1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: „NÁKUP OSOBNÝCH OCHRANNÝCH PRACOVNÝCH PROSTRIEDKOV“ ZsNH36/2024
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: ZsNH36/2024
- Názov : „NÁKUP OSOBNÝCH OCHRANNÝCH PRACOVNÝCH PROSTRIEDKOV“ ZsNH36/2024
- Opis: 2.2 Predmetom zákazky je nákup Osobných ochranných pracovných prostriedkov (v ďalšom iba OOPP) pre potreby Správy ciest BSK. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 1 OPIS predmetu zákazky a v prílohách súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 128 682.31
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Ochranné a bezpečnostné odevy
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Čučoriedkova 6
- Mesto: Bratislava - mestská časť Vrakuňa
- PSČ: 82712
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: sídlo Verejného obstarávateľa Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja: Čučoriedková 6, 827 12 Bratislava.
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 128 682.31
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Práva a povinnosti Zmluvných strán 1. Zmluvné strany sú povinné pri plnení svojich povinností podľa tejto zmluvy postupovať tak, aby bol splnený jej predmet podľa článku I. tejto zmluvy. Za týmto účelom sa zaväzujú Zmluvné strany poskytnúť si potrebnú súčinnosť. 2. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výlučne tovar, ktorý bude zodpovedať slovenským normám a normám EÚ. 3. Dodávateľ sa zaväzuje počas plnenia predmetu tejto zmluvy postupovať v súlade s platnou právnou úpravou SR, najmä, nie však výlučne, v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákonom č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Zákonníkom práce. 4. Dodávateľ je povinný včas a riadne dodávať Objednávateľovi objednaný Tovar. Za Tovar dodaný riadne sa rozumie Tovar dodaný v množstve, akosti a vyhotovení, ktoré určuje táto zmluva, jednotlivá objednávka Objednávateľa, právne predpisy a dokumentácia z procesu verejného obstarávania vedúceho k uzavretiu tejto zmluvy (ak je zmluva výsledkom procesu verejného obstarávania). Za Tovar dodaný včas sa považuje Tovar dodaný na určené miesto v lehote stanovenej touto zmluvou, objednávkou Objednávateľa alebo dohodou Zmluvných strán. 5. Dodávateľ: a. vyhlasuje, že disponuje všetkými potrebnými oprávneniami, skúsenosťami a kompetenciami k tomu, aby splnil svoje záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy; b. sa zaväzuje oznámiť bez zbytočného odkladu Objednávateľovi prípadné omeškanie s dodaním Tovaru a informovať ho o všetkých skutočnostiach, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu tejto zmluvy; c. je povinný počas trvania tejto zmluvy disponovať všetkými potrebnými oprávneniami minimálne v rozsahu deklarovanom v procese verejného obstarávania (ak je aplikovateľné); d. je povinný zabezpečiť, že bude počas trvania zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora v prípade, ak má povinnosť byť v ňom zapísaný; e. sa zaväzuje pri plnení predmetu tejto zmluvy dbať na záujmy a dobré meno Objednávateľa a konať v súlade s jeho záujmami, ak sú mu známe; f. sa zaväzuje ohľadom tejto zmluvy a z nej plynúcich plnení výhradne komunikovať s kontaktnou osobou objednávateľa; g. sa zaväzuje faktúru doručovať poštou, e-mailom na adresu sekretariat@scbsk.sk alebo osobne a to do sídla organizácie Čučoriedková 6, 827 12 Bratislava; h. v prípade, ak Dodávateľ v rámci dodania Tovaru použije ekvivalent, tak tento ekvivalent musí spĺňať minimálne také parametre, ako spĺňal pôvodný Tovar s tým, že dodávateľ spolu s Tovarom musí doložiť Objednávateľovi aj Technický list o výrobku / certifikát o výrobku v súlade so znením bod 3 tohto článku zmluvy. 6. Objednávateľ: a. sa zaväzuje riadne a včas dodaný Tovar prevziať a zaplatiť zaň dohodnutú kúpnu cenu.
-
Súťažné podmienky
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešný bude ten uchádzač, ktorý predloží/požaduje najnižšiu (celkovú) cenu uskutočnenie/zhotovenie/dodanie predmetu zákazky v EUR s DPH. Poradie uchádzačov sa zostaví podľa výšky ponukovej ceny vzostupne od 1 po x, kde x je počet uchádzačov. Uchádzač celkovú ponúkanú cenu uvedie do „Návrh na plnenie kritérií“- Príloha č. 3 Výzvy. SPÔSOB URČENIA CENY: Uchádzačom navrhovaná cena za uskutočnenie/zhotovenie/dodanie požadovaného predmetu zákazky, uvedená v ponuke uchádzača, bude vyjadrená v eurách (EUR). V cene za uskutočnenie/zhotovenie/dodanie celého predmetu zákazky uvedenej v ponuke uchádzača budú započítané všetky náklady uchádzača súvisiace s realizáciou predmetu zákazky (napr. dopravné náklady, režijné náklady, mzdové náklady a pod.). Cena musí zahŕňať všetky náklady uchádzača na riadne uskutočnenie/zhotovenie/dodanie predmetu zákazky. Ak je uchádzač identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento uchádzač nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. Uchádzač uvedie cenu zaokrúhlenú na 2 desatinné miesta. Ak je uchádzač platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len DPH), navrhovanú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná cena bez DPH - výška DPH - navrhovaná cena vrátane DPH Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, na túto skutočnosť upozorní. Verejný obstarávateľ bude ponúknutú cenu považovať za konečnú. V prípade, ak uchádzač ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie celkovej ceny predmetu zákazky, t. j. v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH, je ním predložená celková cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povolená
- Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky vykonania predmetu zákazy sú bližšie špecifikované v opise predmetu zákazy a v návrhu Rámcovej kúpnej zmluvy (príloha č. 4 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky) a jej príloh, ktoré tvoria prílohy súťažných podkladov.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 12.08.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 12.08.2024
- Čas otvárania ponúk: 12:05
- Opis otvárania ponúk: 8.1 Všetky ponuky predložené v lehote na predkladanie ponúk sa otvoria naraz, po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk. Otváranie ponúk bude neverejné. 8.2 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk. 8.3 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, a tieto nedostatky nebolo možné odstrániť vysvetlením, resp. doplnením ponuky na základe výzvy verejného obstarávateľa, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. 8.4 Hodnotenie splnenia podmienok uvedených v bode 4 Výzvy bude založené na posúdení predložených dokladov. 8.5 Platnou ponukou je ponuka, ktorá obsahuje náležitosti uvedené v bode 6 Výzvy, neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré sú v rozpore s požiadavkami a podmienkami uvedenými vo Výzve a neobsahuje také skutočnosti, ktoré sú v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi. 8.6 V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia ponúk, prípadne potreby ich doplnenia zo strany verejného obstarávateľa, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie, resp. doplnenie svojej ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom.
- Miesto otvárania ponúk: elektronická platforma
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/512376
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512376
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)