Zabezpečenie mobilnej skartácie dokumentácie s citlivými údajmi (papierového materiálu) a likvidácie obalového materiálu vo vybraných objektoch Finančnej správy Slovenskej republiky

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zabezpečenie mobilnej skartácie dokumentácie s citlivými údajmi (papierového materiálu) a likvidácie obalového materiálu vo vybraných objektoch Finančnej správy Slovenskej republiky
Kód zákazky: 940
Kód oznámenia: 18790 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 90510000-5
Predpokladaná hodnota: 85 052,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 9.8.2024 09:00
Vyhlásenie: 31.7.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Lazovná
97401 Banská Bystrica
NUTS: SI -
Miesto dodania: Lazovná Banská Bystrica 97401 Slovensko
Zdroj:

Popis

- Zabezpečenie mobilnej skartácie a odvozu skartovaných papierových materiálov (registratúrne záznamy s citlivými údajmi bez trvalej dokumentárnej hodnoty) z bezpečnostných separačných nádob umiestnených vo vybraných objektoch objednávateľa podľa Prílohy č. 4 Zoznam objektov Finančného riaditeľstva Slovenskej republiky. - Poskytnutie bezpečnostných separačných nádob s objemom 120 l a 240 l (91 ks – 120 l nádob a 43 ks 240 l nádob). Bezpečnostné separačné nádoby budú rozmiestnené v objektoch objednávateľa v počte podľa Prílohy č. 1 Zoznam objektov Finančného riaditeľstva Slovenskej republiky. Za bezpečnostnú separačnú nádobu sa považuje celistvá plastová nádoba s odomykateľným uzáverom, vyhotovená z materiálu, ktorý neumožňuje narušenie celistvosti, do ktorej nie je umožnený prístup iným osobám ako poverenej osobe, určená na zhromažďovanie papierových materiálov kancelárskeho charakteru určených na využitie ako druhotná surovina. Bezpečnostná separačná nádoba musí byť prispôsobená na umožnenie mobilnej skartácie dodávateľom. Vlastnícke právo nebude prechádzať na objednávateľa. - Zabezpečenie vývozu a likvidácie obalového materiálu ako sú šanóny, spisové dosky, kartónové krabice, spisové dosky, euroobaly, farebné obaly a pod. na základe výzvy objednávateľa. Druh materiálu Predpokladaný objem materiálu za 24 mesiacov Papierový materiál určený na skartáciu 500 000 kg Druh materiálu Predpokladaný objem materiálu za 24 mesiacov Obalový materiál určený na likvidáciu 2 t

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1303238
1. Základné údaje
  • Organizácia: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky (ID: 81445)
  • Zákazka: Zabezpečenie mobilnej skartácie dokumentácie s citlivými údajmi (papierového materiálu) a likvidácie obalového materiálu vo vybraných objektoch Finančnej správy Slovenskej republiky (ID: 512516)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
  • IČO: 42499500
  • DIČ: 2023395253
  • Adresa
  • Ulica: Lazovná
  • Číslo: 63
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: monika.borgulova@financnasprava.sk
  • Telefónne číslo: +421484393857
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/12252
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 940
  • Názov: Zabezpečenie mobilnej skartácie dokumentácie s citlivými údajmi (papierového materiálu) a likvidácie obalového materiálu vo vybraných objektoch Finančnej správy Slovenskej republiky
  • Opis: - Zabezpečenie mobilnej skartácie a odvozu skartovaných papierových materiálov (registratúrne záznamy s citlivými údajmi bez trvalej dokumentárnej hodnoty) z bezpečnostných separačných nádob umiestnených vo vybraných objektoch objednávateľa podľa Prílohy č. 4 Zoznam objektov Finančného riaditeľstva Slovenskej republiky. - Poskytnutie bezpečnostných separačných nádob s objemom 120 l a 240 l (91 ks – 120 l nádob a 43 ks 240 l nádob). Bezpečnostné separačné nádoby budú rozmiestnené v objektoch objednávateľa v počte podľa Prílohy č. 1 Zoznam objektov Finančného riaditeľstva Slovenskej republiky. Za bezpečnostnú separačnú nádobu sa považuje celistvá plastová nádoba s odomykateľným uzáverom, vyhotovená z materiálu, ktorý neumožňuje narušenie celistvosti, do ktorej nie je umožnený prístup iným osobám ako poverenej osobe, určená na zhromažďovanie papierových materiálov kancelárskeho charakteru určených na využitie ako druhotná surovina. Bezpečnostná separačná nádoba musí byť prispôsobená na umožnenie mobilnej skartácie dodávateľom. Vlastnícke právo nebude prechádzať na objednávateľa. - Zabezpečenie vývozu a likvidácie obalového materiálu ako sú šanóny, spisové dosky, kartónové krabice, spisové dosky, euroobaly, farebné obaly a pod. na základe výzvy objednávateľa. Druh materiálu Predpokladaný objem materiálu za 24 mesiacov Papierový materiál určený na skartáciu 500 000 kg Druh materiálu Predpokladaný objem materiálu za 24 mesiacov Obalový materiál určený na likvidáciu 2 t
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 85 052.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Likvidácia a spracovanie odpadu
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie: Za účelom dodržania ustanovenia § 117 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač spĺňal nasledovné podmienky účasti: a) osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní: § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní: uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu (u uchádzačov so sídlom v SR a ČR si oprávnenie na poskytnutie predmetu zákazky verejný obstarávateľ overí vo verejných registroch, nie je potrebné ho predkladať v ponuke uchádzača), § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač: nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, (uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní doloženým čestným vyhlásením - Príloha č. 2 Čestné vyhlásenie uchádzača. Ak je uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, pričom v tomto prípade nemusí predložiť v svojej ponuke doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia; verejný obstarávateľ si danú skutočnosť overí. b) § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní: u uchádzača nesmie existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní - verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak konflikt záujmov podľa § 23 zákona o verejnom obstarávaní nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami (uvedené skúma verejný obstarávateľ počas procesu verejného obstarávania). Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní (má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu alebo obmedzujúcu hospodársku súťaž). Ustanovenie § 11 zákona o verejnom obstarávaní tým nie je dotknuté.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zabezpečenie mobilnej skartácie dokumentácie s citlivými údajmi (papierového materiálu) a likvidácie obalového materiálu vo vybraných objektoch Finančnej správy Slovenskej republiky
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 940
  • Názov : Zabezpečenie mobilnej skartácie dokumentácie s citlivými údajmi (papierového materiálu) a likvidácie obalového materiálu vo vybraných objektoch Finančnej správy Slovenskej republiky
  • Opis: - Zabezpečenie mobilnej skartácie a odvozu skartovaných papierových materiálov (registratúrne záznamy s citlivými údajmi bez trvalej dokumentárnej hodnoty) z bezpečnostných separačných nádob umiestnených vo vybraných objektoch objednávateľa podľa Prílohy č. 4 Zoznam objektov Finančného riaditeľstva Slovenskej republiky. - Poskytnutie bezpečnostných separačných nádob s objemom 120 l a 240 l (91 ks – 120 l nádob a 43 ks 240 l nádob). Bezpečnostné separačné nádoby budú rozmiestnené v objektoch objednávateľa v počte podľa Prílohy č. 1 Zoznam objektov Finančného riaditeľstva Slovenskej republiky. Za bezpečnostnú separačnú nádobu sa považuje celistvá plastová nádoba s odomykateľným uzáverom, vyhotovená z materiálu, ktorý neumožňuje narušenie celistvosti, do ktorej nie je umožnený prístup iným osobám ako poverenej osobe, určená na zhromažďovanie papierových materiálov kancelárskeho charakteru určených na využitie ako druhotná surovina. Bezpečnostná separačná nádoba musí byť prispôsobená na umožnenie mobilnej skartácie dodávateľom. Vlastnícke právo nebude prechádzať na objednávateľa. - Zabezpečenie vývozu a likvidácie obalového materiálu ako sú šanóny, spisové dosky, kartónové krabice, spisové dosky, euroobaly, farebné obaly a pod. na základe výzvy objednávateľa. Druh materiálu Predpokladaný objem materiálu za 24 mesiacov Papierový materiál určený na skartáciu 500 000 kg Druh materiálu Predpokladaný objem materiálu za 24 mesiacov Obalový materiál určený na likvidáciu 2 t
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 85 052.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Likvidácia a spracovanie odpadu
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť: Certifikát EN ISO 9001 : 2015 Certifikát EN ISO 14001 : 2015 Certifikát ISO 45001 : 2018 Potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti – Facility Security Clearance Certificate podľa § 50 ods. 1 zákona č. 215/2004 Z. z. Povolenie na zhodnocovanie odpadov mobilným zariadením
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 09.08.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 09.08.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Miesto otvárania ponúk: adresa verejného obstarávateľa
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/512516
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512516
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)