1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Alkoholické nápoje.
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: KNR-ODVO-1154/2024
- Názov : Alkoholické nápoje.
- Opis: Predmetom prvej časti zákazky je kúpa a dodanie alkoholických nápojov (vodka, rum, koňak, gin, likér, slivovica, borovička, hruškovica, marhuľovica, whisky, pivo, šumivé víno) pre potreby Účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička, 900 89 Častá. Súčasťou predmetu prvej časti zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Podrobné vymedzenie predmetu prvej časti zákazky (druhová skladba sortimentu alkoholických nápojov, špecifikácia a množstvo) tvorí oddiel IV. s názvom „Opis predmetu zákazky“ súťažných podkladov a oddiel V. s názvom „Obchodné podmienky“ súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 55 000.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 15900000, 15910000, 15911000, 15911100, 15911200, 15961000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Častá - Papiernička
- Ulica: Častá - Papiernička
- Mesto: Častá
- PSČ: 90089
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: 4.4 Miesto dodania prvej časti zákazky: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky Účelové zariadenie Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička 900 89 Častá okres Pezinok Slovenská republika
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 4.5 Lehota plnenia prvej časti zákazky: 12 kalendárnych mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody pre prvú časť zákazky alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu plnenia, ktorý je rovnaký ako ponuka úspešného uchádzača v prvej časti zákazky; plnenie na základe čiastkových objednávok. 4.6 Kritériá na vyhodnotenie ponúk predložených v prvej časti zákazky: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za predmet prvej časti zákazky. 4.7 Výsledok zadávania prvej časti zákazky: Samostatná Rámcová dohoda pre prvú časť zákazky s odplatným čiastkovým plnením (na základe jednotlivých objednávok podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa) uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH za predmet prvej časti zákazky a ktorý splní požiadavky na predmet zákazky, podmienky účasti v prvej časti zákazky.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: 4.6 Kritériá na vyhodnotenie ponúk predložených v prvej časti zákazky: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za predmet prvej časti zákazky.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za predmet prvej časti zákazky.
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: 21.4 Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu (napr. Zmluva o združení ...atď.) na účely účasti vo verejnom obstarávaní. 21.5 V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá/vyhodnotená ako úspešná, tak všetci členovia skupiny dodávateľov budú povinní v zmysle § 37 ods. 2 zákona o VO vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu podľa príslušných právnych predpisov a to z dôvodu riadneho plnenia rámcovej dohody. Z dokumentácie, ktorá preukazuje vytvorenie určitej právnej formy medzi všetkými členmi skupiny dodávateľov, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky vytvorenej určitej právnej formy spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi zmluvnú dokumentáciu, ktorá preukazuje vytvorenie určitej právnej formy medzi všetkými členmi skupiny dodávateľov, a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) príslušnej rámcovej dohody, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 04.09.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 04.09.2024
- Čas otvárania ponúk: 09:30
- Opis otvárania ponúk: 26.1 Otváranie ponúk vykoná komisia verejného obstarávateľa v súlade s § 52 zákona o VO. 26.5 Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: Virtuálne prostredie informačného systému Elektronického verejného obstarávania verzia 18.0 (IS EVO) v zmysle otvárania ponúk využitím funkcionality “On-line” sprístupnenie ponúk uchádzačom, ktoré je dostupné na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/512130
- Miesto otvárania ponúk: 26.5 Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: Virtuálne prostredie informačného systému Elektronického verejného obstarávania verzia 18.0 (IS EVO) v zmysle otvárania ponúk využitím funkcionality “On-line” sprístupnenie ponúk uchádzačom, ktoré je dostupné na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/512130
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/512130
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512130
- Označenie dokumentu/zákazky: KNR-ODVO-1154/2024
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma s využitím informačného systému Elektronického verejného obstarávania verzia 18.0 (ďalej len „IS EVO“).
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Nealkoholické nápoje.
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: KNR-ODVO-1154/2024
- Názov : Nealkoholické nápoje.
- Opis: Predmetom druhej časti zákazky je kúpa a dodanie nealkoholických nápojov (minerálna voda, ovocné nápoje, džús, kolový nápoj, iné nápoje, nealkoholické pivo) pre potreby Účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička, 900 89 Častá. Súčasťou predmetu druhej časti zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Podrobné vymedzenie predmetu druhej časti zákazky (druhová skladba sortimentu nealkoholických nápojov, špecifikácia a množstvo) tvorí oddiel IV. s názvom „Opis predmetu zákazky“ súťažných podkladov a oddiel V. s názvom „Obchodné podmienky“ súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 33 000.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 15980000, 15981000, 15982000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Častá - Papiernička
- Ulica: Častá - Papiernička
- Mesto: Častá
- PSČ: 90089
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: 5.4 Miesto dodania druhej časti zákazky: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky Účelové zariadenie Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička 900 89 Častá okres Pezinok Slovenská republika
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 5.5 Lehota plnenia druhej časti zákazky: 12 kalendárnych mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody pre druhú časť zákazky alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu plnenia, ktorý je rovnaký ako ponuka úspešného uchádzača v druhej časti zákazky; plnenie na základe čiastkových objednávok. 5.6 Kritériá na vyhodnotenie ponúk predložených v druhej časti zákazky: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za predmet druhej časti zákazky. 5.7 Výsledok zadávania druhej časti zákazky: Samostatná Rámcová dohoda pre druhú časť zákazky s odplatným čiastkovým plnením (na základe jednotlivých objednávok podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa) uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH za predmet druhej časti zákazky a ktorý splní požiadavky na predmet zákazky, podmienky účasti v druhej časti zákazky.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: 5.6 Kritériá na vyhodnotenie ponúk predložených v druhej časti zákazky: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za predmet druhej časti zákazky.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za predmet druhej časti zákazky.
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: 21.4 Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu (napr. Zmluva o združení ...atď.) na účely účasti vo verejnom obstarávaní. 21.5 V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá/vyhodnotená ako úspešná, tak všetci členovia skupiny dodávateľov budú povinní v zmysle § 37 ods. 2 zákona o VO vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu podľa príslušných právnych predpisov a to z dôvodu riadneho plnenia rámcovej dohody. Z dokumentácie, ktorá preukazuje vytvorenie určitej právnej formy medzi všetkými členmi skupiny dodávateľov, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky vytvorenej určitej právnej formy spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi zmluvnú dokumentáciu, ktorá preukazuje vytvorenie určitej právnej formy medzi všetkými členmi skupiny dodávateľov, a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) príslušnej rámcovej dohody, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 04.09.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 04.09.2024
- Čas otvárania ponúk: 09:30
- Opis otvárania ponúk: 26.1 Otváranie ponúk vykoná komisia verejného obstarávateľa v súlade s § 52 zákona o VO. 26.5 Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: Virtuálne prostredie informačného systému Elektronického verejného obstarávania verzia 18.0 (IS EVO) v zmysle otvárania ponúk využitím funkcionality “On-line” sprístupnenie ponúk uchádzačom, ktoré je dostupné na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/512130
- Miesto otvárania ponúk: 26.5 Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: Virtuálne prostredie informačného systému Elektronického verejného obstarávania verzia 18.0 (IS EVO) v zmysle otvárania ponúk využitím funkcionality “On-line” sprístupnenie ponúk uchádzačom, ktoré je dostupné na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/512130
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/512130
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512130
- Označenie dokumentu/zákazky: KNR-ODVO-1154/2024
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma s využitím informačného systému Elektronického verejného obstarávania verzia 18.0 (ďalej len „IS EVO“).
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Víno.
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: KNR-ODVO-1154/2024
- Názov : Víno.
- Opis: Predmetom tretej časti zákazky je kúpa a dodanie vína (víno biele, víno červené, víno ružové) pre potreby Účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička, 900 89 Častá. Súčasťou predmetu tretej časti zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Podrobné vymedzenie predmetu tretej časti zákazky (druhová skladba sortimentu vín, špecifikácia a množstvo) tvorí oddiel IV. s názvom „Opis predmetu zákazky“ súťažných podkladov a oddiel V. s názvom „Obchodné podmienky“ súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 6 500.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Vína
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Častá - Papiernička
- Ulica: Častá - Papiernička
- Mesto: Častá
- PSČ: 90089
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: 6.4 Miesto dodania tretej časti zákazky: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky Účelové zariadenie Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička 900 89 Častá okres Pezinok Slovenská republika
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 6.5 Lehota plnenia tretej časti zákazky: 12 kalendárnych mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody pre tretiu časť zákazky alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu plnenia, ktorý je rovnaký ako ponuka úspešného uchádzača v tretej časti zákazky; plnenie na základe čiastkových objednávok. 6.6 Kritériá na vyhodnotenie ponúk predložených v tretej časti zákazky: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za predmet tretej časti zákazky. 6.7 Výsledok zadávania tretej časti zákazky: Samostatná Rámcová dohoda pre tretiu časť zákazky s odplatným čiastkovým plnením (na základe jednotlivých objednávok podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa) uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu v Eur s DPH za predmet tretej časti zákazky a ktorý splní požiadavky na predmet zákazky, podmienky účasti v tretej časti zákazky.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: 6.6 Kritériá na vyhodnotenie ponúk predložených v tretej časti zákazky: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za predmet tretej časti zákazky.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za predmet tretej časti zákazky.
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: 21.4 Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu (napr. Zmluva o združení ...atď.) na účely účasti vo verejnom obstarávaní. 21.5 V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá/vyhodnotená ako úspešná, tak všetci členovia skupiny dodávateľov budú povinní v zmysle § 37 ods. 2 zákona o VO vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu podľa príslušných právnych predpisov a to z dôvodu riadneho plnenia rámcovej dohody. Z dokumentácie, ktorá preukazuje vytvorenie určitej právnej formy medzi všetkými členmi skupiny dodávateľov, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky vytvorenej určitej právnej formy spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi zmluvnú dokumentáciu, ktorá preukazuje vytvorenie určitej právnej formy medzi všetkými členmi skupiny dodávateľov, a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) príslušnej rámcovej dohody, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 04.09.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 04.09.2024
- Čas otvárania ponúk: 09:30
- Opis otvárania ponúk: 26.1 Otváranie ponúk vykoná komisia verejného obstarávateľa v súlade s § 52 zákona o VO. 26.5 Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: Virtuálne prostredie informačného systému Elektronického verejného obstarávania verzia 18.0 (IS EVO) v zmysle otvárania ponúk využitím funkcionality “On-line” sprístupnenie ponúk uchádzačom, ktoré je dostupné na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/512130
- Miesto otvárania ponúk: 26.5 Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: Virtuálne prostredie informačného systému Elektronického verejného obstarávania verzia 18.0 (IS EVO) v zmysle otvárania ponúk využitím funkcionality “On-line” sprístupnenie ponúk uchádzačom, ktoré je dostupné na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/512130
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/512130
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512130
- Označenie dokumentu/zákazky: KNR-ODVO-1154/2024
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma s využitím informačného systému Elektronického verejného obstarávania verzia 18.0
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)