„NÁKUP OSOBNÝCH OCHRANNÝCH PRACOVNÝCH PROSTRIEDKOV“ ZsNH36/2024

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: „NÁKUP OSOBNÝCH OCHRANNÝCH PRACOVNÝCH PROSTRIEDKOV“ ZsNH36/2024
Kód zákazky: ZsNH36/2024
Kód oznámenia: 18708 - WNT
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 35113400-3
Predpokladaná hodnota: 128 682,31 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 12.8.2024 12:00
Vyhlásenie: 30.7.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Čučoriedková
82712 Bratislava - mestská časť Vrakuňa
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Čučoriedková Bratislava - mestská časť Vrakuňa 82712 Slovensko sídlo Verejného obstarávateľa Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja: Čučoriedková 6, 827 12 Bratislava.
Zdroj:

Popis

2.2 Predmetom zákazky je nákup Osobných ochranných pracovných prostriedkov (v ďalšom iba OOPP) pre potreby Správy ciest BSK. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 1 OPIS predmetu zákazky a v prílohách súťažných podkladoch.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1302926
1. Základné údaje
  • Organizácia: Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja (ID: 31879)
  • Zákazka: „NÁKUP OSOBNÝCH OCHRANNÝCH PRACOVNÝCH PROSTRIEDKOV“ ZsNH36/2024 (ID: 512376)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
  • IČO: 53871103
  • DIČ: 2121523866
  • Adresa
  • Ulica: Čučoriedková
  • Číslo: 6
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Vrakuňa
  • PSČ: 82712
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: dusan.elznic@scbsk.sk
  • Telefónne číslo: +421243415936
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/20975
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: ZsNH36/2024
  • Názov: „NÁKUP OSOBNÝCH OCHRANNÝCH PRACOVNÝCH PROSTRIEDKOV“ ZsNH36/2024
  • Opis: 2.2 Predmetom zákazky je nákup Osobných ochranných pracovných prostriedkov (v ďalšom iba OOPP) pre potreby Správy ciest BSK. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 1 OPIS predmetu zákazky a v prílohách súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 128 682.31
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 128 682.31
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Ochranné a bezpečnostné odevy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Čučoriedkova 6
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Vrakuňa
  • PSČ: 82712
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: sídlo Verejného obstarávateľa Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja: Čučoriedková 6, 827 12 Bratislava.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Požaduje sa preukázanie splnenia podmienok osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO, pričom a) splnenie podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje uchádzač predložením dokladu podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO alebo zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 zákona o VO, ktorý bude overený verejným obstarávateľom údajmi o hospodárskom subjekte vedenými v informačných systémoch Úradu pre verejné obstarávanie; b) splnenie podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO bude overené verejným obstarávateľom údajmi o hospodárskom subjekte vedenými v informačných systémoch Úradu pre verejné obstarávanie V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade, že verejný obstarávateľ bude mať pochybnosti o tom, že uchádzač spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO, požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie týchto spochybnených podmienok účasti. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzača na skutočnosť, že podľa § 117 ods. 5 zákona o VO nesmie verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) tohto zákona.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 6.1 Ponuka predložená uchádzačom bude obsahovať: ? doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzača podľa článku 4 týchto podmienok zákazky: ? Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti (osobné postavenie), uvedených v bode 4.1 týchto podmienok zákazky, ? vyplnený a oprávnenou osobou podpísaný Formulár na plnenie kritérií podľa Prílohy č. 3 týchto podmienok súťaže. Uchádzač predloží prílohu č. 3 vo formáte .pdf aj v editovateľnom formáte .xls. ? vyplnené a oprávnenou osobou podpísané Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky podľa Prílohy č. 4 týchto podmienok súťaže. ? Uchádzač vrámci svojej ponuky predloží na nižšie uvedené vybrané tovary: - produktové listy, certifikáty, prípade iné dokumenty, ktoré potvrdzujú, že spĺňajú požadované parametre Zoznam vybraných OOPP: Názov P.č. OOPP Technické vlastnosti, bližšia špecifikácia 3 Reflexná zimná bunda, priedušná membrána Reflexná zimná bunda, priedušná membrána, vetru a vode odolná, odnímateľná podšívka, odnímateľná a nastaviteľná podšitá kapucňa, golier s fleecovou podšívkou, vodný stĺpec 10 000 mm, materiál 100% polyester, prešívaná podšívka 100% polyester. Farba oranžovo-čierna mimo reflexných prvkov, kapucňa z vnútra čierna. 4 Fleecová bunda so skrytou odnímateľnou kapucňou, zateplená Zateplená fleecová bunda so skrytou kapucňou, stojatým golierom, ramená a lakte sú zosilnené z materiálu CORDURA, náprsné vrecko na zips, 2 vnútorné vrecká a s reflexnými prvkami, materiál 100% polyester, fleece 100% poyester. Farba oranžová, CORDURA čierna 13 Zateplená vesta unisex so stojačikom a logom Prešívaná vesta unisex, zapínanie na zips, olejová úprava vonkajšej strany materiálu, vrecká na zips, materiál plátnová väzba, mikrovlákno 100% polyamid, výplň 100% polyester. Farby: čierna, sivá, biela, oranžová 14 Mikina s kapucňou unisex a logom Mikina unisex so zapínaním vpredu na zips. Spevnené lakte. Pletené manžety a spodná časť. Pevná kapucňa nastaviteľná pomocou šnúrky. 2 vrecká. Materiál: polyester 65% a bavlna 35%. Farby: čierna, sivá, biela, oranžová 16 Pracovná obuv – zimná s ochrannou špicou s podrážkou proti prepichnutiu, s tepelnoizolačnou podrážkou Bezpečnostná členková topánka bez kovových častí, zvršok: WRU koža odolná voči poškriabaniu, hrúbka 1,8 - 2,0 mm, anatomická pamäťová stielka, absorbujúca pot a antibakteriálna, kompozitná ochranná špica a stielka, podrážka: 3 zložkový PU nástrek, izolovaná voči chladu do -17°C. Farba čierna 17 Pracovná obuv – letná s ochrannou špicou s podrážkou proti prepichnutiu s tepelnoizolačnou podrážkou Bezpečnostná členková obuv, zvršok: hydrofóbna useň ,hrúbka 1,8 – 2,0 mm, podšívka: textília mesh, trojkomponentná anatomická stielka s odpružujúcim prvkom v päte, stabilizačná opora pätnej časti z TPU, podošva: PU/guma. Farba čierna 20 Reflexná blúza(pracovná) Reflexná blúza. Gombík na zapnutie rukávovej manžety. Kryté zapínanie na gombíky. S 3M reflexnými pásikmi (šírka 5 cm). Materiál: polyester 65%, bavlna 35%. Farba oranžová 21 Reflexná výstražná bunda, vetruodolná, voduodpudivá Funkčná soft shell výstražná bunda, športový dizajn vyrobená z ľahkého odolného materiálu. Vetruodolná, voduodpudivá a priedušná bunda s extra vetracími otvormi. Reflexné prvky na ramenách. Perforovaná tkanina v podpazuší a ramenách Elastické pútko na palec. Farba oranžová. 22 Reflexná zimná bunda, vetru a vode odolná Pracovná bunda. Z odolného materiálu, vysoký golier, 100 % polyester, 160 g/m2, reflexné prúžky na hrudi, na ramenách, na každom rukáve, EN ISO 20471:2013, EN 343, EN 342:2017 25 Reflexné nohavice do pása(pracovné) Reflexné nohavice pás s pútkami na opasok a gumou v bokoch. 2 zadné vrecká. Kryté predné zapínanie na zips. S 3M reflexnými pásikmi (šírka 7 cm). Materiál: polyester 65%, bavlna 35%. 26 Reflexné nohavice trakové(pracovné) Reflexné nohavice na traky pás so sťahovacou gumou. Traky s gumou vzadu. Náprsné vrecko na suchý zips 2 zadné vrecká. Kryté predné zapínanie na zips. Bočné zapínanie na gombíky. S 3M reflexnými pásikmi. Materiál: polyester 65%, bavlna 35% ? Uchádzač predloží vlastný technický návrh/ špecifikáciu ponúkaného predmetu zákazky, k tým produktom ktoré ponúka ako alternatívu (uvedenú v prílohe č.3 Návrh na plnenie kritérií), tak aby si vedel verejný obstarávateľ sám overeviť, či uchádzačom ponúkaný tovar spĺňa podmienky zadefinované v opise predmetu zákazky a súťažných podkladoch. ? dôkaz o ekvivalentnosti navrhovanej ponuky (riešenia) uchádzača s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky v prípade, že uchádzač predkladá ekvivalentné plnenie pri položkách predmetu zákazky, kde verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky/predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby. 6.2 V prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača. 6.3 Platnou ponukou je ponuka, ktorá obsahuje náležitosti uvedené v bode 6 Výzvy, neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré sú v rozpore s požiadavkami a podmienkami uvedenými vo Výzve a neobsahuje také skutočnosti, ktoré sú v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: „NÁKUP OSOBNÝCH OCHRANNÝCH PRACOVNÝCH PROSTRIEDKOV“ ZsNH36/2024
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: ZsNH36/2024
  • Názov : „NÁKUP OSOBNÝCH OCHRANNÝCH PRACOVNÝCH PROSTRIEDKOV“ ZsNH36/2024
  • Opis: 2.2 Predmetom zákazky je nákup Osobných ochranných pracovných prostriedkov (v ďalšom iba OOPP) pre potreby Správy ciest BSK. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 1 OPIS predmetu zákazky a v prílohách súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 128 682.31
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Ochranné a bezpečnostné odevy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Čučoriedkova 6
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Vrakuňa
  • PSČ: 82712
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: sídlo Verejného obstarávateľa Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja: Čučoriedková 6, 827 12 Bratislava.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 128 682.31
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Práva a povinnosti Zmluvných strán 1. Zmluvné strany sú povinné pri plnení svojich povinností podľa tejto zmluvy postupovať tak, aby bol splnený jej predmet podľa článku I. tejto zmluvy. Za týmto účelom sa zaväzujú Zmluvné strany poskytnúť si potrebnú súčinnosť. 2. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výlučne tovar, ktorý bude zodpovedať slovenským normám a normám EÚ. 3. Dodávateľ sa zaväzuje počas plnenia predmetu tejto zmluvy postupovať v súlade s platnou právnou úpravou SR, najmä, nie však výlučne, v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákonom č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Zákonníkom práce. 4. Dodávateľ je povinný včas a riadne dodávať Objednávateľovi objednaný Tovar. Za Tovar dodaný riadne sa rozumie Tovar dodaný v množstve, akosti a vyhotovení, ktoré určuje táto zmluva, jednotlivá objednávka Objednávateľa, právne predpisy a dokumentácia z procesu verejného obstarávania vedúceho k uzavretiu tejto zmluvy (ak je zmluva výsledkom procesu verejného obstarávania). Za Tovar dodaný včas sa považuje Tovar dodaný na určené miesto v lehote stanovenej touto zmluvou, objednávkou Objednávateľa alebo dohodou Zmluvných strán. 5. Dodávateľ: a. vyhlasuje, že disponuje všetkými potrebnými oprávneniami, skúsenosťami a kompetenciami k tomu, aby splnil svoje záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy; b. sa zaväzuje oznámiť bez zbytočného odkladu Objednávateľovi prípadné omeškanie s dodaním Tovaru a informovať ho o všetkých skutočnostiach, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu tejto zmluvy; c. je povinný počas trvania tejto zmluvy disponovať všetkými potrebnými oprávneniami minimálne v rozsahu deklarovanom v procese verejného obstarávania (ak je aplikovateľné); d. je povinný zabezpečiť, že bude počas trvania zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora v prípade, ak má povinnosť byť v ňom zapísaný; e. sa zaväzuje pri plnení predmetu tejto zmluvy dbať na záujmy a dobré meno Objednávateľa a konať v súlade s jeho záujmami, ak sú mu známe; f. sa zaväzuje ohľadom tejto zmluvy a z nej plynúcich plnení výhradne komunikovať s kontaktnou osobou objednávateľa; g. sa zaväzuje faktúru doručovať poštou, e-mailom na adresu sekretariat@scbsk.sk alebo osobne a to do sídla organizácie Čučoriedková 6, 827 12 Bratislava; h. v prípade, ak Dodávateľ v rámci dodania Tovaru použije ekvivalent, tak tento ekvivalent musí spĺňať minimálne také parametre, ako spĺňal pôvodný Tovar s tým, že dodávateľ spolu s Tovarom musí doložiť Objednávateľovi aj Technický list o výrobku / certifikát o výrobku v súlade so znením bod 3 tohto článku zmluvy. 6. Objednávateľ: a. sa zaväzuje riadne a včas dodaný Tovar prevziať a zaplatiť zaň dohodnutú kúpnu cenu.
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešný bude ten uchádzač, ktorý predloží/požaduje najnižšiu (celkovú) cenu uskutočnenie/zhotovenie/dodanie predmetu zákazky v EUR s DPH. Poradie uchádzačov sa zostaví podľa výšky ponukovej ceny vzostupne od 1 po x, kde x je počet uchádzačov. Uchádzač celkovú ponúkanú cenu uvedie do „Návrh na plnenie kritérií“- Príloha č. 3 Výzvy. SPÔSOB URČENIA CENY: Uchádzačom navrhovaná cena za uskutočnenie/zhotovenie/dodanie požadovaného predmetu zákazky, uvedená v ponuke uchádzača, bude vyjadrená v eurách (EUR). V cene za uskutočnenie/zhotovenie/dodanie celého predmetu zákazky uvedenej v ponuke uchádzača budú započítané všetky náklady uchádzača súvisiace s realizáciou predmetu zákazky (napr. dopravné náklady, režijné náklady, mzdové náklady a pod.). Cena musí zahŕňať všetky náklady uchádzača na riadne uskutočnenie/zhotovenie/dodanie predmetu zákazky. Ak je uchádzač identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento uchádzač nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. Uchádzač uvedie cenu zaokrúhlenú na 2 desatinné miesta. Ak je uchádzač platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len DPH), navrhovanú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná cena bez DPH - výška DPH - navrhovaná cena vrátane DPH Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, na túto skutočnosť upozorní. Verejný obstarávateľ bude ponúknutú cenu považovať za konečnú. V prípade, ak uchádzač ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie celkovej ceny predmetu zákazky, t. j. v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH, je ním predložená celková cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky vykonania predmetu zákazy sú bližšie špecifikované v opise predmetu zákazy a v návrhu Rámcovej kúpnej zmluvy (príloha č. 4 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky) a jej príloh, ktoré tvoria prílohy súťažných podkladov.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 12.08.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 12.08.2024
  • Čas otvárania ponúk: 12:05
  • Opis otvárania ponúk: 8.1 Všetky ponuky predložené v lehote na predkladanie ponúk sa otvoria naraz, po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk. Otváranie ponúk bude neverejné. 8.2 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk. 8.3 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, a tieto nedostatky nebolo možné odstrániť vysvetlením, resp. doplnením ponuky na základe výzvy verejného obstarávateľa, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. 8.4 Hodnotenie splnenia podmienok uvedených v bode 4 Výzvy bude založené na posúdení predložených dokladov. 8.5 Platnou ponukou je ponuka, ktorá obsahuje náležitosti uvedené v bode 6 Výzvy, neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré sú v rozpore s požiadavkami a podmienkami uvedenými vo Výzve a neobsahuje také skutočnosti, ktoré sú v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi. 8.6 V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia ponúk, prípadne potreby ich doplnenia zo strany verejného obstarávateľa, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie, resp. doplnenie svojej ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom.
  • Miesto otvárania ponúk: elektronická platforma
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/512376
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512376
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)