MŠ K. Mahra 9 - rekonštrukcia areálu

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: MŠ K. Mahra 9 - rekonštrukcia areálu
Kód zákazky: 3/PLZ
Kód oznámenia: 18996 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 544 158,34 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 21.8.2024 10:00
Vyhlásenie: 1.8.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Trnava
Adresa: Ulica Hlavná
91771 Trnava
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Ulica Hlavná Trnava 91771 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je rekonštrukcia pôvodného školského dvora v bezprostrednom okolí budovy materskej školy na ulici K. Mahra 9 v Trnave, ktorý bude slúžiť žiakom materskej školy počas vyučovacieho procesu. Dodávky a realizácia stavebných prác musí byť v súlade s podrobným opisom predmetnej zákazky, výkazom výmer, projektovou dokumentáciou a obchodnými podmienkami plnenia stanovenými objednávateľom. Bližšie viď. v súťažných podkladoch.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Trnava

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1303225
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Trnava (ID: 8776)
  • Zákazka: MŠ K. Mahra 9 - rekonštrukcia areálu (ID: 512511)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: e5b7e336-0d2c-429d-a2a7-d36df215014e
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Trnava
  • IČO: 00313114
  • DIČ: 2021175728
  • Adresa
  • Ulica: Ulica Hlavná
  • Číslo: 1
  • Mesto: Trnava
  • PSČ: 91771
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: lucia.burzalova@trnava.sk
  • Telefónne číslo: +421333236268
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Trnava)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4767
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 3/PLZ
  • Názov: MŠ K. Mahra 9 - rekonštrukcia areálu
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia pôvodného školského dvora v bezprostrednom okolí budovy materskej školy na ulici K. Mahra 9 v Trnave, ktorý bude slúžiť žiakom materskej školy počas vyučovacieho procesu. Dodávky a realizácia stavebných prác musí byť v súlade s podrobným opisom predmetnej zákazky, výkazom výmer, projektovou dokumentáciou a obchodnými podmienkami plnenia stanovenými objednávateľom. Bližšie viď. v súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 544 158.34
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na objektoch základných škôl
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") a nesmie u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 ZVO, § 152 ods. 1 ZVO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overia zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ZVO. V zmysle § 152 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu (podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 alebo čestným vyhlásením podľa § 114, ktorý vyplní v súlade so ZVO. Ak uchádzač použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V Časti II – oddiele A JED je potrebné vyplniť príslušné údaje týkajúce sa uchádzača (inej osoby, ak za túto predkladá uchádzač samostatný JED). Údaje v oddiele B, C, a D sa vypĺňajú len vtedy, ak sa uplatňujú. V Časti III – Dôvody na vylúčenie v prípade, ak uchádzač (iná osoba) spĺňa všetky podmienky, týkajúce sa osobného postavenia a neexistujú u neho dôvody na vylúčenie uvedené v oddiele C a D, nemení pred-vyplnené odpovede. V Časti IV Podmienky účasti verejný obstarávateľ obmedzil informácie požadované ako podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti na jednu otázku - či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti. Z tohto dôvodu postačí, ak uchádzač (iná osoba) označí odpoveď áno alebo nie v časti ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti. V Časti VI. uchádzač (iná osoba) vyplní požadované údaje. Verejný obstarávateľ disponuje prístupom do informačného systému oversi.gov.sk. Uchádzač, ktorý nie je zahraničnou osobou, nie je povinný predkladať doklad v zmysle § 32 ods. 2 písm. e) ZVO, nakoľko si ho vie verejný obstarávateľ overiť. Uchádzač, ktorý nie je zahraničnou osobou, nie je povinný predkladať doklad v zmysle § 32 ods. 2 písm. f) ZVO, nakoľko si ich vie verejný obstarávateľ overiť z informačného systému Úradu pre verejné obstarávania, t.j. z Registra osôb so zákazom. V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti nemal z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál alebo osvedčenú kópiu príslušného dokladu.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO, vysvetľovanie informácií vo výzve, podkladov, ktoré sú súčasťou výzvy a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO je potrené vykonať registráciu do IS EVO. 2. Pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk odporúčame uchádzačom oboznámiť sa s príručkami, ktoré zverejnil Úrad pre verejné obstarávanie. 3. V prípade nejasností alebo potreby objasnenia požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch na predloženie ponuky a/alebo v inej sprievodnej dokumentácii a/alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať prostredníctvom komunikačného rozhrania EVO. 4. Ponuka predložená uchádzačom musí spĺňať náležitosti obsahu ponuky podľa súťažných podkladov. 5. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku, bližšie viď. v súťažných podkladoch. 6. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 7. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO. 8. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore s výzvou a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom na predmet zákazky. 9. Uchádzač je svojou ponukou viazaný do termínu uvedeného vo výzve na predkladanie ponúk, t.j. do 31.12.2024. 10. Verejný obstarávateľ uplatňuje sociálny aspekt v súlade s ustanoveniami § 42 ods. 12 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v platnom znení a ustanoveniami §8a zákona č. 365/2004 Z .z. o rovnakom zaobchádzaní v niektorých oblastiach a o ochrane pred diskrimináciou a o zmene a doplnení niektorých zákonov (antidiskriminačný zákon) prostredníctvom realizácie dočasných vyrovnávacích opatrení.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: MŠ K. Mahra 9 - rekonštrukcia areálu
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 3/PLZ
  • Názov : MŠ K. Mahra 9 - rekonštrukcia areálu
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia pôvodného školského dvora v bezprostrednom okolí budovy materskej školy na ulici K. Mahra 9 v Trnave, ktorý bude slúžiť žiakom materskej školy počas vyučovacieho procesu. Dodávky a realizácia stavebných prác musí byť v súlade s podrobným opisom predmetnej zákazky, výkazom výmer, projektovou dokumentáciou a obchodnými podmienkami plnenia stanovenými objednávateľom. Bližšie viď. v súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 544 158.34
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na objektoch základných škôl
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Hlavná 1
  • Mesto: Trnava
  • PSČ: 917 71
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Parcela č.: 1579/1, 1579/2, 8725, KÚ a obec Trnava, okres Trnava, SR. Riešené územie sa nachádza v mestskej časti Trnava-Západ, v jeho západnej časti. Areál je zo severu ohraničený ulicou G. Dusíka, z východu ul. K. Mahra, zo západu areálom základnej školy a z juhu areálom bývalého detského domova.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Požaduje sa preukázanie splnenia podmienok technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania zrealizoval min. 1 zákazku, predmetom ktorej boli stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky, v hodnote minimálne 300 000,00 EUR bez DPH. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru sa považujú stavebné práce spojené s realizáciou alebo rekonštrukciou pozemnej stavy/inžinierskej stavby zahŕňajúce aj stavebné práce súvisiace s realizáciou/rekonštrukciou detských ihrísk / školských areálov so zabudovanými hracími prvkami a zostavami. Ak dôkaz o plnení potvrdí odberateľ – tento dôkaz musí obsahovať minimálne nasledovné údaje: 1. názov alebo obchodné meno uchádzača, adresu jeho sídla alebo miesto podnikania, 2. názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého musí vyplývať, že zákazka bola rovnakého alebo podobného charakteru, 3. zmluvnú cenu v EUR bez DPH, 4. zmluvnú lehotu poskytnutia služby, 5. vyjadrenie odberateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác, 6. meno a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa, pre overenie si uvedených informácií V prípade, že v rámci predložených referencií boli uskutočnené aj iné služby/stavebné práce ako tie, ktoré sú predmetom zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota uskutočnených stavebných prác, ktoré sú predmetom zákazky. V prípade ak uchádzač predkladá/uvádza zmluvu, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t.j. uskutočnenie stavebných prác (zmluvy) začalo pred piatimi rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako rozhodné obdobie), alebo zmluvu, ktorej realizácia začala pred viac ako piatimi rokmi od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť uskutočnených stavebných prác, ktorá bola realizovaná v požadovanom rozhodnom období. V prípade, ak uskutočnenie stavebných prác realizoval záujemca ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Požaduje sa preukázanie splnenia podmienok technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) - ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Minimálna požadovaná úroveň: 1.Stavbyvedúci Požaduje sa predložiť údaje o min. 1 odborne spôsobilej osobe pre vedenie uskutočňovania stavieb (stavbyvedúci podľa § 45 ods. 1b) a ods. 3 stavebného zákona č. 50/1976 Zb. v rozsahu predloženia: a) osvedčenia odborne spôsobilej osoby na vykonávanie činnosti podľa zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činností stavbyvedúci (kategória: pozemné stavby/inžinierske stavby) alebo ,,ekvivalentný doklad". b) informácie, či odborne spôsobilá osoba podľa bodu a) je vlastnou kapacitou (zamestnancom) uchádzača alebo ide o preukázanie splnenia technickej alebo odbornej spôsobilosti inou osobou v súlade s § 34 ods. 3 ZVO. V prípade, ak táto osoba v čase predkladania ponuky nie je oprávnená na výkon činnosti stavbyvedúceho so zameraním na pozemné stavby alebo inžinierske stavby v Slovenskej republike, uchádzač predloží doklad alebo čestné vyhlásenie, z ktorého bude zrejmé, že osoba bude oprávnená na výkon tejto činnosti v SR v čase podpisu zmluvy, najneskôr však v okamihu odovzdania a prevzatia staveniska, a to napr. formou hosťovania podľa zákona o autorizovaných architektoch. 2. Koordinátor bezpečnosti Požaduje sa predložiť údaje o min. 1 odborne spôsobilej osobe zabezpečujúcu koordináciu plnenia úloh pri realizácii prác na stavenisku z hľadiska zaistenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v rozsahu predloženia: a) osvedčenia odborne spôsobilej osoby na vykonávanie činnosti - koordinátor bezpečnosti podľa § 6 ods. 1 nariadenia vlády č. 396/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko alebo ,,ekvivalentný doklad". b) informácie, či odborne spôsobilá osoba podľa bodu a) je vlastnou kapacitou (zamestnancom) uchádzača alebo ide o preukázanie splnenia technickej alebo odbornej spôsobilosti inou osobou v súlade s § 34 ods. 3 ZVO. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je Celková cena za predmet zákazky, vypočítaná a vyjadrená v eurách (EUR) vrátane DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena predmetu zákazky celkom v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Trnava)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mesto Trnava)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.08.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 4
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 21.08.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: on line cez IS EVO
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Viď. v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/512511
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512511
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)