Informácie
Názov zákazky:
Nákup technických a špeciálnych plynov II
Kód zákazky:
03/2024/NZJB
Kód oznámenia:
19235 - MST
Postup:
Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh:
Tovary
Predpokladaná hodnota:
2 602 239,95 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
3.9.2024 12:00
Vyhlásenie:
2.8.2024
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Jeséniova
83315 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
NUTS:
SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania:
Jeséniova Bratislava - mestská časť Nové Mesto 83315 Slovensko Miesta dodania predmetu zákazky sú uvedené v Tab. č. 1 a Tab. č. 3 v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.
Zdroj:
Popis
Predmetom zákazky je dodávka technických a špeciálnych plynov na laboratórne a kalibračné použitie uvedených v tab. č. 1 prílohy č. 2 súťažných podkladov, vrátane súvisiacich služieb, dlhodobého prenájmu tlakovej oceľovej fľaše a to v súvislosti s činnosťami, ktoré objednávateľ vykonáva a na ktoré bol zriadený. Predmetom zákazky je taktiež zabezpečenie dovozu technických a špeciálnych plynov a odvozu tlakových fliaš so spotrebovaným plynom. Miesta plnenia (dodania tlakových fliaš) sú uvedené v tab. č.1 a tab. č. 3 Prílohy č. 2 súťažných podkladov. Osobitné požiadavky na predmet zákazky: • Uchádzač sa zaväzuje dodať technické a špeciálne plyny v plnom rozsahu zodpovedajúci technickej špecifikácii predmetu zmluvy. Akákoľvek odchýlka od požadovaných technických vlastností tovaru sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy. • Uchádzač sa zaväzuje, že ním dodaná fľaša, počas doby trvania zmluvy, bude označené kódom predávajúceho pre jej rýchlu a jednoduchú identifikáciu a zároveň platnosť revízie resp. tlakovej skúšky bude minimálne 24 mesiacov. Tento doklad predloží pri dodaní tlakovej fľaše požadovaného technického alebo špeciálneho plynu. • Cena za 1 ks fľaše s technickým plynom musí zahŕňať náklady spojené s: dopravou na miesto plnenia, naložením a vyložením fľaše, odvozom prázdnej fľaše alebo fľaše s nevyčerpaným obsahom z miesta plnenia v prípade dlhšej doby nájmu, náklady spojené s ustanovením zákona č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov. • Uchádzač bude bezodplatne poskytovať: a) dodanie certifikátov o presnosti a k deklarovaným hodnotám k plynom b) aktuálne Karty bezpečnosti k jednotlivým objednaným technickým a kalibračným plynom v zmysle Dohody ADR c) vrátenie tlakových fliaš bez likvidačného poplatku za zvyškový plyn d) v prípade nekompatibility ventilového závitu tlakových fliaš s rozvodmi zariadení Verejného obstarávateľa zabezpečenie ich kompatibility • Uchádzač sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu zmluvy, bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak nejakú oblasť predmetu zmluvy bude realizovať subdodávkou. • Platby za plnenie predmetu zmluvy sa budú uskutočňovať po dodaní príslušného tovaru a poskytnutí súvisiacich služieb v príslušnom fakturovanom mesiaci objednávateľovi a to na základe dodávateľom vystavených faktúr doručených objednávateľovi. • Okrem poplatkov uvedených špecifikácii predmetu zákazky si uchádzač nesmie účtovať žiadne ďalšie poplatky. • Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a ich súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete-príslušnom množstve tovaru a súvisiacich službách dodaných v príslušnom fakturovanom mesiaci, potvrdené zástupcami oboch zmluvných strán. • Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. • Prevzatím prázdnej tlakovej fľaše od verejného obstarávateľa nevzniká uchádzačovi nárok na ďalšie účtovanie nájomného. • Uchádzač je povinný v pracovný deň nasledujúci po dni, v ktorom mu Objednávateľ oznámil vyčerpanie plynu, prevziať v mieste predmetu plnenia prázdnu oceľovú fľašu. • Uchádzač sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania a nasledovných 24 mesiacov spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. • Zadaniu objednávky môže predchádzať písomná konzultácia s uchádzačom, ktorá sa bude uskutočňovať elektronickou komunikáciou medzi oprávnenými zodpovednými osobami verejného obstarávateľa .