Stojiská polopodzemných kontajnerov na komunálny odpad v meste Pezinok, sídlisko Sever - I. etapa

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Stojiská polopodzemných kontajnerov na komunálny odpad v meste Pezinok, sídlisko Sever - I. etapa
Kód zákazky: 07/2024
Kód oznámenia: 18364 - WYT
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 34928480-6
Predpokladaná hodnota: 206 500,97 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 15.8.2024 10:00
Vyhlásenie: 26.7.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Pezinok
Adresa: Radničné námestie
90214 Pezinok
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Radničné námestie Pezinok 90214 Slovensko Stojisko S2: Svätoplukova ulica, k.ú. Pezinok, parc. č. CKN 880/57 (LV 4234) Stojisko S3: Svätoplukova ulica, k.ú. Pezinok, parc. č. CKN 880/57 (LV 4234), parc. č. CKN 880/91 (LV 4234), parc. č. CKN.880/98 (LV 4234) Stojisko S4: Svätoplukova ulica, k.ú. Pezinok, parc. č. CKN 861/1 (LV 4234), parc. č. CKN 880/56 (LV 4234), parc. č. CKN.880/72 (LV 4234) Stojisko S5: Svätoplukova ulica, k.ú. Pezinok, parc. č. CKN 880/174 (LV 4234) Stojisko S9: ulica L.Novomeského, k.ú. Pezinok, parc. č. CKN 880/3 (LV 4234) Stojisko S10a: ulica L.Novomeského, k.ú. Pezinok, parc. č. CKN 880/3 (LV 4234) Stojisko S10b: ulica L.Novomeského, k.ú. Pezinok, parc. č. CKN 880/3 (LV 4234)
Zdroj:

Popis

Predmetom plnenia zákazky je vybudovanie 7 stojísk polopodzemných kontajnerov na zmesový a triedený komunálny odpad a dodávka a montáž polopodzemných kontajnerov na tieto stojiská. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1299951
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Pezinok (ID: 60674)
  • Zákazka: Stojiská polopodzemných kontajnerov na komunálny odpad v meste Pezinok, sídlisko Sever - I. etapa (ID: 511306)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 6499ca90-a338-4665-847e-3a8e8a76a28c
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Pezinok
  • IČO: 00305022
  • DIČ: 2020662226
  • Adresa
  • Ulica: Radničné námestie
  • Číslo: 7
  • Mesto: Pezinok
  • PSČ: 90214
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: vl.lipovsky@gmail.com
  • Telefónne číslo: 0948134667
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ing. Vladimír Lipovský
  • IČO: 43885489
  • DIČ: 1078732292
  • Adresa
  • Ulica: S. H. Vajanského
  • Číslo: 31
  • Mesto: Nové Zámky
  • PSČ: 94002
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: vl.lipovsky@gmail.com
  • Telefónne číslo: 0948134667
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Pezinok)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4146
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0003 (Ing. Vladimír Lipovský)
  • Typ poskytovateľa služieb: Poskytovateľ obstarávacích služieb
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 07/2024
  • Názov: Stojiská polopodzemných kontajnerov na komunálny odpad v meste Pezinok, sídlisko Sever - I. etapa
  • Opis: Predmetom plnenia zákazky je vybudovanie 7 stojísk polopodzemných kontajnerov na zmesový a triedený komunálny odpad a dodávka a montáž polopodzemných kontajnerov na tieto stojiská. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 206 500.97
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 44613800, 45111100, 45112000, 45111291, 45233250, 45432112
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Pezinok
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Stojisko S2: Svätoplukova ulica, k.ú. Pezinok, parc. č. CKN 880/57 (LV 4234) Stojisko S3: Svätoplukova ulica, k.ú. Pezinok, parc. č. CKN 880/57 (LV 4234), parc. č. CKN 880/91 (LV 4234), parc. č. CKN.880/98 (LV 4234) Stojisko S4: Svätoplukova ulica, k.ú. Pezinok, parc. č. CKN 861/1 (LV 4234), parc. č. CKN 880/56 (LV 4234), parc. č. CKN.880/72 (LV 4234) Stojisko S5: Svätoplukova ulica, k.ú. Pezinok, parc. č. CKN 880/174 (LV 4234) Stojisko S9: ulica L.Novomeského, k.ú. Pezinok, parc. č. CKN 880/3 (LV 4234) Stojisko S10a: ulica L.Novomeského, k.ú. Pezinok, parc. č. CKN 880/3 (LV 4234) Stojisko S10b: ulica L.Novomeského, k.ú. Pezinok, parc. č. CKN 880/3 (LV 4234)
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1 Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 ods. e) a f) ZVO, resp. ods. 4, 5 ZVO predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov alebo obyčajných fotokópií, resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. 1.2 Verejný obstarávateľ podľa § 41 ods. 1 ZVO (v spojitosti s § 34 ods. 1 písm. l ZVO) vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok v Prílohe č. 2 Návrhu zmluvy o dielo: Zoznam subdodávateľov a podiel subdodávok. Uchádzač prílohu vyplní v prípade, ak sú mu subdodávatelia v čase predloženia ponuky známi, ak nie sú známi, prílohu ponechá nevyplnenú alebo prečiarkne „bunky“ tabuľky. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa : - osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8. ZVO . Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť. Ak navrhovaný subdodávateľ nespĺňa podmienky účasti podľa vyššie uvedeného verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o jeho nahradenie do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti , ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Vyžadované podmienky musí spĺňať aj nový subdodávateľ. 1.3 Uchádzač /subdodávateľ/“iná osoba“ ktorou preukazuje uchádzač technickú alebo odbornú spôsobilosť môže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukázať zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. V prípade, že zápis do zoznamu hospodárskych subjektov nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa ZVO uchádzač tieto skutočnosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podmienku účasti vydaným príslušnou inštitúciou. 1.4 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa celého osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.5 Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.6 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady Čestným vyhlásením alebo Jednotným európskym dokumentom – viď. nižšie „Spoločné pre podmienky účasti podľa § 32 a 34 ZVO“ ________________________________________ 1.7 Verejný obstarávateľ je orgánom verejnej moci. Z tohto dôvodu mu funkcionalita portálového riešenia oversi.gov.sk umožňuje prístup k informačným systémom, týkajúcim sa povinnosti podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: Z uvedeného dôvodu uchádzač alebo záujemca (so sídlom na území SR) nie je povinný predložiť nasledovné doklady na preukázanie splnenia podmienok osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona písm. e) ZVO. Ak z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov v rozsahu zdrojových registrov bezodkladne, orgány verejnej moci sú oprávnené požiadať uchádzača alebo záujemcu o predloženie výpisov z príslušných zdrojových registrov v listinnej podobe. Listinná podoba výpisov podľa predchádzajúcej vety nesmie byť staršia ako 30 dní.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 ZVO určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO na portáli www.isepvo.sk. 2. Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti na uzavretie zmluvy na viac ako 5 prac. dní a v prípade vyžiadania poskytnutia súčinnosti splnenia osobitných zmluvných podmienok podľa § 42 ods.12 ZVO na viac ako 10 pracovných dní. 3. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač musí predložiť cenovú ponuku na celý predmet zákazky. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti z dôvodu, že jednotlivé plnenia tvoria jeden logický a funkčný celok. Predmet zákazky predstavuje aktivity, ktoré sú navzájom procesne, časovo a vecne prepojené. Plnenia predstavujúce predmet zákazky sú poskytované rovnakým okruhom potenciálnych dodávateľov, a to najmä vzhľadom na rozsah a špecifickosť zákazky, miesto plnenia a typ zákazníka. Prípadné rozdelenie na časti alebo vyhlásenie viacerých verejných obstarávaní neznamená rozšírenie potenciálneho relevantného trhu. Nerozdelenie predmetu zákazky na časti je opodstatnené a odôvodnené a nepredstavuje porušenie princípov verejného obstarávania. Najmä s ohľadom na miestne, vecné, funkčné aj časové väzby, charakter predmetu zákazky a požiadavky na plnenia, by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné a nehospodárne. Rozdelenie predmetu zákazky na časti je technicky a procesne nerealizovateľné, a to z dôvodu, že predmetná zákazka je súborom stavebných prác a dodávky tovarov, ktoré bezprostredne spolu súvisia a výsledkom je realizácia diela ako funkčného celku a zabezpečenie záruky na celé dielo ako jeden funkčný celok. Rozdelenie predmetu zákazky na časti by predstavovalo riziko, že pre vykonanie zákazky by bola potreba koordinácie viacerých dodávateľov jednotlivých častí by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia požadovanej kvality diela ako funkčného celku a riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky. 4) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: Ponuka musí platiť do: 31.12.2024
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Stojiská polopodzemných kontajnerov na komunálny odpad v meste Pezinok, sídlisko Sever - I. etapa
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 07/2024
  • Názov : Stojiská polopodzemných kontajnerov na komunálny odpad v meste Pezinok, sídlisko Sever - I. etapa
  • Opis: Predmetom plnenia zákazky je vybudovanie 7 stojísk polopodzemných kontajnerov na zmesový a triedený komunálny odpad a dodávka a montáž polopodzemných kontajnerov na tieto stojiská. Podľa PD sú stojiská označené ako Stojisko S2, Stojisko S3, Stojisko S4, Stojisko S5, Stojisko S9, stojisko S10a,Stojisko S10b. Každé stojisko je členené na stavebné objekty: SO 01 Stojisko (drobná stavba) a SO-02 Prístupová plocha (prízemná drobná stavba). Stojisko S2 má aj objekt SO 03 – Prekládka rozvodu Slovak Telekom. Rozsah predmetu zákazky: - búracie práce jestvujúcich spevnených plôch s ich podkladovými vrstvami - zemné práce - dodávka a osadenie polopodzemných kontajnerov do násypu zo štrkodrvy s následným obsypom zo štrkodrvy - úpravy spevnených plôch stojísk a prístupových plôch zámkovou dlažbou ohraničenou betónovými obrubníkmi - úpravy nespevnených plôch dotknutých výstavbou zrovnaným zásypom zeminou a sadovými úpravami spočívajúcimi zatrávnením. Všetky práce budú realizované v zmysle PD a VV. Podrobný opis zákazky je riešený v PD. Súčasťou prác je aj odvoz a likvidácia stavebného odpadu. Zhotoviteľ je povinný pred začatím výstavby vytýčiť podzemné inžinierske siete na vlastné náklady. Požadované parametre kontajnerov: Telá kontajnerov budú čiastočne zapustené do zeme. Stojiská polopodzemných kontajnerov na zmesový a triedený komunálny odpad budú slúžiť pre umiestnenie polopodzemných kontajnerov užitočného objemu 5 m3 resp. delených kontajnerov 2,4 m3 + 2,4 m3. Výpis stojísk polopodzemných kontajnerov: je sú uvedené v časti SP: B.1 OPIS predmetu zákazky a v projektovej dokumentácii. Konštrukcia polopodzemných kontajnerov: Telo šachty kontajnera: Telá šachiet, vrátane kotviacich prvkov, budú zapustené minimálne 50% svojej výšky do zeme. Telá šachiet budú zo 100% recyklovateľného, vodotesného, hygienicky nezávadného a chemicky stáleho materiálu (napr. HDPE s min. hrúbkou steny 10 mm, betón s výstužou a pod.). Podzemné časti šácht kontajnerov musia mať v prípade HDPE materiálu kruhový pôdorys zabezpečujúci stály tvar šachty vzhľadom na pôsobenie okolitého tlaku zeminy a musia byť doplnené o špeciálne kotvy proti tlaku spodnej vody. Celková výška šachty kontajnerov je 2700 mm ±5 %. Telo šachty delených kontajnerov s objemom 2x2,4 m3 musí byť adaptovateľné aj na polopodzemný zber biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu. Opláštenie nadzemnej časti kontajnera: Nadzemná časť kontajnerov je štvorcového pôdorysu rozmeru 1600 x 1600 mm ±5 %, s možnosťou napojenia na ďalší kontajner a vytvorenia zostavy. Telo nadzemnej časti kontajnerov musí byť z materiálu odolného voči korózii a UV žiareniu (napr. HDPE, betón, antikor). Nadzemná časť polopodzemných kontajnerov je z pohľadových strán nitmi spojená s opláštením z farebne stáleho drevokompozitu upevneného v hliníkových spojovacích dieloch s farebnou povrchovou úpravou v odtieňoch RAL. Farebný odtieň drevokompozitného opláštenia určí investor podľa vzorkovníka výrobcu. Systém zberu kontejnerov: Súčasťou každého kontajnera je odnímateľné hlavné veko z HDPE alebo ekvivalentného materiálu. Vo veku je osadený jeden plniaci otvor s priemerom 200 - 550 mm (podľa zbieranej komodity) s poklopom s farebnou úpravou podľa druhu odpadu. Každý polopodzemný kontajner je vybavený zberným vrecom resp. plastovým zásobníkom so spodným vyprázdňovaním s patentovaným systémom výsypu a dvojitou poistkou proti uvoľneniu lana. Zberové vrece je po celom obvode pevne uchytené v oceľovej obruči, ktorá je spojená s nosnou konštrukciou kontajneru hliníkovými lištami. Obruč zberového vreca alebo zásobníku, resp. nosná konštrukcia kontajnera, nesmie obmedzovať priestor určený na vhadzovanie odpadu a zároveň nesmie umožniť vhadzovanie odpadu mimo zberové vrece alebo zásobník do tela šachty. Šachtu kontajnera so štvorcovým pôdorysom musí byť možné rozdeliť pre zber min. dvoch druhov odpadov so samostatným zberným vrecom alebo samostatným zberovým zásobníkom objemu min. 2 x 2,4 m3. Pre zber odpadov zo skla je pri použití zberného vreca potrebné použiť špeciálne upravené vystužené zberové vrece s pogumovanou vnútornou vložkou. Spôsob vyprázdňovania kontajnerov: Vyprázdňovanie kontajnerov sa realizuje pomocou jednobodového rýchloupínacieho systému zdvihu. Zdvih a presun zberného vreca spolu s vekom hydraulickým ramenom umiestneným na zberovom vozidle, bez potreby ďalšieho háku na otváranie kontajnera. Podľa vybraného druhu polopodzemných kontajnerov môžu byť rozmerové parametre projektového riešenia upravené v stanovenej odchýlke v konštrukcii polopodzemných kontajnerov - viď vyššie v tomto Opise predmetu zákazky alebo v prílohe č. 1 ZoD: Výkaz výmer Podľa vybraného druhu polopodzemných kontajnerov môžu byť rozmerové parametre projektového riešenia upravené (napr. výška a rozmer kontajnerov v stanovenej odchýlke). Je však potrebné dodržanie navrhovaných rozmerov stojiska a dodržanie parametrov vyplývajúcich z ostatných záväzných predpisov (napr. dodržanie ochranných pásiem inžinierskych sietí, dodržanie vzdialeností pevnej prekážky od komunikácie a pod.). Polopodzemné kontajnery musia spĺňať požiadavky noriem STN EN 13071-1, STN EN 13071-2, STN EN 13071-3 vzťahujúce sa na Stacionárne kontajnery na odpad do 5000 l so zdvíhaním navrchu a vyprázdňovacím dnom. Podmienkou osadenia polopodzemných kontajnerov je možnosť ich prípadného premiestnenia v prípade potreby alebo výmeny jednotlivého kontajnera v prípade jeho poškodenia (napr. požiarom, mechanickým poškodením a pod.). Ostatné upozornenia: Zhotoviteľ je povinný si prezrieť záujmovú oblasť a do ceny zahrnúť všetky práce a dodávky potrebné k realizácii diela. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v PD (príloha č. 3 SP), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 ZoD), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zZoD) a vo zvyšných častiach SP.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 206 500.97
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 44613800, 45111100, 45112000, 45111291, 45233250, 45432112
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Iné
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Uplatňuje sa sociálny aspekt vo verejnom obstarávaní uvedený v ustanovení Zmluvy o dielo čl. 7 ods. 7.3.20 (úhrady „subdodávateľom“).
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Pezinok
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Stojisko S2: Svätoplukova ulica, k.ú. Pezinok, parc. č. CKN 880/57 (LV 4234) Stojisko S3: Svätoplukova ulica, k.ú. Pezinok, parc. č. CKN 880/57 (LV 4234), parc. č. CKN 880/91 (LV 4234), parc. č. CKN.880/98 (LV 4234) Stojisko S4: Svätoplukova ulica, k.ú. Pezinok, parc. č. CKN 861/1 (LV 4234), parc. č. CKN 880/56 (LV 4234), parc. č. CKN.880/72 (LV 4234) Stojisko S5: Svätoplukova ulica, k.ú. Pezinok, parc. č. CKN 880/174 (LV 4234) Stojisko S9: ulica L.Novomeského, k.ú. Pezinok, parc. č. CKN 880/3 (LV 4234) Stojisko S10a: ulica L.Novomeského, k.ú. Pezinok, parc. č. CKN 880/3 (LV 4234) Stojisko S10b: ulica L.Novomeského, k.ú. Pezinok, parc. č. CKN 880/3 (LV 4234)
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 120
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu investičných zákaziek rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky za predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania a z toho aspoň 3 zákazky na dodávku a montáž polopodzemných kontajnerov v súhrnnej hodnote za predchádzajúcich 5 rokov: 200 000 € bez DPH Uchádzač predloží Zoznam investičných zákaziek, ktorý bude obsahovať nasledovné údaje: - názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa - názov investičnej zákazky, - cena investičnej zákazky celkom v Eur bez DPH - cenu uskutočnených dodávky a prác za sledované obdobie 5 rokov v Eur bez DPH, - miesto dodávky investičnej zákazky, - lehota dodania od – do , - stručný popis investičnej zákazky na preukázanie min. požadovanej úrovne podmienky účasti vyššie uvedenej. Verejný obstarávateľ vyžaduje pri všetkých investičných zákazkách, uvedených v zozname, potvrdenie o uspokojivom dodaní podľa obchodných podmienok: - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je REFERENCIA podľa § 12 ZVO zapísaná v Evidencii referencií vedenej UVO (postačuje uviesť link – na referenciu napr. v Zozname investičných zákaziek); ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO Odberateľom/ verejným obstarávateľom napr. z dôvodu referencie ktorá bola výsledkom VO s nízkou hodnotou pri ktorej nemá odberateľ / verejný obstarávateľ povinnosť vystavovať referenciu v zmysle § 12 ZVO, verejný obstarávateľ uzná aj iný doklad - dôkaz o uspokojivom plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO je verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO, povinný zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval napr. v zozname tzn. verejný obstarávateľ neberie v úvahu referencie zapísane v Evidencii referencií podľa § 12 ZVO na UVO pokiaľ ich uchádzač v ponuke neuviedol. Ďalšie informácie v časti SP - A.2.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, tak všetci členovia skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, budú povinní vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka). V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) musí predložiť verejnému obstarávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu originálu dokumentu, ktorá preukazuje splnenie uvedených podmienok a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) Zmluvy o dielo, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Objednávateľ má právo zadržať 10 % finančných prostriedkov z koncovej faktúry za účelom zabezpečenia všetkých peňažných aj nepeňažných nárokov objednávateľa z tejto zmluvy, predovšetkým za účelom zabezpečenia odstránenia prípadných vád a nedorobkov zistených pri preberacom konaní a započítania pohľadávok objednávateľa z titulu dohodnutej zmluvnej pokuty. Platba bude poskytnutá do výšky 90 % objednávateľom odsúhlasenej ceny diela bez DPH. Takto zadržanú finančnú čiastku objednávateľ uvoľní do 14 dní od preukázateľného (obojstranne podpísaný písomný záznam) odstránenia všetkých vád a nedorobkov uvedených v preberacom protokole.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 15.08.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 15.08.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk - a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automat. odoslanie zápisnice z otvárania ponúk) tzn. nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné a použije sa tzv. "Super reverz" v zmysle § 112 ods. 7 písm. b ZVO spolu s § 55 ods.1 ZVO (bližšie v A1.SP, bod 21 a 22).
  • Miesto otvárania ponúk: mestský úrad Pezinok online sprístupnenie otvárania ponúk
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka vo výške: 6 000 EUR , viac v SP časť A.1 , bod 17
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/511306
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/511306
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)