Revitalizácia lokality Hrádok- I. etapa

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Revitalizácia lokality Hrádok- I. etapa
Kód zákazky: 8/JMM/2024
Kód oznámenia: 19043 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45210000-2
Predpokladaná hodnota: 2 327 095,30 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 2.9.2024 09:00
Vyhlásenie: 1.8.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Michalovce
Adresa: Nám. osloboditeľov
07101 Michalovce
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Nám. osloboditeľov Michalovce 07101 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác na revitalizáciu existujúcej lokality vybudovanej v 70-tych rokoch 20. storočia. Práce budú realizované odborne spôsobilou osobou podľa schválenej projektovej dokumentácie. Rozsah stavebných prác je uvedený vo výkaze výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 5 týchto súťažných podkladov (SP) a v projektovej dokumentácii (PD), ktorá tvorí prílohu č. 6 SP. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov (Zmluva o dielo), ako aj v časti B.3 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“. Riešené územie je existujúcou lokalitou vybudovanou v 70-tych rokoch 20. storočia. Predstavuje lesopark s občianskou vybavenosťou– amfiteáter- vonkajšie sedenie s pôvodnou budovou kde bolo zázemie pre areál – šatne, hygiena, reštauračné zariadenie, sklady atď. Pôvodná funkcia areálu a budovy bola realizovaná pre účely verejných akcií - letných festivalov. Nový účel využitia bude s využitím pôvodným, doplnený o ihriská a cvičebné prvky pre všetky kategórie občanov, relaxačné plochy na slnenie a grilovanie, altánok a pod. Areál sa doplní o nové spevnené plochy, chodníky, prvky drobnej architektúry, technickú infraštruktúru – vodovod, kanalizáciu, verejné osvetlenie, kamerový systém. Voda zo strechy objektu sa využije na polievanie. Navrhnuté sú sadové úpravy, upraví sa povrch miestnej komunikácie. Viac informácií viď príloha: B.1 Opis predmetu zákazky

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Michalovce

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1303423
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Michalovce (ID: 92223)
  • Zákazka: Revitalizácia lokality Hrádok- I. etapa (ID: 512245)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: dd359297-8f54-4163-846e-e5927e192a82
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Michalovce
  • IČO: 00325490
  • DIČ: 2020739039
  • Adresa
  • Ulica: Nám. osloboditeľov
  • Číslo: 30
  • Mesto: Michalovce
  • PSČ: 07101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: jana.moskalova@msumi.sk
  • Telefónne číslo: +421905260983
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Michalovce)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5769
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 8/JMM/2024
  • Názov: Revitalizácia lokality Hrádok- I. etapa
  • Opis: Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác na revitalizáciu existujúcej lokality vybudovanej v 70-tych rokoch 20. storočia. Práce budú realizované odborne spôsobilou osobou podľa schválenej projektovej dokumentácie. Rozsah stavebných prác je uvedený vo výkaze výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 5 týchto súťažných podkladov (SP) a v projektovej dokumentácii (PD), ktorá tvorí prílohu č. 6 SP. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov (Zmluva o dielo), ako aj v časti B.3 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“. Riešené územie je existujúcou lokalitou vybudovanou v 70-tych rokoch 20. storočia. Predstavuje lesopark s občianskou vybavenosťou– amfiteáter- vonkajšie sedenie s pôvodnou budovou kde bolo zázemie pre areál – šatne, hygiena, reštauračné zariadenie, sklady atď. Pôvodná funkcia areálu a budovy bola realizovaná pre účely verejných akcií - letných festivalov. Nový účel využitia bude s využitím pôvodným, doplnený o ihriská a cvičebné prvky pre všetky kategórie občanov, relaxačné plochy na slnenie a grilovanie, altánok a pod. Areál sa doplní o nové spevnené plochy, chodníky, prvky drobnej architektúry, technickú infraštruktúru – vodovod, kanalizáciu, verejné osvetlenie, kamerový systém. Voda zo strechy objektu sa využije na polievanie. Navrhnuté sú sadové úpravy, upraví sa povrch miestnej komunikácie. Viac informácií viď príloha: B.1 Opis predmetu zákazky
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 2 327 095.30
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45236250, 45237000, 45112711, 45233142, 45233292, 45310000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Michalovce
  • PSČ: 07101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledujúce podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ZVO): - § 32 ods. 1 písm. a) ZVO- Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace. (ak uchádzač nepredloží výpis z registra trestov fyzickej osoby, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov fyzickej osoby – viď vzor súhlasu, ktorý je súčasťou týchto súťažných podkladov (PRÍLOHA 9 – UDELENIE SÚHLASU PRE POSKYTNUTIE VÝPISU Z REGISTRA TRESTOV) - § 32 ods. 1 písm. b) ZVO - Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace. - § 32 ods. 1 písm. c) ZVO - Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace. - § 32 ods. 1 písm. d) ZVO- Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace. - § 32 ods. 1 písm. e) ZVO - Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. § 32 ods. 1 písm. f) ZVO- Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým čestným vyhlásením (príloha c. 3 SP ) Uchádzač zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 152 ZVO. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklady v celom rozsahu podľa ustanovenia § 32 ods. 2 ZVO (s výnimkou § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a e) ZVO v prípade uchádzačov so sídlom SVK), nakoľko v ostatných podmienkach účasti osobného postavenia nevie aplikovať ustanovenia § 32 ods. 3 ZVO. POZN. :Vyžaduje sa predloženie kópií dokladov vrátane úradných prekladov (naskenované originály alebo úradne osvedčené kópie) preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia), ktoré nesmú byť staršie ako tri mesiace ku dňu stanovenej lehoty na predkladanie ponúk podľa tejto Výzvy na predkladanie ponúk, ak v súťažných podmienkach alebo Výzve nie je uvedené inak. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED) alebo čestným prehlásením v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené v časti "A.2 – Podmienky účasti " Súťažných podkladov
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Úspešný uchádzač bude zodpovedný za plnenie zmluvy za celú zákazku. - Lehota realizácie predmetu zákazky je do 24 mesiacov od účinnosti ZoD najneskôr však do 31.12.2026 -V cenovej ponuke uchádzača (návrh na plnenie kritéria- príloha č. 1 SP) musia byť zahrnuté všetky náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zmluvy, a teda všetky náklady vzniknuté v súvislosti s dodaním predmetu zákazky -V prípade, že sa v tejto výzve, resp. súťažných podkladoch vyskytnú uvedené konkrétne značky alebo opis navádzajúci na konkrétnu značku, je možné zo strany uchádzača predložiť ekvivalent, ktorý verejný obstarávateľ posúdi vo vzťahu k predmetu zákazky. - Výsledkom tohto verejného obstarania je zmluva o dielo uzatvorená podľa zákona č. 513/1991 Zb., - Uchádzač sa zaväzujú dodržať zmluvné podmienky uvedené v prílohe_Zmluva o dielo - Dôvody vylúčenie uchádzača/ ponuky verejným obstarávateľom sú uvedené v bode 22 časti "A.1 Súťažné podklady" - Požadovaný obsah ponuky je uvedený v SP v časti A.1_ Súťažné podklady - požaduje sa zábezpeka 60 000,00 EUR - lehota viazanosti ponúk 15.07.2025 - Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom elektronického systému IS EVO Ponuky sa predkladajú v EUR s DPH resp. v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže predložiť len jednu ponuku . - Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov v rámci integrovaných územných investícií pre Program Slovensko 2021-2027. - Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr. Splatnosť faktúry je 60 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi. - V prípade záujmu o absolvovanie obhliadky kontaktovať Ing. Macijevičová, : email: zuzana.macijevicova@msumi.sk, tel. č.: +421 917 815 864 do 08.08.2024 do 12:00 hod.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Revitalizácia lokality Hrádok- I. etapa
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 8/JMM/2024
  • Názov : Revitalizácia lokality Hrádok- I. etapa
  • Opis: Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác na revitalizáciu existujúcej lokality vybudovanej v 70-tych rokoch 20. storočia. Práce budú realizované odborne spôsobilou osobou podľa schválenej projektovej dokumentácie. Rozsah stavebných prác je uvedený vo výkaze výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 5 týchto súťažných podkladov (SP) a v projektovej dokumentácii (PD), ktorá tvorí prílohu č. 6 SP. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov (Zmluva o dielo), ako aj v časti B.3 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“. Riešené územie je existujúcou lokalitou vybudovanou v 70-tych rokoch 20. storočia. Predstavuje lesopark s občianskou vybavenosťou– amfiteáter- vonkajšie sedenie s pôvodnou budovou kde bolo zázemie pre areál – šatne, hygiena, reštauračné zariadenie, sklady atď. Pôvodná funkcia areálu a budovy bola realizovaná pre účely verejných akcií - letných festivalov. Nový účel využitia bude s využitím pôvodným, doplnený o ihriská a cvičebné prvky pre všetky kategórie občanov, relaxačné plochy na slnenie a grilovanie, altánok a pod. Areál sa doplní o nové spevnené plochy, chodníky, prvky drobnej architektúry, technickú infraštruktúru – vodovod, kanalizáciu, verejné osvetlenie, kamerový systém. Voda zo strechy objektu sa využije na polievanie. Navrhnuté sú sadové úpravy, upraví sa povrch miestnej komunikácie.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 327 095.30
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45236250, 45237000, 45112711, 45233142, 45233292, 45310000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Michalovce
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z.
  • Opis podmienky účasti: Podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z., tak ako je uvedené v bode 4.2.1 tohto oznámenia, ako aj v SP v časti A_2 Podmienky účasti
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (ďalej len „potvrdenie o vykonaní stavebných prác”), ktorým preukáže že v rozhodnom období: - realizoval minimálne 1 zákazku, z ktorej bude jasne a určito preukázané, že predmetom boli stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, kumulatívne v hodnote aspoň 2 000 000,00 EUR bez DPH, z toho minimálne jedna ukončená stavba v hodnote 800 000 € bez DPH. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce na rekonštrukcii budov. Zároveň VO požaduje, aby súčasťou projektu/ov boli stavebné práce/stavebné objekty spevnených plôch, vodozádržných opatrení/zavlažovací systém, sadových úprav, ihrísk. V prípade, ak uchádzač predkladá referenciu, ktorú realizoval ako člen združenia alebo skupiny dodávateľov, je povinný uviesť podiel prác finančného plnenia v €/celkovú hodnotu prác v €, za ktorý zodpovedal/ktorú realizoval vlastnými kapacitami. Ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia. Uchádzač uvedie názov stavby podľa zoznamu v evidencii referencii podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie existujú. 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak takého potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznam stavebných prác ako aj potvrdenia (referenčné listy ) obsahujú minimálne : názov (obchodné meno) a sídlo investora predmetnej stavby, názov stavby s uvedením miesta stavby a stručnej charakteristiky stavby, finančný objem diela zrealizovaného záujemcom v € bez DPH, termín začatia a ukončenia predmetnej stavby , meno s tel. číslom resp. mailom kontaktnej osoby investora, u ktorej si možno overiť uvedené informácie. V prípade potvrdenia o vykonaní stavebných prác aj pečiatku a podpis vystavujúcej osoby. Uchádzač predloží k zoznamu minimálne jedno potvrdenie (referenčný list) uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky . / Verejný obstarávateľ neuzná hodnotu referencie, ak v požadovanom minimálnom finančnom objeme pre príslušnú časť budú zahrnuté aj iné rôzne stavebné práce, ktoré nesúvisia s požadovanou referenciou na rovnaký alebo podobný charakter stavebných prác ako je predmet zákazky/. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené v časti "A.2 – Podmienky účasti
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - odborná spôsobilosť osôb určených na plnenie zmluvy
  • Opis podmienky účasti: Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť ak ide o stavebné práce predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požiadavky: Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka na výkon činnosti stavbyvedúceho v súlade s Osvedčením vydaným SKSI alebo ekvivalentný o vykonaní odbornej skúšky s rozsahom oprávnenia pre predmet zákazky ( s rozsahom oprávnenia pre pozemné stavby) a odbornou praxou (ďalej len „odborný pracovník“). Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje overenou fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby , na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Príslušnú odbornú prax preukáže profesijným životopisom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom. Profesijný životopis musí obsahovať : - titul, meno a priezvisko - údaje o priebehu vzdelania zamestnanca, absolvované školenia - údaje o zamestnaní v rozsahu : zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru, pozícia, ktorú zamestnanec zastával, praktické skúsenosti na stavbách (prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania) , ktoré zabezpečoval s uvedením obdobia realizácie od do, dátum a podpis zamestnanca. Čestné vyhlásenie uchádzača alebo inej osoby prostredníctvom ktorej preukazuje uchádzač splnenie podmienok účasti, podpísané štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene, že odborný pracovník je jeho zamestnancom alebo má s ním iný právny vzťah a definícia tohto vzťahu. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené v časti "A.2 – Podmienky účasti
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. h) zákona ZVO- opatrenia environmentálneho manažérstva
  • Opis podmienky účasti: Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť ak ide o stavebné práce predložením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Uchádzač/záujemca uvedie opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú. v. EÚ L 342, 22.12.2009, s. 1) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať predložením: certifikátu EMAS, registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. d) ZVO - prehľad o celkovom obrate
  • Opis podmienky účasti: Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží: Výkaz/výkazy ziskov a strát alebo výkaz/výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Požadovaná forma dokumentov: - v elektronickej podobe, alebo - uvedením informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk/ ) s presným odkazom na uverejnený dokument (celou URL adresou, t.j. celým reťazcom znakov, určujúcim presnú špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete). Obdobím troch predchádzajúcich hospodárskych rokov (v zmysle definície hospodárskeho roku uvedenej v § 3 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov) sa rozumejú tri ukončené hospodárske roky bezprostredne predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania. Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania (ďalej len „rozhodný dátum“). Požadovaný celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 4 000 000,00 EUR bez DPH. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný. V prípade, ak uchádzač predkladá dokumenty v inej mene ako EUR, v predloženom prehľade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v EUR. V prípade cudzích mien v dokumentoch uchádzača, ktorými preukazuje obrat, uchádzač použije pravidlo prepočtu na menu EUR podľa kumulatívneho ročného kurzu relevantného roku obratu podľa kurzového lístka ECB. Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 33 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 ZVO. Vyžaduje sa predloženie kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, ak nie je v konkrétnom bode pri konkrétnom doklade uvedené inak. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu JED alebo čestného vyhlásenia. Podrobnejšie informácie sú uvedené nižšie.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková zmluvná cena predmetu zákazky v EUR s DPH .Úspešnosť ponúk sa určí podľa výšky Celkovej zmluvnej ceny v EUR uvedenej v jednotlivých ponukách. Ako prvý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý predloží najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ako druhý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý druhú najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ostatným uchádzačom bude priradené poradie obdobne, vzostupne podľa navrhovanej Celkovej zmluvnej ceny v EUR s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Predmet zákazky bude financovaný z externých zdrojov. Schválenie finančných prostriedkov z vyššie uvedeného mechanizmu, je zároveň aj podmienkou účinnosti zmluvy o dielo. Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr. Splatnosť faktúry je 60 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi. Bližšie informácie viď príloha A.1_ Súťažné podklady, B.3_ Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky , Príloha č. 2 – Zmluva o dielo
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 02.09.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 02.09.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:30
  • Miesto otvárania ponúk: online IS EVO (Mestský úrad Michalovce)
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: vo výške 60 000,00 EUR. Bližšie podmienky viď A.1 Súťažné podklady.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/512245
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512245
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)