Dodanie a inštalácia IP dorozumievacieho systému „pacient-sestra“

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dodanie a inštalácia IP dorozumievacieho systému „pacient-sestra“
Kód zákazky: VOU-2024-17
Kód oznámenia: 19067 - WNT
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 32570000-9
Predpokladaná hodnota: 68 150,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.8.2024 14:00
Vyhlásenie: 1.8.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Rastislavova
04191 Košice
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Rastislavova Košice 04191 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodanie, inštalácia a nakonfigurovanie komunikačného signalizačného systému „pacient-sestra“ na 2 pracoviskách verejného obstarávateľa a poskytnutie 24 mesačnej záruky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane min. technických požiadaviek na dodanie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 6 Výzvy na predkladanie ponúk a jej prílohách

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1303535
1. Základné údaje
  • Organizácia: Východoslovenský onkologický ústav, a.s. (ID: 45425)
  • Zákazka: Dodanie a inštalácia IP dorozumievacieho systému „pacient-sestra“ (ID: 512674)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Východoslovenský onkologický ústav, a.s.
  • IČO: 36603350
  • DIČ: 2022124159
  • Internetová adresa (URL): https://www.vou.sk/
  • Adresa
  • Ulica: Rastislavova
  • Číslo: 43
  • Mesto: Košice
  • PSČ: 04191
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Ing. Františka Šováriová, MBA, MPH, DPA
  • E-mail: sovariova@vou.sk
  • Telefónne číslo: +421911289285
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Východoslovenský onkologický ústav, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Zdravie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9442
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: VOU-2024-17
  • Názov: Dodanie a inštalácia IP dorozumievacieho systému „pacient-sestra“
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie, inštalácia a nakonfigurovanie komunikačného signalizačného systému „pacient-sestra“ na 2 pracoviskách verejného obstarávateľa a poskytnutie 24 mesačnej záruky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane min. technických požiadaviek na dodanie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 6 Výzvy na predkladanie ponúk a jej prílohách
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 68 150
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Komunikačné zariadenia
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Údržba komunikačných sústav
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Rastislavova 43
  • Mesto: Košice - mestská časť Juh
  • PSČ: 04191
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Doklady a dokumenty, prostredníctvom, ktorých uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO). Osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO Uchádzač musí spĺňať podmienku týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) ZVO, musí byť oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov (ďalej len "ZHS") vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 32 ods. 1 písm. a) a písm. f) ZVO nahradiť predložením informácie o jeho zapísaní do ZHS, ktorú uvedie v dokumente - Príloha č. 1 Identifikačné údaje uchádzača, prípadne potvrdením o jeho zapísaní do ZHS podľa § 152 ZVO. Zápis do ZHS je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v ZHS, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) a písm. f), 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa §152 ods. 3 ZVO a zároveň verejný obstarávateľ overí v zozname osôb so zákazom účasti vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, či sa uchádzač v tomto zozname nenachádza. Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO. Uchádzač nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, podpísaním Prílohy č. 4 Výzvy deklaruje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. Podmienky účasti preukazujúce osobné postavenie a technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť stanovené verejným obstarávateľom sú kompletne uvedené v dokumente s názvom Výzva na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov aj preukázanie splnenia ostatných osobitných požiadaviek na predmet zákazky, ktoré sú uvedené v bode 9.9 Výzvy na predkladanie
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky je umožnená záujemcom/uchádzačom v termíne od 05.08.2024 do 08.08.2024 v čase od 08:00-14:00 hod. Kompletné informácie sú uvedené v dokumente Výzva na predkladanie ponúk, bod 7.3 Vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti v súlade s § 40 ZVO a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a ponuku v súlade s § 53 ZVO sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk na základe kritériá na vyhodnotenie ponúk, iba u uchádzača, ktorý sa umiestni na 1.meste po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie (t.j. predloží najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH za predmet zákazky)
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Dodanie a inštalácia IP dorozumievacieho systému „pacient-sestra“
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VOU-2024-17
  • Názov : Dodanie a inštalácia IP dorozumievacieho systému „pacient-sestra“
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie, inštalácia a nakonfigurovanie komunikačného signalizačného systému „pacient-sestra“ na 2 pracoviskách verejného obstarávateľa a poskytnutie 24 mesačnej záruky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane min. technických požiadaviek na dodanie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 6 Výzvy na predkladanie ponúk a jej prílohách
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 68 150
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Komunikačné zariadenia
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Údržba komunikačných sústav
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 90
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Doklady a dokumenty prostredníctvom, ktorých uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO. - podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodaných tovarov a poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO; Uchádzač v zozname dodaných tovarov a poskytnutých služieb za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania, preukáže, že dodával tovary a poskytoval služby rovnakého ale podobného charakteru ako predmet zákazky (t.j. dodanie a montáž signalizačných komunikačných systémov určených pre nemocničné zariadenie resp. na podobné účely). Zoznam musí byť doplnený dokladom - referenciami o uspokojivom dodaní tovaru a poskytnutí služby vystavenými a potvrdenými odberateľmi. V prípade, ak sú referencie verejne dostupné a verejný obstarávateľ si ich vie overiť aj sám, uchádzač v zozname uvedie presný internetový odkaz na zverejnenú referenciu. Dôveryhodným zdrojom zverejnených referencií je napr. Evidencia referencií, ktorá je spravovaná Úradom pre verejné obstarávanie na stránke: https://www.uvo.gov.sk/udaje-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/evidencia-referencii Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť min. jednu (1) referenciu o uspokojivom dodaní tovaru a poskytnutí služby rovnakého alebo podobného charakteru (montáž nemocničného signalizačného komunikačného zariadenia resp. komunikačného zariadenia na princípe „pacient-sestra“)) v posudzovanom období (t.j. 3 roky spätne odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania) , v min. hodnote 40 000 EUR bez DPH. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: sú uvedené v Prílohe č. 7 Zmluva o dielo
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Východoslovenský onkologický ústav, a.s.)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Východoslovenský onkologický ústav, a.s.)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.08.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 14:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.08.2024
  • Čas otvárania ponúk: 14:30
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie sa uskutoční elektronicky, online – verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom funkcionality IS EVO, t. j. automatickým vytvorením a odoslaním zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/512674
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512674
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Východoslovenský onkologický ústav, a.s.)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Východoslovenský onkologický ústav, a.s.)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)