne záväzných technických požiadaviek pri dodržaní platných STN, podľa platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. Predmet zákazky sa bude realizovať na parcele reg. KN-C 1930/32 a KN-C 1930/35 (budova jedálne), súpisné číslo 10091 v k. ú. Martin (list vlastníctva 3734). Predmet zákazky je spolufinancovaný Slovenskou inovačnou a energetickou agentúrou (SIEA) v rámci vyhlásenej výzvy na predkladanie žiadostí o poskytnutie prostriedkov mechanizmu zameranej na rýchlo realizovateľné opatrenia za účelom zvýšenia energetickej efektívnosti verejných budov, kód výzvy: 19I02-26-V01. Špecifikácia predmetu zákazky: Predmet zákazky „1. etapa – SO02 Jedáleň ZŠ J. Kronera v Martine - zateplenie strechy a výmena otvorových konštrukcií“ bude zrealizovaný v zmysle projektovej dokumentácie „ZŠ ul. J Kronera – zvyšovanie energetickej účinnosti budovy“ vypracovanej spoločnosťou MARCOOP ARCHITEKTONICKÝ ATELIÉR, s.r.o., Na Bystričku 14/A, Martin, podľa podmienok stavebného povolenia č. j. 978/80/2023-Hu02, reg. zn. OcUSu-0187/01140/2023 zo dňa 08.03.2023 vydaného obcou Sučany, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 13.03.2023, v rozsahu prác a dodávok špecifikovaných v ocenenom výkaze výmer. Projektová dokumentácia „ZŠ ul. J. Krónera – zvyšovanie energetickej účinnosti budovy“ zahŕňa stavebné úpravy na dvoch objektoch: - SO01 Škola - SO02 Jedáleň. Objekt SO02 Jedáleň je rozdelený na 2 samostatné etapy: 1. Etapa: SO02 - 1.1 Jedáleň – zateplenie strechy a výmena výplní otvorov vo fasáde - SO02 – 1.2 Jedáleň – bleskozvod 2. Etapa: SO02 – 2 Jedáleň – zateplenie obvodového plášťa Predmetom tejto zákazky je realizácia iba 1. etapy pre objekt SO02 Jedáleň – časti SO02 1.1 zateplenie strechy a výmena výplní otvorov vo fasáde a SO02 - 1.2 bleskozvod. Objekt SO01 - Škola a 2. Etapa objektu SO02 – 2 Jedáleň - zateplenie obvodového plášťa nie sú predmetom tejto zákazky. Predmetom zákazky je realizácia stavebných, montážnych a ďalších súvisiacich prác spojených so stavebnými úpravami existujúcej budovy Jedálne ZŠ Jozefa Kronera (budova so súpisným číslom 10091). Práce spočívajú v oprave a zateplení strechy, výmene bleskozvodov a výmene vonkajších otvorových konštrukcií (výmena okien a dverí). Práce, ktoré sú predmetom tejto zákazky sú v zmysle projektovej dokumentácie súčasťou stavebného objektu SO02 Jedáleň, v rozsahu: SO02 – 1.1 Jedáleň – zateplenie strechy a výmena výplní otvorov vo fasáde SO02 – 1.2 Jedáleň – bleskozvod Dielo pozostáva z nasledovných stavebných prác a dodávok: SO02 – 1.1 Jedáleň – zateplenie strechy a výmena výplní otvorov vo fasáde: - vodorovné konštrukcie, - úprava povrchov, - ostatné konštrukcie a búracie práce, - izolácie striech, povlakové krytiny, - izolácie tepelné, - zdravotechnika – vnútorná kanalizácia, - konštrukcie tesárske, - konštrukcie klampiarske, - konštrukcie stolárske, - konštrukcie doplnkové kovové - maľby. SO02 – 1.2 Jedáleň – bleskozvod: - elektromontáže, - zemné práce vykonávané pri externých montážnych prácach Súčasťou realizácie diela sú aj tieto činnosti: - náklady na zabezpečenie okolia, - dodanie potrebného materiálu a iných bezpečnostných prvkov nutných na zabezpe-čenie staveniska, - dopravné náklady, presuny materiálu a pracovníkov - dočasné dopravné značenie - náklady na odvoz a likvidáciu odpadu vzniknutého pri realizácii diela v súlade so zá-konom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v platnom znení a v zmysle schválenej projektovej dokumentácie na dielo - úprava okolia miesta predmetu zákazky vrátane trávnatých plôch, ktoré bude dotknuté výstavbou - čistenie okolia miesta predmetu zákazky počas realizácie a po ukončení stavebných prác. Osobitné požiadavky na plnenie: Práce je nutné vykonávať tak, aby sa minimalizovalo poškodenie priľahlých plôch a stromov. Špecifikácie pre použité materiály sú uvedené vo Výkaze výmer, projektovej dokumentácií a technickej správe. Úspešný uchádzač je povinný zhotoviť predmet zákazky: Začiatok zhotovovania diela: do 10 kalendárnych dní od odovzdania staveniska Ukončenie a odovzdanie diela: do 90 kalendárnych dní od odovzdania staveniska. Práce sú podrobnejšie špecifikované v Prílohe č. 1 súťažných podkladov - projekte stavby a vo výkaze výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 2 súťažných podkladov. Uchádzač ocení poskytnutý výkaz výmer, tak ako bol predložený do súťaže. Výkaz výmer je smerodajný a v rámci oceňovania predmetu zákazky musí uchádzač vychádzať v rámci v ňom definovaných položiek. V súvislosti s označením niektorých materiálov a výrobkov v projektovej dokumentácií a opise predmetu zákazky obchodným názvom, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ponuky s použitím ekvivalentných materiálov a výrobkov s tým, že takéto použitie bude označené v ponuke slovom „ekvivalentný“, kde technické parametre (rozmery, hrúbky, dĺžky, výšky a pod.) materiálové a tvarové riešenie navrhovaných prvkov podľa ich technických listov od dodávateľa zostávajú zachované tak, ako je uvedené v predloženej projektovej dokumentácií. Cena predmetu zákazky musí obsahovať všetky náklady spojené s realizáciou diela predmetnej zákazky.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na objektoch základných škôl
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky je spolufinancovaný Slovenskou inovačnou a energetickou agentúrou (SIEA) v rámci vyhlásenej výzvy na predkladanie žiadostí o poskytnutie prostriedkov mechanizmu zameranej na rýchlo realizovateľné opatrenia za účelom zvýšenia energetickej efektívnosti verejných budov, kód výzvy: 19I02-26-V01.
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk uchádzačov bude najnižšia navrhovaná cena za dodanie predmetu zákazky s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 01.08.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 01.08.2024
  • Čas otvárania ponúk: 08:05
  • Miesto otvárania ponúk: MsÚ Martin, Nám. S.H. Vajanského 1, 03649 Martin, kanc. č. 429.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/511869
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/511869
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)