Oprava havarijného stavu strechy ZŠ A. Dubčeka

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Oprava havarijného stavu strechy ZŠ A. Dubčeka
Kód zákazky: ZNH/14/2024
Kód oznámenia: 19084 - WNP
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 89 615,54 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.8.2024 10:00
Vyhlásenie: 1.8.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Martin
Adresa: Nám. S. H. Vajanského
03649 Martin
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Nám. S. H. Vajanského Martin 03649 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmet zákazky predstavuje realizáciu Opravy havarijného stavu strechy ZŠ A. Dubčeka, v zmysle výkresovej dokumentácie Výkres č. 5 – Pôdorys strechy, v rozsahu prác a dodávok špecifikovaných v ocenenom výkaze výmer, v zmysle všeobecno-technických požiadaviek, technologických postupov a všeobecne záväzných technických požiadaviek pri dodržaní platných STN, podľa platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. Predmet zákazky sa bude realizovať na parcele reg. KN-C 502/31 , súpisné číslo 10096 v k. ú. Záturčie (list vlastníctva 1870). Predmet zákazky je spolufinancovaný Slovenskou inovačnou a energetickou agentúrou (SIEA) v rámci vyhlásenej výzvy na predkladanie žiadostí o poskytnutie prostriedkov mechanizmu zameranej na rýchlo realizovateľné opatrenia za účelom zvýšenia energetickej efektívnosti verejných budov, kód výzvy: 19I02-26-V01. Špecifikácia predmetu zákazky: Predmet zákazky „Oprava havarijného stavu strechy ZŠ A. Dubčeka“ bude zrealizovaný v zmysle výkresovej dokumentácie Výkres č. 5 – Pôdorys strechy, v rozsahu prác a dodávok špecifikovaných v ocenenom výkaze výmer. Predmetom plnenia je realizácia stavebných, montážnych a ďalších súvisiacich prác spoje-ných so stavebnými úpravami existujúcej budovy Pavilónu 2 Základnej školy A. Dubčeka (budova so súpisným číslom 10096). Práce spočívajú v oprave a zateplení strechy. Dielo pozostáva z nasledovných stavebných prác a dodávok: – oprava a zateplenie strechy: - ostatné konštrukcie a práce, - povlakové krytiny, - izolácie tepelné, - konštrukcie klampiarske. Súčasťou realizácie diela a cenovej ponuky zhotoviteľa sú aj tieto činnosti: - náklady na zabezpečenie okolia miesta diela, - dodanie potrebného materiálu a iných bezpečnostných prvkov nutných na zabezpe-čenie staveniska, - dopravné náklady, presuny materiálu a pracovníkov, - dočasné dopravné značenie, - náklady na odvoz a likvidáciu odpadu vzniknutého pri realizácii diela v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v platnom znení, - úprava okolia miesta diela vrátane trávnatých plôch, ktoré bude dotknuté realizáciou diela, - čistenie okolia miesta diela počas realizácie diela a po ukončení realizácie diela. Osobitné požiadavky na plnenie: Práce je nutné vykonávať tak, aby sa minimalizovalo poškodenie priľahlých plôch a stromov. Úspešný uchádzač je povinný zhotoviť predmet zákazky: Začiatok zhotovovania diela: do 10 kalendárnych dní od odovzdania staveniska Ukončenie a odovzdanie diela: do 90 kalendárnych dní od odovzdania staveniska. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným stykom. Verejný obstarávateľ poskytne úspešnému uchádzačovi výkresovú dokumentáciu, prípadne ďalšiu potrebnú dokumentáciu. Zhotoviteľ je povinný zrealizovať dielo tak, aby po ukončení prác bola dosiahnutá výpočtová hodnota tepelného odporu zateplenia strechy minimálne 5,0 m2KW-1. Zhotoviteľ je povinný k odovzdaniu a prevzatiu diela zabezpečiť a predložiť objednávateľovi doklady o uložení odpadov, sumarizáciu údajov o vzniku stavebných odpadov a odpadov z demolácie a následnom nakladaní s ním preukazujúcu splnenie požiadavky, aby minimálne 70% hmotnosti takéhoto nie nebezpečného odpadu bolo zhodnotených v rozsahu Ohlásenia o vzniku odpadov a nakladaním s ním. Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania skutočností súvisiacich s realizáciou diela kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu uzavretou medzi Slovenskou inovačnou a energetickou agentúrou (SIEA) na základe výsledkov konania o žiadosti o poskytnutie prostriedkov mechanizmu a prijímateľom Mestom Martin a zároveň sa zaväzuje poskytnúť osobám oprávneným vykonať kontrolu /audit/ všetku potrebnú súčinnosť. Úspešný uchádzač zadaním svojej ponuky verejnému obstarávateľovi túto skutočnosť berie na vedomie a súhlasí s ňou. Uvedené bude taktiež obsahom zmluvy ako výsledku verejného obstarávania medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne platnosť dňom jej podpísania obidvoma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv a po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu a nadobudnutiu účinnosti zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu uzavretej medzi Slovenskou inovačnou a energetickou agentúrou (SIEA) a verejným obstarávateľom ako prijímateľom finančných prostriedkov. . Práce sú podrobnejšie špecifikované v Prílohe č. 1 súťažných podkladov – výkresová dokumentácia a vo výkaze výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 2 súťažných podkladov. Uchádzač ocení poskytnutý výkaz výmer, tak ako bol predložený do súťaže. Výkaz výmer je smerodajný a v rámci oceňovania predmetu zákazky musí uchádzač vychádzať v rámci v ňom definovaných položiek. V súvislosti s označením niektorých materiálov a výrobkov v projektovej dokumentácií a opise predmetu zákazky obchodným názvom, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ponuky s použitím ekvivalentných materiálov a výrobkov s tým, že takéto použitie bude označené v ponuke slovom „ekvivalentný“, kde technické parametre (rozmery, hrúbky, dĺžky, výšky a pod.) materiálové a tvarové riešenie navrhovaných prvkov podľa ich technických listov od dodávateľa zostávajú zachované tak, ako je uvedené v predloženej projektovej dokumentácií. Cena predmetu zákazky musí obsahovať všetky náklady spojené s realizáciou diela predmetnej zákazky.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Martin

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1303602
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Martin (ID: 78087)
  • Zákazka: Oprava havarijného stavu strechy ZŠ A. Dubčeka (ID: 512713)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Martin
  • IČO: 00316792
  • DIČ: 2020475424
  • Adresa
  • Ulica: Nám. S. H. Vajanského
  • Číslo: 1
  • Mesto: Martin
  • PSČ: 03649
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: ranto@martin.sk
  • Telefónne číslo: 0915821032
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Martin)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5089
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: ZNH/14/2024
  • Názov: Oprava havarijného stavu strechy ZŠ A. Dubčeka
  • Opis: Predmet zákazky predstavuje realizáciu Opravy havarijného stavu strechy ZŠ A. Dubčeka, v zmysle výkresovej dokumentácie Výkres č. 5 – Pôdorys strechy, v rozsahu prác a dodávok špecifikovaných v ocenenom výkaze výmer, v zmysle všeobecno-technických požiadaviek, technologických postupov a všeobecne záväzných technických požiadaviek pri dodržaní platných STN, podľa platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. Predmet zákazky sa bude realizovať na parcele reg. KN-C 502/31 , súpisné číslo 10096 v k. ú. Záturčie (list vlastníctva 1870). Predmet zákazky je spolufinancovaný Slovenskou inovačnou a energetickou agentúrou (SIEA) v rámci vyhlásenej výzvy na predkladanie žiadostí o poskytnutie prostriedkov mechanizmu zameranej na rýchlo realizovateľné opatrenia za účelom zvýšenia energetickej efektívnosti verejných budov, kód výzvy: 19I02-26-V01. Špecifikácia predmetu zákazky: Predmet zákazky „Oprava havarijného stavu strechy ZŠ A. Dubčeka“ bude zrealizovaný v zmysle výkresovej dokumentácie Výkres č. 5 – Pôdorys strechy, v rozsahu prác a dodávok špecifikovaných v ocenenom výkaze výmer. Predmetom plnenia je realizácia stavebných, montážnych a ďalších súvisiacich prác spoje-ných so stavebnými úpravami existujúcej budovy Pavilónu 2 Základnej školy A. Dubčeka (budova so súpisným číslom 10096). Práce spočívajú v oprave a zateplení strechy. Dielo pozostáva z nasledovných stavebných prác a dodávok: – oprava a zateplenie strechy: - ostatné konštrukcie a práce, - povlakové krytiny, - izolácie tepelné, - konštrukcie klampiarske. Súčasťou realizácie diela a cenovej ponuky zhotoviteľa sú aj tieto činnosti: - náklady na zabezpečenie okolia miesta diela, - dodanie potrebného materiálu a iných bezpečnostných prvkov nutných na zabezpe-čenie staveniska, - dopravné náklady, presuny materiálu a pracovníkov, - dočasné dopravné značenie, - náklady na odvoz a likvidáciu odpadu vzniknutého pri realizácii diela v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v platnom znení, - úprava okolia miesta diela vrátane trávnatých plôch, ktoré bude dotknuté realizáciou diela, - čistenie okolia miesta diela počas realizácie diela a po ukončení realizácie diela. Osobitné požiadavky na plnenie: Práce je nutné vykonávať tak, aby sa minimalizovalo poškodenie priľahlých plôch a stromov. Úspešný uchádzač je povinný zhotoviť predmet zákazky: Začiatok zhotovovania diela: do 10 kalendárnych dní od odovzdania staveniska Ukončenie a odovzdanie diela: do 90 kalendárnych dní od odovzdania staveniska. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným stykom. Verejný obstarávateľ poskytne úspešnému uchádzačovi výkresovú dokumentáciu, prípadne ďalšiu potrebnú dokumentáciu. Zhotoviteľ je povinný zrealizovať dielo tak, aby po ukončení prác bola dosiahnutá výpočtová hodnota tepelného odporu zateplenia strechy minimálne 5,0 m2KW-1. Zhotoviteľ je povinný k odovzdaniu a prevzatiu diela zabezpečiť a predložiť objednávateľovi doklady o uložení odpadov, sumarizáciu údajov o vzniku stavebných odpadov a odpadov z demolácie a následnom nakladaní s ním preukazujúcu splnenie požiadavky, aby minimálne 70% hmotnosti takéhoto nie nebezpečného odpadu bolo zhodnotených v rozsahu Ohlásenia o vzniku odpadov a nakladaním s ním. Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania skutočností súvisiacich s realizáciou diela kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu uzavretou medzi Slovenskou inovačnou a energetickou agentúrou (SIEA) na základe výsledkov konania o žiadosti o poskytnutie prostriedkov mechanizmu a prijímateľom Mestom Martin a zároveň sa zaväzuje poskytnúť osobám oprávneným vykonať kontrolu /audit/ všetku potrebnú súčinnosť. Úspešný uchádzač zadaním svojej ponuky verejnému obstarávateľovi túto skutočnosť berie na vedomie a súhlasí s ňou. Uvedené bude taktiež obsahom zmluvy ako výsledku verejného obstarávania medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne platnosť dňom jej podpísania obidvoma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv a po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu a nadobudnutiu účinnosti zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu uzavretej medzi Slovenskou inovačnou a energetickou agentúrou (SIEA) a verejným obstarávateľom ako prijímateľom finančných prostriedkov. . Práce sú podrobnejšie špecifikované v Prílohe č. 1 súťažných podkladov – výkresová dokumentácia a vo výkaze výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 2 súťažných podkladov. Uchádzač ocení poskytnutý výkaz výmer, tak ako bol predložený do súťaže. Výkaz výmer je smerodajný a v rámci oceňovania predmetu zákazky musí uchádzač vychádzať v rámci v ňom definovaných položiek. V súvislosti s označením niektorých materiálov a výrobkov v projektovej dokumentácií a opise predmetu zákazky obchodným názvom, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ponuky s použitím ekvivalentných materiálov a výrobkov s tým, že takéto použitie bude označené v ponuke slovom „ekvivalentný“, kde technické parametre (rozmery, hrúbky, dĺžky, výšky a pod.) materiálové a tvarové riešenie navrhovaných prvkov podľa ich technických listov od dodávateľa zostávajú zachované tak, ako je uvedené v predloženej projektovej dokumentácií. Cena predmetu zákazky musí obsahovať všetky náklady spojené s realizáciou diela predmetnej zákazky.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 89 615.54
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na objektoch základných škôl
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) ZVO, a teda: e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky uvedenej v bode: e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (výpis z obchodného alebo živnostenského registra), f) doloženým čestným vyhlásením. V zmysle § 152 ZVO uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Oprava havarijného stavu strechy ZŠ A. Dubčeka
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: ZNH/14/2024
  • Názov : Oprava havarijného stavu strechy ZŠ A. Dubčeka
  • Opis: Predmet zákazky predstavuje realizáciu Opravy havarijného stavu strechy ZŠ A. Dubčeka, v zmysle výkresovej dokumentácie Výkres č. 5 – Pôdorys strechy, v rozsahu prác a dodávok špecifikovaných v ocenenom výkaze výmer, v zmysle všeobecno-technických požiadaviek, technologických postupov a všeobecne záväzných technických požiadaviek pri dodržaní platných STN, podľa platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. Predmet zákazky sa bude realizovať na parcele reg. KN-C 502/31 , súpisné číslo 10096 v k. ú. Záturčie (list vlastníctva 1870). Predmet zákazky je spolufinancovaný Slovenskou inovačnou a energetickou agentúrou (SIEA) v rámci vyhlásenej výzvy na predkladanie žiadostí o poskytnutie prostried-kov mechanizmu zameranej na rýchlo realizovateľné opatrenia za účelom zvýšenia energetickej efektívnosti verejných budov, kód výzvy: 19I02-26-V01. Špecifikácia predmetu zákazky: Predmet zákazky „Oprava havarijného stavu strechy ZŠ A. Dubčeka“ bude zrealizovaný v zmysle výkresovej dokumentácie Výkres č. 5 – Pôdorys strechy, v rozsahu prác a dodávok špecifikovaných v ocenenom výkaze výmer. Predmetom plnenia je realizácia stavebných, montážnych a ďalších súvisiacich prác spojených so stavebnými úpravami existujúcej budovy Pavilónu 2 Základnej školy A. Dubčeka (budova so súpisným číslom 10096). Práce spočívajú v oprave a zateplení strechy. Dielo pozostáva z nasledovných stavebných prác a dodávok: – oprava a zateplenie strechy: - ostatné konštrukcie a práce, - povlakové krytiny, - izolácie tepelné, - konštrukcie klampiarske. Súčasťou realizácie diela a cenovej ponuky zhotoviteľa sú aj tieto činnosti: - náklady na zabezpečenie okolia miesta diela, - dodanie potrebného materiálu a iných bezpečnostných prvkov nutných na zabezpečenie staveniska, - dopravné náklady, presuny materiálu a pracovníkov, - dočasné dopravné značenie, - náklady na odvoz a likvidáciu odpadu vzniknutého pri realizácii diela v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v platnom znení, - úprava okolia miesta diela vrátane trávnatých plôch, ktoré bude dotknuté realizáciou diela, - čistenie okolia miesta diela počas realizácie diela a po ukončení realizácie diela. Osobitné požiadavky na plnenie: Práce je nutné vykonávať tak, aby sa minimalizovalo poškodenie priľahlých plôch a stromov. Úspešný uchádzač je povinný zhotoviť predmet zákazky: Začiatok zhotovovania diela: do 10 kalendárnych dní od odovzdania staveniska Ukončenie a odovzdanie diela: do 90 kalendárnych dní od odovzdania staveniska. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným stykom. Verejný obstarávateľ poskytne úspešnému uchádzačovi výkresovú dokumentáciu, prípadne ďalšiu potrebnú dokumentáciu. Zhotoviteľ je povinný zrealizovať dielo tak, aby po ukončení prác bola dosiahnutá výpočtová hodnota tepelného odporu zateplenia strechy minimálne 5,0 m2KW-1. Zhotoviteľ je povinný k odovzdaniu a prevzatiu diela zabezpečiť a predložiť objednávateľovi doklady o uložení odpadov, sumarizáciu údajov o vzniku stavebných odpadov a odpadov z demolácie a následnom nakladaní s ním preukazujúcu splnenie požiadavky, aby minimálne 70% hmotnosti takéhoto nie nebezpečného odpadu bolo zhodnotených v rozsahu Ohlásenia o vzniku odpadov a nakladaním s ním. Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania skutočností súvisiacich s realizáciou diela kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu uzavretou medzi Slovenskou inovačnou a energetickou agentúrou (SIEA) na základe výsledkov konania o žiadosti o poskytnutie prostriedkov mechanizmu a prijímateľom Mestom Martin a zároveň sa zaväzuje poskytnúť osobám oprávneným vykonať kontrolu /audit/ všetku potrebnú súčinnosť. Úspešný uchádzač zadaním svojej ponuky verejnému obstarávateľovi túto skutočnosť berie na vedomie a súhlasí s ňou. Uvedené bude taktiež obsahom zmluvy ako výsledku verejného obstarávania medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne platnosť dňom jej podpísania obidvoma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv a po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu a nadobudnutiu účinnosti zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu uzavretej medzi Slovenskou inovačnou a energetickou agentúrou (SIEA) a verejným obstarávateľom ako prijímateľom finančných prostriedkov. . Práce sú podrobnejšie špecifikované v Prílohe č. 1 súťažných podkladov – výkresová dokumentácia a vo výkaze výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 2 súťažných podkladov. Uchádzač ocení poskytnutý výkaz výmer, tak ako bol predložený do súťaže. Výkaz výmer je smerodajný a v rámci oceňovania predmetu zákazky musí uchádzač vychádzať v rámci v ňom definovaných položiek. V súvislosti s označením niektorých materiálov a výrobkov v projektovej dokumentácií a opise predmetu zákazky obchodným názvom, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ponuky s použitím ekvivalentných materiálov a výrobkov s tým, že takéto použitie bude označené v ponuke slovom „ekvivalentný“, kde technické parametre (rozmery, hrúbky, dĺžky, výšky a pod.) materiálové a tvarové riešenie navrhovaných prvkov podľa ich technických listov od dodávateľa zostávajú zachované tak, ako je uvedené v predloženej projektovej dokumentácií. Cena predmetu zákazky musí obsahovať všetky náklady spojené s realizáciou diela predmetnej zákazky.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na objektoch základných škôl
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk uchádzačov bude najnižšia navrhovaná cena za dodanie predmetu zákazky s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk uchádzačov bude najnižšia navrhovaná cena za dodanie predmetu zákazky s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.08.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.08.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Miesto otvárania ponúk: MsÚ Martin, Nám. S. H. Vajanského 1, 03649 Martin; kanc. 429.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/512713
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512713
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)