Informácie
Názov zákazky:
Oprava havarijného stavu strechy ZŠ A. Dubčeka
Kód zákazky:
ZNH/14/2024
Kód oznámenia:
19084 - WNP
Postup:
Zákazka s nízkou hodnotou
Druh:
Stavebné práce
Predpokladaná hodnota:
89 615,54 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
14.8.2024 10:00
Vyhlásenie:
1.8.2024
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Nám. S. H. Vajanského
03649 Martin
NUTS:
SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania:
Nám. S. H. Vajanského Martin 03649 Slovensko
Zdroj:
Popis
Predmet zákazky predstavuje realizáciu Opravy havarijného stavu strechy ZŠ A. Dubčeka, v zmysle výkresovej dokumentácie Výkres č. 5 – Pôdorys strechy, v rozsahu prác a dodávok špecifikovaných v ocenenom výkaze výmer, v zmysle všeobecno-technických požiadaviek, technologických postupov a všeobecne záväzných technických požiadaviek pri dodržaní platných STN, podľa platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. Predmet zákazky sa bude realizovať na parcele reg. KN-C 502/31 , súpisné číslo 10096 v k. ú. Záturčie (list vlastníctva 1870). Predmet zákazky je spolufinancovaný Slovenskou inovačnou a energetickou agentúrou (SIEA) v rámci vyhlásenej výzvy na predkladanie žiadostí o poskytnutie prostriedkov mechanizmu zameranej na rýchlo realizovateľné opatrenia za účelom zvýšenia energetickej efektívnosti verejných budov, kód výzvy: 19I02-26-V01. Špecifikácia predmetu zákazky: Predmet zákazky „Oprava havarijného stavu strechy ZŠ A. Dubčeka“ bude zrealizovaný v zmysle výkresovej dokumentácie Výkres č. 5 – Pôdorys strechy, v rozsahu prác a dodávok špecifikovaných v ocenenom výkaze výmer. Predmetom plnenia je realizácia stavebných, montážnych a ďalších súvisiacich prác spoje-ných so stavebnými úpravami existujúcej budovy Pavilónu 2 Základnej školy A. Dubčeka (budova so súpisným číslom 10096). Práce spočívajú v oprave a zateplení strechy. Dielo pozostáva z nasledovných stavebných prác a dodávok: – oprava a zateplenie strechy: - ostatné konštrukcie a práce, - povlakové krytiny, - izolácie tepelné, - konštrukcie klampiarske. Súčasťou realizácie diela a cenovej ponuky zhotoviteľa sú aj tieto činnosti: - náklady na zabezpečenie okolia miesta diela, - dodanie potrebného materiálu a iných bezpečnostných prvkov nutných na zabezpe-čenie staveniska, - dopravné náklady, presuny materiálu a pracovníkov, - dočasné dopravné značenie, - náklady na odvoz a likvidáciu odpadu vzniknutého pri realizácii diela v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v platnom znení, - úprava okolia miesta diela vrátane trávnatých plôch, ktoré bude dotknuté realizáciou diela, - čistenie okolia miesta diela počas realizácie diela a po ukončení realizácie diela. Osobitné požiadavky na plnenie: Práce je nutné vykonávať tak, aby sa minimalizovalo poškodenie priľahlých plôch a stromov. Úspešný uchádzač je povinný zhotoviť predmet zákazky: Začiatok zhotovovania diela: do 10 kalendárnych dní od odovzdania staveniska Ukončenie a odovzdanie diela: do 90 kalendárnych dní od odovzdania staveniska. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným stykom. Verejný obstarávateľ poskytne úspešnému uchádzačovi výkresovú dokumentáciu, prípadne ďalšiu potrebnú dokumentáciu. Zhotoviteľ je povinný zrealizovať dielo tak, aby po ukončení prác bola dosiahnutá výpočtová hodnota tepelného odporu zateplenia strechy minimálne 5,0 m2KW-1. Zhotoviteľ je povinný k odovzdaniu a prevzatiu diela zabezpečiť a predložiť objednávateľovi doklady o uložení odpadov, sumarizáciu údajov o vzniku stavebných odpadov a odpadov z demolácie a následnom nakladaní s ním preukazujúcu splnenie požiadavky, aby minimálne 70% hmotnosti takéhoto nie nebezpečného odpadu bolo zhodnotených v rozsahu Ohlásenia o vzniku odpadov a nakladaním s ním. Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania skutočností súvisiacich s realizáciou diela kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu uzavretou medzi Slovenskou inovačnou a energetickou agentúrou (SIEA) na základe výsledkov konania o žiadosti o poskytnutie prostriedkov mechanizmu a prijímateľom Mestom Martin a zároveň sa zaväzuje poskytnúť osobám oprávneným vykonať kontrolu /audit/ všetku potrebnú súčinnosť. Úspešný uchádzač zadaním svojej ponuky verejnému obstarávateľovi túto skutočnosť berie na vedomie a súhlasí s ňou. Uvedené bude taktiež obsahom zmluvy ako výsledku verejného obstarávania medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne platnosť dňom jej podpísania obidvoma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv a po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu a nadobudnutiu účinnosti zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu uzavretej medzi Slovenskou inovačnou a energetickou agentúrou (SIEA) a verejným obstarávateľom ako prijímateľom finančných prostriedkov. . Práce sú podrobnejšie špecifikované v Prílohe č. 1 súťažných podkladov – výkresová dokumentácia a vo výkaze výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 2 súťažných podkladov. Uchádzač ocení poskytnutý výkaz výmer, tak ako bol predložený do súťaže. Výkaz výmer je smerodajný a v rámci oceňovania predmetu zákazky musí uchádzač vychádzať v rámci v ňom definovaných položiek. V súvislosti s označením niektorých materiálov a výrobkov v projektovej dokumentácií a opise predmetu zákazky obchodným názvom, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ponuky s použitím ekvivalentných materiálov a výrobkov s tým, že takéto použitie bude označené v ponuke slovom „ekvivalentný“, kde technické parametre (rozmery, hrúbky, dĺžky, výšky a pod.) materiálové a tvarové riešenie navrhovaných prvkov podľa ich technických listov od dodávateľa zostávajú zachované tak, ako je uvedené v predloženej projektovej dokumentácií. Cena predmetu zákazky musí obsahovať všetky náklady spojené s realizáciou diela predmetnej zákazky.