DOMOV SENIOROV LUŽIANKY

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: DOMOV SENIOROV LUŽIANKY
Kód zákazky: 2507/2024
Kód oznámenia: 19149 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 3 723 973,30 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 20.8.2024 10:00
Vyhlásenie: 1.8.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Lužianky
Adresa: Rastislavova
95141 Lužianky
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Rastislavova Lužianky 95141 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky výber zhotoviteľa diela pre vybudovanie projektu s názvom: Domov Seniorov v zmysle položkového rozpočtu a projektovej dokumentácie. Členenie stavby na stavebné objekty: SO 02 DOMOV SENIOROV SO 11 VODOVOD SO 12 KANALIZÁCIA SPLAŠKOVÁ SO 13.1 AREÁLOVÁ DAŽĎOVÁ KANALIZÁCIA, SO 13.2 DAŽĎOVÁ KANALIZÁCIA cez ORL SO 14 PLYNOVOD SO 15 NN prípojka SO 17 SPEVNENE PLOCHY, PARKOVISKA A VJAZD SO 18 VONKAJŠIE AREÁLOVÉ OSVETLENIE SO 19 TERÉNNE A SADOVNICKE UPRAVY SO 20 Výmena NN rozvádzača trafostanice Bližšia špecifikácia je uvedená v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Lužianky

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1302490
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Lužianky (ID: 5794)
  • Zákazka: DOMOV SENIOROV LUŽIANKY (ID: 512223)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 0919f93f-993c-4c08-a0aa-131b28ec8bcb
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Lužianky
  • IČO: 34003517
  • DIČ: 2021083438
  • Adresa
  • Ulica: Rastislavova
  • Číslo: 266
  • Mesto: Lužianky
  • PSČ: 95141
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@tendergroup.sk
  • Telefónne číslo: +421905748861
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Lužianky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/7374
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2507/2024
  • Názov: DOMOV SENIOROV LUŽIANKY
  • Opis: Predmetom zákazky výber zhotoviteľa diela pre vybudovanie projektu s názvom: Domov Seniorov v zmysle položkového rozpočtu a projektovej dokumentácie. Členenie stavby na stavebné objekty: SO 02 DOMOV SENIOROV SO 11 VODOVOD SO 12 KANALIZÁCIA SPLAŠKOVÁ SO 13.1 AREÁLOVÁ DAŽĎOVÁ KANALIZÁCIA, SO 13.2 DAŽĎOVÁ KANALIZÁCIA cez ORL SO 14 PLYNOVOD SO 15 NN prípojka SO 17 SPEVNENE PLOCHY, PARKOVISKA A VJAZD SO 18 VONKAJŠIE AREÁLOVÉ OSVETLENIE SO 19 TERÉNNE A SADOVNICKE UPRAVY SO 20 Výmena NN rozvádzača trafostanice Bližšia špecifikácia je uvedená v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45215212, 45215200, 45112700
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Lužianky
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 ZVO. 2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 2 ZVO. 3. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 4. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 5. Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely preukazovania splnenia podmienok účasti sa rozumie a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu, b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba, c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo d) iný právoplatný rozsudok súdu. 6. Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa odseku 1 písm. b) a c), ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. 7. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa §152 ZVO – teda prostredníctvom zápisu do Zoznamu hospodárskych subjektov. Uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. 8. V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Súťažné podklady a súvisiace dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov cez elektronickú platformu IS EPVO a v profile verejného obstarávateľa (VO). 2. VO bude pri komunikácií zo záujemcami/uchádzačmi postupovať prostredníctvom komunikačného rozhrania cez elektronickú platformu IS EPVO. 3. Všetky podmienky účasti sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk a prislúchajúcej dokumentácii. 4. Ponuky uchádzačov sa predkladajú elektronickou platformou v systéme IS EPVO. 5. VO uzavrie zmluvu len so subjektom, ktorý je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. 6. V zmysle § 39 ods. 1 ZVO, hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením jednotného európskeho dokumentu alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO. Ak uchádzač predloží jednotný európsky dokument, môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV. bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. 7. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.5.2025.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: DOMOV SENIOROV LUŽIANKY
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2407/2024
  • Názov : DOMOV SENIOROV LUŽIANKY
  • Opis: Predmetom zákazky výber zhotoviteľa diela pre vybudovanie projektu s názvom: Domov Seniorov v zmysle položkového rozpočtu a projektovej dokumentácie. Členenie stavby na stavebné objekty: SO 02 DOMOV SENIOROV SO 11 VODOVOD SO 12 KANALIZÁCIA SPLAŠKOVÁ SO 13.1 AREÁLOVÁ DAŽĎOVÁ KANALIZÁCIA, SO 13.2 DAŽĎOVÁ KANALIZÁCIA cez ORL SO 14 PLYNOVOD SO 15 NN prípojka SO 17 SPEVNENE PLOCHY, PARKOVISKA A VJAZD SO 18 VONKAJŠIE AREÁLOVÉ OSVETLENIE SO 19 TERÉNNE A SADOVNICKE UPRAVY SO 20 Výmena NN rozvádzača trafostanice Bližšia špecifikácia je uvedená v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 3 723 973.30
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45215212, 45215200, 45112700
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Iné
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby zhotoviteľ najneskôr v deň začatia prác predložil: - doklady (napr. pracovná zmluva alebo iný doklad zakladajúci pracovnoprávny vzťah), z ktorých bude zrejmé, že pri realizácií prác zamestná minimálne 1 osobu, ktorá spĺňa kumulatívne predpoklady uvedené v písm. a) a b) nižšie a) patrí k marginalizovanej rómskej komunite, a zároveň b) je nezamestnaná, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby. Zmluvná povinnosť zhotoviteľa týkajúca sa zabezpečenia zamestnania osoby spĺňajúcej kumulatívne predpoklady uvedené v písm. a) a b) vyššie, sa bude považovaná za splnenú, ak dôjde k zamestnaniu tejto osoby počas doby realizácie stavebných prác v trvaní minimálne 6 mesiacov počas doby realizácie diela. Sociálny aspekt v podmienkach plnenia zmluvy.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Lužianky
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu v zmysle § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Podrobné informácie o elektronickej aukcii je uvedený v súťažných podkladoch.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky
  • Opis podmienky účasti: Splnenie uvedeného uchádzač preukáže: a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky, nie staršie ako 3 mesiace od vyhlásenia tejto zákazky vo Vestníku verejného obstarávania. V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač za predchádzajúcich 36 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu/vyjadrenia: - nie je a nebol za dané obdobie v nepovolenom debete, - v prípade splácania úveru dodržuje a za dané obdobie dodržiaval splátkový kalendár, - bežný účet uchádzača nie je a nebol za dané obdobie predmetom exekúcie, Potvrdenie banky v zmysle vyššie uvedeného nie je možné preukázať predložením výpisu z účtu. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. b) odpísané čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predložil, nemá vedené ďalšie účty ani ďalšie záväzky. Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO Uchádzač preukáže vyjadrenie banky, alebo zahraničnej banky, a to nezáväzný úverový prísľub, ktorým banka alebo pobočka zahraničnej banky uchádzačovi prislúbi, že v prípade, že sa stane úspešným uchádzačom a požiada banku alebo pobočku zahraničnej banky o poskytnutie úveru, banka alebo pobočka zahraničnej banky mu poskytne úver v objeme minimálne 1 500 000,00 EUR na účely finančného plnenia zákazky, ktorej predmetom je, „DOMOV SENIOROV LUŽIANKY“, vyhlásenej verejným obstarávateľom Obec Lužianky (alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu ECB, platného ku dňu odoslania výzvy do Vestníka). Vyššie uvedený nezáväzný úverový prísľub môže uchádzač nahradiť potvrdením banky alebo pobočky zahraničnej banky o tom, že na svojom bankovom účte (alebo prostredníctvom iného bankového/finančného produktu umožňujúceho voľnú dispozíciu finančnými prostriedkami ) sumu vo výške minimálne 1 500 000,00 EUR (alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu ECB, platného ku dňu odoslania výzvy do Vestníka) a vyhlásením uchádzača, že túto sumu použije na financovanie realizácie predmetu zákazky. Vyššie uvedené vyjadrenie banky, alebo potvrdenie banky nesmie byť staršie ako 60 dní ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk a musí ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk odrážať skutočný stav
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: podľa § 33 ods. 1 písm. c) ZVO likvidita 1. stupňa, likvidita 2. stupňa a likvidita 3. stupňa, INDEX N05
  • Opis podmienky účasti: Podmienku účasti podľa § 33 ods. 1 písm. c) zákona splní uchádzač: I. Ktorého hodnota ukazovateľa Likvidita 1. stupňa je rovná alebo vyššia ako 0,2 za aritmetický priemer za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia, II. Ktorého hodnota ukazovateľa Likvidita 2. stupňa je rovná alebo vyššia ako 0,7 za aritmetický priemer za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, III. Ktorého hodnota ukazovateľa Likvidita 3. stupňa je rovná alebo vyššia ako 0,9 za aritmetický priemer za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO predložením prehľadu o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupne v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/). Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť min. 10 000 000 eur bez DPH. V prípade, ak uchádzač predkladá dokumenty v inej mene ako EUR, v predloženom prehľade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v EUR. V prípade cudzích mien v dokumentoch uchádzača, ktorými preukazuje obrat, uchádzač použije pravidlo prepočtu na menu EUR podľa kumulatívneho ročného kurzu relevantného roku obratu podľa kurzového lístka ECB (dostupný tiež napr. na www.nbs.sk).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO predložením zoznamu stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác;
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Do realizovaných stavebných prác v rámci referenčného obdobia možno započítať iba práce na úspešne dokončených projektoch, resp. samostatne funkčných parciálnych celkoch projektov, spĺňajúcich nižšie uvedené parametre. Do objemu referenčného plnenia v rámci preukazovania podmienok účasti podľa tohto bodu možno započítať všetky práce (objemy) referenčného plnenia od začiatku realizácie daného projektu za predpokladu, že tento projekt (resp. jeho samostatne funkčná ucelená časť spĺňajúca požadované parametre) bol v rámci referenčného obdobia dokončený a prevzatý odberateľom. Do objemu referenčného plnenia v rámci preukazovania podmienok účasti podľa tohto bodu nemožno započítať žiadne práce (objemy) plnenia, pokiaľ v rámci referenčného obdobia nebol projekt (resp. jeho samostatne funkčná ucelená časť spĺňajúca požadované parametre), ktorého sa čiastkovo vykonané práce týkajú, ako funkčný celok riadne dokončený a odovzdaný k užívaniu resp. prevzatý odberateľom. Uchádzač preukáže, že v referenčnom období uskutočnil / dokončil a odovzdal k užívaniu výsledky stavebných prác, spĺňajúcich nasledovné parametre (obdobné ako Predmet zákazky): - Uchádzač predloží zoznam stavebných prác Minimálna úroveň štandardov: Zoznam sa musí týkať realizácie stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky. Zoznam stavebných prác musí obsahovať: a) Aspoň dve zákazky výstavby a rekonštrukcie budov občianskej vybavenosti v objeme minimálne 3,5 mil. EUR bez DPH b) Aspoň dve zákazky výstavby a rekonbštrukcie budov občianskej vybavenosti, ktorá sa realizovala vo funkčnom areáli za plnej prevádzky, v objeme minimálhne 2,0 mil. EUR bez DPH c) Aspoň dve zákazky výstavby a rekonštrukcie budov občianskej vybavenosti, ktorej súčasťou bola inštalácia rekupreračných systémov na výmenu vzduchu, v objeme zákazky min. 2,0 mil EUR bez DPH d) Aspoň 2 zákazky, ktorých súčaťou bola inštalácia fotovoltických panelov s celkovým výkonom 30 kWp. e) Aspoň jednu zákazku, ktorej súčasťou bola inštalácia osobného výťahu f) Aspoň jednu zákazku, ktorej súčasťou bolo kladenie zámkovej dlažby v celkovej ploche 1000m2 V prípade ak bola odplata za referenčné plnenie dohodnutá v inej mene ako v mene EUR, bude pre jej posúdenie vykonaný prepočet na EUR podľa kurzu NBS platného ku dňu dokončenia referenčného plnenia.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov a osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác,
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží za účelom preukázania dĺžky praxe, praktických skúseností podpísaný profesijný životopis za jednotlivých expertov č. 1. až 15. a certifikát, resp. osvedčenie k jednotlivým oprávneniam pre expertov č. 1. až 15. V životopise je potrebné uviesť súhlas dotknutej osoby so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a zároveň zoznam realizovaných praktických skúsenosti (pri expertoch, pri ktorých je uvedená požiadavka na praktické skúsenosti, viď tabuľku nižšie). Každá uchádzačom predložená praktická skúsenosť v zozname, ktorou uchádzač preukazuje príslušnú odbornú prax expertov obsahuje základné identifikačné informácie, a to najmä meno a priezvisko príslušného experta, názov a sídlo odberateľa, resp. zamestnávateľa, čas plnenia zmluvy/projektu, t. j. od do (mesiac, rok), stručný opis predmetu zmluvy/projektu, resp. rozsah činností, ktoré príslušný expert zabezpečuje/zabezpečoval, pozíciu, ktorú v rámci príslušnej zmluvy/projektu expert zastáva/zastával, meno, priezvisko, funkciu, tel. číslo a e-mailovú adresu pracovníka odberateľa/zamestnávateľa, u ktorého si možno tieto údaje overiť. Zo životopisu musí byť zároveň zrejmé, či je zamestnancom uchádzača alebo sa jedná o osobu, ktorej technické a odborné kapacity uchádzač využíva na preukázanie splnenia podmienky účasti. V takom prípade musí uchádzač dodržať povinnosti vyplývajúce z ustanovenia § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží certifikát systému environmentálneho manažérstva EMAS vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná aj rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ uzná aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v nadväznosti na § 35 ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality
  • Opis podmienky účasti: a) Uchádzač predloží certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v zmysle požiadaviek normy ISO 45001 vydaný nezávislou inštitúciou, pričom obstarávateľ uzná aj rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Obstarávateľ uzná aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam riadenia bezpečnosti podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. b) Uchádzač predloží certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001 vzťahujúci sa na sa na oblasť predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO údajmi o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže priemerný počet zamestnancov za predchádzajúce 3 kalendárne roky od začatia verejného obstarávania. Minimálna požadovaná úroveň priemerného počtu zamestnancov za predchádzajúce 3 kalendárne roky je stanovená na 30 zamestnancov uchádzač predloží potvrdenie zo sociálnej poisťovne.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO - uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom; každý subdodávateľ, ktorý sa bude podieľať na plnení zmluvy musí byť jasne definovaný, ako aj jeho podiel na plnení predmetu zákazky, a to: identifikáciou subdodávateľa a uvedením výšky percentuálneho podielu prác, ktoré budú vykonávať. Navrhovaný subdodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nemôžu u neho existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: celková cena za predmet zákazky, vypočítaná a vyjadrená v eurách (EUR) s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Vyžaduje sa, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia predložil: - v prípade skupiny dodávateľov - zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, - doklad o poistení pre prípad zodpovednosti za škodu spôsobenú vykonávaním činností v zmysle zmluvy o dielo, s minimálnym limitom poistného plnenia vo výške 30 % zmluvnej ceny diela s DPH, Zhotoviteľ najneskôr v deň začatia prác predloží: doklady, čestné vyhlásenie, potvrdenie z príslušného úradu práce a súhlas uchádzačov o zamestnanie so spracovaním osobných údajov, z ktorých bude zrejmé, že pri realizácií prác zamestná min. 3 osoby, ktoré spĺňajú kumulatívne predpoklady. Zhotoviteľ najneskôr do 14 pracovných dní od účinnosti zmluvy zloží na účet objednávateľa finančnú záruku za riadne a včasné vykonanie diela vo výške 150 000,00 EUR alebo v tom istom termíne poskytne bankovú záruku v prospech objednávateľa. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 20.08.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 9
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 20.08.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je z dôvodu použitia elektronickej aukcie neverejné.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie vykoná komisia elektronicky v systéme IS EPVO.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 100 000 EUR. Spôsob zloženia zábezpeky je uvedený v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512223
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512223
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)